Geen verkeerde PW gastquote:
Emiel kreeg ook wat weinig spreektijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
Roemer viel me tegen, maar hij kreeg ook niet echt de kans om iets te zeggen, hij had sowieso geen onderwerp?
Lekker enthousiast en speelt dat niet zoals veel acteurs.quote:
Dan zal het in metaforen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Brown Sugar over seks met een negerin ging
comedy central tot je gaat slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef tong80 het volgende:
Emiel mocht nog even de epiloog doen.
Waar moet ik nu naar gaan kijken ? Heb geen gids ontvangen.
Er bestaan ook sites op internet als vervanger voor de gidsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef tong80 het volgende:
Emiel mocht nog even de epiloog doen.
Waar moet ik nu naar gaan kijken ? Heb geen gids ontvangen.
Aan favorieten toegevoegd.quote:
Lieve vrouw, maar ik heb haar nooit mooi gevonden. Wel bloedmooie ogen.quote:
Idd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
ZZZzzzzslaapverwekkende uitzending zeg
Voor een vrouw van bijna 63 ziet ze er nog prima uit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
Lieve vrouw, maar ik heb haar nooit mooi gevonden. Wel bloedmooie ogen.
Zekerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor een vrouw van bijna 63 ziet ze er nog prima uit.
Nee, Ko was haar stiefvader.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:29 schreef tong80 het volgende:
Golfer is ze een dochter van Ko van Dijk en Mary Dresselhuis ?
We hebben ongeveer dezelfde smaak qua vrouwen denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
Lieve vrouw, maar ik heb haar nooit mooi gevonden. Wel bloedmooie ogen.
Adriaan trollt een beetje hčquote:
Waren mooie uitzendingen inderdaad.quote:
Ze zijn wel iets te radicaal misschien, maar het blijft toch doodzonde dat walvissen zinloos vermoord wordenquote:
Als het een bedreigd diersoort betreft is het jammer als ze voor commerciele doeleinden worden gedood, maar Sea Shepherd protesteren naar mijn weten (correct me if I'm wrong) bij alle soorten walvisjacht en dan is het w.m.b gewoon terrorisme op kleine(re) schaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze zijn wel iets te radicaal misschien, maar het blijft toch doodzonde dat walvissen zinloos vermoord worden
Ik ben ook absoluut tegen die walvisvangst, maar de verplichting van die club om veganist te zijn om mee mogen doen aan boord gaat mij echt te ver.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze zijn wel iets te radicaal misschien, maar het blijft toch doodzonde dat walvissen zinloos vermoord worden
Walvisvangst is nooit ergens meer voor nodig. Wetenschappelijk niet, levertraan niet en commercieel al zeker niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:13 schreef msnk het volgende:
Als het een bedreigd diersoort betreft is het jammer als ze voor commerciele doeleinden worden gedood, maar Sea Shepherd protesteren naar mijn weten (correct me if I'm wrong) bij alle soorten walvisjacht en dan is het w.m.b gewoon terrorisme op kleine(re) schaal.
Dat zeggen vegetariers trouwens ook vaak, dat het niet meer nodig is. Maar die Jappen denken er kennelijk anders over.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Walvisvangst is nooit ergens meer voor nodig. Wetenschappelijk niet, levertraan niet en commercieel al zeker niet.
Omdat ze het vlees eten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:22 schreef msnk het volgende:
Dat zeggen vegetariers trouwens ook vaak, dat het niet meer nodig is. Maar die Jappen denken er kennelijk anders over.
Juist. Wanneer zij dat graag hebben is het commercieel toch hartstikke nodig? Doen wij toch ook, dieren eten om het eten, maar daar ben je ook op tegen dus leid ik hieruit af?quote:
Maar er zijn waarschijnlijk minder walvissen dan varkens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef msnk het volgende:
Juist. Wanneer zij dat graag hebben is het commercieel toch hartstikke nodig? Doen wij toch ook, dieren eten om het eten, maar daar ben je ook op tegen dus leid ik hieruit af?
Dikke pech dus voor de varkens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar er zijn waarschijnlijk minder walvissen dan varkens.
Not sure if sarcastisch, PI relevant.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar er zijn waarschijnlijk minder walvissen dan varkens.
Commerciële noodzaak is voor mij en vele anderen nog geen sluitende redenering. Het feit dat de koe niet bedreigd is en de walvis wel maakt een groot verschil dat je niet meteen in geld kunt uitdrukken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Juist. Wanneer zij dat graag hebben is het commercieel toch hartstikke nodig? Doen wij toch ook, dieren eten om het eten, maar daar ben je ook op tegen dus leid ik hieruit af?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef thettes het volgende:
[..]
Commerciële noodzaak is voor mij en vele anderen nog geen sluitende redenering. Het feit dat de koe niet bedreigd is en de walvis wel maakt een groot verschil dat je niet meteen in geld kunt uitdrukken.
Daarom is er ook een overheid. Excessen beperken. Maar op internationaal niveau is er geen overheid (en voor zover die er wél is, heeft die walvisjacht verboden!) en ben ik ook niet meteen tegen actiegroepen.
Had je mijn post gelezen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Als het een bedreigd diersoort betreft is het jammer als ze voor commerciele doeleinden worden gedood, maar Sea Shepherd protesteren naar mijn weten (correct me if I'm wrong) bij alle soorten walvisjacht en dan is het w.m.b gewoon terrorisme op kleine(re) schaal.
Begrijpend lezen is moeilijk. Ik weet het.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef msnk het volgende:
Walvissen is een ruim begrip niet alle soorten zijn met uitsterven bedreigd. Niet dat ik het jagen op walvissen zinvol vind, maar toch is het stiekem hypocriet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk. Ik weet het.
Maar walvissen worden niet gekweekt om te eten. Sterker nog: ze zijn een bijna uitstervende diersoort.
Onze consumptie-koeien,- varkens- kippen-schapen worden wel gekweekt en vermenigvuldigd ter consumptie.
Dat is het verschil.
Iets met kaatsen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk. Ik weet het.
Maar walvissen worden niet gekweekt om te eten. Sterker nog: ze zijn een bijna uitstervende diersoort.
Onze consumptie-koeien,- varkens- kippen-schapen worden wel gekweekt en vermenigvuldigd ter consumptie.
Dat is het verschil.
Dat dus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walvissen is een ruim begrip niet alle soorten zijn met uitsterven bedreigd. Niet dat ik het jagen op walvissen zinvol vind, maar toch is het stiekem hypocriet.
Ik ook (3x).quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:17 schreef golfer het volgende:
Ik sla over. Dat verhaal van die Oubelkas heb ik nu al 3x op de radio gehoord en ik ben allergisch voor Ali B.
Vast een luisterboekquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:19 schreef DrDentz het volgende:
Ali B leest één boek en komt er meteen mee in 3 televisieprogramma's
Die kerel blijft op TV komen, terwijl ik al jaren geen nieuw nummer meer heb gehoord. Met niets doen toch zoveel royalties binnenslepen, noem ik niet kansloos. Hoe irritant hij ook is...quote:
Zag ik zelf ook welquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
Beau fragmentje van DWDD kwam in de zapservicedie van jongen meisje
Hij klinkt zo Nederlands, dus zal hij het wel niet gedaan hebben??quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
wow, die marrokaan praat als een hoogopgeleide nederlander.. wat ie ook is. Kan me idd niet voorstellen dat ie schuldig is.
Kan hij wel een boek lezen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk nu naar een programma waar iemand zit om over een boek te praten die het boek niet uitgelezen heeft.
Je zou eerder denken dat Ali B. het heeft gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij klinkt zo Nederlands, dus zal hij het wel niet gedaan hebben??
Spoedcursus goed articuleren voor alle criminelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij klinkt zo Nederlands, dus zal hij het wel niet gedaan hebben??
Hij praat alles recht wat krom is zei die tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:54 schreef henkde_j het volgende:
Je kan zeggen wat je wil. Maar een handige prater is het zeker.
Het viel me alleszins mee eigenlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:54 schreef henkde_j het volgende:
Je kan zeggen wat je wil. Maar een handige prater is het zeker.
Inderdaad. Niet pretenderen dat je een boek compleet gelezen hebt, terwijl je dat niet gedaan hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:56 schreef Xaobotnik het volgende:
Hij doet zich sowieso niet voor als meer dan hij is. Gewoon down to earth. Ik kan dat eigenlijk wel waarderen aan hem...
Nou Ali ik geef je een 6 maar lees volgende keer het boekje gewoon in plaats van de wikipedia-pagina over Shakespeare.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:55 schreef marcodej het volgende:
Als hij tegen een leraar Nederlands op de middelbare school zit.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk nu naar een programma waar iemand zit om over een boek te praten die het boek niet uitgelezen heeft.
Wat denk je van de jury van de AKO literatuurprijs. Die lezen alle boeken ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet pretenderen dat je een boek compleet gelezen hebt, terwijl je dat niet gedaan hebt.
Wat volgens mij 90% van de boek besprekers op tv doet
Nee, was weer klungelen ten top. Maar gek genoeg verbaasde me dat totaal niet. Als we ergens ongeschonden uitkomen is het al een meevaller, ook als we niks bereiken. Punt is alleen dat ik Pechtold mijn fiets nog niet toevertrouw, laat staan een afgeschreven Lynx.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Die evacuatie verdient ook niet de schoonheidsprijs he?
Nee Hillen welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, was weer klungelen ten top. Maar gek genoeg verbaasde me dat totaal niet. Als we ergens ongeschonden uitkomen is het al een meevaller, ook als we niks bereiken. Punt is alleen dat ik Pechtold mijn fiets nog niet toevertrouw, laat staan een afgeschreven Lynx.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
Pechtold is hypocriet. doet net alsof hij de waarheid boven tafel wil, maar die boeit hem totaal niet. Hij wil zoals gewoonlijk weer even goedkoop scoren met een sneertje naar de regering.
Hij zou een perfecte CDA-minister kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Joep brengt het ook weer creatief. Hij is geen wapenhandelaar, maar hij 'stoot wapens door', uiteraard in opdracht, dus eigenlijk kun je hém niets aanrekenen. Nou ja, je kunt hem sowieso nooit iets aanrekenen.
Hij zou zo de politiek in kunnen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zou een perfecte CDA-minister kunnen zijn
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zou een perfecte CDA-minister kunnen zijn
Hij is even bijna mijn baas geweest, hij kocht de afdeling Special Products van DAF, om de BV vervolgens leeg te halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
Joepje. Heerlijke corrupt mannetje. Nog steeds geen steek veranderd.
Ik vind het juist leuk dat enthousiasme van de gasten als ze er over spreken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef pberends het volgende:
Thank God dat de biografieënweek volgende week voorbij is.
Vooral Stapel was geweldig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat enthousiasme van de gasten als ze er over spreken.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is even bijna mijn baas geweest, hij kocht de afdeling Special Products van DAF, om de BV vervolgens leeg te halen.
Ooit in 1982/1983 begonnen als schoonzoon va Van der Valk en dara wat poen van gekregen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
Hij is even bijna mijn baas geweest, hij kocht de afdeling Special Products van DAF, om de BV vervolgens leeg te halen.
Ali B viel me ook mee.quote:
Ik zat warm he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
• Joep van den N. komt nuilen over het onrecht dat hem is aangedaan.
Hij heeft de 124 vragen voor zich die gesteld zijn aan Hillen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
waarom schrijft pechtold dingen op die joep vertelt?
Paar vrindjes gebeld, geen punt.quote:
Waarom was die man er uberhaupt, en wat is de journalistieke relevantie van dat gesprek?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
waarom schrijft pechtold dingen op die joep vertelt?
Ik vond het niveau juist ongekend hoog de laatste 3 weken. Voor P&W-begrippen dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eigenlijk behoorlijk afgehaakt, de laatste weken.
Veldhuis & Kemperquote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
Vanavond in de uitzending
#Hans Jaap Melissen
Verslaggever Wereldomroep net terug uit Libië.
#Michael van Praag
KNVB-voorzitter over aanpak voetbalgeweld.
#Veldhuis & Kemper
Cabaretduo met nieuw programma op de planken
Als die noobs hun muil maar dichthouden als het over de andere onderwerpen gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veldhuis & Kemper![]()
Melissen compenseert gelukkig.
Ik kijk nu.quote:
ik ben ook afgehaakt, voor zover ik weet ging het de laatste tijd vooral over Japan en Libië en dat is natuurlijk erg belangrijk en shocking allemaal maar ik vind het echt saai om mensen daar over te horen praten terwijl ik het 8 uur journaal al heb gezien.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eigenlijk behoorlijk afgehaakt, de laatste weken.
Pauw en Witteman lachen alle gasten uit, deze flutjournalisten!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
van praag wordt steeds onderbroken en een beetje uitgelachen aan tafel. verdient deze man niet
Iemand die met een raketwerper van achter de perslinie schietquote:
Als nu de trainer van FC vossenhol er zat dan heb je gelijk, maar er zat de ?voorzitter? van de KNVB om over een algehele trend te praten, niet over een incident.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef msnk het volgende:
Gisteren bijvoorbeeld. Kan mij het geweld bij de plaatselijke F-jes van FC nooit-van-gehoord of Velthuis en Kamper nou schelen.
Kan misschien dan nog wel leuk worden.quote:
Wat doet dat er dan tussenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
#
Tess Milne en Monique van 't Hek
Plan Nederland en MTV maken serie 'Love For Sale'.
De woonboot moet weer volquote:
Pauw vindt Tess een lekker wijf, heeft ie wat om mee te flirten tijdens die saaie verhalenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Jac0bus het volgende:
Johan Derksen komt ookBuitengewoon fijne gast om te zien aan tafel.
Zoals gewoonlijk gaat hij dat wel doen, vooral als je uit je nek lult.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef BobW het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij zich ook met de andere gesprekken bemoeien
Tess is wel lekker natuurlijk jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Pauw vindt Tess een lekker wijf, heeft ie wat om mee te flirten tijdens die saaie verhalen
10 jaar oude foto.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef twaalf het volgende:
Dat plaatje van Derksen op de website![]()
[ afbeelding ]
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Ik ben een grote Derksen fanaat, behalve wanneer hij over cruyff en van den Boog begintquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Jac0bus het volgende:
Johan Derksen komt ookBuitengewoon fijne gast om te zien aan tafel.
Ze hebben mij alweer niet gevraagd, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom nodigen ze altijd die Derksen uit, en niet gewoon iemand de wčl verstand heeft van voetbal, financiën, en organisatiestrategie.
Bijna. Diepenheimse boerin.quote:
Dat kon je zelf toch ook bedenkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
rare zaken gebeuren er opeens, maar nu snap ik het: FOK!forum introduceert de FOK!zoekhulp
Thnx. Gelijk uitgezet die onzin.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
rare zaken gebeuren er opeens, maar nu snap ik het: FOK!forum introduceert de FOK!zoekhulp
Ze moet toch eens van dr erf afkomenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:20 schreef Be-Smart het volgende:
En welja... daar is mevrouw Scheijer-Spierik weer. Ik dacht dat we daar wel een beetje klaar mee waren. Ik wel in ieder geval....
* Be-Smart loopt toch gedwee richting de keuken om weer een biefstukje de pan te leggen...
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:22 schreef henkde_j het volgende:
'Minachting' kan inmiddels afgekruisd worden op de Derksen bingo
Hoor je ooit iets anders dan uit de mond van Derksen?quote:
Nee, maar toch is het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoor je ooit iets anders dan uit de mond van Derksen?
De linksback van Veendam waarschuwt voor de laatste keer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:30 schreef GGMM het volgende:
Johan herhaalt z'n riedeltje dat hij bij 'beste johan' al zei.
Is hij het weleens oneens geweest met Cruijff?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Valt me mee dat Derksen het voor Cruijff opneemt.
Heb je Derksen ooit eerder gezien? Hij zit er tot schouderhoogte in bij JCquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Valt me mee dat Derksen het voor Cruijff opneemt.
Nou niet zo ver als Frits Barend en Jack van Gelder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Heb je Derksen ooit eerder gezien? Hij zit er tot schouderhoogte in bij JC
Nee, dat is z'n broer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zag ik Iwan van Duren zitten.
daarom moet hij ook eigenlijk samen met Genee een talkshow doen. Dan hoeft hij niet alleen maar over voetbal te pratenquote:
Zo zijn Barend en Van Dorp ook ooit begonnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef Evertjan het volgende:
daarom moet hij ook eigenlijk samen met Genee een talkshow doen. Dan hoeft hij niet alleen maar over voetbal te praten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Sekstoerisme weet Johan ook wel wat van.
'Ik kan jou verzekeren dat ik nog wel aan vreemdere dingen gelikt heb'
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:50 schreef GGMM het volgende:
Het team van VI zou een 'normaal' praatprogramma moeten krijgen.
Zeker. Een soort van Barend en van Dorpquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:50 schreef GGMM het volgende:
Het team van VI zou een 'normaal' praatprogramma moeten krijgen.
En krijgt van repliek gediend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |