Geen verkeerde PW gastquote:
Emiel kreeg ook wat weinig spreektijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
Roemer viel me tegen, maar hij kreeg ook niet echt de kans om iets te zeggen, hij had sowieso geen onderwerp?
Lekker enthousiast en speelt dat niet zoals veel acteurs.quote:
Dan zal het in metaforen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Brown Sugar over seks met een negerin ging
comedy central tot je gaat slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef tong80 het volgende:
Emiel mocht nog even de epiloog doen.
Waar moet ik nu naar gaan kijken ? Heb geen gids ontvangen.
Er bestaan ook sites op internet als vervanger voor de gidsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef tong80 het volgende:
Emiel mocht nog even de epiloog doen.
Waar moet ik nu naar gaan kijken ? Heb geen gids ontvangen.
Aan favorieten toegevoegd.quote:
Lieve vrouw, maar ik heb haar nooit mooi gevonden. Wel bloedmooie ogen.quote:
Idd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
ZZZzzzzslaapverwekkende uitzending zeg
Voor een vrouw van bijna 63 ziet ze er nog prima uit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
Lieve vrouw, maar ik heb haar nooit mooi gevonden. Wel bloedmooie ogen.
Zekerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor een vrouw van bijna 63 ziet ze er nog prima uit.
Nee, Ko was haar stiefvader.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:29 schreef tong80 het volgende:
Golfer is ze een dochter van Ko van Dijk en Mary Dresselhuis ?
We hebben ongeveer dezelfde smaak qua vrouwen denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
Lieve vrouw, maar ik heb haar nooit mooi gevonden. Wel bloedmooie ogen.
Adriaan trollt een beetje hčquote:
Waren mooie uitzendingen inderdaad.quote:
Ze zijn wel iets te radicaal misschien, maar het blijft toch doodzonde dat walvissen zinloos vermoord wordenquote:
Als het een bedreigd diersoort betreft is het jammer als ze voor commerciele doeleinden worden gedood, maar Sea Shepherd protesteren naar mijn weten (correct me if I'm wrong) bij alle soorten walvisjacht en dan is het w.m.b gewoon terrorisme op kleine(re) schaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze zijn wel iets te radicaal misschien, maar het blijft toch doodzonde dat walvissen zinloos vermoord worden
Ik ben ook absoluut tegen die walvisvangst, maar de verplichting van die club om veganist te zijn om mee mogen doen aan boord gaat mij echt te ver.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze zijn wel iets te radicaal misschien, maar het blijft toch doodzonde dat walvissen zinloos vermoord worden
Walvisvangst is nooit ergens meer voor nodig. Wetenschappelijk niet, levertraan niet en commercieel al zeker niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:13 schreef msnk het volgende:
Als het een bedreigd diersoort betreft is het jammer als ze voor commerciele doeleinden worden gedood, maar Sea Shepherd protesteren naar mijn weten (correct me if I'm wrong) bij alle soorten walvisjacht en dan is het w.m.b gewoon terrorisme op kleine(re) schaal.
Dat zeggen vegetariers trouwens ook vaak, dat het niet meer nodig is. Maar die Jappen denken er kennelijk anders over.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Walvisvangst is nooit ergens meer voor nodig. Wetenschappelijk niet, levertraan niet en commercieel al zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |