Wat in vredesnaam is dat?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bigsmurf koop gelijk dit dan bij Yahoo Auction
http://page6.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/f105815885
Jap Lightning soap unused item Samurai Jeansquote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat in vredesnaam is dat?
EDIT: Waspoeder ofzo?
En dat doet wat precies met je jeans?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jap Lightning soap unused item Samurai Jeans
hehe
Lees dit maarquote:Op zondag 17 juli 2011 22:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
En dat doet wat precies met je jeans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen hing ie te drogen
Post morgen als ik er aan denk wel wat post soak foto's
Faka G
Haha jah daar komt het op neerquote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef BigSmurf het volgende:
Wat een halfbakken Engels zeg. Maar ik maak er uit op dat je hierdoor de broek minder beschadigt, de kleur en textuur behoudt, hem zachter maakt en een lekker geurtje geeft?
Soaken is niet zo'n ramp, ruikt ie weer fris en kan ie er weer een tijdje tegenaan tot je hem echt gaat wassen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks, had eigenlijk wat langer moeten wachten maar was zo benieuwd naar dat soaken en het verschil dat ik het niet kon laten.
Dat mag je zelf bepalen hahahaquote:Op zondag 17 juli 2011 22:57 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm, dat zien we wel weer als ie gewassen gaat worden. Of is dat (ook) bedoeld om in te soaken?
Ja ik moet dan naar buiten voor een paar foto'squote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jij blijft uitstellen niet? Voor een paar Momo's hoef je je niet te schamen hoor
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Kan ik je jammer genoeg niet mee helpen
Hij droeg een Nudie iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
Wanneer eindigt de veiling? Zou leuk zijn als je em hebt natuurlijk, maar moet je verder wel staan en alles. Wat voor fit is het eig?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:57 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm, dat zien we wel weer als ie gewassen gaat worden. Of is dat (ook) bedoeld om in te soaken?
Gemodelleerd naar de 1947 501? Veel leuk Japans denim wordt gebaseerd op die 501. Lekker classic.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:27 schreef BigSmurf het volgende:
Veiling eindigt 22:11 Japanse tijd, dus dat is over iets minder dan 4 uur, we wachten af.
Fit is straight, met een vrij hoge rise als ik het niet verkeerd heb.
Ik vond dit op internet: "S0510XX - 15oz. denim; also S0510XXX; '47 501-inspired cut"quote:Op maandag 18 juli 2011 11:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gemodelleerd na de 1947 501? Veel leuk Japans denim wordt gebaseerd op die 501. Lekker classic.
Het staat er letterlijk achter, dus ja. Zo hoog is het niet imo. Wel een lekkere fit. M'n sugarcane is hetzelfde.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik vond dit op internet: "S0510XX - 15oz. denim; also S0510XXX; '47 501-inspired cut"
Dus weet niet of de XX nou ook daarop gebaseerd is, maar zou best kunnen.
Daar wordt in geleefdquote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef LSDreamer het volgende:
Dit is mijn Atelier LaDurance Prescott Selvage van iets minder dan twee jaar oud. Het is een beetje mijn vaste festival broek geworden (en ik bezoek er haast elke week wel een). Dansen, springen, regen, modder, gras, bier, je kent het wel. Vorig jaar is ie 1x naar de stomerij geweest (zie http://www.denimarchive.com/2010/09/27/504/#comments). Na de festivals (over een maand of twee) in de wasmachine of weer naar de stomerij brengen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef LSDreamer het volgende:
Dit is mijn Atelier LaDurance Prescott Selvage van iets minder dan twee jaar oud. Het is een beetje mijn vaste festival broek geworden (en ik bezoek er haast elke week wel een). Dansen, springen, regen, modder, gras, bier, je kent het wel. Vorig jaar is ie 1x naar de stomerij geweest (zie http://www.denimarchive.com/2010/09/27/504/#comments). Na de festivals (over een maand of twee) in de wasmachine of weer naar de stomerij brengen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahquote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef BigSmurf het volgende:
Ik ben overboden. Zal ik Sharpservice mailen?
Gemaild.![]()
What's the difference?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahahahnu maar weer hopen
S510 is het niet een S0510
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb toch m'n vermoedens dat je em niet zult krijgen.
De 0 haha, check maarquote:Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
What's the difference?
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
Inmiddels al op 15.500 Yen, gaat 'm niet meer worden.
Ach, ik laat hem schieten, steek dat geld liever in een AD jeans en dan zie ik volgend jaar wel weer of ik toch een keer voor een Samurai of Momo ga. Komen vaak genoeg mooie aanbiedingen voorbij.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
De 0 haha, check maar
Samurai Denim
Precies wat ik dacht en voor jou zal het dan wel heel duur worden. Bestel gewoon een AD indien die van T_F nice uitpakt. Hoef je ook niet meer verder te kijken.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
What's the difference?
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
Inmiddels al op 15.500 Yen, gaat 'm niet meer worden.
Jah komen altijd wel flexe aanbiedingen langsquote:Op maandag 18 juli 2011 14:37 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ach, ik laat hem schieten, steek dat geld liever in een AD jeans en dan zie ik volgend jaar wel weer of ik toch een keer voor een Samurai of Momo ga. Komen vaak genoeg mooie aanbiedingen voorbij.
Me no worried.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah komen altijd wel flexe aanbiedingen langs
Wees gerust
Ik, maar kreeg de skinny Guy sowieso niet aan dus heb er niets aan.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Me no worried.
N&F Skinny Guy Reversed Fade voor 69 dollar, wie heeft er maat 28, 32 of 33?
Mijn lievelingsbroek, pas hem helaas al een tijd niet meer.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef LSDreamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haal hem danquote:Op maandag 18 juli 2011 15:34 schreef don-diablo het volgende:
Ze hebben bij Barney's nog wel een mooie weird guy in maat 31 in de sale. Collab met big John (het Levi's van Japan zo'n beetje) voor 109 dollar.
Dat kan zijn maar toen ik bij TdN d skinny guy paste die volgens de stats overeen kwam met m'n Nudie tf's kwam ik er niet eens in. Dus wil eerst een keer een goede maat gepast hebben voordat ik er één online bestel.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Haal hem danWeird guy moest je downsizen
Totaal wordt het rond de 125-130 euro met Tax en Shipping
Niets wat je al niet weet. Ik wacht tot de nieuwe kleuren. Heb al gezien welke ik wil.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Omdat jullie misschien wat meer online winkels kennen. Weet iemand waar is een Nike NSW destroyer ergens uit de sale kan scoren. Full price is die wat te duur.
[ afbeelding ]
De site waar het plaatje van isquote:Op maandag 18 juli 2011 16:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Omdat jullie misschien wat meer online winkels kennen. Weet iemand waar is een Nike NSW destroyer ergens uit de sale kan scoren. Full price is die wat te duur.
[ afbeelding ]
Hij heeft geen cc.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
De site waar het plaatje van is
Maat M voor 159.50eu
Op basis van de preview die ik zag: zwart, blauw en grijs. Ik wil zwart.quote:
Klopt, zijn oké lui daar. Ze hebben mij ook meerdere keren gevraagd wanneer ik m'n ESOD uitleen om daar op te hangen voor een tijdje.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:52 schreef Gaijin het volgende:
Ik was vandaag in de EBB18 in Groningen, en daar hebben ze mooie nudies die gedragen zijn hangen. Relaxte gasten daar
.
Nee, zeker in die kleur nietquote:Op maandag 18 juli 2011 16:51 schreef BigSmurf het volgende:
Ben ik de enige hier die dat soort jassen echt walgelijk lelijk vindt, sowieso in de hier getoonde kleur?
Blauw, ik hou van blauwquote:Op maandag 18 juli 2011 16:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Op basis van de preview die ik zag: zwart, blauw en grijs. Ik wil zwart.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |