Nee, was weer klungelen ten top. Maar gek genoeg verbaasde me dat totaal niet. Als we ergens ongeschonden uitkomen is het al een meevaller, ook als we niks bereiken. Punt is alleen dat ik Pechtold mijn fiets nog niet toevertrouw, laat staan een afgeschreven Lynx.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Die evacuatie verdient ook niet de schoonheidsprijs he?
Nee Hillen welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, was weer klungelen ten top. Maar gek genoeg verbaasde me dat totaal niet. Als we ergens ongeschonden uitkomen is het al een meevaller, ook als we niks bereiken. Punt is alleen dat ik Pechtold mijn fiets nog niet toevertrouw, laat staan een afgeschreven Lynx.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
Pechtold is hypocriet. doet net alsof hij de waarheid boven tafel wil, maar die boeit hem totaal niet. Hij wil zoals gewoonlijk weer even goedkoop scoren met een sneertje naar de regering.
Hij zou een perfecte CDA-minister kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Joep brengt het ook weer creatief. Hij is geen wapenhandelaar, maar hij 'stoot wapens door', uiteraard in opdracht, dus eigenlijk kun je hém niets aanrekenen. Nou ja, je kunt hem sowieso nooit iets aanrekenen.
Hij zou zo de politiek in kunnen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zou een perfecte CDA-minister kunnen zijn
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zou een perfecte CDA-minister kunnen zijn
Hij is even bijna mijn baas geweest, hij kocht de afdeling Special Products van DAF, om de BV vervolgens leeg te halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
Joepje. Heerlijke corrupt mannetje. Nog steeds geen steek veranderd.
Ik vind het juist leuk dat enthousiasme van de gasten als ze er over spreken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef pberends het volgende:
Thank God dat de biografieënweek volgende week voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |