Nee ik heb zelden zo een slechte binnenkomer gezienquote:Op maandag 20 september 2010 23:16 schreef msnk het volgende:
Wat vond ik het toch heerlijk dat niemand maar dan ook echt niemand ook maar moest glimlachen bij de opmerkingen van die Tijl. Heerlijk
Kun je deze ook in volledig scherm afspelen op één of andere manier?quote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef Disko.Krali het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:12 schreef Rembrand21 het volgende:
Ben ik de enige die Hansie mist....
Hij zei dat hij op het laatste moment een snabbel van Genee over kon nemen. Waarsch. heeft hij daar de hele weg naar de studio toe erover nagedacht en nog wat het 1 van de sneuste momenten ooit in VI.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:51 schreef satecl het volgende:
En hoe ging die slechte binnenkomer van hem ookalweer...?
Ik snap die humor nog steeds nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op het laatste moment een snabbel van Genee over kon nemen. Waarsch. heeft hij daar de hele weg naar de studio toe erover nagedacht en nog wat het 1 van de sneuste momenten ooit in VI.
Tijl heeft er gewoon geen fuck te zoeken en je ziet aan zijn houding dat hij dat zelf ook door begint te krijgen (eindelijk).
Die kerel past echt niet bij dit programma. En de hele tijd irritante opmerkingen maken om grappig te lijken.quote:
Het gaat er ook vooral om hoe je iets zegt en dat is ook vrij waardeloos in het geval van Tijl.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:58 schreef DrDentz het volgende:
Toch denk ik dat als Gijp te laat binnenkomt en zegt "Ja sorry ik moest even een schnabbel van Wilfred overnemen" de hele zaal zou lachen.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun je deze ook in volledig scherm afspelen op één of andere manier?
Wat een totale drama inderdaad gisteren. Wat denk Tijl er eigenlijk zelf van? Heeft deze jongen zo weinig zelfkritiek dat hij zichzelf maar blijft uitnodigen? Als je elke keer de plank volledig misslaat weiger je toch voortaan om in de uitzending te willen komen? Dit gaat echt nergens over. Hij heeft toch geen contract met RTL dat hij perse in de uitzending van VI moet komenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef Onverstoorbaar het volgende:
[..]
Hij zei dat hij op het laatste moment een snabbel van Genee over kon nemen. Waarsch. heeft hij daar de hele weg naar de studio toe erover nagedacht en nog wat het 1 van de sneuste momenten ooit in VI.
Tijl heeft er gewoon geen fuck te zoeken en je ziet aan zijn houding dat hij dat zelf ook door begint te krijgen (eindelijk).
Johan heeft het er altijd over dat mensen soms tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.. Dit lijkt me zo'n gevalletje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een totale drama inderdaad gisteren. Wat denk Tijl er eigenlijk zelf van? Heeft deze jongen zo weinig zelfkritiek dat hij zichzelf maar blijft uitnodigen? Als je elke keer de plank volledig misslaat weiger je toch voortaan om in de uitzending te willen komen? Dit gaat echt nergens over. Hij heeft toch geen contract met RTL dat hij perse in de uitzending van VI moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |