quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als jij zon mokkel naast je had lopen dan wil je ook wel altijd bij haar blijven
Zonder 10 lagen plamuurquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:46 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat?
Denk een verdwaalde moderator die fan was van Whinehousequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Piles het volgende:
Hey m'n post is weg, ik dacht al dat ik gek werd
Leuk! Sommige oude afleveringen (enkel die met Hans Kraaij) uit het verleden kijk ik terug en die zijn allemaal heersendquote:
Vrouwen met territoriumdriftquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:46 schreef DrDentz het volgende:
Jantje Smit heeft toch ook een tatoeage van haar? Misschien dringt die juffrouw daar op aan.
Dacht toch echt even dat het Rooney was hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef Veerboot het volgende:
Dit zal ongetwijfeld maandag langs gaan komen: Wesley heeft een tattoo van Yolanthe op zijn buik laten tatoeëren.
[ afbeelding ]
(dikke pens trouwens)
Wat stond daarin dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Piles het volgende:
Hey m'n post is weg, ik dacht al dat ik gek werd
Wat een gek die Sneijder. Als het ook maar ff minder goed gaat met zijn voetballen, is Yo ergens anders aan het golddiggen en kan Wes zijn buik laten laserenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:00 schreef Veerboot het volgende:
Dit zal ongetwijfeld maandag langs gaan komen: Wesley heeft een tattoo van Yolanthe op zijn buik laten tatoeëren.
[ afbeelding ]
(dikke pens trouwens)
Als het seizoen straks begint is hij in no time weer afgetraind. Zie je wel meer bij voetballers in de zomerstop.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Sneijder ziet er dik uit op die fotoKijk die tieten van hem LoL
Als je hebt aangegeven dat je die wilt wel ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die DVD zit bij het voetbalblad of...?
Kak! Wanneer kon dat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je hebt aangegeven dat je die wilt wel ja.
Thanksquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
Een week of 2 terug ofzo.
Edit : Gaat nog altijd.
http://www.vi.nl/abonnee/
Yolanthe for Everquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat een gek die Sneijder. Als het ook maar ff minder goed gaat met zijn voetballen, is Yo ergens anders aan het golddiggen en kan Wes zijn buik laten laseren
Edit: nog een betere foto van de tattooLink werkt niet, dan maar zo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |