Is het al geweest? Ik kijk die shit nooit omdat ik nooit weet wanneer Johan komt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen gaat zo onthullen bij Tour du Jour wie de nieuwe trainer van Feyenoord wordt.
Gaat het allen zien!
Johquote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
http://www.nusport.nl/voe(...)-niet-feyenoord.html
Het lijkt me wel leuk, Louis terug in NL, maar het is dan wel een verrader.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
JohSnor zei ook dat het totaal niet realistisch is om Louis te bellen, lijkt me logisch.
Met de broek omlaag Bayern stijlquote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Eerst zien dan geloven btw. En denk je dat al die gangsta nigga's van Feye Van Gaal wel zouden accepteren/
Jawel joh, hij won met al die rebelse Surinamers met Ajax de CLquote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Eerst zien dan geloven btw. En denk je dat al die gangsta nigga's van Feye Van Gaal wel zouden accepteren/
Lopen ook zat Hollanders in de selectie van Feyenoord dus dan moet ie het maar met die gasten doenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |