Dat moet wel goed zitten inderdaad. En jup, is een prewash.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:47 schreef Neraice het volgende:
Ok, m'n Sj is 29/34 en die is 1 maat gedownsized, dus dat moet kunnen. Dit is gewoon een prewash toch?
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef BigSmurf het volgende:
Een Thigh van 30 cm valt toch wel mee? M'n ALD is ook maat 30 en die heeft een thigh van 29 cm.
Wel een bruut broekje. Die 6000 yen is maar 53 euro? Hoe kan je daar bieden?
Hahaah okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via sharpserivce of sutocorp
Je kan dan een max bod aangeven wat je wilt. Je moet dan wel de helft via paypal al overmaken voor het bod. De rest als je wint. Zie vorige topics erover
We fear that which we cannot see
En toch lijkt het op de foto breder.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaah ok
Via sharpserivce of sutocorp
Je kan dan een max bod aangeven wat je wilt. Je moet dan wel de helft via paypal al overmaken voor het bod. De rest als je wint. Zie vorige topics erover
Ja precies zo doen ze het.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:22 schreef BigSmurf het volgende:
Oh op die manier, dus je mailt sharpservice gewoon dat je een maximaal bod van 10.000 yen wil doen bijvoorbeeld, je maakt 5.000 yen over via Paypal, en zij bieden dan 10.000 yen voor je?
Doen ze dan tussenbiedingen ook, of bieden ze direct jouw maximale bod en moet je maar hopen dat niemand je overbiedt?
En al een mailtje gestuurd?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:22 schreef BigSmurf het volgende:
Da's wel verrekte handig. Misschien dat ik straks wel een mail stuur voor die Samurai!
Tevens reclame.
[TK] Edwin ED-77 Slim Granite Raw Jeans 30W 34L
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef BigSmurf het volgende:
Vanochtend binnen gekomen!
Front fit. (in of over m'n All Stars?)
[ afbeelding ]
Back fit.
[ afbeelding ]
Front.
[ afbeelding ]
Back.
[ afbeelding ]
Backpocket.
[ afbeelding ]
Hij is zo stug als bordkarton, echt bizar, maar dat zal ook wel komen omdat ik dat totaal niet gewend ben. De maat valt me alleszins mee, was bang dat een W30 te klein zou zijn, maar het klopt toch dat het eigenlijk valt als een 30,5 - 31W. Valt ook mooi, iets smaller dan verwacht, maar niet té.
Ben er blij mee.
Nop, Capital Sports. Health City zit toch bij de Formido? Bij CS hebben ze trouwens ook geen squatrek, gebruik de smith machine om te squaten, of als ik met een maatje ben dan helpt hij met op m'n schouders tillen en met spotten.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Health city? Daarom vraag ik het, k switch zelf nu van f4f naar Health City. Slechte ervaring met F4F, het is er altijd bijzonder warm en er is geen squat rek.
Maar je hebt ook geen oude foto meer?
quote:Op zondag 17 juli 2011 16:00 schreef BigSmurf het volgende:
Mailtje eruit gestuurd naar Sharp Service voor die Samurai, ik kon het toch niet laten.
Moet ik wel eerst de auction winnen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]wel gekeken naar de fit en het aantal oz. enzo?
De Japenese Heritage van N&F schijnt oude samurai denim te zijn..pf tenminste denim die samurai vroeger gebruikte.
Straks heb je dezelfde denim als M1stral
Nice nu idd hopenquote:Op zondag 17 juli 2011 16:00 schreef BigSmurf het volgende:
Mailtje eruit gestuurd naar Sharp Service voor die Samurai, ik kon het toch niet laten.
Ah binnenkort kan ik dus nog een samurai aan mijn collectie toevoegenquote:
Ga je me overbieden kerâl?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ah binnenkort kan ik dus nog een samurai aan mijn collectie toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef T_Fuff het volgende:
Godallejantjes wat gaat het hier toch weer snel man.
Lekker druk weekend gehad, geen tijd en zin voor foto's. Maak ze wel als m'n Artist Denim binnen is.
Momo zit nog aardig strak maar knoop gaat al makkelijkerZo makkelijk kom je er niet vanaf, zin en tijd maak je maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef T_Fuff het volgende:
Godallejantjes wat gaat het hier toch weer snel man.
Lekker druk weekend gehad, geen tijd en zin voor foto's. Maak ze wel als m'n Artist Denim binnen is.
Momo zit nog aardig strak maar knoop gaat al makkelijkerJij blijft uitstellen niet? Voor een paar Momo's hoef je je niet te schamen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Je wilt niet weten wat voor mijn dry denim tijd hier allemaal in de kast hing...quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef BigSmurf het volgende:
* BigSmurf mompelt iets over een enorm overschot aan denim in een kledingkast.
Ach joh ik heb maar 2 broeken.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor mijn dry denim tijd hier allemaal in de kast hing...
En ik heb nu 6 broeken hangen waarvan 2 al serieuze wear hebben
En T_ Fuff het is nog licht genoeg voor een paar mooie fotos. Anders kunnen we ook allemaal even langskomen..
Wij nietquote:
die broek heeft wel de Fukushima ramp overleefdquote:Op zondag 17 juli 2011 20:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kost dan 439 euri.___!
Echt, als dat in de OP komt, dan zijn we héél diep gezakt.![]()
Al was Megan Fox erin klaargekomen, dan had ik hem nog niet gedragen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef BradSpit het volgende:
[..]
die broek heeft wel de Fukushima ramp overleefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft ie ook licht in het donkerquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef BradSpit het volgende:
[..]
die broek heeft wel de Fukushima ramp overleefd
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Al was Megan Fox erin klaargekomen, dan had ik hem nog niet gedragen.Zo te zien is dat ook gebeurt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Kan ik je jammer genoeg niet mee helpenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
In dat geval wil ik haar emailadres om een date af te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ja, Blue Blood heeft een lijn met dry denim, Dry Goods genaamd. Echter kan ik uit ervaring spreken dat hoewel de broeken als nieuw echte eyecatchers zijn, de fading kwaliteiten om te huilen zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef Atta-boy het volgende:
Heeft blueblood eigenlijk dry's?
Zal zo eens wat Pre soak foto's posten van m'n apc
Wat in vredesnaam is dat?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bigsmurf koop gelijk dit dan bij Yahoo Auction
http://page6.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/f105815885
Jap Lightning soap unused item Samurai Jeansquote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat in vredesnaam is dat?
EDIT: Waspoeder ofzo?
En dat doet wat precies met je jeans?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jap Lightning soap unused item Samurai Jeans
hehe
Lees dit maarquote:Op zondag 17 juli 2011 22:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
En dat doet wat precies met je jeans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen hing ie te drogen
Post morgen als ik er aan denk wel wat post soak foto's
Faka G
Haha jah daar komt het op neerquote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef BigSmurf het volgende:
Wat een halfbakken Engels zeg. Maar ik maak er uit op dat je hierdoor de broek minder beschadigt, de kleur en textuur behoudt, hem zachter maakt en een lekker geurtje geeft?
Soaken is niet zo'n ramp, ruikt ie weer fris en kan ie er weer een tijdje tegenaan tot je hem echt gaat wassen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks, had eigenlijk wat langer moeten wachten maar was zo benieuwd naar dat soaken en het verschil dat ik het niet kon laten.
Dat mag je zelf bepalen hahahaquote:Op zondag 17 juli 2011 22:57 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm, dat zien we wel weer als ie gewassen gaat worden. Of is dat (ook) bedoeld om in te soaken?
Ja ik moet dan naar buiten voor een paar foto'squote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jij blijft uitstellen niet? Voor een paar Momo's hoef je je niet te schamen hoor
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Kan ik je jammer genoeg niet mee helpen
Hij droeg een Nudie iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
Wanneer eindigt de veiling? Zou leuk zijn als je em hebt natuurlijk, maar moet je verder wel staan en alles. Wat voor fit is het eig?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:57 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm, dat zien we wel weer als ie gewassen gaat worden. Of is dat (ook) bedoeld om in te soaken?
Gemodelleerd naar de 1947 501? Veel leuk Japans denim wordt gebaseerd op die 501. Lekker classic.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:27 schreef BigSmurf het volgende:
Veiling eindigt 22:11 Japanse tijd, dus dat is over iets minder dan 4 uur, we wachten af.
Fit is straight, met een vrij hoge rise als ik het niet verkeerd heb.
Ik vond dit op internet: "S0510XX - 15oz. denim; also S0510XXX; '47 501-inspired cut"quote:Op maandag 18 juli 2011 11:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gemodelleerd na de 1947 501? Veel leuk Japans denim wordt gebaseerd op die 501. Lekker classic.
Het staat er letterlijk achter, dus ja. Zo hoog is het niet imo. Wel een lekkere fit. M'n sugarcane is hetzelfde.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik vond dit op internet: "S0510XX - 15oz. denim; also S0510XXX; '47 501-inspired cut"
Dus weet niet of de XX nou ook daarop gebaseerd is, maar zou best kunnen.
Daar wordt in geleefdquote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef LSDreamer het volgende:
Dit is mijn Atelier LaDurance Prescott Selvage van iets minder dan twee jaar oud. Het is een beetje mijn vaste festival broek geworden (en ik bezoek er haast elke week wel een). Dansen, springen, regen, modder, gras, bier, je kent het wel. Vorig jaar is ie 1x naar de stomerij geweest (zie http://www.denimarchive.com/2010/09/27/504/#comments). Na de festivals (over een maand of twee) in de wasmachine of weer naar de stomerij brengen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef LSDreamer het volgende:
Dit is mijn Atelier LaDurance Prescott Selvage van iets minder dan twee jaar oud. Het is een beetje mijn vaste festival broek geworden (en ik bezoek er haast elke week wel een). Dansen, springen, regen, modder, gras, bier, je kent het wel. Vorig jaar is ie 1x naar de stomerij geweest (zie http://www.denimarchive.com/2010/09/27/504/#comments). Na de festivals (over een maand of twee) in de wasmachine of weer naar de stomerij brengen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahquote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef BigSmurf het volgende:
Ik ben overboden. Zal ik Sharpservice mailen?
Gemaild.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |