O, jij dacht dat wij dat zelf niet wisten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:05 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Jullie zijn mannen die over het gewichtsprobleem van een andere man praten.
Ik dacht, ik zeg het even.,
Zó, dat zijn teksten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
O, jij dacht dat wij dat zelf niet wisten?
Eerst hadden we alleen jordiii die leuk wilde doen, maar fijn, nu hebben we er een bij! Willen jullie niet te hard lachen om deze man dames en heren, dan blijft hij aan de gang!
Je denkt dat je scoort, maar je loopt met je eigen domheid te koop, want je moet eens leren luisteren.quote:
Je vrouw heeft wellicht een snor. Ik dacht, ik zeg het even.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:05 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Jullie zijn mannen die over het gewichtsprobleem van een andere man praten.
Ik dacht, ik zeg het even.
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je denkt dat je scoort, maar je loopt met je eigen domheid te koop, want je moet eens leren luisteren.
Nee, het is heerlijk. Kan je de Gert proberen te doen. No waiiiiiiii.......quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:40 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
Over anderhalve week begint het weer. Is toch leuk man.
Uitsmijtertje, kop koffiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-de-coen-sander.html
Gijpie is in ieder geval in vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |