ik ben ook afgehaakt, voor zover ik weet ging het de laatste tijd vooral over Japan en Libië en dat is natuurlijk erg belangrijk en shocking allemaal maar ik vind het echt saai om mensen daar over te horen praten terwijl ik het 8 uur journaal al heb gezien.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eigenlijk behoorlijk afgehaakt, de laatste weken.
Pauw en Witteman lachen alle gasten uit, deze flutjournalisten!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
van praag wordt steeds onderbroken en een beetje uitgelachen aan tafel. verdient deze man niet
Iemand die met een raketwerper van achter de perslinie schietquote:
Als nu de trainer van FC vossenhol er zat dan heb je gelijk, maar er zat de ?voorzitter? van de KNVB om over een algehele trend te praten, niet over een incident.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef msnk het volgende:
Gisteren bijvoorbeeld. Kan mij het geweld bij de plaatselijke F-jes van FC nooit-van-gehoord of Velthuis en Kamper nou schelen.
Kan misschien dan nog wel leuk worden.quote:
Wat doet dat er dan tussenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
#
Tess Milne en Monique van 't Hek
Plan Nederland en MTV maken serie 'Love For Sale'.
De woonboot moet weer volquote:
Pauw vindt Tess een lekker wijf, heeft ie wat om mee te flirten tijdens die saaie verhalenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Jac0bus het volgende:
Johan Derksen komt ookBuitengewoon fijne gast om te zien aan tafel.
Zoals gewoonlijk gaat hij dat wel doen, vooral als je uit je nek lult.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef BobW het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij zich ook met de andere gesprekken bemoeien
Tess is wel lekker natuurlijk jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Pauw vindt Tess een lekker wijf, heeft ie wat om mee te flirten tijdens die saaie verhalen
10 jaar oude foto.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef twaalf het volgende:
Dat plaatje van Derksen op de website![]()
[ afbeelding ]
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Ik ben een grote Derksen fanaat, behalve wanneer hij over cruyff en van den Boog begintquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Jac0bus het volgende:
Johan Derksen komt ookBuitengewoon fijne gast om te zien aan tafel.
Ze hebben mij alweer niet gevraagd, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom nodigen ze altijd die Derksen uit, en niet gewoon iemand de wčl verstand heeft van voetbal, financiën, en organisatiestrategie.
Bijna. Diepenheimse boerin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |