Ah binnenkort kan ik dus nog een samurai aan mijn collectie toevoegenquote:
Ga je me overbieden kerâl?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ah binnenkort kan ik dus nog een samurai aan mijn collectie toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef T_Fuff het volgende:
Godallejantjes wat gaat het hier toch weer snel man.
Lekker druk weekend gehad, geen tijd en zin voor foto's. Maak ze wel als m'n Artist Denim binnen is.
Momo zit nog aardig strak maar knoop gaat al makkelijkerZo makkelijk kom je er niet vanaf, zin en tijd maak je maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef T_Fuff het volgende:
Godallejantjes wat gaat het hier toch weer snel man.
Lekker druk weekend gehad, geen tijd en zin voor foto's. Maak ze wel als m'n Artist Denim binnen is.
Momo zit nog aardig strak maar knoop gaat al makkelijkerJij blijft uitstellen niet? Voor een paar Momo's hoef je je niet te schamen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Je wilt niet weten wat voor mijn dry denim tijd hier allemaal in de kast hing...quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef BigSmurf het volgende:
* BigSmurf mompelt iets over een enorm overschot aan denim in een kledingkast.
Ach joh ik heb maar 2 broeken.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor mijn dry denim tijd hier allemaal in de kast hing...
En ik heb nu 6 broeken hangen waarvan 2 al serieuze wear hebben
En T_ Fuff het is nog licht genoeg voor een paar mooie fotos. Anders kunnen we ook allemaal even langskomen..
Wij nietquote:
die broek heeft wel de Fukushima ramp overleefdquote:Op zondag 17 juli 2011 20:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kost dan 439 euri.___!
Echt, als dat in de OP komt, dan zijn we héél diep gezakt.![]()
Al was Megan Fox erin klaargekomen, dan had ik hem nog niet gedragen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef BradSpit het volgende:
[..]
die broek heeft wel de Fukushima ramp overleefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft ie ook licht in het donkerquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef BradSpit het volgende:
[..]
die broek heeft wel de Fukushima ramp overleefd
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Al was Megan Fox erin klaargekomen, dan had ik hem nog niet gedragen.Zo te zien is dat ook gebeurt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Kan ik je jammer genoeg niet mee helpenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
In dat geval wil ik haar emailadres om een date af te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ja, Blue Blood heeft een lijn met dry denim, Dry Goods genaamd. Echter kan ik uit ervaring spreken dat hoewel de broeken als nieuw echte eyecatchers zijn, de fading kwaliteiten om te huilen zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef Atta-boy het volgende:
Heeft blueblood eigenlijk dry's?
Zal zo eens wat Pre soak foto's posten van m'n apc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |