Hoe ben je tot een ronde van 20 steken gekomen, 20 lossen opgezet en daarin gaan haken of anders?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nou ik heb ook al moeten minderen...wat een hell :p dus denk niet dat ik dat perongeluk heb kunnen doen...maar zou toch ook best wel kunnen
misschien is 't een idee om op ravelry bij de 200 blocks groep aan te sluiten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:06 schreef EsseEi het volgende:
*jeej nieuw topic*
grappig dat iedereen het een leuk idee vind!ben er nog niet over uit, Zo veel werk enzo, en wil zo veel m/haken! maar vind het wel een tof idee. En juist dat alle blokken niet even groot zijn vind ik ook cool!
is het gat wel groot genoeg om je hoofd erdoorheen te steken? en kom je verder wel uit met het aantal steken? je moest toch ook regelmatig van die 'chain spaces' uit de vorige toer overslaan, doe je dat ook? anders zou dat kunnen verklaren dat je misschien wat gemeerderd hebt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:12 schreef SunshineFlower het volgende:
Oeh, dat Cartman poppetje![]()
Even een vraag, ik ben deze sjaal aan het maken:
http://www.ravelry.com/patterns/library/cardiff-cowl
Maar volgens mij doe ik toch echt iets fout, want bij mij ziet hij er nu zo uit (ben ongeveer op de helft):
[ afbeelding ]
Volgens mij hoort hij toch echt niet 'plat' te zijn
het was 1 euro per bolletje, dat vond ik niet zo ergquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:09 schreef EsseEi het volgende:
Wat een grappig garen Mirjam!
Vind het leuk al die verschillende garen dingen, wil ook eens iets bijzonders uit proberen, maar ben toch nogal terughoudend met bijzondere dingen kopen als ik er geen doel voor heb.
Heb me aangemeld bij de groep, en inderdaad, goed over de kleuren nadenkendie kleuren van je linkje zijn wel tof!
Tyler-girl snap niet echt wat je bedoeldmaar normaal gesproken zijn neit je laatste 2 steken van een toer in de 1e 2 van diezelfde toer
Gebruik je al een stitchmarker iets om de eerste steek van een toer aan te geven? En naderhand even tellen of je echt 20 steken in 1 ronde hebt zeg maar.
Oh? Waar op de markt stond de kraam? Daar ga ik binnenkort dan ook even kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vanbmiddag op de markt 2 bolletjes phildar moirine gekocht, ben benieuwd of daar een beetje mee te haken valt
[ afbeelding ]
euhm, even denken hoor. tegenover het begin van het stadhuis ongeveer, ter hoogte van bagels en beans. het is eigenlijk een stoffenkraam, maar hij heeft ook een bak wolletjesquote:Op zondag 3 juli 2011 09:58 schreef Daste het volgende:
[..]
Oh? Waar op de markt stond de kraam? Daar ga ik binnenkort dan ook even kijken.
leuk zeg!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:16 schreef mmascha het volgende:
Ik ben ook weer aan een kleedje begonnen.
[ afbeelding ]
Hij moet ongveer 100x75 cm worden. Het is wel een lekker patroon. (Zelf bedacht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |