Is alleen voor abonnee's.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:30 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Kan je linkje sturen, ik kan het niet vinden.
Veel van die vragen zijn (logisch) beantwoord op de persconferentie die jullie beiden niet hebben gezien. Dan had je ook geweten dat Van Geel kenbaar heeft gemaakt dat hij het oneens was met de spelers. Dat hij het tijd wilde geven. Hij heeft zijn verantwoordelijkheid genomen door het verhaal aan Been door te spelen, die vervolgens zwaar teleurgesteld zijn spullen pakte.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor, JD is het mij eens. Wij houden nou eenmaal niet van schijnheilige spelletjes.
Want: waarom gaat Vlaar niet direct naar Been, die zijn baas is en waar hij al heel lang mee werkt?
Waarom beslist de directie zo snel dat ze akkoord gaan met het verzoek van Been tot ontslag?
Iedereen weet dat Been een geėmotioneerd mannetje is.
Waarom hechten Van Geel, Vlaar en de directie zoveel waarde aan de mening van een heleboel spelers die of net binnen zijn (geen verantwoordelijkheid!) of bijna weggaan (Fer..).
En zou er nou echt niet iets eerder voorgevallen zijn, dat Van Geel, de ass. trainer etc niet gezien hebben?
Zomaar wat vragen
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Veel van die vragen zijn (logisch) beantwoord op de persconferentie die jullie beiden niet hebben gezien. Dan had je ook geweten dat Van Geel kenbaar heeft gemaakt dat hij het oneens was met de spelers. Dat hij het tijd wilde geven. Hij heeft zijn verantwoordelijkheid genomen door het verhaal aan Been door te spelen, die vervolgens zwaar teleurgesteld zijn spullen pakte.
De kritiek die jij in 1e instantie al op Van Geel had is nergens op gebaseerd.
I know, maar ik doelde op deze zinnen van RobertoCarlos:quote:
Derksen en hij dus. Derksen reageerde uiteraard al voordat de perconferentie was begonnen.quote:Nee hoor, JD is het mij eens. Wij houden nou eenmaal niet van schijnheilige spelletjes
Klopt, hij heeft alles al klaar in zijn hoofd zonder het fijne ervan te weten, dat zegt voor mij al voldoende.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
I know, maar ik doelde op deze zinnen van RobertoCarlos:
[..]
Derksen en hij dus. Derksen reageerde uiteraard al voordat de perconferentie was begonnen.
Daarom. En hij komt ook niet snel op zijn woorden terug, dus vrijdag ofzo zal hij het nog wel een keer herhalen en zoals je al zei: vele mensen praten hem na en schuiven de verkeerde mensen de schuld in de schoenen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft alles al klaar in zijn hoofd zonder het fijne ervan te weten, dat zegt voor mij al voldoende.
Hij heeft een bepaalde positie in voetbal journalistiek Nederland dat hij iemand zonder bewijzen of aanleiding zomaar zwart kan maken. Hij heeft zelfs al een oordeel klaar over de vrouw van een td die hij nog nooit ontmoet heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Daarom. En hij komt ook niet snel op zijn woorden terug, dus vrijdag ofzo zal hij het nog wel een keer herhalen en zoals je al zei: vele mensen praten hem na en schuiven de verkeerde mensen de schuld in de schoenen.
Het is natuurlijk ook wel weerzinwekkend als je naast je man op de tribune zit tijdens een wedstrijd en 1x per kwartaal een kaasfondue-avondje organiseert.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij heeft een bepaalde positie in voetbal journalistiek Nederland dat hij iemand zonder bewijzen of aanleiding zomaar zwart kan maken. Hij heeft zelfs al een oordeel klaar over de vrouw van een td die hij nog nooit ontmoet heeft.
De vrouw van Marcel Brands zit ook regelmatig bij Marcel (zelfs bij uitwedstrijden) waarom hoor ik hem daar niet over ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel weerzinwekkend als je naast je man op de tribune zit tijdens een wedstrijd en 1x per kwartaal een kaasfondue-avondje organiseert.
Omdat zij net zo lelijk is als de vrouw van Johan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De vrouw van Marcel Brands zit ook regelmatig bij Marcel (zelfs bij uitwedstrijden) waarom hoor ik hem daar niet over ?
Hij staat niet in de shop, kunnen ze dit niet aanbieden voor een paar eurootjes. Dan koop ik er meteen zo'n Sigaar-USB stick bij.quote:
Probeer er niet zo emotioneel onder te zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Probeer er niet zo emotioneel onder te zijn.
Okquote:De competitie begint vrijdag 5 aug. en ik hoop dat er dan al een aflevering is, maar anders zeker 8 aug.
Reden genoeg om emotioneel te zijn, ik heb nu al zware afkickverschijnselenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De competitie begint vrijdag 5 aug. en ik hoop dat er dan al een aflevering is, maar anders zeker 8 aug.
Is dat ook nog terug te luisteren? Om 11 uur was het nog donker bij mij joh.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef tompsv18 het volgende:
VIradionl VI Radio
Gaat Johan #Boskamp #VI_TV (Voetbal International) verlaten als vaste gast aan tafel bij #RTL7 voor de voetballerij? 11.10u @viradionl
VIradionl VI Radio
#VI_TV gast Johan #Boskamp om 11.10u @viradionl over zijn club: #Feyenoord. Hoe moet het verder zonder #been volgens hem?
Zeker en ik begrijp de emoties, maar we moeten elkaar er toch doorheen slepen. Door deze loodzware tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Reden genoeg om emotioneel te zijn, ik heb nu al zware afkickverschijnselen
1 augustus alquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De competitie begint vrijdag 5 aug. en ik hoop dat er dan al een aflevering is, maar anders zeker 8 aug.
Schandalig idd. Helaas was Johan dit keer niet op de hoogte van de feiten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:44 schreef bascross het volgende:
Net even het Feyenoordtopic doorgelezen, wat zijn die Feyenoorders van fok toch een stel gefrustreerde kneuzen. De Johan Derksen haat die daar heerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |