Maar ik vind er wel een verschil in zitten of iemand zichzelf in de uitzending koopt of dat je vooraf even een Jupiler-reclame hebt. Dat eerste moet men gewoon niet toelaten natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
ZIjn bijdrages zijn erg normatief, en zeggen slechts deels iets over de posities van de clubs, En de VI-mannen over de financië moeten we ook niet willen.
Maar het is inderdaad gewoon een sponsor-ding, lijkt me, zoals dat bij ieder vast onderwerp dat het geval is.
Die 13 jarige jongen heeft Derksen onderanderen overtuigd dat hij ondanks zijn leeftijd toch de rubriek Abonnee mocht doen in de voetbal international. Verder had hij een tijd lang wel 3 vragen per aflevering welke er vaak dan ook doorheen kwamen. (Het kan ook zo zijn dat andere mensen gewoon onder zijn naam vragen instuurdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die demen bulbub die in de OP staat als vaste vragensteller? Ik kijk VI al een hele tijd maar ik heb die gast nog nooit gezien
Hij mocht ooit een keertje komen omdat zijn vragen er áltijd tussen zaten zoals Littlerabbit al zei.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die demen bulbub die in de OP staat als vaste vragensteller? Ik kijk VI al een hele tijd maar ik heb die gast nog nooit gezien
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef Seam het volgende:
Frenk![]()
Leuke uitzending, mooie sneer nog naar Tijl
Welke sneer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef Seam het volgende:
Frenk![]()
Leuke uitzending, mooie sneer nog naar Tijl
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:55 schreef thedude0 het volgende:
Zag hem nog niet langs komen
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Heldquote:
zag hem ook op sigaarsnor staan in de commentsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
en iedereen hier maar zeggen dat mp4 trekken niet meer mogelijk is
Waarschijnlijk gekopieerd van hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zag hem ook op sigaarsnor staan in de comments
Nee hoor, ik vraag me af hoe ze die mp4 hebben gevonden, de iPad XML feed is uit de luchtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:06 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gekopieerd van hier.
De server is ook weer lekker snel zie ik. 981mb binnen 2 minutenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:55 schreef thedude0 het volgende:
Zag hem nog niet langs komen
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Dat programma heet 'Vriendenloterij Holland's Next Top Millionaire' (lekker lang en internationaal overigens).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:42 schreef Seam het volgende:
Over die idioot die nu zo'n loterijshow show doet. Ik zal even kijken welke minuut dat was
Frenk moet minstens één keer per maand langskomen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Halcon het volgende:
Frenk moet ophoeren uit dat programma.
Frenk is een eindbaas!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Halcon het volgende:
Frenk moet ophoeren uit dat programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |