Erik heeft echt geen voetbalverstand.quote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Falco het volgende:
Tijl heeft wederom gefaald. Beste VI, ruil hem in voor Jakhals Erik.
Ik zou het niet weten. Zodra ze Leo inzetten is het voor mij meteen al automatisch een zap-momentje...quote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
Dit meen je niet, slechter is Leo nog nooit geweest, en het was altijd al tragisch.
Klopt..dan kun je het leuk doen bij een Mickey-Mouse programma, maar dat betekent niet automatisch dat je het gaat maken bij een topprogramma. Hij had beter een tussenstap kunnen maken...quote:Op maandag 20 september 2010 21:57 schreef Ad_rem het volgende:
Begin t wel beetje sneu te vinden voor Tijl, duidelijk niet klaar voor het topniveau van VI.
Voor mij normaal gesproken ook, maar deze was te kort om de afstandsbediening te pakken en te kunnen zappen helaas.quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zodra ze Leo inzetten is het voor mij meteen al automatisch een zap-momentje...
Komende vrijdag Henk Westbroek... tja...(!)
Dat chagrijnige gezicht van Derksen zou priceless zijnquote:Op maandag 20 september 2010 22:00 schreef Morrigun99 het volgende:
Zodra de servers zijn gestopt met roken, even op de heren stemmen:
http://www.televizier.nl/
Zou toch prachtig zijn om hen die prijs te kunnen geven...
Voor het nieuwe seizoen gingen ze onderhandelen, SBS wou 2500 per uitzending en dat wou RTL niet betalen. Toen hebben ze het zo gelaten en zijn met Tijl begonnen op maandag, toen kwam er ineens een bericht dat Hans wellicht weer aan tafel zou komen, omdat hij zelf een sponsor had gevonden die het geld voor RTL wou betalen. SBS ging weer niet akkoord, omdat ze het niet normaal vonden dat er apart een sponsor moest komen om Hans te betalen. Ze willen hem alleen lenen als RTL het zelf betaald.quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Een maand of 2, 3 geleden hoorde ik Wilfred & Johan praten over de mogelijke terugkeer van Hans bij VI.
Daarna keek ik een week of 6 niet naar VI. Maar de laatste tijd hoor ik ze er niet over dat ie terug komt, sterker nog het klinkt alsof het is afgeketst?
Wat is er gebeurd? Ik vond Hans altijd wel wat toevoegen. En zijn discussies met Johan waren altijd grappig
Komt Hansie nog terug?
Ligt bij jou de AB zo ver weg van je, of heb je het reactievermogen van een dode dakduif!?!?quote:Op maandag 20 september 2010 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor mij normaal gesproken ook, maar deze was te kort om de afstandsbediening te pakken en te kunnen zappen helaas.
Reuze grappig is wel erg overdreven, maar hij heeft zo nu en dan wel eens vermakelijke momenten ja.quote:Op maandag 20 september 2010 22:07 schreef Friesz het volgende:
Dit was de matigste aflevering van dit seizoen. En helaas mede door Tijl. Vrijdag Henk WestbroekTotaaal geen verstand van voetbal, maar wel reuze grappig.
Ja sorry ik vergeleek hem met Tijlquote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef Wille_und_Vorstellung het volgende:
[..]
Reuze grappig is wel erg overdreven, maar hij heeft zo nu en dan wel eens vermakelijke momenten ja.
Staat die van vandaag erop?! Dat is best snel.quote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij staat wel nu op rtl gemist, ik skip die reclames altijd
Idd, dat is wel eens heel anders geweest. Vooral VI Oranje was wat dat betreft een ramp.quote:Op maandag 20 september 2010 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Staat die van vandaag erop?! Dat is best snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |