quote:
Op woensdag 30 maart 2011 00:13 schreef MakkieR het volgende:Ben nooit een grote fan geweest van Johan, maar ik waardeer zijn eerlijkheid. Ook over zijn mening dat prostitutie niet uit te bannen is en dat hij niet wakker ligt dat meisjes aan prostitutie doen. Dat was ook precies mijn mening, toen ik de uitzending zag vanavond. Ik vond MTV hypocriet, want die zien dit idd als een geile programma dat goed verkoopt, en die feministe die er naast zat al helemaal. prostitutie is al zo oud al de weg naar Rome en je bent naief als je denkt dat je dit kunt uitbannen.
Criminaliteit ook niet, misbruik makende pedofielen zullen er ook altijd zijn en terrorisme ook. Met een defaitistische houding kom je geen stap verder. Met aanpakken haal je misschien niet de eindstreep, maar kom je er in ieder geval een stuk dichter bij.
En het is niet zo dat het feit dat mtv het als geil goedverkopend programma ziet, betekent dat het dan per definitie geen ander doel meer kan dienen. Het kan net zo goed een gevalletje 'twee vliegen in één klap' zijn.