abonnement Unibet Coolblue
pi_87664489


Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag en vrijdag van 20.30 tot 22.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee en de vaste analytici zijn Johan Derksen en René van der Gijp. Iedere uitzending worden zij vergezeld door een gast. Daarnaast nemen regelmatig een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera zowel op maandag als vrijdag live muziek en is Berdien iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel).

De hoofdrolspelers:







Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:
Gillette Pro Klassement
Jupiler League Club van de Week
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Muzikale bijdrage van Danny Vera

Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.



Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL Gemist of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Voetbal International').

SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:
http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Twitter) (YouTube)



Bingokaarten
Johan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp



Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:
Johan Derksen #19 Baas der bazen
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic

Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90



Openingspost:
Deze OP is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), Veerboot (tekst en animated gifs) en ASroma (bijnamen).

Nieuw topic aanmaken? Klik hier
pi_87664508
VI gisterenavond even teruggekeken. Dat VI Radio wordt er ook weer flink in geïntegreerd. Dat begint nu toch wel wat storend te worden.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:08:00 #3
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87664577
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

van Bommel gaat EK2012 nog wel spelen ;)
Ja, maar hoe goed is hij dan nog?
Die Lebenslust bringt dich um.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 oktober 2010 @ 11:16:57 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_87664860
Bijna 100 w/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_87664891
Gijp, Genee en Derksen _O_
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_87664913
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:08 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, maar hoe goed is hij dan nog?
Hij kan dat EK dan nog wel aan hoor. Waarschijnlijk stopt ie daarna met voetballen of gaat ie nog een jaar door in Nederland.
pi_87667487
Hopelijk komt Kraay binnenkort nog eens kijken :9
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87667530
Wie is er te gast vanavond?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_87667869
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
Wie is er te gast vanavond?
Emiel Schelvis
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87667926
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Emiel Schelvis
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_87668373
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat filmpje begint wel een beetje "Was dat niet die man die..." te worden :P arme Schelvis.
pi_87668527
Ik kan niet naar dit programma kijken. Van der Gijp zit er alleen maar om te lachen, Genee geneert zich altijd voor Derksen en Derksen is een zeurende lul. Het is amusement van sbs niveau, geen sportprogramma.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87668915
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:59 schreef Pan.da het volgende:
Ik kan niet naar dit programma kijken. Van der Gijp zit er alleen maar om te lachen, Genee geneert zich altijd voor Derksen en Derksen is een zeurende lul. Het is amusement van sbs niveau, geen sportprogramma.
ah gossie...iemand die zich verheven voelt boven het gewone klootjesvolk :')

kijk jij maar fijn naar dat oersaaie nikszeggende gebral bij studio voetbal waar wekelijks alleen maar open deuren worden ingetrapt, alle cliche's weer even van onder het stof vandaan worden gehaald en je bij voorbaat zelf al kunt invullen wat er die avond gezegd zal gaan worden...

zoals waterkneus gisteren weer, met dat hands gebeuren...
jack: "zeg het maar jongens, is dit bewust hands?"
waterkneus: "ja ja, de bal komt wel tegen de arm in het strafschopgebied, je kan die arm er moeilijk afzagen"
jack: "...dus?"
waterkneus: "geen strafschop, het wordt tijd voor elektronische hulpmiddelen"
jack: "ja dat is een discussie die je houdt he"
waterkneus: "begin dan in ieder geval met een elektronisch oog op de doellijn"

en dit soort discussietjes keer 20 over elk uitgekauwd onderwerp = SV

:')

:Z :Z :Z :Z :{
pi_87669122
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:09 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ah gossie...iemand die zich verheven voelt boven het gewone klootjesvolk :')

kijk jij maar fijn naar dat oersaaie nikszeggende gebral bij studio voetbal waar wekelijks alleen maar open deuren worden ingetrapt, alle cliche's weer even van onder het stof vandaan worden gehaald en je bij voorbaat zelf al kunt invullen wat er die avond gezegd zal gaan worden...

zoals waterkneus gisteren weer, met dat hands gebeuren...
jack: "zeg het maar jongens, is dit bewust hands?"
waterkneus: "ja ja, de bal komt wel tegen de arm in het strafschopgebied, je kan die arm er moeilijk afzagen"
jack: "...dus?"
waterkneus: "geen strafschop, het wordt tijd voor elektronische hulpmiddelen"
jack: "ja dat is een discussie die je houdt he"
waterkneus: "begin dan in ieder geval met een elektronisch oog op de doellijn"

en dit soort discussietjes keer 20 over elk uitgekauwd onderwerp = SV

:')

:Z :Z :Z :Z :{
Je voelt je aangesproken dus. Ga jij maar fijn op het kamp naar VI kijken ;)
Ik kijk overigens veel liever Holland Sport. Verkeerd ingeschat dus. Verwacht ook niet veel van een Hagenees. We weten immers hoe ze zijn door programma's als Oh Oh Cherso. Het verstand van een pinda.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87669235
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Je voelt je aangesproken dus. Ga jij maar fijn op het kamp naar VI kijken ;)
Ik kijk overigens veel liever Holland Sport. Verkeerd ingeschat dus. Verwacht ook niet veel van een Hagenees. We weten immers hoe ze zijn door programma's als Oh Oh Cherso. Het verstand van een pinda.
jij voldoet inderdaad aan het stereotype mensen dat zich verheven voelt boven de rest, lekker generaliseren, vooroordelen quasi-intellectueel programma als holland sport benoemen :')
veel plezier ermee...

ik zit vanavond weer lekker met een pilsje klaar voor het sbs-amusement! _O_
pi_87669527
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

_O-.

Is dat filmpje al voorbij gekomen bij VI?
pi_87670067
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

jij voldoet inderdaad aan het stereotype mensen dat zich verheven voelt boven de rest, lekker generaliseren, vooroordelen quasi-intellectueel programma als holland sport benoemen :')
veel plezier ermee...

ik zit vanavond weer lekker met een pilsje klaar voor het sbs-amusement! _O_
Mij niet beschuldigen van generaliseren als je er zelf mee begint :) Komt zo sullig over. Holland Sport quasi-intellectueel? Ik zou eerst de betekenis van het woord maar opzoeken :')

Ik zou het eerder interessant noemen, zo intellectueel is het niet. Maar smaken verschillen uiteraard!
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87670229
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Mij niet beschuldigen van generaliseren als je er zelf mee begint :) Komt zo sullig over. Holland Sport quasi-intellectueel? Ik zou eerst de betekenis van het woord maar opzoeken :')

Ik zou het eerder interessant noemen, zo intellectueel is het niet. Maar smaken verschillen uiteraard!
net zo interessant als studio voetbal? :')
dan vind je mij dus rete interessant, want alles wat in SV wordt verteld kan ik in een adem voor je opsommen:
-nederlandse clubs kunnen niet meer wedijveren met de grote europese clubs
-wk trekt een zware wissel op de fitheid van veel spelers
-feyenoord zit in de problemen
-harm van veldhoven heeft roda op de rails gekregen
-het wordt tijd voor elektonische hulpmiddelen

:') :W
pi_87671499
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

net zo interessant als studio voetbal? :')
dan vind je mij dus rete interessant, want alles wat in SV wordt verteld kan ik in een adem voor je opsommen:
-nederlandse clubs kunnen niet meer wedijveren met de grote europese clubs
-wk trekt een zware wissel op de fitheid van veel spelers
-feyenoord zit in de problemen
-harm van veldhoven heeft roda op de rails gekregen
-het wordt tijd voor elektonische hulpmiddelen

:') :W
Ik weet niet waarom je er telkens SV bij betrekt. Mensen die niet VI kijken, zijn niet automatisch SV kijkers en andersom. Ik geef mijn mening over een programma. Of je wilt het niet begrijpen of je kunt het niet begrijpen. Ik wil mijn mening over SV ook wel geven, dan verhuis ik even naar een ander topic.

Het format van VI:

- Genee wordt constant in de zeik genomen door Derksen, die daarop Derksen confronteert met mislukte grappen over zijn drie huwelijken, waarna hij weer serieus doch lichtelijk geïrriteerd in de camera kijkt en het weer ontopic probeert te houden.
- Derksen zit in het programma, want het is vernoemd naar het blad van Derksen. Het enige dat Dersken doet is zuigen, over muziek praten en zijn liefde voor Veendam en Cambuur verkondigen. In het script staat meermaals het kleineren van Genee.
- Gijp zit in het programma om de lucht te klaren met grappen en grollen. De lolbroek die de bedrukte sfeer ,die er constant heerst tussen Genee en Derksen, moet wegnemen. In bijna elke aflevering komen de grappen over homo's en geslachtsdelen weer op tafel.
- Hans Kraay Jr komt even vertellen hoe het met FC Lienden gaat.
- Peter Heerschop en Viggo Waas komen zo nu en dan langs zodat het nog meer een dolle boel wordt.
- Het uitnodigen van non-voetbalkenners zoals jakhals Eric, Tijl de lama maakt de beestenboel compleet
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87671549
-double post-
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87671558
-triple post-
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_87671697
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Emiel Schelvis
Ze moeten Tijl echt niet meer he, nu ze Schelvis 100 keer per maand uitnodigen.
pi_87671779
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:21 schreef pberends het volgende:

[..]



Ze moeten Tijl echt niet meer he, nu ze Schelvis 100 keer per maand uitnodigen.
Schelvis is van Sport1 . Dan kunnen ze mooi op maandag het buitenlands voetbal + beelden doornemen :Y
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')