Nope.. edwin voor een leuke prijs, Momo komt of over een maand of volgend jaar..quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:23 schreef M1stral het volgende:
[..]
Waarom? Heb je ook een Momo gevonden?
Neem je er zelf één. En niet zeggen: "ja maar ik kan me niet beheersen" dat kun je wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nope.. edwin voor een leuke prijs, Momo komt of over een maand of volgend jaar..
Heb je er een dan
Haha echt niet... Ik kan me nu al niet beheersen..Ik heb mijn random reader al verstopt om geen online creditcard aan te vragenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neem je er zelf één. En niet zeggen: "ja maar ik kan me niet beheersen" dat kun je wel.
Gast, behave...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha echt niet... Ik kan me nu al niet beheersen..Ik heb mijn random reader al verstopt om geen online creditcard aan te vragen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je Amerikaan? Nee? Dan kun je je wel beheersen of lijdt je aan aanstelleritis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha echt niet... Ik kan me nu al niet beheersen..Ik heb mijn random reader al verstopt om geen online creditcard aan te vragen![]()
Wat voor Edwin had je gezien voor hoeveel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:42 schreef bokkepoot het volgende:
Haha ik ga me toch inhouden...want ik ga mooi sparen voor een dure denim denk ik..![]()
Een Momotaro of Evisu ofzo..
En met veel broeken..Ik ken wel wat truukjes om ze vernielen hoor
M1stral kan je wel overtuigen hoe vet de denim is...quote:http://www.styleforum.net(...)im/4980#post_4675139
Attention all SLIM GUY lovers out there.
I am reading a lot of posts about wanting more slim guys and if there are enough people interested, we will do a couple speciality runs. I was considering a Japan Heritage run and maybe others, but we have to make between 50-100 pairs to make it worth while. So anyone who is serious about getting a Slim Guy in a special run, please send me an e-mail with your name and size you would wear in slim guy. Also, give me a few suggestions on models you would consider.
Die hoef ik niet omdat ik zeer tevreden ben met m'n momo in dat opzicht. Wacht wel af wat er nog meer komen gaat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
M1stral kan je wel overtuigen hoe vet de denim is...
Ik qua slubbyheid enzulks voorlopig wel genoeg aan mijn samurai
Jij moet er nog bijquote:
Ik heb er zelfs twee, maar die zijn niet voor de verkoop Haha.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nope.. edwin voor een leuke prijs, Momo komt of over een maand of volgend jaar..
Heb je er een dan
Kan zijn, maar heb nu m'n 0201.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:18 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee, maar die zijn niet voor de verkoop Haha.
Trouwens, Slim Guy fit in Japan Heritage. Dat is wel dope. Maar had toch zowiezo voor Skinny of Weird gegaan. Heb al voldoende straight cursus, precies dus wat de Slim Guy is
Maargoed, wel een mooie kans voor iedereen om die ubersexy denim te scoren. Fabric is het zeker waard.
Ik had die al idd gezien, ben toch bang dat de skinny guy niks voor mij is..quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Edit:
Wie zocht nou deze
http://cgi.ebay.com/Naked(...)&hash=item4aac6cfbd3
Ik ook. En een stel Copper Labels. Ik winquote:
Weet ik wel zeker, is niks voor ons helaas. Alle mooie denim wordt gemaakt in de skinny of weird guy bij N&F.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik had die al idd gezien, ben toch bang dat de skinny guy niks voor mij is..
Ik was toch ook niet de dikstequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik had die al idd gezien, ben toch bang dat de skinny guy niks voor mij is..
Ja en ik dit geyle paartje AD's over enkele dagenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik ook. En een stel Copper Labels. Ik win
Het is in principe een prima fit, alleen hebben bok en ik hetzelfde manko, namelijk een lang, dun lichaam en een vrij grote schoenmaat. Dan is zo'n fit al gauw not done. Is misschien ook persoonlijk, maar ik vind het me echt totaal niet staan. Moet gewoon een slimguy hebben, maar geen enkele toffe versie van N&F verschijnt als slimguy.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef M1stral het volgende:
Weird Guy is toch een goede cut? Juist wanneer je wat meer ruimte moet hebben on de thigh area.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:27 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja en ik dit geyle paartje AD's over enkele dagen
I win
[ afbeelding ]
Middelste is #16, erg mooi ook op swatch!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Oh bijna in de busNice
Persoonlijk had ik die witte oogin andere kleur gedaan.
Ben benieuwd naar pics als die binnen is
Welke fabric is die middelste? Of is die niet voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |