Dat moet wel goed zitten inderdaad. En jup, is een prewash.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:47 schreef Neraice het volgende:
Ok, m'n Sj is 29/34 en die is 1 maat gedownsized, dus dat moet kunnen. Dit is gewoon een prewash toch?
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef BigSmurf het volgende:
Een Thigh van 30 cm valt toch wel mee? M'n ALD is ook maat 30 en die heeft een thigh van 29 cm.
Wel een bruut broekje. Die 6000 yen is maar 53 euro? Hoe kan je daar bieden?
Hahaah okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via sharpserivce of sutocorp
Je kan dan een max bod aangeven wat je wilt. Je moet dan wel de helft via paypal al overmaken voor het bod. De rest als je wint. Zie vorige topics erover
We fear that which we cannot see
En toch lijkt het op de foto breder.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahaah ok
Via sharpserivce of sutocorp
Je kan dan een max bod aangeven wat je wilt. Je moet dan wel de helft via paypal al overmaken voor het bod. De rest als je wint. Zie vorige topics erover
Ja precies zo doen ze het.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:22 schreef BigSmurf het volgende:
Oh op die manier, dus je mailt sharpservice gewoon dat je een maximaal bod van 10.000 yen wil doen bijvoorbeeld, je maakt 5.000 yen over via Paypal, en zij bieden dan 10.000 yen voor je?
Doen ze dan tussenbiedingen ook, of bieden ze direct jouw maximale bod en moet je maar hopen dat niemand je overbiedt?
En al een mailtje gestuurd?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:22 schreef BigSmurf het volgende:
Da's wel verrekte handig. Misschien dat ik straks wel een mail stuur voor die Samurai!
Tevens reclame.
[TK] Edwin ED-77 Slim Granite Raw Jeans 30W 34L
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef BigSmurf het volgende:
Vanochtend binnen gekomen!
Front fit. (in of over m'n All Stars?)
[ afbeelding ]
Back fit.
[ afbeelding ]
Front.
[ afbeelding ]
Back.
[ afbeelding ]
Backpocket.
[ afbeelding ]
Hij is zo stug als bordkarton, echt bizar, maar dat zal ook wel komen omdat ik dat totaal niet gewend ben. De maat valt me alleszins mee, was bang dat een W30 te klein zou zijn, maar het klopt toch dat het eigenlijk valt als een 30,5 - 31W. Valt ook mooi, iets smaller dan verwacht, maar niet té.
Ben er blij mee.
Nop, Capital Sports. Health City zit toch bij de Formido? Bij CS hebben ze trouwens ook geen squatrek, gebruik de smith machine om te squaten, of als ik met een maatje ben dan helpt hij met op m'n schouders tillen en met spotten.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Health city? Daarom vraag ik het, k switch zelf nu van f4f naar Health City. Slechte ervaring met F4F, het is er altijd bijzonder warm en er is geen squat rek.
Maar je hebt ook geen oude foto meer?
quote:Op zondag 17 juli 2011 16:00 schreef BigSmurf het volgende:
Mailtje eruit gestuurd naar Sharp Service voor die Samurai, ik kon het toch niet laten.
Moet ik wel eerst de auction winnen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]wel gekeken naar de fit en het aantal oz. enzo?
De Japenese Heritage van N&F schijnt oude samurai denim te zijn..pf tenminste denim die samurai vroeger gebruikte.
Straks heb je dezelfde denim als M1stral
Nice nu idd hopenquote:Op zondag 17 juli 2011 16:00 schreef BigSmurf het volgende:
Mailtje eruit gestuurd naar Sharp Service voor die Samurai, ik kon het toch niet laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |