Dat wordt met een riem dragenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:20 schreef Atta-boy het volgende:
Bij deze wat foto's van mijn japan blue x momotaro.
Misschien kunnen jullie beter oordelen over de fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel te los bij de waist, verder is de fit goed. Erg mooie jeans inderdaad! Met een riem dragen een optie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:20 schreef Atta-boy het volgende:
Bij deze wat foto's van mijn japan blue x momotaro.
Misschien kunnen jullie beter oordelen over de fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"My Momo said"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef don-diablo het volgende:
"as dry as Texas summers"
"waar onze Japanse producten geen kuren of straling vertonen"
"waar we nooit genoeg denim hebben"
"waar we benieuwd zijn naar nieuwe collabs"
"met veel denimpr0n"
"meer dan jeans alleen"
"l'oreal raw denim, omdat je het waard bent"
"waar het antwoord 'c: vliegtuig' is"
"waar de inspiratie op is"
Corter Leather, $62 incl verzenden, Ali heeft ook en ik binnenkort ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef Atta-boy het volgende:
Ja zit idd ook al over een riem te denken al vind ik een riem vaak wat minder staan bij iets er boven.
Zo'n leren riem die verkleurd en mooier word vind ik wel echt cool maar is ook best duur of niet?
Dat antwoord C vliegtuig komt uit een aflevering celebrity deathmatch.quote:
edit: bij mij mogen Artist Denim en Momotaro G004-MB bij huidige projecten trouwensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:39 schreef M1stral het volgende:
Jeans 29: Waar het rocken van Pink inseams alleen voor eckte mannen is!
Kun je zelf ook doen als je zelf de lapo hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
edit: bij mij mogen Artist Denim en Momotaro G004-MB bij huidige projecten trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |