SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:43 schreef BigSmurf het volgende:
Voor 30 euro zelfs niet? Hij kan maar in je kast liggen.Ik heb nog een Sven Dry black selvage liggen die ook zoiets was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Danku in ieder geval voor het aanbod..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:57 schreef BigSmurf het volgende:
Hehe, anders zet ik 'm gewoon op eBay of MyNudies hoor, maakt niet uit. Jij was de eerste in de rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Elephant is wel echt jammie inderdaad, zowel qua elektric blue als fades.![]()
T_fuff. Ik had het zien staan maar wou niet. Heb m'n 0201.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef One_conundrum het volgende:
Wie had die Copper Label 004 ook alweer opgepikt? zijn daar al fit pics van?
Ik heb dit topic even gemist op een of andere manier...
Nr. 1?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jah ik wil pics van die momo zien![]()
![]()
![]()
Trouwens een mooie deal op Yahoo auction japan
Samurai s510xx LTD
Check lotnr
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:19 schreef BigSmurf het volgende:
Oh ik ook niet, daarom wil ik er ook twee voor in de rotatie, en dan nog een prewash lichte jeans als afwisseling. Heb al besloten dat ik m'n ALD volgend jaar juni aantrek naar twee toernooien en daarna ga wassen, hopen dat hij dan net zo verfuckt eruit ziet als m'n prewash dit jaar na die toernooien.Aah ben nu al benieuwd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lot. 14 zitten ze nu op toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jah ik wil pics van die momo zien![]()
![]()
![]()
Trouwens een mooie deal op Yahoo auction japan
Samurai s510xx LTD
Check lotnr
Dat is dus 14 jaar oude selvage denim
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Oh op die manier. Ik fok op m'n iPhone dus kan even geen translate doen of de afbeelding heel goed zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Aah ben nu al benieuwd...
[..]
Lot. 14 zitten ze nu op toch?
Dat is dus 14 jaar oude selvage denim
Check nu nog maar een keer dit topicquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik fok op m'n iPhone dus kan even geen translate doen of de afbeelding heel goed zien.
Ik pas.. heb momenteel even genoeg denim..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jep 14 nu
En deze is nieuw6000 yen is die nu op
End date : July 18 11:22 min japanse tijd
Contact sharpservice
30 is voor mij te klein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het, maar de broek lijkt zo kort en bij de bovenbenen zo breed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Check nu nog maar een keer dit topic
Niet voor een lang iemandquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef don-diablo het volgende:
Die lengte lijkt me dan de outseam. Kan me niet voorstellen dat de inseam 95 cm.
Thigh is echt breed. Zie je ook op de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |