Dit heeft er mee te maken met wat er inhoudelijk in VI besproken wordt - de financiën van clubs.quote:
Ik houd ook wel van openheid van zakenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit heeft er mee te maken met wat er inhoudelijk in VI besproken wordt - de financiën van clubs.
?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:52 schreef Evertjan het volgende:
VI Oranje #44 Waar we afscheid moeten nemen..
Qua topics harder gegaan dan VI Oranje . Al scheelt het niets .
Dat is het verschil tussen lopend succes en een hype.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Dat Tour du Jour hier op FOK! meer besproken is dan VI Oranje vorig jaar (qua aantal topics).
pberends schijnt al bezig te zijn met een FP-berichtje!
Het is leuk voor Wilfred, maar wielrennen boeit me geen zier.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Dat Tour du Jour hier op FOK! meer besproken is dan VI Oranje vorig jaar (qua aantal topics).
pberends schijnt al bezig te zijn met een FP-berichtje!
Van mij mag hij terugkomen in VI - eenmalig.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef Specularium het volgende:
Kun je toch wel iets over Tijl schrijven ofzo?
Hmm die moet SigaarSnor dan even uploaden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef no1uknow het volgende:
Hahaha wat een bazenstukje net op RTL7, Derksen die op een bankje eendjes zit te voeren en een sigaar in z'n mond heeft, totdat er "nog 7 dagen" in beeld verschijnt. Te mooi
Notorious, check imdb maarquote:Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Waar keken jullie dan naar op RTL7, vechtende dwergen, dikzakken die auto's wegslepen of mongolen op het ijs?
Ik wil 'm wel zien!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm die moet SigaarSnor dan even uploaden.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik zat even RTL7 te kijken, reclame. Derksen op een bankje, zit die eendjes te voeren met een sigaar in zijn mond uiteraard. Nog 7 dagen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef no1uknow het volgende:
Hahaha wat een bazenstukje net op RTL7, Derksen die op een bankje eendjes zit te voeren en een sigaar in z'n mond heeft, totdat er "nog 7 dagen" in beeld verschijnt. Te mooi
Sigaarsnor meldt dat hij er vandaag weer 1 voorbij heeft zien komen maar dat het een andere was dan die van gister, ze zullen voor elke dag wel een andere hebben.quote:
Ik zag hem net ook! Met het nummer Lenny van Stevie Ray eronderquote:Op maandag 25 juli 2011 21:54 schreef no1uknow het volgende:
Die met die eendjes was volgens mij op exact dezelfde plek maar dan loopt ie met brood te strooien en hoor je eend geluiden.quote:
Ik wil die ook, deze is niet leukquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die met die eendjes was volgens mij op exact dezelfde plek maar dan loopt ie met brood te strooien en hoor je eend geluiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |