Dat ben ik met je eens... Alleen haalt nu bijna iedereen een momo hierquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef M1stral het volgende:
Goede TT, al denk ik niet dat Momotaro iets tijdelijks zal zijn... In tegenstelling tot alles dat gehyped word.
N&F zitten trouwens al wat beter rondom de middel. Twijfel alleen nog tussen stacks, cuff of een combinatie van beiden.
Ik heb een kleine cuff 4,5cm met stacks, broek nog niet veel aangehad hoogstens 2x 4uur ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef M1stral het volgende:
Goede TT, al denk ik niet dat Momotaro iets tijdelijks zal zijn... In tegenstelling tot alles dat gehyped word.
N&F zitten trouwens al wat beter rondom de middel. Twijfel alleen nog tussen stacks, cuff of een combinatie van beiden.
Donequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Samurai moet ik nog in laten korten bij TDN, maar wacht tot eind Augustus ermee. Dan is mijn neefje weer terug in Amsterdam kan ik weer daar langs
@Bok Kan je mijn NFxMomo in OP zetten wordt dan rouleren tussen die 3
Haha pas je toch nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef BigSmurf het volgende:
Bokkepoot gaat me nu keihard haten, heb net voor 30 euro exclusief verzenden een nauwelijks gedragen Nudie Average Joe Old Scraped Indigo op de kop getikt in maat 31/34.
Hij gaf attempted delivery failed aan toch ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef T_Fuff het volgende:
lekker smurf.
Ik wil weg van werk, ik wil kijken of mijn momo is bezorgd. De track&trace doet kut in elk geval
Ja dat was gister, heb toen aangegeven dat ik hem op postkantoor (primera) wil laten bezorgen, echter dat is niet helemaal goed gegaan en nou staat er bij de T&T dat hij in sorteercentrum isquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hij gaf attempted delivery failed aan toch ?
Zijn Nudies undersized ofzo? 78 cm waist komt meer overeen met een true 29 of 30 waist. In inches dan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:35 schreef BigSmurf het volgende:
Had je 'm willen hebben dan?
Heb 'm sowieso wel op de gok gekocht hoor, 78 cm / 2 = 39 cm waist, wel wat aan de krappe kant, dus als ik 'm niet pas mag je 'm zo van me overnemen.
Old scraped indigo staat erom bekend dat ze klein uitvallenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zijn Nudies undersized ofzo? 78 cm waist komt meer overeen met een true 29 of 30 waist. In inches dan.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:11 schreef don-diablo het volgende:
Misschien maak ik komend weekend een omweg en ga ik even langs de TdN.
Ze moeten daar eigenlijk een bord ophangen met: "Met het betreden van dit pand riskeert u een enorme afname van uw bankrekening. BETREDEN OP EIGEN RISICO!"quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:11 schreef don-diablo het volgende:
Misschien maak ik komend weekend een omweg en ga ik even langs de TdN.
Levi's winkels geprobeerd?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik had een hele mooie levis 504 (w32) gekocht in Hong Kong... Ben er helaas uitgegroeid nadat ik weer ben gaan krachttrainen. Kan hem hier nergens vinden
Het is maar net hoe je het wilt dragen. Ik heb een 511 die voor mij niet skinny is maar slim straight omdat ik em bewust een maatje te groot heb gekocht destijds.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoeveel variatie zit er wel niet in de fit van de 504 straight, Amerikanen zie ik die dingen vaak dragen als een complete hobbezak maar een maat van me heeft een paar en ik zou zweren dat die 511's of 519 waren, nee dus. De broek viel gewoon heerlijk slank, zo'n beetje als mijn SJ .Hij is zelf net zo slank als mij dus ik stond daar redelijk van te kijken.
Welke regen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef BigSmurf het volgende:
M'n ALD vindt de regen van vandaag niet zo prettig, de cuffs zijn helemaal nat en smerig.
Die hier al heel de dag naar beneden dondert letterlijk gezegd. De NS heeft er ook weer een potje van gemaakt trouwens vandaag!quote:
Antwoord D: Weet niet/geen mening.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die hier al heel de dag naar beneden dondert letterlijk gezegd. De NS heeft er ook weer een potje van gemaakt trouwens vandaag!
Nice.... hoe donker is ie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:27 schreef T_Fuff het volgende:
Momo is binnen!
Erg nice, lekker fluffy.
Wel kleiner dan verwacht, bovenste knoopje gaat nét dicht en zit best strak bij thigh, maar dat loop ik er wel uit. Foto's met mooi weer, nu geen zin in.
Bij mijn APC NS, en nu bij mijn N&F ging/gaat het bovenste knoopje ook amper dicht. Lekker twee weken niet kunnen ademenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:27 schreef T_Fuff het volgende:
Momo is binnen!
Erg nice, lekker fluffy.
Wel kleiner dan verwacht, bovenste knoopje gaat nét dicht en zit best strak bij thigh, maar dat loop ik er wel uit. Foto's met mooi weer, nu geen zin in.
Denim reflects your lifestylequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bij mijn APC NS, en nu bij mijn N&F ging/gaat het bovenste knoopje ook amper dicht. Lekker twee weken niet kunnen ademen
Ik zal binnenkort een comparison shot maken, maar het scheelt nogal wat qua kleur.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:50 schreef bokkepoot het volgende:
Heb je vergelijkingsfoto's met je 201's dan?
Ben toch wel benieuwd ernaar.. wat ik van de normale heb gezien waren die heel licht..
Deze broek is trouwens heel awesome voor een edwin
http://www.cultizm.com/pr(...)elvage-Unwashed.html
Alleen een beetje te duur eigenlijk voor een edwin
Waarom? Heb je ook een Momo gevonden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:11 schreef bokkepoot het volgende:
Iemand met een creditcard die mij kan helpen?
Nope.. edwin voor een leuke prijs, Momo komt of over een maand of volgend jaar..quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:23 schreef M1stral het volgende:
[..]
Waarom? Heb je ook een Momo gevonden?
Neem je er zelf één. En niet zeggen: "ja maar ik kan me niet beheersen" dat kun je wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nope.. edwin voor een leuke prijs, Momo komt of over een maand of volgend jaar..
Heb je er een dan
Haha echt niet... Ik kan me nu al niet beheersen..Ik heb mijn random reader al verstopt om geen online creditcard aan te vragenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neem je er zelf één. En niet zeggen: "ja maar ik kan me niet beheersen" dat kun je wel.
Gast, behave...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha echt niet... Ik kan me nu al niet beheersen..Ik heb mijn random reader al verstopt om geen online creditcard aan te vragen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je Amerikaan? Nee? Dan kun je je wel beheersen of lijdt je aan aanstelleritis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha echt niet... Ik kan me nu al niet beheersen..Ik heb mijn random reader al verstopt om geen online creditcard aan te vragen![]()
Wat voor Edwin had je gezien voor hoeveel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:42 schreef bokkepoot het volgende:
Haha ik ga me toch inhouden...want ik ga mooi sparen voor een dure denim denk ik..![]()
Een Momotaro of Evisu ofzo..
En met veel broeken..Ik ken wel wat truukjes om ze vernielen hoor
M1stral kan je wel overtuigen hoe vet de denim is...quote:http://www.styleforum.net(...)im/4980#post_4675139
Attention all SLIM GUY lovers out there.
I am reading a lot of posts about wanting more slim guys and if there are enough people interested, we will do a couple speciality runs. I was considering a Japan Heritage run and maybe others, but we have to make between 50-100 pairs to make it worth while. So anyone who is serious about getting a Slim Guy in a special run, please send me an e-mail with your name and size you would wear in slim guy. Also, give me a few suggestions on models you would consider.
Die hoef ik niet omdat ik zeer tevreden ben met m'n momo in dat opzicht. Wacht wel af wat er nog meer komen gaat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
M1stral kan je wel overtuigen hoe vet de denim is...
Ik qua slubbyheid enzulks voorlopig wel genoeg aan mijn samurai
Jij moet er nog bijquote:
Ik heb er zelfs twee, maar die zijn niet voor de verkoop Haha.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nope.. edwin voor een leuke prijs, Momo komt of over een maand of volgend jaar..
Heb je er een dan
Kan zijn, maar heb nu m'n 0201.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:18 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee, maar die zijn niet voor de verkoop Haha.
Trouwens, Slim Guy fit in Japan Heritage. Dat is wel dope. Maar had toch zowiezo voor Skinny of Weird gegaan. Heb al voldoende straight cursus, precies dus wat de Slim Guy is
Maargoed, wel een mooie kans voor iedereen om die ubersexy denim te scoren. Fabric is het zeker waard.
Ik had die al idd gezien, ben toch bang dat de skinny guy niks voor mij is..quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Edit:
Wie zocht nou deze
http://cgi.ebay.com/Naked(...)&hash=item4aac6cfbd3
Ik ook. En een stel Copper Labels. Ik winquote:
Weet ik wel zeker, is niks voor ons helaas. Alle mooie denim wordt gemaakt in de skinny of weird guy bij N&F.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik had die al idd gezien, ben toch bang dat de skinny guy niks voor mij is..
Ik was toch ook niet de dikstequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik had die al idd gezien, ben toch bang dat de skinny guy niks voor mij is..
Ja en ik dit geyle paartje AD's over enkele dagenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik ook. En een stel Copper Labels. Ik win
Het is in principe een prima fit, alleen hebben bok en ik hetzelfde manko, namelijk een lang, dun lichaam en een vrij grote schoenmaat. Dan is zo'n fit al gauw not done. Is misschien ook persoonlijk, maar ik vind het me echt totaal niet staan. Moet gewoon een slimguy hebben, maar geen enkele toffe versie van N&F verschijnt als slimguy.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef M1stral het volgende:
Weird Guy is toch een goede cut? Juist wanneer je wat meer ruimte moet hebben on de thigh area.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:27 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja en ik dit geyle paartje AD's over enkele dagen
I win
[ afbeelding ]
Middelste is #16, erg mooi ook op swatch!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Oh bijna in de busNice
Persoonlijk had ik die witte oogin andere kleur gedaan.
Ben benieuwd naar pics als die binnen is
Welke fabric is die middelste? Of is die niet voor jou?
Niks gekocht?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:17 schreef don-diablo het volgende:
TdN blijft een leuke winkel. Relaxte gasten.
Die skinny Guy is echt voor mensen zonder leuter. Ik kreeg em niet hoger.quote:
Ik moet er ook écht een keertje heen, zo jammer ik nooit in (de buurt van)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die skinny Guy is echt voor mensen zonder leuter. Ik kreeg em niet hoger.
Vind ze hier echt lelijk to be honest, maar misschien dat de volledig blauwe versie wel mooi is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:40 schreef don-diablo het volgende:
De TdN x momo Allstars zijn irl wel erg tof. Ze hadden ook twee paar die extra extra vaak gedyed waren zodat ze vol blauw zijn.
Ik heb vandaag toch ook een omweg gemaakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik moet er ook écht een keertje heen, zo jammer ik nooit in (de buurt van)Amsterdam kom.
Zelfs met 40% korting is een kaartje nog zo'n 20 euro, beetje zonde als ik in augustus gewoon weer gratis kan reizen. Bovendien zijn bijna al m'n vrienden op dit moment op vakantie, en om nou alleen naar A'dam te gaan vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:58 schreef don-diablo het volgende:
Lol.. Je krijgt toch 40% korting in de zomermaanden, dus waarom zo lang wachten?denim even irl zien en voelen is natuurlijk part of the day. Alleen die lichte weird Guy was er nog maar in een paar maten.
Die #1 wil ik dus ook, ben alleen nog in afwachting van de pocketfabric-swatches. Geen idee of het prikt of veel indigo lekt, dat tweede vind ik kutter eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:10 schreef infp2009 het volgende:
Die #1 Denim van AD is echt supervet! Ga toch maar sparen dus. Ik las ergens iets over Sugarcane dat dat erg prikt? En heel veel indigo lekt aan het begin...
Na een paar soaks is dat ook voorbij. Mijn momo bloed nog steeds als een malle en daarom alleen zwarte schoenen bij aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zelfs met 40% korting is een kaartje nog zo'n 20 euro, beetje zonde als ik in augustus gewoon weer gratis kan reizen. Bovendien zijn bijna al m'n vrienden op dit moment op vakantie, en om nou alleen naar A'dam te gaan vind ik ook niks.
[..]
Die #1 wil ik dus ook, ben alleen nog in afwachting van de pocketfabric-swatches. Geen idee of het prikt of veel indigo lekt, dat tweede vind ik kutter eerlijk gezegd.
#7, #16, #1 Smurf had het goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:49 schreef bokkepoot het volgende:
Die AD's zien er goed uit
Welke fabrics zijn het ook alweer?
Met cuff idd. Lekt er gewoon doorheen, maar komt ook omdat ik ze bewust niet wil soaken de komende tijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:49 schreef BigSmurf het volgende:
Zelfs met cuffs? Dat is wel een flink nadeel dan, daar gaan de witte veters van m'n Allstars.
Tsja, zonder soak is dat natuurlijk part of the deal. Wel tof zonder soak, ben heel benieuwd naar het resultaat. Ben je alleen niet bang dat door het krimpen van de inseam je fades enzo verplaatsen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Met cuff idd. Lekt er gewoon doorheen, maar komt ook omdat ik ze bewust niet wil soaken de komende tijd.
Neuh.. Wil em voorlopig niet wassen. Wil zien waar dit naar leidt zeg maar..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tsja, zonder soak is dat natuurlijk part of the deal. Wel tof zonder soak, ben heel benieuwd naar het resultaat. Ben je alleen niet bang dat door het krimpen van de inseam je fades enzo verplaatsen?
Staat er wel bij, maar deze zijn er niet meer. Waren 2 in deze kleur en beide weg.quote:
Ah prijs had ik even gemist. Kleur doet me licht is ook prima, maar kijken of ik tijd heb om langs Amsterdam te gaan komende week.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Staat er wel bij, maar deze zijn er niet meer. Waren 2 in deze kleur en beide weg.
Komen morgen indien tof genoeg, heb hem amper goed gepast nog en in de spiegel gekeken.quote:
Ligt eraan hoe je denim gedyed is..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:37 schreef Nezhi het volgende:
Zou het er ook een beetje op lijken als je tijdens het soaken van je dry's even je allstars erbij doet? :p
Nicequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef Atta-boy het volgende:
Ik hoor sinds vandaag ook bij de momo clubwilde er eigenlijk nooit een kopen en sparen voor een samurai als mijn apc's op zijn.
Maar was vandaag naar Antwerpen geweest en zag bij vier momo's liggen voor 159. Toen ik hem gepast had was ik verkocht en moest ik hem hebben.
159 is toch heel weinig voor een momo of ben ik nou gek?
Het is een 0100sp 14,8 oz denim
Ben wel een beetje bang dat ie te groot gaat worden. Hij zit nu goed dus hoop dat ie niet heel erg uit gaat lopen. Iemand die weet of ie nog erg gaat uitlopen?
Altijd te klein kopen die denim, zou ik zeggen. Maar als ie ietsje uitloopt en hij komt wat losser te zitten, kun je 'm altijd met een riem dragen (of mss was je dat sowieso al van plan)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef Atta-boy het volgende:
Ik hoor sinds vandaag ook bij de momo clubwilde er eigenlijk nooit een kopen en sparen voor een samurai als mijn apc's op zijn.
Maar was vandaag naar Antwerpen geweest en zag bij vier momo's liggen voor 159. Toen ik hem gepast had was ik verkocht en moest ik hem hebben.
159 is toch heel weinig voor een momo of ben ik nou gek?
Het is een 0100sp 14,8 oz denim
Ben wel een beetje bang dat ie te groot gaat worden. Hij zit nu goed dus hoop dat ie niet heel erg uit gaat lopen. Iemand die weet of ie nog erg gaat uitlopen?
Makers zijn japan blue die gebruiken andere technieken dan Momotaroquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:38 schreef Atta-boy het volgende:
Wat is er anders aan dan? Vind de denim wel lekker, voelt nog onwijs stug aan
Dat zijn ze normaal dus ook, maar deze zijn dus donkerder en helaas maar 2 van. Ze zijn wel erg nice if I may say so.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef vault_tec het volgende:
D-D heeft precies zoals ik ze zou willen. In het filmje lijken ze zo licht...
Denk dat dat wel mee zal vallen. Overigens lopen deze één maatje groter dan tagged. Je zou dus moeten downsizen, gezien de denim sanforized is. Hij zal wel een halve inch TOT één uitlopen, afhankelijk van of de weave net zo tight is als de Momo's zelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:38 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks voor de info:)
Iemand die weet of ik uit moet kijken met denim bleed bij deze broek? Voordat ik m'n schoenen verpest.
Zal snel eens wat fit pics maken om te kijken wat jullie van de fit vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:43 schreef BigSmurf het volgende:
Voor 30 euro zelfs niet? Hij kan maar in je kast liggen.Ik heb nog een Sven Dry black selvage liggen die ook zoiets was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Danku in ieder geval voor het aanbod..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:57 schreef BigSmurf het volgende:
Hehe, anders zet ik 'm gewoon op eBay of MyNudies hoor, maakt niet uit. Jij was de eerste in de rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Elephant is wel echt jammie inderdaad, zowel qua elektric blue als fades.![]()
T_fuff. Ik had het zien staan maar wou niet. Heb m'n 0201.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef One_conundrum het volgende:
Wie had die Copper Label 004 ook alweer opgepikt? zijn daar al fit pics van?
Ik heb dit topic even gemist op een of andere manier...
Nr. 1?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jah ik wil pics van die momo zien![]()
![]()
![]()
Trouwens een mooie deal op Yahoo auction japan
Samurai s510xx LTD
Check lotnr
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:19 schreef BigSmurf het volgende:
Oh ik ook niet, daarom wil ik er ook twee voor in de rotatie, en dan nog een prewash lichte jeans als afwisseling. Heb al besloten dat ik m'n ALD volgend jaar juni aantrek naar twee toernooien en daarna ga wassen, hopen dat hij dan net zo verfuckt eruit ziet als m'n prewash dit jaar na die toernooien.Aah ben nu al benieuwd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lot. 14 zitten ze nu op toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jah ik wil pics van die momo zien![]()
![]()
![]()
Trouwens een mooie deal op Yahoo auction japan
Samurai s510xx LTD
Check lotnr
Dat is dus 14 jaar oude selvage denim
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Oh op die manier. Ik fok op m'n iPhone dus kan even geen translate doen of de afbeelding heel goed zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Aah ben nu al benieuwd...
[..]
Lot. 14 zitten ze nu op toch?
Dat is dus 14 jaar oude selvage denim
Check nu nog maar een keer dit topicquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik fok op m'n iPhone dus kan even geen translate doen of de afbeelding heel goed zien.
Ik pas.. heb momenteel even genoeg denim..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jep 14 nu
En deze is nieuw6000 yen is die nu op
End date : July 18 11:22 min japanse tijd
Contact sharpservice
30 is voor mij te klein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het, maar de broek lijkt zo kort en bij de bovenbenen zo breed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Check nu nog maar een keer dit topic
Niet voor een lang iemandquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef don-diablo het volgende:
Die lengte lijkt me dan de outseam. Kan me niet voorstellen dat de inseam 95 cm.
Thigh is echt breed. Zie je ook op de foto.
Dat moet wel goed zitten inderdaad. En jup, is een prewash.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:47 schreef Neraice het volgende:
Ok, m'n Sj is 29/34 en die is 1 maat gedownsized, dus dat moet kunnen. Dit is gewoon een prewash toch?
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef BigSmurf het volgende:
Een Thigh van 30 cm valt toch wel mee? M'n ALD is ook maat 30 en die heeft een thigh van 29 cm.
Wel een bruut broekje. Die 6000 yen is maar 53 euro? Hoe kan je daar bieden?
Hahaah okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via sharpserivce of sutocorp
Je kan dan een max bod aangeven wat je wilt. Je moet dan wel de helft via paypal al overmaken voor het bod. De rest als je wint. Zie vorige topics erover
We fear that which we cannot see
En toch lijkt het op de foto breder.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaah ok
Via sharpserivce of sutocorp
Je kan dan een max bod aangeven wat je wilt. Je moet dan wel de helft via paypal al overmaken voor het bod. De rest als je wint. Zie vorige topics erover
Ja precies zo doen ze het.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:22 schreef BigSmurf het volgende:
Oh op die manier, dus je mailt sharpservice gewoon dat je een maximaal bod van 10.000 yen wil doen bijvoorbeeld, je maakt 5.000 yen over via Paypal, en zij bieden dan 10.000 yen voor je?
Doen ze dan tussenbiedingen ook, of bieden ze direct jouw maximale bod en moet je maar hopen dat niemand je overbiedt?
En al een mailtje gestuurd?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:22 schreef BigSmurf het volgende:
Da's wel verrekte handig. Misschien dat ik straks wel een mail stuur voor die Samurai!
Tevens reclame.
[TK] Edwin ED-77 Slim Granite Raw Jeans 30W 34L
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef BigSmurf het volgende:
Vanochtend binnen gekomen!
Front fit. (in of over m'n All Stars?)
[ afbeelding ]
Back fit.
[ afbeelding ]
Front.
[ afbeelding ]
Back.
[ afbeelding ]
Backpocket.
[ afbeelding ]
Hij is zo stug als bordkarton, echt bizar, maar dat zal ook wel komen omdat ik dat totaal niet gewend ben. De maat valt me alleszins mee, was bang dat een W30 te klein zou zijn, maar het klopt toch dat het eigenlijk valt als een 30,5 - 31W. Valt ook mooi, iets smaller dan verwacht, maar niet té.
Ben er blij mee.
Nop, Capital Sports. Health City zit toch bij de Formido? Bij CS hebben ze trouwens ook geen squatrek, gebruik de smith machine om te squaten, of als ik met een maatje ben dan helpt hij met op m'n schouders tillen en met spotten.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Health city? Daarom vraag ik het, k switch zelf nu van f4f naar Health City. Slechte ervaring met F4F, het is er altijd bijzonder warm en er is geen squat rek.
Maar je hebt ook geen oude foto meer?
quote:Op zondag 17 juli 2011 16:00 schreef BigSmurf het volgende:
Mailtje eruit gestuurd naar Sharp Service voor die Samurai, ik kon het toch niet laten.
Moet ik wel eerst de auction winnen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]wel gekeken naar de fit en het aantal oz. enzo?
De Japenese Heritage van N&F schijnt oude samurai denim te zijn..pf tenminste denim die samurai vroeger gebruikte.
Straks heb je dezelfde denim als M1stral
Nice nu idd hopenquote:Op zondag 17 juli 2011 16:00 schreef BigSmurf het volgende:
Mailtje eruit gestuurd naar Sharp Service voor die Samurai, ik kon het toch niet laten.
Ah binnenkort kan ik dus nog een samurai aan mijn collectie toevoegenquote:
Ga je me overbieden kerâl?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ah binnenkort kan ik dus nog een samurai aan mijn collectie toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef T_Fuff het volgende:
Godallejantjes wat gaat het hier toch weer snel man.
Lekker druk weekend gehad, geen tijd en zin voor foto's. Maak ze wel als m'n Artist Denim binnen is.
Momo zit nog aardig strak maar knoop gaat al makkelijkerZo makkelijk kom je er niet vanaf, zin en tijd maak je maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef T_Fuff het volgende:
Godallejantjes wat gaat het hier toch weer snel man.
Lekker druk weekend gehad, geen tijd en zin voor foto's. Maak ze wel als m'n Artist Denim binnen is.
Momo zit nog aardig strak maar knoop gaat al makkelijkerJij blijft uitstellen niet? Voor een paar Momo's hoef je je niet te schamen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Je wilt niet weten wat voor mijn dry denim tijd hier allemaal in de kast hing...quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef BigSmurf het volgende:
* BigSmurf mompelt iets over een enorm overschot aan denim in een kledingkast.
Ach joh ik heb maar 2 broeken.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor mijn dry denim tijd hier allemaal in de kast hing...
En ik heb nu 6 broeken hangen waarvan 2 al serieuze wear hebben
En T_ Fuff het is nog licht genoeg voor een paar mooie fotos. Anders kunnen we ook allemaal even langskomen..
Wij nietquote:
die broek heeft wel de Fukushima ramp overleefdquote:Op zondag 17 juli 2011 20:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kost dan 439 euri.___!
Echt, als dat in de OP komt, dan zijn we héél diep gezakt.![]()
Al was Megan Fox erin klaargekomen, dan had ik hem nog niet gedragen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef BradSpit het volgende:
[..]
die broek heeft wel de Fukushima ramp overleefd
Geeft ie ook licht in het donkerquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef BradSpit het volgende:
[..]
die broek heeft wel de Fukushima ramp overleefd
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Al was Megan Fox erin klaargekomen, dan had ik hem nog niet gedragen.Zo te zien is dat ook gebeurt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Kan ik je jammer genoeg niet mee helpenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
In dat geval wil ik haar emailadres om een date af te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ja, Blue Blood heeft een lijn met dry denim, Dry Goods genaamd. Echter kan ik uit ervaring spreken dat hoewel de broeken als nieuw echte eyecatchers zijn, de fading kwaliteiten om te huilen zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef Atta-boy het volgende:
Heeft blueblood eigenlijk dry's?
Zal zo eens wat Pre soak foto's posten van m'n apc
Wat in vredesnaam is dat?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bigsmurf koop gelijk dit dan bij Yahoo Auction
http://page6.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/f105815885
Jap Lightning soap unused item Samurai Jeansquote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat in vredesnaam is dat?
EDIT: Waspoeder ofzo?
En dat doet wat precies met je jeans?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jap Lightning soap unused item Samurai Jeans
hehe
Lees dit maarquote:Op zondag 17 juli 2011 22:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
En dat doet wat precies met je jeans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen hing ie te drogen
Post morgen als ik er aan denk wel wat post soak foto's
Faka G
Haha jah daar komt het op neerquote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef BigSmurf het volgende:
Wat een halfbakken Engels zeg. Maar ik maak er uit op dat je hierdoor de broek minder beschadigt, de kleur en textuur behoudt, hem zachter maakt en een lekker geurtje geeft?
Soaken is niet zo'n ramp, ruikt ie weer fris en kan ie er weer een tijdje tegenaan tot je hem echt gaat wassen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks, had eigenlijk wat langer moeten wachten maar was zo benieuwd naar dat soaken en het verschil dat ik het niet kon laten.
Dat mag je zelf bepalen hahahaquote:Op zondag 17 juli 2011 22:57 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm, dat zien we wel weer als ie gewassen gaat worden. Of is dat (ook) bedoeld om in te soaken?
Ja ik moet dan naar buiten voor een paar foto'squote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jij blijft uitstellen niet? Voor een paar Momo's hoef je je niet te schamen hoor
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Kan ik je jammer genoeg niet mee helpen
Hij droeg een Nudie iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
Wanneer eindigt de veiling? Zou leuk zijn als je em hebt natuurlijk, maar moet je verder wel staan en alles. Wat voor fit is het eig?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:57 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm, dat zien we wel weer als ie gewassen gaat worden. Of is dat (ook) bedoeld om in te soaken?
Gemodelleerd naar de 1947 501? Veel leuk Japans denim wordt gebaseerd op die 501. Lekker classic.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:27 schreef BigSmurf het volgende:
Veiling eindigt 22:11 Japanse tijd, dus dat is over iets minder dan 4 uur, we wachten af.
Fit is straight, met een vrij hoge rise als ik het niet verkeerd heb.
Ik vond dit op internet: "S0510XX - 15oz. denim; also S0510XXX; '47 501-inspired cut"quote:Op maandag 18 juli 2011 11:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gemodelleerd na de 1947 501? Veel leuk Japans denim wordt gebaseerd op die 501. Lekker classic.
Het staat er letterlijk achter, dus ja. Zo hoog is het niet imo. Wel een lekkere fit. M'n sugarcane is hetzelfde.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik vond dit op internet: "S0510XX - 15oz. denim; also S0510XXX; '47 501-inspired cut"
Dus weet niet of de XX nou ook daarop gebaseerd is, maar zou best kunnen.
Daar wordt in geleefdquote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef LSDreamer het volgende:
Dit is mijn Atelier LaDurance Prescott Selvage van iets minder dan twee jaar oud. Het is een beetje mijn vaste festival broek geworden (en ik bezoek er haast elke week wel een). Dansen, springen, regen, modder, gras, bier, je kent het wel. Vorig jaar is ie 1x naar de stomerij geweest (zie http://www.denimarchive.com/2010/09/27/504/#comments). Na de festivals (over een maand of twee) in de wasmachine of weer naar de stomerij brengen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef LSDreamer het volgende:
Dit is mijn Atelier LaDurance Prescott Selvage van iets minder dan twee jaar oud. Het is een beetje mijn vaste festival broek geworden (en ik bezoek er haast elke week wel een). Dansen, springen, regen, modder, gras, bier, je kent het wel. Vorig jaar is ie 1x naar de stomerij geweest (zie http://www.denimarchive.com/2010/09/27/504/#comments). Na de festivals (over een maand of twee) in de wasmachine of weer naar de stomerij brengen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahquote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef BigSmurf het volgende:
Ik ben overboden. Zal ik Sharpservice mailen?
Gemaild.![]()
What's the difference?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahahahnu maar weer hopen
S510 is het niet een S0510
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb toch m'n vermoedens dat je em niet zult krijgen.
De 0 haha, check maarquote:Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
What's the difference?
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
Inmiddels al op 15.500 Yen, gaat 'm niet meer worden.
Ach, ik laat hem schieten, steek dat geld liever in een AD jeans en dan zie ik volgend jaar wel weer of ik toch een keer voor een Samurai of Momo ga. Komen vaak genoeg mooie aanbiedingen voorbij.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
De 0 haha, check maar
Samurai Denim
Precies wat ik dacht en voor jou zal het dan wel heel duur worden. Bestel gewoon een AD indien die van T_F nice uitpakt. Hoef je ook niet meer verder te kijken.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
What's the difference?
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
Inmiddels al op 15.500 Yen, gaat 'm niet meer worden.
Jah komen altijd wel flexe aanbiedingen langsquote:Op maandag 18 juli 2011 14:37 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ach, ik laat hem schieten, steek dat geld liever in een AD jeans en dan zie ik volgend jaar wel weer of ik toch een keer voor een Samurai of Momo ga. Komen vaak genoeg mooie aanbiedingen voorbij.
Me no worried.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah komen altijd wel flexe aanbiedingen langs
Wees gerust
Ik, maar kreeg de skinny Guy sowieso niet aan dus heb er niets aan.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Me no worried.
N&F Skinny Guy Reversed Fade voor 69 dollar, wie heeft er maat 28, 32 of 33?
Mijn lievelingsbroek, pas hem helaas al een tijd niet meer.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef LSDreamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haal hem danquote:Op maandag 18 juli 2011 15:34 schreef don-diablo het volgende:
Ze hebben bij Barney's nog wel een mooie weird guy in maat 31 in de sale. Collab met big John (het Levi's van Japan zo'n beetje) voor 109 dollar.
Dat kan zijn maar toen ik bij TdN d skinny guy paste die volgens de stats overeen kwam met m'n Nudie tf's kwam ik er niet eens in. Dus wil eerst een keer een goede maat gepast hebben voordat ik er één online bestel.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Haal hem danWeird guy moest je downsizen
Totaal wordt het rond de 125-130 euro met Tax en Shipping
Niets wat je al niet weet. Ik wacht tot de nieuwe kleuren. Heb al gezien welke ik wil.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Omdat jullie misschien wat meer online winkels kennen. Weet iemand waar is een Nike NSW destroyer ergens uit de sale kan scoren. Full price is die wat te duur.
[ afbeelding ]
De site waar het plaatje van isquote:Op maandag 18 juli 2011 16:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Omdat jullie misschien wat meer online winkels kennen. Weet iemand waar is een Nike NSW destroyer ergens uit de sale kan scoren. Full price is die wat te duur.
[ afbeelding ]
Hij heeft geen cc.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
De site waar het plaatje van is
Maat M voor 159.50eu
Op basis van de preview die ik zag: zwart, blauw en grijs. Ik wil zwart.quote:
Klopt, zijn oké lui daar. Ze hebben mij ook meerdere keren gevraagd wanneer ik m'n ESOD uitleen om daar op te hangen voor een tijdje.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:52 schreef Gaijin het volgende:
Ik was vandaag in de EBB18 in Groningen, en daar hebben ze mooie nudies die gedragen zijn hangen. Relaxte gasten daar
.
Nee, zeker in die kleur nietquote:Op maandag 18 juli 2011 16:51 schreef BigSmurf het volgende:
Ben ik de enige hier die dat soort jassen echt walgelijk lelijk vindt, sowieso in de hier getoonde kleur?
Blauw, ik hou van blauwquote:Op maandag 18 juli 2011 16:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Op basis van de preview die ik zag: zwart, blauw en grijs. Ik wil zwart.
[..]
Die is erg tof alleen heb ik al een blauwe m65 winterjas van hollister. Dus wil nu een zwarte en evt nog een waterdichte m51/m65 jas erbij voor wanneer het kutweer is.quote:
Dat is volgens de Blue in Green methode.. Google maar...quote:Op maandag 18 juli 2011 17:01 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Nee, zeker in die kleur niet
Vind zo'n jack wat de 'jocks' aan hebben op highschool in USA wel tof overigens.
Heb even momo opgemeten en klopt eigenlijk totaal niet met de measurements volgens de advertentie op sufu. Thigh is volgens hem 32cm, maar ik meet 27,5 (geen wonder dat het skintight is in die regio) waist is gemeten 32,8 haha.
Zal vast te maken hebben dat er measurements BiG-style boven stond, geen zin om dat uit te vogelen nu maar iemand die weet wat dat inhoudt?
Das 320 bij Caliroots op andere plaatsen was die zo rond de 300.quote:
Welke ALD?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef T_Fuff het volgende:
Langskomen mag altijd hoorMaar het enige wat je aan denim mee kan nemen is een levi's 501STF black. En in overleg een ALD Prescott Selvage size 30/33 (weet niet wat measurements zijn, ligt ergens onderin kast)
quote:
Lezen dan, een Prescott Selvagequote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Welke ALD?en meet de inseam dan eens(waarschijnlijk toch te kort)
Voor een 30 is die dan heel erg uitgelopen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan tegen de crotch seam aan en niet eroverheen.
[..]
Lezen dan, een Prescott Selvage
waist = 43cm (wow groter dan ik had verwacht, even passen dan) en inseam =84cm
Wordt 'em niet dus
Haha ja is 1 jaar volle wear ongeveerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:32 schreef bokkepoot het volgende:
Die is al behoorlijk gebruikt zeg...
Ik heb mijn Masa vandaag ook meegenomen op service..o.a.2 uur buiten gewerkt in de regen en dat zie je nu ook behoorlijk terug.. Ik denk dat ik hem over ongeveer 2 maanden draagtijd ga wassen omdat ik anders geen broek meer overhoudt
Als goed is welquote:Op maandag 18 juli 2011 23:42 schreef BigSmurf het volgende:
Blue warp, red weft zou wel heel tof zijn.
Dan is de binnenkant van de broek toch rood?![]()
Dit dus.
[ afbeelding ]
Klinkt interessant.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Tenuedenimes is working on a Momotaro x Tenue de Nîmes collab - What would you prefer? Blue warp, red weft OR Grey warp, natural weft
Wat willen jullie?
Momo x TDN
Niet gek idd, alleen nog wel wat meer cuffen imo. Alleen de waist lijkt idd losjes. Die van mij zat toen strak en heeft even geduurd voordat die helemaal lekker zat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:24 schreef T_Fuff het volgende:
Hij lijkt me te los bij je waist, voor de rest prima fit. Toffe broek ook !
Dat wordt met een riem dragenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:20 schreef Atta-boy het volgende:
Bij deze wat foto's van mijn japan blue x momotaro.
Misschien kunnen jullie beter oordelen over de fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel te los bij de waist, verder is de fit goed. Erg mooie jeans inderdaad! Met een riem dragen een optie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:20 schreef Atta-boy het volgende:
Bij deze wat foto's van mijn japan blue x momotaro.
Misschien kunnen jullie beter oordelen over de fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"My Momo said"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef don-diablo het volgende:
"as dry as Texas summers"
"waar onze Japanse producten geen kuren of straling vertonen"
"waar we nooit genoeg denim hebben"
"waar we benieuwd zijn naar nieuwe collabs"
"met veel denimpr0n"
"meer dan jeans alleen"
"l'oreal raw denim, omdat je het waard bent"
"waar het antwoord 'c: vliegtuig' is"
"waar de inspiratie op is"
Corter Leather, $62 incl verzenden, Ali heeft ook en ik binnenkort ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef Atta-boy het volgende:
Ja zit idd ook al over een riem te denken al vind ik een riem vaak wat minder staan bij iets er boven.
Zo'n leren riem die verkleurd en mooier word vind ik wel echt cool maar is ook best duur of niet?
Dat antwoord C vliegtuig komt uit een aflevering celebrity deathmatch.quote:
edit: bij mij mogen Artist Denim en Momotaro G004-MB bij huidige projecten trouwensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef M1stral het volgende:
Jeans 29: Waar het rocken van Pink inseams alleen voor eckte mannen is!
Kun je zelf ook doen als je zelf de lapo hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
edit: bij mij mogen Artist Denim en Momotaro G004-MB bij huidige projecten trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |