Hij klinkt zo Nederlands, dus zal hij het wel niet gedaan hebben??quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
wow, die marrokaan praat als een hoogopgeleide nederlander.. wat ie ook is. Kan me idd niet voorstellen dat ie schuldig is.
Kan hij wel een boek lezen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk nu naar een programma waar iemand zit om over een boek te praten die het boek niet uitgelezen heeft.
Je zou eerder denken dat Ali B. het heeft gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij klinkt zo Nederlands, dus zal hij het wel niet gedaan hebben??
Spoedcursus goed articuleren voor alle criminelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij klinkt zo Nederlands, dus zal hij het wel niet gedaan hebben??
Hij praat alles recht wat krom is zei die tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:54 schreef henkde_j het volgende:
Je kan zeggen wat je wil. Maar een handige prater is het zeker.
Het viel me alleszins mee eigenlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:54 schreef henkde_j het volgende:
Je kan zeggen wat je wil. Maar een handige prater is het zeker.
Inderdaad. Niet pretenderen dat je een boek compleet gelezen hebt, terwijl je dat niet gedaan hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:56 schreef Xaobotnik het volgende:
Hij doet zich sowieso niet voor als meer dan hij is. Gewoon down to earth. Ik kan dat eigenlijk wel waarderen aan hem...
Nou Ali ik geef je een 6 maar lees volgende keer het boekje gewoon in plaats van de wikipedia-pagina over Shakespeare.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:55 schreef marcodej het volgende:
Als hij tegen een leraar Nederlands op de middelbare school zit.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk nu naar een programma waar iemand zit om over een boek te praten die het boek niet uitgelezen heeft.
Wat denk je van de jury van de AKO literatuurprijs. Die lezen alle boeken ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet pretenderen dat je een boek compleet gelezen hebt, terwijl je dat niet gedaan hebt.
Wat volgens mij 90% van de boek besprekers op tv doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |