Vooral Stapel was geweldig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat enthousiasme van de gasten als ze er over spreken.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is even bijna mijn baas geweest, hij kocht de afdeling Special Products van DAF, om de BV vervolgens leeg te halen.
Ooit in 1982/1983 begonnen als schoonzoon va Van der Valk en dara wat poen van gekregen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
Hij is even bijna mijn baas geweest, hij kocht de afdeling Special Products van DAF, om de BV vervolgens leeg te halen.
Ali B viel me ook mee.quote:
Ik zat warm he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
• Joep van den N. komt nuilen over het onrecht dat hem is aangedaan.
Hij heeft de 124 vragen voor zich die gesteld zijn aan Hillen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
waarom schrijft pechtold dingen op die joep vertelt?
Paar vrindjes gebeld, geen punt.quote:
Waarom was die man er uberhaupt, en wat is de journalistieke relevantie van dat gesprek?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
waarom schrijft pechtold dingen op die joep vertelt?
Ik vond het niveau juist ongekend hoog de laatste 3 weken. Voor P&W-begrippen dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eigenlijk behoorlijk afgehaakt, de laatste weken.
Veldhuis & Kemperquote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
Vanavond in de uitzending
#Hans Jaap Melissen
Verslaggever Wereldomroep net terug uit Libië.
#Michael van Praag
KNVB-voorzitter over aanpak voetbalgeweld.
#Veldhuis & Kemper
Cabaretduo met nieuw programma op de planken
Als die noobs hun muil maar dichthouden als het over de andere onderwerpen gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veldhuis & Kemper![]()
Melissen compenseert gelukkig.
Ik kijk nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |