Johquote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
http://www.nusport.nl/voe(...)-niet-feyenoord.html
Het lijkt me wel leuk, Louis terug in NL, maar het is dan wel een verrader.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
JohSnor zei ook dat het totaal niet realistisch is om Louis te bellen, lijkt me logisch.
Met de broek omlaag Bayern stijlquote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Eerst zien dan geloven btw. En denk je dat al die gangsta nigga's van Feye Van Gaal wel zouden accepteren/
Jawel joh, hij won met al die rebelse Surinamers met Ajax de CLquote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Eerst zien dan geloven btw. En denk je dat al die gangsta nigga's van Feye Van Gaal wel zouden accepteren/
Lopen ook zat Hollanders in de selectie van Feyenoord dus dan moet ie het maar met die gasten doenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Johan drinkt niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
JD moet wel flink aan de jenever zijn geweest als ie zo op de foto gaat...... kijk maar eens goed naar die waterige ogen![]()
En ik wil JD over Feyenoord horen!
Polo, en paarden ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:52 schreef Absurditeit het volgende:
Ruig Ralph Lauren-overhemd ook, goed gezelschap, alles.
Zelfs de bierworstjes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij laat de gehaktstaven ook vrij vaak voor wat ze zijn.
Zelfs de potten Franse mosterd blijven tegenwoordig in de kast staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet je ook waarom ie altijd boos is.
En hij maar de schuld geven aan zijn huwelijk.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij laat de gehaktstaven ook vrij vaak voor wat ze zijn.
Die bananenschuimpjes bij 't tankstation daarentegen.quote:
Stapt ie weer ruftend en boerend de auto uit in Groningen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Die bananenschuimpjes bij 't tankstation daarentegen.
Een drugsverslaafde moet op zoek naar een dealer maar de arme Johan moet zich bij ieder pompstation langs de rekken met Marsen en Bounty's worstelen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Stapt ie weer ruftend en boerend de auto uit in Groningen.
Een verslaafde heeft allang connecties. Gelukkig kan je bij pompstations alleen sigaren halen en geen alcohol. Anders was Johan allang een keer de trap afgeflikkerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een drugsverslaafde moet op zoek naar een dealer maar de arme Johan moet zich bij ieder pompstation langs de rekken met Marsen en Bounty's worstelen.
Daarom ook veel respect voor de Duitsers. Bij vele tankstations daar kun je gewoon wodka, whisky en blikken bier halen. Apfelkorn, wijn, alles.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een verslaafde heeft allang connecties. Gelukkig kan je bij pompstations alleen sigaren halen en geen alcohol. Anders was Johan allang een keer de trap afgeflikkerd.
Zoals Elton John ooit zei: 'Ik heb twee problemen; een drugsprobleem en vraatzucht. Voor drugs moet je moeite doen, je moet mensen kennen en met dealers in contact komen. Voor eetbare rommel hoef ik alleen maar naar de winkel op de hoek te lopen'.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een verslaafde heeft allang connecties. Gelukkig kan je bij pompstations alleen sigaren halen en geen alcohol. Anders was Johan allang een keer de trap afgeflikkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |