quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij doordekken. Maar toen werd hij gecensored
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
In Texas staat hij niet bekend als Johan Derksen maar als Joe Dirt
Enige nuance is wel op z'n plaats hier: Ik ben zelf groot fan van Johan, maar hij is natuurlijk vriendjes met de ontslagen Beenhakker en daarom niet helemaal neutraal. Ook valt op dat hij niet helemaal op de hoogte is van de stand van zaken en de ontwikkelingen achter de schermen en daarom maar terugvalt op typische dooddoeners als 'veelverdienende blagen' die het in elke situatie op elk moment goed doen. Niks concreets over de huidige situatie iig. Dát is wat die mensen stoort.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:44 schreef bascross het volgende:
Net even het Feyenoordtopic doorgelezen, wat zijn die Feyenoorders van fok toch een stel gefrustreerde kneuzen. De Johan Derksen haat die daar heerst.
Iemand een linkje van deze beelden?quote:
Gelul. Iedereen weet dat JD soms iets overdrijft. Maar de vragen die hij verder stelt in bijv. de uitzending van Rijnmond tv kloppen gewoon, ongeacht wat er 'achter de schermen' gebeurt. En dan heb ik het over de manier waarop Been behandeld is, niet over de vraag of Been moest blijven of niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enige nuance is wel op z'n plaats hier: Ik ben zelf groot fan van Johan, maar hij is natuurlijk vriendjes met de ontslagen Beenhakker en daarom niet helemaal neutraal. Ook valt op dat hij niet helemaal op de hoogte is van de stand van zaken en de ontwikkelingen achter de schermen en daarom maar terugvalt op typische dooddoeners als 'veelverdienende blagen' die het in elke situatie op elk moment goed doen. Niks concreets over de huidige situatie iig. Dát is wat die mensen stoort.
Voor de rest: Johan
heerlijk die grofgebekte johan!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
In Texas staat hij niet bekend als Johan Derksen maar als Joe Dirt
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef pberends het volgende:
MILAN, ITALY - February 23, 2011 Yolanthe Sneijder Cabau attends the Twin Set Cocktail Party as part of Milan Fashion Week Womenswear A/W
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe babe is Yolanthe eigenlijk nog?
Ik denk dat Wesley haar binnen nu en een paar jaar toch wel gaat dumpen voor een beter mokkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |