Dat kon je zelf toch ook bedenkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
rare zaken gebeuren er opeens, maar nu snap ik het: FOK!forum introduceert de FOK!zoekhulp
Thnx. Gelijk uitgezet die onzin.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
rare zaken gebeuren er opeens, maar nu snap ik het: FOK!forum introduceert de FOK!zoekhulp
Ze moet toch eens van dr erf afkomenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:20 schreef Be-Smart het volgende:
En welja... daar is mevrouw Scheijer-Spierik weer. Ik dacht dat we daar wel een beetje klaar mee waren. Ik wel in ieder geval....
* Be-Smart loopt toch gedwee richting de keuken om weer een biefstukje de pan te leggen...
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:22 schreef henkde_j het volgende:
'Minachting' kan inmiddels afgekruisd worden op de Derksen bingo
Hoor je ooit iets anders dan uit de mond van Derksen?quote:
Nee, maar toch is het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoor je ooit iets anders dan uit de mond van Derksen?
De linksback van Veendam waarschuwt voor de laatste keer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:30 schreef GGMM het volgende:
Johan herhaalt z'n riedeltje dat hij bij 'beste johan' al zei.
Is hij het weleens oneens geweest met Cruijff?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Valt me mee dat Derksen het voor Cruijff opneemt.
Heb je Derksen ooit eerder gezien? Hij zit er tot schouderhoogte in bij JCquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Valt me mee dat Derksen het voor Cruijff opneemt.
Nou niet zo ver als Frits Barend en Jack van Gelder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Heb je Derksen ooit eerder gezien? Hij zit er tot schouderhoogte in bij JC
Nee, dat is z'n broer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zag ik Iwan van Duren zitten.
daarom moet hij ook eigenlijk samen met Genee een talkshow doen. Dan hoeft hij niet alleen maar over voetbal te pratenquote:
Zo zijn Barend en Van Dorp ook ooit begonnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef Evertjan het volgende:
daarom moet hij ook eigenlijk samen met Genee een talkshow doen. Dan hoeft hij niet alleen maar over voetbal te praten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Sekstoerisme weet Johan ook wel wat van.
'Ik kan jou verzekeren dat ik nog wel aan vreemdere dingen gelikt heb'
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:50 schreef GGMM het volgende:
Het team van VI zou een 'normaal' praatprogramma moeten krijgen.
Zeker. Een soort van Barend en van Dorpquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:50 schreef GGMM het volgende:
Het team van VI zou een 'normaal' praatprogramma moeten krijgen.
En krijgt van repliek gediend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |