Die is erg tof alleen heb ik al een blauwe m65 winterjas van hollister. Dus wil nu een zwarte en evt nog een waterdichte m51/m65 jas erbij voor wanneer het kutweer is.quote:
Dat is volgens de Blue in Green methode.. Google maar...quote:Op maandag 18 juli 2011 17:01 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Nee, zeker in die kleur niet
Vind zo'n jack wat de 'jocks' aan hebben op highschool in USA wel tof overigens.
Heb even momo opgemeten en klopt eigenlijk totaal niet met de measurements volgens de advertentie op sufu. Thigh is volgens hem 32cm, maar ik meet 27,5 (geen wonder dat het skintight is in die regio) waist is gemeten 32,8 haha.
Zal vast te maken hebben dat er measurements BiG-style boven stond, geen zin om dat uit te vogelen nu maar iemand die weet wat dat inhoudt?
Das 320 bij Caliroots op andere plaatsen was die zo rond de 300.quote:
Welke ALD?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef T_Fuff het volgende:
Langskomen mag altijd hoorMaar het enige wat je aan denim mee kan nemen is een levi's 501STF black. En in overleg een ALD Prescott Selvage size 30/33 (weet niet wat measurements zijn, ligt ergens onderin kast)
quote:
Lezen dan, een Prescott Selvagequote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Welke ALD?en meet de inseam dan eens(waarschijnlijk toch te kort)
Voor een 30 is die dan heel erg uitgelopen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan tegen de crotch seam aan en niet eroverheen.
[..]
Lezen dan, een Prescott Selvage
waist = 43cm (wow groter dan ik had verwacht, even passen dan) en inseam =84cm
Wordt 'em niet dus
Haha ja is 1 jaar volle wear ongeveerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:32 schreef bokkepoot het volgende:
Die is al behoorlijk gebruikt zeg...
Ik heb mijn Masa vandaag ook meegenomen op service..o.a.2 uur buiten gewerkt in de regen en dat zie je nu ook behoorlijk terug.. Ik denk dat ik hem over ongeveer 2 maanden draagtijd ga wassen omdat ik anders geen broek meer overhoudt
Als goed is welquote:Op maandag 18 juli 2011 23:42 schreef BigSmurf het volgende:
Blue warp, red weft zou wel heel tof zijn.
Dan is de binnenkant van de broek toch rood?![]()
Dit dus.
[ afbeelding ]
Klinkt interessant.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Tenuedenimes is working on a Momotaro x Tenue de Nîmes collab - What would you prefer? Blue warp, red weft OR Grey warp, natural weft
Wat willen jullie?
Momo x TDN
Niet gek idd, alleen nog wel wat meer cuffen imo. Alleen de waist lijkt idd losjes. Die van mij zat toen strak en heeft even geduurd voordat die helemaal lekker zat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:24 schreef T_Fuff het volgende:
Hij lijkt me te los bij je waist, voor de rest prima fit. Toffe broek ook !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |