DVDtje of wat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:29 schreef Symer het volgende:
Seizoensoverzicht 2010/2011 komt zojuist binnen![]()
Vanavond maar even opzetten
Wat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:11 schreef pberends het volgende:
Nieuwe verkiezingsposter van GroenLinks (als Halsema ooit terugkeert):
[ afbeelding ]
Johan Derksen trollt Femke Halsemaquote:
quote:"Femke Halsema van GroenLinks. Die heeft verkering gehad met mijn buurman Koert Westerman en die zegt altijd 'Femke Halsema; veel discussiėren, weinig neuken'. Dus daar heb ik ook geen vertrouwen in", zei Derksen in een anekdote over politici bij de boekpresentatie.
Ah.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Johan Derksen trollt Femke Halsema
[..]
Weer zo'n typisch Derksen verhaal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Johan Derksen trollt Femke Halsema
[..]
Ik mag die niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Seizoensoverzicht 2010/2011 Het allerbeste van een jaar voetbal international op TV
Inclusief meest ludieke momenten![]()
quote:Geachte,
Voor zover wij weten wordt deze DVD niet te koop aangeboden, maar alleen aan abonnees aangeboden. Als er nog besloten wordt hem te koop aan te bieden zal hij in onze webshop komen te staan, dus hou die anders even in de gaten de komende tijd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geļnformeerd.
Nopequote:Op woensdag 27 juli 2011 14:48 schreef Stokstaart het volgende:
Die compilatie is toch gewoon op tv geweest?
quote:Hans Kraay Jr. twee keer per maand in Voetbal International
Hans Kraay Jr. mag in het nieuwe televisieseizoen twee keer per maand zijn opwachting gaan maken in het RTL7-programma Voetbal International. Zijn werkgever SBS heeft hem daar toestemming voor verleend, zo meldt Voetbal International op de website. In de eerste uitzending (komende maandag, 1 augustus) zal Kraay Jr. direct te zien zijn.
Vorig jaar was er veel te doen over de optredens van Kraay Jr. in Voetbal International. SBS verbood hem in eerste instantie om nog in het programma te verschijnen. In maart werd bekend dat hij weer één keer per maand bij Derksen, Genee en Van der Gijp aan tafel mocht gaan zitten en nu is dat dus opgerekt naar twee keer per maand. In het seizoen 2009/2010 was het overigens zo dat hij er standaard iedere maandagavond zat.
Grof lelijk ook echt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef Veerboot het volgende:
Dit zal ongetwijfeld maandag langs gaan komen: Wesley heeft een tattoo van Yolanthe op zijn buik laten tatoeėren.
[ afbeelding ]
(dikke pens trouwens)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als jij zon mokkel naast je had lopen dan wil je ook wel altijd bij haar blijven
Zonder 10 lagen plamuurquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:46 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat?
Denk een verdwaalde moderator die fan was van Whinehousequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Piles het volgende:
Hey m'n post is weg, ik dacht al dat ik gek werd
Leuk! Sommige oude afleveringen (enkel die met Hans Kraaij) uit het verleden kijk ik terug en die zijn allemaal heersendquote:
Vrouwen met territoriumdriftquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:46 schreef DrDentz het volgende:
Jantje Smit heeft toch ook een tatoeage van haar? Misschien dringt die juffrouw daar op aan.
Dacht toch echt even dat het Rooney was hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef Veerboot het volgende:
Dit zal ongetwijfeld maandag langs gaan komen: Wesley heeft een tattoo van Yolanthe op zijn buik laten tatoeėren.
[ afbeelding ]
(dikke pens trouwens)
Wat stond daarin dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Piles het volgende:
Hey m'n post is weg, ik dacht al dat ik gek werd
Wat een gek die Sneijder. Als het ook maar ff minder goed gaat met zijn voetballen, is Yo ergens anders aan het golddiggen en kan Wes zijn buik laten laserenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ]
(dikke pens trouwens)
Als het seizoen straks begint is hij in no time weer afgetraind. Zie je wel meer bij voetballers in de zomerstop.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Sneijder ziet er dik uit op die fotoKijk die tieten van hem LoL
Als je hebt aangegeven dat je die wilt wel ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die DVD zit bij het voetbalblad of...?
Kak! Wanneer kon dat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je hebt aangegeven dat je die wilt wel ja.
Thanksquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
Een week of 2 terug ofzo.
Edit : Gaat nog altijd.
http://www.vi.nl/abonnee/
Yolanthe for Everquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat een gek die Sneijder. Als het ook maar ff minder goed gaat met zijn voetballen, is Yo ergens anders aan het golddiggen en kan Wes zijn buik laten laseren
Edit: nog een betere foto van de tattooLink werkt niet, dan maar zo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |