quote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef pberends het volgende:
MILAN, ITALY - February 23, 2011 Yolanthe Sneijder Cabau attends the Twin Set Cocktail Party as part of Milan Fashion Week Womenswear A/W
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe babe is Yolanthe eigenlijk nog?
Ik denk dat Wesley haar binnen nu en een paar jaar toch wel gaat dumpen voor een beter mokkel.
Ze heeft of Anorexia opgelopen (quote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef pberends het volgende:
MILAN, ITALY - February 23, 2011 Yolanthe Sneijder Cabau attends the Twin Set Cocktail Party as part of Milan Fashion Week Womenswear A/W
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat Wesley haar binnen nu en een paar jaar toch wel gaat dumpen voor een beter mokkel.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een crackhoofdquote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, en dat geldt ook voor Sylvie IMO.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stuk mooier als ze wat voller is
Moet wel een goede voetballer worden, kindje dat 75 % NL en 25 % Spaans is (moet het wel een jongetje zijn)quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef Absurditeit het volgende:
Het wordt tijd dat Yolanthe zwanger raakt.
Voor haar is dat de enige oplossing, wil ze nog een lange termijn verband aangaan met Sneijderquote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef Absurditeit het volgende:
Het wordt tijd dat Yolanthe zwanger raakt.
Hansie versie 2.0quote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef Specularium het volgende:
Zeker, ik hoop ook dat Gert een keer aanschuift in de VI studio.
Wat een mongool.
Net zoals JayLo en Marcquote:Op maandag 18 juli 2011 10:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor haar is dat de enige oplossing, wil ze nog een lange termijn verband aangaan met Sneijder. Of ze is in een jaar of twee zwanger, of ze zijn in een jaar of twee uit elkaar.
Met als verschil dat J.Lo er op haar 41-ste beter uitziet dan de jonge Yolanthequote:Op maandag 18 juli 2011 11:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Net zoals JayLo en Marc
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |