HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je denkt dat je scoort, maar je loopt met je eigen domheid te koop, want je moet eens leren luisteren.
Nee, het is heerlijk. Kan je de Gert proberen te doen. No waiiiiiiii.......quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:40 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Over anderhalve week begint het weer. Is toch leuk man.
Uitsmijtertje, kop koffiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-de-coen-sander.html
Gijpie is in ieder geval in vorm.
Inderdaad, van die geschoren kuiten wordt ook niemand vrolijk behalve een select 'sueel gezelschap uiteraard.quote:
Bij hem nog wel, maar het publiek is er niet echt bij gebaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks. Het gaat om de drugs die hij heeft. Uppers vallen bij hem nooit zo goed.
Beetje opportunistisch van jou.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef marcodej het volgende:
Johan heeft een beetje krediet verspeelt bij mij. Wat een troll.
Maar goed, ik zal hem binnen twee uitzendinkjes wel weer een held vinden, is toch heerlijk man.
Hij is inderdaad weer opgeladen. Lag op de grond van het lachenquote:
Wat een held.quote:
quote:Kost kunst te veel? Voetbal, dat is pas duur
Een nieuw stadion in Rotterdam gaat meer kosten dan alle bezuinigingen op kunst en cultuur bij elkaar.
Staatssecretaris Halbe Zijlstra houdt vast aan 200 miljoen euro bezuiniging op kunst en cultuur. In deze zelfde periode mag de gemeenteraad van Rotterdam binnenkort beslissen over de vraag of er een nieuw voetbalstadion wordt gebouwd. Kosten: meer dan alle bezuinigingen op kunst en cultuur bij elkaar.
Voor de bouw van een nieuw stadion van de wegens jarenlang wanbeleid financieel onder curatele staande voetbalclub Feyenoord, zou de gemeente garant moeten staan voor 150 à 200 miljoen euro. Daar komt dan nog eens ongeveer 200 miljoen euro bij wegens 'negatieve grondexploitatie'.
Ik hoop niet dat hij de Hans Kraaij-fout begaat: namelijk dat ie zichzelf gaat naspelen. Dan word het niet meer echt en dus niet meer leuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:48 schreef LosPollosHermanos het volgende:
Documentairetje, mannetje. René moet nu echt gaan oppassen.
rrrrob rrrruijghquote:
Volgens mij was dat alleen bij de opname van Joop zoetermelk? zoquote:Op zondag 24 juli 2011 06:07 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hapert die tv van Rene eigenlijk zo
Inderdaad, in het begin iets te veel verkleinwoordjes. Stoorde ik me ook aan, heeft ie niet nodig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:48 schreef LosPollosHermanos het volgende:
Documentairetje, mannetje. René moet nu echt gaan oppassen.
Zelfs daar Skoda-reclame.quote:
Dit heeft er mee te maken met wat er inhoudelijk in VI besproken wordt - de financiën van clubs.quote:
Ik houd ook wel van openheid van zakenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit heeft er mee te maken met wat er inhoudelijk in VI besproken wordt - de financiën van clubs.
?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:52 schreef Evertjan het volgende:
VI Oranje #44 Waar we afscheid moeten nemen..
Qua topics harder gegaan dan VI Oranje . Al scheelt het niets .
Dat is het verschil tussen lopend succes en een hype.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Dat Tour du Jour hier op FOK! meer besproken is dan VI Oranje vorig jaar (qua aantal topics).
pberends schijnt al bezig te zijn met een FP-berichtje!
Het is leuk voor Wilfred, maar wielrennen boeit me geen zier.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Dat Tour du Jour hier op FOK! meer besproken is dan VI Oranje vorig jaar (qua aantal topics).
pberends schijnt al bezig te zijn met een FP-berichtje!
Van mij mag hij terugkomen in VI - eenmalig.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef Specularium het volgende:
Kun je toch wel iets over Tijl schrijven ofzo?
Hmm die moet SigaarSnor dan even uploaden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef no1uknow het volgende:
Hahaha wat een bazenstukje net op RTL7, Derksen die op een bankje eendjes zit te voeren en een sigaar in z'n mond heeft, totdat er "nog 7 dagen" in beeld verschijnt. Te mooi
Notorious, check imdb maarquote:Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Waar keken jullie dan naar op RTL7, vechtende dwergen, dikzakken die auto's wegslepen of mongolen op het ijs?
Ik wil 'm wel zien!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm die moet SigaarSnor dan even uploaden.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik zat even RTL7 te kijken, reclame. Derksen op een bankje, zit die eendjes te voeren met een sigaar in zijn mond uiteraard. Nog 7 dagen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef no1uknow het volgende:
Hahaha wat een bazenstukje net op RTL7, Derksen die op een bankje eendjes zit te voeren en een sigaar in z'n mond heeft, totdat er "nog 7 dagen" in beeld verschijnt. Te mooi
Sigaarsnor meldt dat hij er vandaag weer 1 voorbij heeft zien komen maar dat het een andere was dan die van gister, ze zullen voor elke dag wel een andere hebben.quote:
Ik zag hem net ook! Met het nummer Lenny van Stevie Ray eronderquote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef no1uknow het volgende:
Die met die eendjes was volgens mij op exact dezelfde plek maar dan loopt ie met brood te strooien en hoor je eend geluiden.quote:
Ik wil die ook, deze is niet leukquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die met die eendjes was volgens mij op exact dezelfde plek maar dan loopt ie met brood te strooien en hoor je eend geluiden.
quote:Koert Westerman, voetbalcommentator en oud-buurman van Derksen, had in het verleden (volgens Derksen) een relatie met Halsema en dat zou "veel discussiëren, weinig neuken" zijn geweest...
Femke Halsema laat via Twitter weten: "@KoertWesterman: Volgens jouw buurman Johan Derksen hebben wij verkering gehad. Volgens mij was je toen al met je vrouw..." Westerman: "@FemkeHalsema: We hebben geen verkering gehad en ik heb dit niet gezegd. Dit soort grappen van JD heeft me al vaker goede relaties gekost."
Loll.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:44 schreef Veerboot het volgende:
Johan Derksen weer door de bocht
http://sigaarsnor.blogspo(...)dprestaties-van.html
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:44 schreef Veerboot het volgende:
Johan Derksen weer door de bocht
http://sigaarsnor.blogspo(...)dprestaties-van.html
[..]
Ook op de FP:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:51 schreef DrDentz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...),_weinig_neuken.html
Hij zegt het ook niet privé, nee gewoon op een boekpresentatie.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook op de FP:
Johan Derksen trollt Femke Halsema
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:35 schreef Drammer het volgende:
Voorspelling: binnen twee jaar zal er in een medisch dossier over Derksen gelekt worden dat bewijst wat iedereen eigenlijk al wist: dat hij een diepgestoorde psychopaat is.
Schrijf jij enkel en alleen berichtjes over Johan Derksen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook op de FP:
Johan Derksen trollt Femke Halsema
Hij doet soms een stukje over Tijl.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schrijf jij enkel en alleen berichtjes over Johan Derksen?
Je bent fan van m'n postjes he?quote:
Muhahahahahaquote:
Ook over Gijpie hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schrijf jij enkel en alleen berichtjes over Johan Derksen?
Die opmerking dat Tijl een komiek was vond ik vrij cynisch in zijn aard.quote:
Komiek? Komisch wonderkind.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die opmerking dat Tijl een komiek was vond ik vrij cynisch in zijn aard.
Ik heb hem wel een paar overnieuw gelezen.
+1.
Die bedoel ik precies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |