Zet het maar in de volgende OP reeksquote:Op maandag 20 juni 2011 12:49 schreef don-diablo het volgende:
Kijk dat zijn nog eens posts van iedereen.![]()
Ik heb alles wat ik op dit moment niet (meer) draag buiten beschouwing gelaten.
Daar zat ik al aan te denken en zet ik de datum van gisteren erbij. Projecten per 19-06-2011.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zet het maar in de volgende OP reeks![]()
Dan weet iedereen wie wat draagt
Mijn nadruk ligt altijd op 1 eig. Maar de andere twee zullen ook gedragen worden zij het minder vaak. Ik moet nu maar beter gaan kijken wat ik wanneer ga dragen, wil alle drie dragen immers.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef One_conundrum het volgende:
Rotation is anders heel normaal. 2 a 3 Jeans is geen probleem imo.
Hij wordt dus verkrijgbaar via internet, ben benieuwd wat voor prijs eraan komt te hangen.quote:Dear Rick,
Thank you for contacting Barneys New York. We value you as a customer and appreciate your shopping with us.
Please be advised that our buyers have confirmed the Glow in the Dark jean will be offered in the Weird Guy fit, estimated delivery is July, and the style will be available on the web.
Thank you again for contacting Barneys New York. We value your business and look forward to serving you in the future. If there is anything else we can do to further enhance your shopping experience with us, please feel free to let us know.
Sincerely,
Paula Diaz
Web Services Representative
Barneys New York
888-222-7639
En dan nog de extra kosten die eroverheen komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef BigSmurf het volgende:
Reactie gehad dit weekend van Barneys over de Glow in the Dark N&F!
[..]
Hij wordt dus verkrijgbaar via internet, ben benieuwd wat voor prijs eraan komt te hangen.
@Sinji: Mooi paar Samurai's zeg!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |