*pinkt traantje weg*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef Muks het volgende:
Vechtend voor elk onsje, komen we na 10 onsjes bij een kilo ! Dus geduld is een schone zaak !
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:25 schreef Riann het volgende:
Ik wil ook wel weer in de openingspost
[ afbeelding ]
lekker Vivaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, wat zijn die tellertjes ontzettend afgrijselijkmaar wel leuk dat er zoveel mensen weer meedoen!
Heel veel succes allemaal
We zijn hard aan het werkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, wat zijn die tellertjes ontzettend afgrijselijkmaar wel leuk dat er zoveel mensen weer meedoen!
Heel veel succes allemaal
die term zocht ikquote:
Ik zou morgen ook geen Miles doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
We zijn hard aan het werk...alhoewel ik vandaag geen Miles heb gedaan.
Verder nog negatief commentaar of kwam je ook nog wat leuks vertellen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die term zocht ik
[..]
Ik zou morgen ook geen Miles doenbah, wat vind ik dat er afgrijselijk uit zien! Maar het is natuurlijk wel laagdrempelig, dus ergens ook wel weer ok!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:38 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen schatteboutjes, kippeboutjes, moerboutjes.
Ik heb een belangrijke mededeling, ik weeg nu 73 kiloIk ben sinds vorig jaar juni 10 kilo afgevallen, blij dat ik ben
! Mijn bmi is 28 (ik ben niet meer obees
), alles voel en ziet er goed uit, vooral mijn kont
niet zo miepen, ik kwam jullie succes wensen ondanks onze smaakverschillenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Verder nog negatief commentaar of kwam je ook nog wat leuks vertellen?
[..]![]()
Tof!
Nou bedankt voor de support hoor, met zoveel positieve feedback moet het wel goed gaan met iedereen in dit topic vanaf nu..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet zo miepen, ik kwam jullie succes wensen ondanks onze smaakverschillen
Voordat je gaat, hang nog ff de ontbijtkoek taliban uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hop! Allemaal aan die afgrijselijke Miles
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Voordat je gaat, hang nog ff de ontbijtkoek taliban uit
Thanks!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
ontbijtkoek, snelle jelle, sultana's en andersoortige nutteloze suikerbommen (oh, en eierkoeken!) moeten verbannen worden
Er zullen altijd wel kandidaten blijven voor dit topic met zoveel users op FOK!.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, zonder dollen: leuk dat dit topic weer wat leeft met veel nieuwe mensen
Verras ons eens.quote:
Wat is een TR die afkorting ken ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Als je voortaan iets gedaan wilt krijgen, plaats dan een TR Riann, dan pakken de mods van LIF dat op
Geduld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
4 keer in de week sporten
nog steeds dik
ergens gaat er iets mis
Respect voor zoveel gewichtsverlies een korte break van alles kan dan geen kwaad!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Met dank aan die afgrijselijke miles ben ik ondertussen al meer dan 22kg kwijt. Hulde aan Leslie!
Ben van >95kg naar 66kg afgevallen enkele jaren terug. Was echter net iets teveel van het goede (te weinig eten, teveel sporten) en toen met een driedubbeldruk jaar (nieuwe studie + propdeuse in een keer halen, bestuursjaar én 12 uur in de week werken) minder tijd gehad om te sporten en weer wat aangekomen, wel eetpatroon op orde gekregen. Schommel nu tussen de 75 en de 78 op dit moment, maar ben weer naar beneden toe aan het stabiliseren. M'n eetpatroon ben ik nu zeer tevreden over en mijn sportpatroon ook. Ben begin april begonnen met een triathloncursus die ik helaas niet af kan maken door emigratie over 3 weken, maar heb daar al een triathlonvereniging gevonden. Sport nu 3 a 4 keer in de week, meestal spinnen of hardlopen.quote:
Als ik een toverstafje had......quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben van >95kg naar 66kg afgevallen enkele jaren terug. Was echter net iets teveel van het goede (te weinig eten, teveel sporten) en toen met een driedubbeldruk jaar (nieuwe studie + propdeuse in een keer halen, bestuursjaar én 12 uur in de week werken) minder tijd gehad om te sporten en weer wat aangekomen, wel eetpatroon op orde gekregen. Schommel nu tussen de 75 en de 78 op dit moment, maar ben weer naar beneden toe aan het stabiliseren. M'n eetpatroon ben ik nu zeer tevreden over en mijn sportpatroon ook. Ben begin april begonnen met een triathloncursus die ik helaas niet af kan maken door emigratie over 3 weken, maar heb daar al een triathlonvereniging gevonden. Sport nu 3 a 4 keer in de week, meestal spinnen of hardlopen.
En de term dieet krijg ik jeuk vanik noem het liever een permanente aanpassing van mijn leefstijl, aangezien ik ervan overtuigd ben dat dat zeker voor mij de enige juiste manier van gezond leven is, los van of je er nou 2kg per week mee kwijt raakt of niet: sinds ik zo eet als ik nu doe voel ik me over het algemeen érg gezond en ik kook met veel plezier
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben van >95kg naar 66kg afgevallen enkele jaren terug. Was echter net iets teveel van het goede (te weinig eten, teveel sporten) en toen met een driedubbeldruk jaar (nieuwe studie + propdeuse in een keer halen, bestuursjaar én 12 uur in de week werken) minder tijd gehad om te sporten en weer wat aangekomen, wel eetpatroon op orde gekregen. Schommel nu tussen de 75 en de 78 op dit moment, maar ben weer naar beneden toe aan het stabiliseren. M'n eetpatroon ben ik nu zeer tevreden over en mijn sportpatroon ook. Ben begin april begonnen met een triathloncursus die ik helaas niet af kan maken door emigratie over 3 weken, maar heb daar al een triathlonvereniging gevonden. Sport nu 3 a 4 keer in de week, meestal spinnen of hardlopen.
En de term dieet krijg ik jeuk vanik noem het liever een permanente aanpassing van mijn leefstijl, aangezien ik ervan overtuigd ben dat dat zeker voor mij de enige juiste manier van gezond leven is, los van of je er nou 2kg per week mee kwijt raakt of niet: sinds ik zo eet als ik nu doe voel ik me over het algemeen érg gezond en ik kook met nog veel meer plezier
quote:
Watte?quote:
Raar dat je alleen de mijne kunt zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Respect voor zoveel gewichtsverlies een korte break van alles kan dan geen kwaad!
Riann jij bent trouwens ook veel kwijt(jij bent de enige wiens ticker ik kan lezen op mijn mobiel
)
Ja nja dat vergeet ik soms. Omdat die hardnekkige laatste 6 er niet afwillen en ik dan weer wat omhoog schommel. Zo moeten er nu dus nog (weer) 8/9 af.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zegt de persoon die al 25 kilo is afgevallen
Huh..als ik had geschranst (vandaag 3 haringen opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Respect voor zoveel gewichtsverlies een korte break van alles kan dan geen kwaad!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee ''fuck you'' en is het aan mij gericht? In dat geval, kom maar langs
Emigraaaaaaatie?quote:
Een soort 'thuistraining' waarbij je op de plaats allerlei loop-achtige oefeningen doet totdat je een bepaalde 'afstand' hebt afgelegd.quote:
Ghihih nee ik bedoelde dat wat moblo zegt. En MC zal ik je zeggen dat ik niet eens weet of jij m of v bentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee ''fuck you'' en is het aan mij gericht? In dat geval, kom maar langs
En is daar een apparaat voor nodig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een soort 'thuistraining' waarbij je op de plaats allerlei loop-achtige oefeningen doet totdat je een bepaalde 'afstand' hebt afgelegd.
quote:
Ik snap er niks vanquote:
quote:
quote:
quote:
Netjes, erg netjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Huh..als ik had geschranst (vandaag 3 haringen op) dan had ik al op 25 ofzo kunnen zitten. Zonde man.. Wel gesport vandaag
Hier ook nog steeds. 4 maanden lang 3 keer in de week sporten en al 1 kilo kwijt. Zit ik over 80 maanden op mijn streefgewicht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
4 keer in de week sporten
nog steeds dik
ergens gaat er iets mis
Je bent dus te licht?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:07 schreef Ender_W het volgende:
En alweer een nieuwe, ik blijf momenteel hangen... wil niet door een "glazen vloer"heen (is weer eens wat anders dan het glazen plafond) Wel frustrerend, maar we houden maar vol... nog maar 3 mijlpalen te gaan
Nee, het glas is te dikquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je bent dus te licht?
Sorry, beetje flauw
Welkom!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:15 schreef Purdey het volgende:
Ik ga hier lekker meeposten als dat mag
Vorig jaar door een ernstige verliefdheid 20 kilo afgevallen, en daarna door ernstig liefdesverdriet van diezelfde liefde in 1 jaar weer 6 kilo aangekomen![]()
Hoe dan ook, vorige week begonnen met Sonja B. maar dat irriteerde me al na 3 dagen. Afgelopen maandag begonnen met maaltijddrankjes en reepjes van weight care, met daarnaast wat fruit, rauwkost en 's avonds mager, maar 'normaal' eten. Tot nu tot 1,1 kg afgevallenStreefgewicht is nu rond de 75-80 kilo. Om het even realistisch te houden
Dankjewelquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat gezellig druk hier!
@Riann en Tink89: ik heb jullie tickers in de OP gezet! Jullie zijn trouwens al flink afgevallen.
@Mala: wat een prestatie. Ben jij trouwens klein? Ik heb met 73 kilo een BMI van 25 namelijk.
En ik ben nog steeds aan de Miles. Veel mensen kunnen niet heftig sporten door lichamelijke klachten of wegens tijdgebrek en daarbij zijn er ook nog eens veel luie mensen. Maar de Miles, dat kan iedereen volhouden. Het kost niks, is makkelijk en niet intensief, maar je hartslag blijft mooi in de vetverbrandingszone voor lange tijd. Ik hou het makkelijk een uur vol. Wie van ons hier kan dat met zwemmen/hardlopen/fietsen bereiken? Ik niet...
Ik blijf trouwens steken. Teveel feestjes/barbeques...maar ik ben best tevreden. Als ik niet op mijn eten/drinken had gelet, dan zou ik vast en zeker zijn aangekomen. Nu weet ik tenminste wat ik moet doen/laten om op gewicht te blijven...
Dat red ik om 1 of andere reden dan weer wel. Vooral met fietsen kan ik 2,5 a 3 uur in mijn vetverbrandingszone blijven. (Mits niet teveel klimmetjes, dan ga ik er "bruut" uit...aan de bovenkantquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:46 schreef cinnamongirl het volgende:
En ik ben nog steeds aan de Miles. Veel mensen kunnen niet heftig sporten door lichamelijke klachten of wegens tijdgebrek en daarbij zijn er ook nog eens veel luie mensen. Maar de Miles, dat kan iedereen volhouden. Het kost niks, is makkelijk en niet intensief, maar je hartslag blijft mooi in de vetverbrandingszone voor lange tijd. Ik hou het makkelijk een uur vol. Wie van ons hier kan dat met zwemmen/hardlopen/fietsen bereiken? Ik niet...
Ik ga gewoon naar de Kringloop toe. Nagenoeg nieuwe kleding voor 3-5 euro...heb ik er ook geen problemen mee als de boel te groot gaat worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:50 schreef Blistering het volgende:
Soms heeft afvallen ook wel nadelen. Of nouja nadelen, minder leuke kanten. Had broeken besteld bij Men At Work, vandaag ontvangen. Zijn ze beide echt veel te groot, kon ze uitdoen met de knoop dicht groot zeg maar.
Voortaan dus maar gewoon in de stad broeken halen, of anders maar meerdere maten. Had maat 40, nu blijkbaar maat 34. 36 was nog te groot.
Probeer wel regelmatig wat te eten (maar dan mager) om het motortje lekker door te laten branden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:49 schreef Purdey het volgende:
Vanmiddag tijdens het winkelen een ijskoffie gedronken bij Mockamore, het schuldgevoel is groot. Daarbuiten eet ik niet veel, en heb ik 3 uur gelopen tijdens het winkelen. Benieuwd wat de weegschaal morgen zegt
uhm en deze aflevering doe je per keer?quote:
Ik heb net wel een beschuitbolletje en een glaasje cola op. Vanmorgen ook keurig ontbeten met een reepje en een drankje van weight care. Verder doe ik 't best netjes, dat schuldgevoel ken je allemaal wel denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Probeer wel regelmatig wat te eten (maar dan mager) om het motortje lekker door te laten branden.Niet nu al schuldgevoelens gaan krijgen want dan ga je het niet redden, gewoon accepteren dat je wel eens de bocht zult uitvliegen en daarna gewoon de draad weer oppakken.
Ik begin bij nummer 1 en ga dan door naar een volgende, al naar gelang je conditie en lichamelijke mogelijkheden ga je zo ver als je kan......of je doet bouwt er pauzes in, dat kan ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm en deze aflevering doe je per keer?
Ik weet niet hoeveel je moet verliezen maar ik zou zo snel mogelijk proberen om die weight care dingen te vervangen door normale maaltijden, zo leer je sneller om je levenswijze te veranderen en val je na het gewenste gewichtsverlies niet in de jojo va.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb net wel een beschuitbolletje en een glaasje cola op. Vanmorgen ook keurig ontbeten met een reepje en een drankje van weight care. Verder doe ik 't best netjes, dat schuldgevoel ken je allemaal wel denk ik
maar dat 12 minuten durende filmpje is 1 mile?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik begin bij nummer 1 en ga dan door naar een volgende, al naar gelang je conditie en lichamelijke mogelijkheden ga je zo ver als je kan......of je doet bouwt er pauzes in, dat kan ook.
Ja, dat is 1 mile, de eerste is met de opwarmoefeningen hè... filmpje mile 2 gaat vanaf het begin als een speer....en verder ben ik nog niet gekomen maar ik neem aan dat bij bij de vijfde mile (dus een andere filmpje) helemaal op je tandvlees loopt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar dat 12 minuten durende filmpje is 1 mile?
Ik snap het eventjes niet
Och arme toch, dit is niet zo betuttelend bedoeld als het (misschien) klinkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:07 schreef Riann het volgende:
Met mijn 11 jaar ging ik voor het eerst naar een diëtiste. En sindsdien altijd met mijn gewicht bezig geweest.
Zo, zo mijn kleine hageneesje, in welke wijk ongeveer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hi! Niet gemiled, wel vreselijk veel gelopen in verband met de gewéldige staking van het OV hier. Dus iets meer dan 6km gelopen (= bijna 4 miles) in iets meer dan een uur. Da's bijna Leslie's tempo voor de 4 miles. Veel me helemaal niet tegen van mezelf, maar ik heb nu wel zere voeten
Ik denk niet dat ik dat op het internet kwijt wilquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zo, zo mijn kleine hageneesje, in welke wijk ongeveer?
Ik weet nu wel zeker dat die Miles meet waar ik het eerder over had. Wel degelijk op het strand gaan hebben, in foute felgekleurde kleding met zweetbandje om het hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat op het internet kwijt wil
Alleen als Motorbloem mee doetquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik weet nu wel zeker dat die Miles meet waar ik het eerder over had. Wel degelijk op het strand gaan hebben, in foute felgekleurde kleding met zweetbandje om het hoofd.
Oh noes... kan dat wel met alllllllllllll die calorieën?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou mensen, ik ga zo naar de AH om chorizo en 2 zakken chips te halen. Deze ga ik wegspoelen met een fles wijn. Dit wordt mijn laatste schransavond in dik (hihihi ik zei dik) 3 weken. Mijn examenperiode komt eraan
Hoe weet jij dat zo zeker dan? Dat ik morgen met een rotgevoel wakker word? Kun je me meteen het winnend staatslot nummer doorgeven, nu je toch bezig bent?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmmm...
Proef nou eens een paar chipjes heel erg bewust... is het dan waard om een hele zak, of 2 weg te werken.. Alleen omdat het kan?
Als je het nou niet doet dan heb je morgenochtend nog een beter gevoel...
Omdat het lekker is en de laatste keer dat ik het checkte dit een vrij land is. De slank reeks taliban heeft, godzijdank, het land nog niet overgenomenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef DarkElf het volgende:
2 zakken chips!?
Hoezo 2
Ik zal er wel weer te dom voor zijn maar je hebt snaaien, je hebt schransen en dan is er dit.
Inderdaad, al krijg ik geen 2 zakken sjips weg en ook nog worst. Daarentegen heb ik met een flesje of 2 wijn niet zoveel moeite...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Blistering het volgende:
Beetje schijnheilig sommige mensen hier hoor, alsof jullie nooit zoiets gedaan hebben.
Ik zou zeggen geniet ervan Mala!
sorry maar waarom zo agressief reageren? Blijkbaar raakt het een gevoelig punt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Omdat het lekker is en de laatste keer dat ik het checkte dit een vrij land is. De
slank reeks taliban heeft, godzijdank, het land nog niet overgenomen
nee dat heb ik niet nee, en imo heeft t niets met schijnheiligheid te maken. If anything is t wel duidelijk dat iedereen zondigt. Of t nou chips, koek, drop kaas of wijn is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Blistering het volgende:
Beetje schijnheilig sommige mensen hier hoor, alsof jullie nooit zoiets gedaan hebben.
Ik zou zeggen geniet ervan Mala!
Omdat dit niet de eerste keer is dat jij op deze manier reageert op mijn eetgedrag. Bovendien zoals jezelf zegt, het is een openbaar forumquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sorry maar waarom zo agressief reageren? Blijkbaar raakt het een gevoelig punt.
Ik was gewoon verbaasd over het aantal meer niet. Als jij er zin in hebt moet je dat vooral doen maar je kan ook normaal reageren op mensen die op jouw post.
dat zal dan wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Omdat dit niet de eerste keer is dat jij op deze manier reageert op mijn eetgedrag.
Bovendien zoals jezelf zegt, het is een openbaar forum
Nee! Want ik heb ook een ijsje op.quote:
Wil je billekoek ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee! Want ik heb ook een ijsje op.
Of krijg ik nu wel straf?
Uiteraard, want daar zitten ook die suikers in die zo ''stout'' zijn volgens de ontbijtkoek taliban.quote:
Ik herinner me beide van jou, het commentaar en de complimentenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zal dan wel.
Volgens mij feliciteerde ik je juist laatst maar goed mensen herinneren zich de negatieve vaak beter dan de positieve.
nah mot je ook niet zeuren nou hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik herinner me beide van jou, het commentaar en de complimenten
Dat is bewustquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:38 schreef DarkElf het volgende:
Nou gelukkig ben je er trots op en je staat er volkomen achter gezien het absolute uitblijven van al in de verdediging schieten bij voorbaat... oh wacht..
[disclaimer]; *grin[/disclaimer]
Ik vind het raar dat je nogal trots lijkt te zijn op bijna 6000 kcals. naar binnen stouwen en Uniek bedoelde het goed met haar reactie op het voornemen óm dat te doen en jij was daarna belachelijk op je teentjes getrapt. Sorry hoor, we eten allemaal wel eens wat ongezonds en hebben zelfs weleens een vreetbui, maar deze vooruitgeplande la grande bouffe slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:32 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen allen, voor de mensen die willen weten hoe ik op een avond een pak unoxworstjes, een zak wokkels en een zak nibbits op een avond wegkrijg. Nou dat is heel simpel, zodra ik een slok alcohol op heb gaat er een geheime luik open en dan krijg ik zo een onvoorstelbare trek. Dat zelfs het meubilair moet rennen voor zijn leven. Zakken chips zijn nou eenmaal makkelijker om de trappen op te sjouwen.
Verder voel ik me zoals altijd, ik denk dat het maar goed is dat het winnend staatslot niet per pm is meegedeeld
En nee ik ga dit niet compenseren door meer Miles te doen of minder te eten, gewoon verder gaan zoals altijd.
En voor de statistieken, ik heb gisteren voor 5875 aan kcal verstouwd. Ik was al eerder op dag goed bezig zeg maar
En dat bepaal jij voor mijquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je nogal trots lijkt te zijn op bijna 6000 kcals. naar binnen stouwen en Uniek bedoelde het goed met haar reactie op het voornemen óm dat te doen en jij was daarna belachelijk op je teentjes getrapt. Sorry hoor, we eten allemaal wel eens wat ongezonds en hebben zelfs weleens een vreetbui, maar deze vooruitgeplande la grande bouffe slaat gewoon nergens op.
En ja ik kom binnenvallen, maar hee, het is een openbaar forum.
Wel limonade met de juiste suikers pakken hequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef Ender_W het volgende:
Het is in deze thread zeker "not-done" om de priklimonade en popcorn vast te pakken
je moet lekker zelf weten wat je doet natuurlijk maar ga dan ook niet lopen miepen als mensen commentaar geven als er eerst gescharnsd wordt en daarna weer eens gemiept wordt dat afvallen zo moeilijk is/dat t te langzaam gaat/ dat er weer wat aan zit/ dat mensen goed afvallen en na een jaar-twee jaar weer zowat terug bij af zijn en zich weer melden... en ga zo maar doorquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef Ender_W het volgende:
Het is in deze thread zeker "not-done" om de priklimonade en popcorn vast te pakken
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef Ender_W het volgende:
Ik heb nooit gemiept over dat het afvallen langzaam gaat, want dat gaat het bij mij en dat ligt helemaal aan mij. Maar van iemand die meeleest sinds ik hier post jij dus, had ik toch anders verwacht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je moet lekker zelf weten wat je doet natuurlijk maar ga dan ook niet lopen miepen als mensen commentaar geven als er eerst gescharnsd wordt en daarna weer eens gemiept wordt dat afvallen zo moeilijk is/dat t te langzaam gaat/ dat er weer wat aan zit/ dat mensen goed afvallen en na een jaar-twee jaar weer zowat terug bij af zijn en zich weer melden... en ga zo maar door
en nee hiermee bedoel ik niemand persoonlijk voor iemand zich aangevallen voelt. Maar dat wat ik hierboven schrijf is wel een terugkerend thema, al jaren, in de dieetclub en daar reageren mensen nu eenmaal op.
Leuk dat jullie t allemaal lollig vinden maar ik snap het hele provocerende eraan niet zo maar dat zal aan mij liggen
Zoals ik al schreef bedoel ik niemand persoonlijk, als ik iets tegen iemand persoonlijk bedoel dan maak ik dat wel duidelijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemiept over dat afvallen langzaam gaat, want dat gaat het bij en dat ligt helemaal aan mij. Maar van iemand die meeleest sinds ik hier post jij dus, had ik toch anders verwacht.
Nee hoor je hoeft helemaal niet bejubelen, maar toen jij gisteren poste ''ik zal wel te dom zijn'' had ik best wel zin om te posten dat ben jij wel degelijk, want kennelijk kun je het maar niet snappen na een jaar meelezen dat dit mijn manier is en dat ik daar gelukkig mee ben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef bedoel ik niemand persoonlijk, als ik iets tegen iemand persoonlijk bedoel dan maak ik dat wel duidelijk![]()
en Hoezo? moet ik alleen maar bemoedigend jubelen dan? Zoals ik dus ook doe? Nee hoor als ik iets lees wat ik apart vind dan post ik dat ookDat betekent verder niet dat iemand zich daar iets van aan moet trekken, je trekt gewoon je eigen plan natuurlijk.
Ik bepaal niets voor jou, maar ik bepaal wel of ik iets belachelijk vind. En dan mag ik het zeggen ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En dat bepaal jij voor mij! Ik heb nog niet op je geklikt, maar zit je in de slank reeks? Want zo kom je namelijk wel over
Ja dus, lid van de slank reeks
Good for you!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bepaal niets voor jou, maar ik bepaal wel of ik iets belachelijk vind. En dan mag ik het zeggen ook.
Verder zit ik op een BMI van tussen de 21 en 22, dus ja ik zit in de slankreeks en daar is een reden voor en die reden is dat ik niet 6000 kcals op een dag naar binnenwerk, daar doe ik ruim 3 dagen over.
Prima als je dat denkt/vindt/post hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor je hoeft helemaal niet bejubelen, maar toen jij gisteren poste ''ik zal wel te dom zijn'' had ik best wel zin om te posten dat ben jij wel degelijk, want kennelijk kun je het maar niet snappen na een jaar meelezen dat dit mijn manier is en dat ik daar gelukkig mee ben.
Zoals jezelf zegt het is een openbaar forumquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Prima als je dat denkt/vindt/post hoor.![]()
Ik snap alleen niet zo dat je heel provocerend gaat posten en als er dan reacties komen, waar je (on)bewust op uit lijkt te zijn, je dan geïrriteerd reageert, dat is alles
De een plant een beauty dag bij Therme 2000 de ander.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een 'schransdag' inplannen?
Waarom moet als toch te verklaren zijn voor ''slanke'' dames? Want het zijn die die op een bepaalde manier reageren. De dikkertjes gunnen me het gewoon. Bijna een reden om gewoon dik te blijvenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, dat is inderdaad een zeer duidelijk antwoord op de vraag die ik stelde! Bedankt!!
Wat schattigquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:27 schreef trovey het volgende:
Kinders kinders (ja, dat mag ik zeggen als 40+er) hou eens op met bekvechten.....
[ afbeelding ]
Dance zit erin speciaal voor de beweging.
Jemig, hoe oud ben je? 12?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom moet als toch te verklaren zijn voor ''slanke'' dames? Want het zijn die die op een bepaalde manier reageren. De dikkertjes gunnen me het gewoon. Bijna een reden om gewoon dik te blijven
Ah de peace maker, je bent toch niet toevallig middelste kind he?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:27 schreef trovey het volgende:
Kinders kinders (ja, dat mag ik zeggen als 40+er) hou eens op met bekvechten.....
[ afbeelding ]
Dance zit erin speciaal voor de beweging.
Ik doe mijn best.quote:
Nee, na mij was de koek op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah de peace maker, je bent toch niet toevallig middelste kind he?
De jouwe hadden mogen uitleggen dat iemand dingen anders doet dan jij en daar gelukkig mee is. Dat je dat ook kunt accepteren en respecteren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Dan mogen je ouders wel wat beter op je gezondheid letten
Oh, en je lekker buiten laten spelen ipv internetten
Hebben ze gedaan! Daarom stelde ik ook uit interesse en de poging om je te begrijpen een vraag waar ik vervolgens geen normaal antwoord op kreeg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De jouwe hadden mogen uitleggen dat iemand dingen anders doet dan jij en daar gelukkig mee is. Dat je dat ook kunt accepteren en respecteren.
Ik heb weer een spuit in mijn poot gekregen dus even niet vandaag maar ik hoop na het weekend weer te gaan lopenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:34 schreef DarkElf het volgende:
jaja zo kan t wel weer .. punt dus.
ipv dit gezever post eens lijstjes/updates en wat gaat iedereen sporten vandaag ?
in dit zalige weer is wandelen al een prima optie
wat voor spuit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb weer een spuit in mijn poot gekregen dus even niet vandaag maar ik hoop na het weekend weer te gaan lopen
oh brr. klinkt naar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n hele dikke
Met corticosteroiden
Wat zei de dokter, als ik vragen mag, over het bewegen? Daar ben ik namelijk rete nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb weer een spuit in mijn poot gekregen dus even niet vandaag maar ik hoop na het weekend weer te gaan lopen
Verder hou ik vocht vast want ik ben ongesteld (jeeeeeeeej)
Jezus Christus, wat een verzuurd figuur ben jij zegquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En dat bepaal jij voor mij! Ik heb nog niet op je geklikt, maar zit je in de slank reeks? Want zo kom je namelijk wel over
Ja dus, lid van de slank reeks
Wie zegt dat ik niet bezig met gezond en bewust leven damn. Jij jou manier ik de mijnequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens, over je opmerking 'dan blisjf ik liever dik'..
Zou het niet 'handiger' zijn om je vooral te concenteren op gezond in plaats van op 'dik' of 'slank'. Je kunt zeggen van de Slank reeks wat je wilt, maar de nadruk ligt daar vooral op het gezond en bewust leven.
Er is niets mis met af en toe weten dat je meer Kcals binnenkrijgt die avond/dag. Zo heb ik vanavond ook een eindejaarsfeestje van de studie met barbecue en waarschijnlijk aardig wat bier. ja, dat is ook 'gepland', maar niet echt in de categorie 'vanavond ga ik me lekker volstoppen'. Ik kan het al willen vallen (hopelijk vooral voor je gezondheid) gewoon niet rijmen met je gepland volstoppen 'om het volstoppen', ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen, maargoed, daarom stelde ik ook de vraag waarom je dat zou doen en hoopte eigenlijk op een iets meer diepgaand antwoord..
En weer een lid van de slank reeks talibanquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat een verzuurd figuur ben jij zeg.
Volgens mij heb jij het doel van dit topic niet helemaal begrepen met je idiote schransbuien.
Vind je dat een normale opmerkingquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En weer een lid van de slank reeks taliban
Is het ook, heb er toch zeker een paar dagen goed last van. Alsof je met een loom gevoel in je been rond loopt (lam loof weet ik het) sessie van 3 keer weer, over 2 weken weer terugquote:
Niet veel. Maar rustig aan doen en niet te fanatiek dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat zei de dokter, als ik vragen mag, over het bewegen? Daar ben ik namelijk rete nieuwsgierig naar.
Daar lijkt het anders verdomd veel op en ik lees in meerdere topics dat mensen liever niet in het slankreeks komen. Seven heeft niet voor niets haar eigen topic bijv.quote:
Je schransbuien doen mij vermoeden van nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet bezig met gezond en bewust leven damn. Jij jou manier ik de mijne
Lekker de spons spelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verder hou ik vocht vast want ik ben ongesteld (jeeeeeeeej)
Hmmm, hij heeft niet gekeken naar hoe je bewoog of tips gegeven?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook, heb er toch zeker een paar dagen goed last van. Alsof je met een loom gevoel in je been rond loopt (lam loof weet ik het) sessie van 3 keer weer, over 2 weken weer terug
[..]
Niet veel. Maar rustig aan doen en niet te fanatiek dus
En ondanks dat ik me ontzettend KUT voel deze week over alles wat maar mis kon gaan en mis gaat, heb ik me niet vergrepen naar snoep/koek/ships, 2 ijsjes gehad deze week
Dus ik voel me ergens wel heel erg sterk, en ik ga gewoon door met mijn normale eetpatroon
We zeggen helemaal niet dat we in Slank de wijsheid in pacht hebben, hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar lijkt het anders verdomd veel op en ik lees in meerdere topics dat mensen liever niet in het slankreeks komen. Seven heeft niet voor niets haar eigen topic bijv.
Alleen de mensen van de slankreeks en dat ervaar ik niet als een gemis.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je schransbuien doen mij vermoeden van niet.
Maar je snapt toch wel dat je houding averechts werkt? Je werkt echt iedereen tegen je in het harnas zo.
Ja vik daar waren we al achterquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je schransbuien doen mij vermoeden van niet.
Maar je snapt toch wel dat je houding averechts werkt? Je werkt echt iedereen tegen je in het harnas zo.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Purdey het volgende:
Ik ben ondanks de goddelijke ijskoffie 3 ons afgevallen sinds gisterGisteravond nog even keihard gefietst op de hometrainer fiets thuis
Teller staat nu, sinds maandagochtend, op 1,5 kilo
zou het?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Lekker de spons spelen....wel een voordeel is dat je daarna weer spectaculair bent afgevallen.
Nee niet echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hmmm, hij heeft niet gekeken naar hoe je bewoog of tips gegeven?
Ik raak binnen 2 dagen 1,6 kilo kwijt als dat vocht weer weg is...behoorlijk spectaculair vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou het?zou top zijn, verder gewoon weer veel drinken
[..]
Je mist niets.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Ender_W het volgende:
Bijna jammer dat ik niet in "die periode van de maand" kan komen
Ik ben anders een lekker wijf hoorquote:
Een sessie van 3 spuiten?!!! Mag je tussentijds bewegen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou het?zou top zijn, verder gewoon weer veel drinken
[..]
Nee niet echt
Mocht na die sessie van 3 spuiten weer niet helpen dan ga ik de fysio wel weer bellen
Dat lijkt me oprecht vreselijk om zo in het leven te moeten staan. Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben anders een lekker wijf hoor![]()
Maar goed. Ik kan me best voorstellen dat twee zakken chips wegkanen lekker kan zijn. Een zak krijg ik zo ook moeiteloos weg![]()
Volgens mij is hier echter misgelopen omdat Uniek zei dat als je het niet doet, je je dan morgen "nog beter" voelt. Waarmee ze -volgens mij- niet bedoelde dat je je per se "klote" gaat voelen, maar nóg beter.
Anyway, slankies zijn best lief hoor. Net zoals iedereen in deze reeks ook vast lief zal zijnDe taliban opmerking zal me persoonlijk aan mijn derrière oxideren, maar een tikkeltje overtrokken is het wel. Ik draag bijvoorbeeld nooit een tulband.
![]()
Verder denk ik dat iedereen zijn voedingspatroon zo moet inrichten dat je je er goed bij voelt. Zo lang het bij een enkele schransbui blijft, lijkt het mij weinig kwaad kunnen. Als je je er maar écht goed bij voelt en ervan geniet. Bij mij werkt het helaas niet zo. Schransen = spijt hebben achteraf.
Nee, je draait het omquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat lijkt me oprecht vreselijk om zo in het leven te moeten staan. Gelukkig heb ik daar geen last van
Een wijs man zei me ooit, ga eten niet koppelen aan pijn en verdriet daar wordt je namelijk een emotie eter van.
Hmm ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet, ik voel me de eerste 2 dagen wel altijd enorm opgeblazenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik raak binnen 2 dagen 1,6 kilo kwijt als dat vocht weer weg is...behoorlijk spectaculair vind ik.
Je mag het overnemen, echt, per direct, en wel nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Ender_W het volgende:
Bijna jammer dat ik niet in "die periode van de maand" kan komen
Bewegen mag wel maar rustig aan anders helpt het geen drol. Dus ik hervat het lopen wel maar doe ik gewoon een tandje lager ofzo. Daar waar ik de vorige keer zoiets van had: Laat ook maar + vreetbuien, heb ik nu meer: oke het zij zo dan maar minder bewegen, maar gezond blijven eten...quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Een sessie van 3 spuiten?!!! Mag je tussentijds bewegen?
Mag ik vragen waardoor ontsteking in je heup is ontstaan?
Ik ben nogal gefascineerd door beweging en de bijhorende problematiek, als ik te veel vraag zeggen hoor
Actie reactie hequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, je draait het omIk ga niet eten omdat ik ongelukkig ben (pijn/verdriet), maar gewoon omdat ik soms gigantische lekkere trek heb
![]()
![]()
Alleen, mede doordat ik momenteel probeer af te vallen (aangekomen door o.a. medicijngebruik), heb ik daar dus achteraf spijt van. Schransbuien werken niet bevorderlijk voor het afvallen![]()
En alleen maar mooi voor jou dat je er oprecht van kunt genieten zonder spijt achteraf.
(ik vind je overigens een beetje vijandig overkomen, geen idee of ik dat gewoon verkeerd interpreteer, maar ook al ben ik een slankie: i come in peace)
Bij de 2e Miles moeten ze dat mens helemaal rechts eruit meppen...die staat veel te vrolijk te bewegen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef seasushi het volgende:
Yeah! De eerste keer de Miles gelopen en meteen 5!![]()
Nu alleen nog bedenken hoe ik die irritante hieperdepiephoera stem ,die maar door ratelt van haar eruit kan filteren. Daar ga ik me toch heel snel aan ergeren
Overlopert!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Audreyoot het volgende:
Eerst in de slankreeks gepost maar aangezien ik de afgelopen twee weken toch echt even de focus op gewichtsverlies heb gezet lijkt het me misschien nuttiger om in dit topic te posten
Ja het is ook zo verwarrend allemaalquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Overlopert!![]()
@MC: pm want als ik weer ga reageren vanaf actie=reactie wordt het volledig off-topic ben ik bang
Ik zal jequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:14 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja het is ook zo verwarrend allemaal![]()
Goed bezig... 7 kilo er al afquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Audreyoot het volgende:
Eerst in de slankreeks gepost maar aangezien ik de afgelopen twee weken toch echt even de focus op gewichtsverlies heb gezet lijkt het me misschien nuttiger om in dit topic te posten
Toen ik stopte met roken (3mnd geleden) heb ik ook besloten me een ander voedingspatroon aan te meten. Dit gaat niet op tijd van drie dagen dus ik ben bezig met een schema. Ik zit nu in de laatste week van mijn keto dieet (geen koolhydraten, veel eiwitten) en ben daar best veel mee afgevallen. Hierna ga ik langzaam mijn koolhydraten weer opbouwen en ga ik proberen in 6 maanden een aangepast voedingspatroon aan te meten wat gewoon werkt voor mij. Een dagje keto ziet er als volgt uit:
-knip-
Ik ben nu 7 kilo afgevallen en ik zou er graag nog 10 kwijtraken
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
De taliban opmerking zal me persoonlijk aan mijn derrière oxideren, maar een tikkeltje overtrokken is het wel. Ik draag bijvoorbeeld nooit een tulband.![]()
lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:29 schreef trovey het volgende:
Ik ga even aan mijn twee bammetjes met rosbief en een glaasje melk.
IJskoffie (koffie met bollen roomijs) of frapuccino (koffie met ijsblokjes en suiker) ik dacht laatst dat ik die laatste kreeg aangeboden, was het de eerstequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Purdey het volgende:
Ik ben ondanks de goddelijke ijskoffie 3 ons afgevallen sinds gisterGisteravond nog even keihard gefietst op de hometrainer fiets thuis
Teller staat nu, sinds maandagochtend, op 1,5 kilo
Wow, respect 90 kiloquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Vandaag precies 90 kg kwijt in 5 maanden tijd.
Wil er nog 25 kg af krijgen.
Succes allemaal.
WOW!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Succes allemaal.
Knap... vertel eens hoe en hoe je in je vel zitquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Succes allemaal.
Een mega gevecht, helemaal omdat ik dagelijks geconfronteerd werd met eten. Achteraf viel het ook weer reuze mee. Ik denk dat ik dankzij mijn doorzettingsvermogen tientallen mensen aan het slanken heb kunnen krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wow, respect 90 kilo
Dat getal kan ik me heel moeilijk voorstellen(Ik ben op mijn zwaarst 83 kilo
Mag ik vragen wat bij jou de knop was dat je besloot ik ga NU afvallen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Een mega gevecht, helemaal omdat ik dagelijks geconfronteerd werd met eten. Achteraf viel het ook weer reuze mee. Ik denk dat ik dankzij mijn doorzettingsvermogen tientallen mensen aan het slanken heb kunnen krijgen.
Maar ik ben heel open en eerlijk over hoe ik leefde.
Ik doe het met cambridge dieet, 5 maanden lang driemaal daags een shake.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Knap... vertel eens hoe en hoe je in je vel zit
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Succes allemaal.
Die knop kwam op een gegeven moment in december 2010, toen ik mijzelf voor het eerst terug zag op een stiekem genomen foto op eerste kerstdag. En toen ik ook weer een maat groter moest bestellen, en de verkoper van die webshop mij vertelde dat dit hun grootste maat was (8xl).quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat bij jou de knop was dat je besloot ik ga NU afvallen?
10 jaar lang elke dag voor 3 personen eten, geen beweging, en jezelf voor de gek houden dat het wel meevalt. Zo kom je ongeveer op 200kg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:41 schreef Isabeau het volgende:
wow, 200 kgHoe heb je dat 'bereikt'? Ik eet bijv regelmatig echt veel en veel te veel en beweeg gewoon veel te weinig en dik zijn zit in de familie, maar dan nog zou ik niet weten hoe je 200 kg kan worden.
Overigensvoor die ommezwaai in je leven!
Ja inderdaad, maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook respect voor mensen die 1 kg afvallen. De een heeft meer moeite met 10 kg en de ander heeft het makkelijker met 90 kg.quote:
Ja, dat was en is de grootste vrees, een zogenaamde vleesschort. Maar dat is onontkoombaar. Ik sport ontzettend veel, en ben nog jong, en rook niet, dus mijn huid is vrij rekbaar en soepel, en ik merk wel dat het flink mijn vel krimpt. Er zal natuurlijk altijd wat blijven hangen, maar dat moet maar operatief gebeuren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef Sjeen het volgende:
Super dat je die knop gevonden hebtHoe ga je het aanpakken als je op je streefgewicht zit? Want je leven lang driemaal per dag een shake zal niet je streven zijn, neem ik aan
Ik bedoelde overigens letterlijk 'hoe zit je in je vel'
Nogmaals respect en ik vind het moedig dat je zo je verhaal deeltquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die knop kwam op een gegeven moment in december 2010, toen ik mijzelf voor het eerst terug zag op een stiekem genomen foto op eerste kerstdag. En toen ik ook weer een maat groter moest bestellen, en de verkoper van die webshop mij vertelde dat dit hun grootste maat was (8xl).
Toen was de maat vol, allereerst heb al mijn kasten opengetrokken, en alles in vuilniszak gedaan en weggegooid. Want als zelfs de meeste bezorgrestaurants je van naam kennen, en je op straat gedag zeggen, is het goed mis. Dat was die spreekwoordelijke druppel.
[..]
10 jaar lang elke dag voor 3 personen eten, geen beweging, en jezelf voor de gek houden dat het wel meevalt. Zo kom je ongeveer op 200kg.
[..]
Ja inderdaad, maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook respect voor mensen die 1 kg afvallen. De een heeft meer moeite met 10 kg en de ander heeft het makkelijker met 90 kg.
[..]
Ja, dat was en is de grootste vrees, een zogenaamde vleesschort. Maar dat is onontkoombaar. Ik sport ontzettend veel, en ben nog jong, en rook niet, dus mijn huid is vrij rekbaar en soepel, en ik merk wel dat het flink mijn vel krimpt. Er zal natuurlijk altijd wat blijven hangen, maar dat moet maar operatief gebeuren.
Ik heb een keer een kelner ongelofelijk laten blozenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik kan me zo voorstellen aardig wat ongevraagde ''goedbedoelde'' adviezen over je heen hebt gekregen. Een vriendin van mij is boven de 100 kilo, de dingen die zij soms van een kelner () te horen krijgt in een restaurant als we uit eten zijn
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kelner ongelofelijk laten blozen
Ik bestelde een cola en hij zei: 'cola light?'
Ik: 'Ben ik soms te dik?'
Kelner kreeg prompt een enorme boei
Ja opmerkingen, gehoon, gelach, gesmoes. Elke dag, ben ik daarmee geconfronteerd. Bezorgwebsites als Just-Eat en Thuisbezorgd waren voor mij een geschenk uit de hemel. De laatste paar maanden liet ik zelfs mijn boodschappen bezorgen door Albert. Terwijl ik 100 meter van Albert Heijn, en 150 meter van Vomar Supermarkt af woon.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nogmaals respect en ik vind het moedig dat je zo je verhaal deelt
Ik kan me zo voorstellen aardig wat ongevraagde ''goedbedoelde'' adviezen over je heen hebt gekregen. Een vriendin van mij is boven de 100 kilo, de dingen die zij soms van een kelner () te horen krijgt in een restaurant als we uit eten zijn
Nou dat deed ik ook vaak, ik bestelde de vetste dingen uit het assortiment. Maar doe er toch maar een Cola Light bij, moet een beetje op de lijn letten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kelner ongelofelijk laten blozen
Ik bestelde een cola en hij zei: 'cola light?'
Ik: 'Ben ik soms te dik?'
Kelner kreeg prompt een enorme boei
Mja, vind ik niet zo gek. Ging je daar ook nog meer door eten of ging het het ene oor in en het andere oor uit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja opmerkingen, gehoon, gelach, gesmoes. Elke dag, ben ik daarmee geconfronteerd.
Damn... en het ergste is, je houdt anderen er niet mee voor de gek, hooguit jezelfquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:03 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou dat deed ik ook vaak, ik bestelde de vetste dingen uit het assortiment. Maar doe er toch maar een Cola Light bij, moet een beetje op de lijn letten.![]()
Of als ik naar de banketbakker ging, kocht 4 gebakjes, met de smoes, ik ben vandaag jarig.
Dat lag aan mijn gemoedstoestand. Soms ging ik meer eten, meestal was het ene oor in, andere oor uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mja, vind ik niet zo gek. Ging je daar ook nog meer door eten of ging het het ene oor in en het andere oor uit?
Hmm, koffie met ijsblokjes en melk. Er gaat wel een mini marsje in, voor de smaak 'karamel' aan de ijskoffie. En ze gooien er een mini bounty in als je kokos smaak wilquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:18 schreef Probability het volgende:
[..]
IJskoffie (koffie met bollen roomijs) of frapuccino (koffie met ijsblokjes en suiker) ik dacht laatst dat ik die laatste kreeg aangeboden, was het de eerste![]()
Alleen had ik net al een hele lekkere worteltaart met ijs op dus was het een beetje te veel
Precies, ik hield mijzelf voor de gek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Damn... en het ergste is, je houdt anderen er niet mee voor de gek, hooguit jezelf
Hmhm...klinkt ontzettend lekker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:10 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, koffie met ijsblokjes en melk. Er gaat wel een mini marsje in, voor de smaak 'karamel' aan de ijskoffie. En ze gooien er een mini bounty in als je kokos smaak wil
Soort Starbucks koffie was dit![]()
Net lunch: schaaltje meloenstukjes met rauwe ham, maaltijdreep, droge beschuitbol en pakje optimel. Kan er weer even tegenaan
Groot respect hoor, 90 kilo in 5 maanden is echt VEEL. Heel knap dat je 't volgehouden hebtquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hmhm...klinkt ontzettend lekker.
Geniet er lekker van.
Ik begrijp je volkomen, en natuurlijk heb ik ook wel eens trek in een vette hap, ben tenslotte maar een simpele ziel. Maar het voordeel van dit dieet is dat je ontzettend vol zit na 3 shakes, en je honger gevoel compleet verdwijnt. Ik heb in die 5 maanden geen seconde gesmokkeld, iets wat veel mede-afslankers nauwelijks bevatten. Nu woon ik precies boven de markt, en ruik ik de vers gebakken kibbeling, de gebakken belgische friet, de italiaanse lekkernijen en de vers gegrilde kippetjes. Elke donderdag en zaterdag. Maar ik blijf er van af, voorlopig. Ik mag het ooit wel weer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Groot respect hoor, 90 kilo in 5 maanden is echt VEEL. Heel knap dat je 't volgehouden hebt. Maar heb je nu nooit meer vreselijke zin in vet voedsel? Ik bedoel, ik bestel af en toe echt nog wel een pizza, spareribs oid. Af en toe jezelf verwennen mag toch? Of is de verleiding voor meer dan gewoon te groot?
Nou at hij daarvoor nou ook niet echt "mager"als ik zijn verhaal zo lees dus beter eten zal al veel hebben geholpen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Allereerst: wolferl, wat een geweldige prestatie!
Maar....
90 kilo afvallen in 5 maanden? Dat is gemiddeld 4,5 kilo per week!!!
Om dat in een week af te kunnen vallen moet je 31.500 kcal minder eten dan je deed in 1 week.
Dat zou dus betekenen dat je door die shakes te nuttigen zo'n 4.500 kcal per dag bespaarde.
Stel nou dat zo'n shake-dag 500 kcal levert, dan at je normaal gesproken per dag wel 5.000 kcal!
Gemiddeld ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Allereerst: wolferl, wat een geweldige prestatie!
Maar....
90 kilo afvallen in 5 maanden? Dat is gemiddeld 4,5 kilo per week!!!
Om dat in een week af te kunnen vallen moet je 31.500 kcal minder eten dan je deed in 1 week.
Dat zou dus betekenen dat je door die shakes te nuttigen zo'n 4.500 kcal per dag bespaarde.
Stel nou dat zo'n shake-dag 500 kcal levert, dan at je normaal gesproken per dag wel 5.000 kcal!
Nee dat is niet mogelijk, ze hebben wel soepen (groente, tomaat, champignon, chili) en porridge (een soort pap). Ik doe het 500 programma, maar er is ook een 800 programma, waar je geen 3, maar 2 shakes/repen/porrdidge/soepen moet nemen per dag. En een maaltijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, dan zijn die shakes ineens heel goedkoop![]()
Ik vind het echt goed van je! Ik zit zelf ook half te dubben of ik aan de shakes zal gaan voor een week of 3. Gewoon om een beginnetje te maken. Maar mij staat de zoetheid nogal tegen, ik moet er niet aan denken om 's ochtends een vanilleshake ofzo naar binnen te moeten werken. Zou het mogelijk zijn om dat spul met yoghurt te mengen?
Ik denk er ook over na.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, dan zijn die shakes ineens heel goedkoop![]()
Ik vind het echt goed van je! Ik zit zelf ook half te dubben of ik aan de shakes zal gaan voor een week of 3. Gewoon om een beginnetje te maken. Maar mij staat de zoetheid nogal tegen, ik moet er niet aan denken om 's ochtends een vanilleshake ofzo naar binnen te moeten werken. Zou het mogelijk zijn om dat spul met yoghurt te mengen?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:51 schreef eleusis het volgende:
Ik ben nog steeds ziek en misselijk dus dat afvallen gaat vast goed zo
Hilarische loopgravenoorlog trouwens, mijn complimenten.
Er zit inderdaad veel eiwitten in. Als ik jou was, zou ik meerdere consulenten in de wijde omgeving raadplegen. Een consulent moet ten alle tijden bereikbaar zijn, of in uiterste gevallen je terug antwoorden. Ook zou ik het met je huisarts bespreken. Een huisarts kan je namelijk toestemming geven, maar dan wel met extra controle bij hem, zodat ze jou goed in de gaten kunnen houden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk er ook over na.
Heb al geprobeerd een consulente te bellen, maar ze neemt niet op. Fijne eerste indruk.
Wolferl, misschien weet jij dat, is dit zo'n ontzettend eiwitdieet? Want ik weet niet of ik dat mag ivm nierafwijking.
Cambridge werkt uitstekend, alleen jammer dat het vaak verward word met die troep van Herbalife. Het is compleet anders namelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:53 schreef Audreyoot het volgende:
wow goed van je wolferl!
Cambridge werkt echt goed he! Een vriendin van me is ook al 25 kilo ervan afgevallen. Ik wilde het ook proberen maar heb toch voor keto gekozen (omdat ik het gevoel heb dat dat toch 'gezonder' is voor het gewicht waar ik op zit). Cambridge is wel een goede uitkomst als je veel overgewicht hebt!
Heb inderdaad net een andere consulente aan de telefoon gehad, lief mens.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Er zit inderdaad veel eiwitten in. Als ik jou was, zou ik meerdere consulenten in de wijde omgeving raadplegen. Een consulent moet ten alle tijden bereikbaar zijn, of in uiterste gevallen je terug antwoorden. Ook zou ik het met je huisarts bespreken. Een huisarts kan je namelijk toestemming geven, maar dan wel met extra controle bij hem, zodat ze jou goed in de gaten kunnen houden.
Maar ik zou echt ten alle tijden dit heel goed bespreken met je huisarts.
Succes.
Nou het verschil zit hem niet zozeer niet in de producten, maar meer in de manier van begeleiden en verkopen. Bij Cambridge moet je elke week op bezoek komen bij je consulent, bespreek je de week, wat er gaat komen. Hij of zij zijn speciaal opgeleid in het begeleiden van hun cliënten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:03 schreef DarkElf het volgende:
wat is het verschil dan?
een shake is een shake, en je krijgt al je voedingstoffen binnen zeggen ze dus dat zal heus ook, maar je loopt altijd hetzelfde risico; namelijk dat je weer aankomt als je gewoon gaat proberen te eten.
Begrijp me niet verkeerd, voor ik weer van van alles beticht word hier, ik vind t razendknap van je
en ik hoop echt dat het blijvend is maar persoonlijk geloof ik niet zo dat je t probleem; verkeerd eten en keuzes maken, echt aanpakt met leven op shakes.
Soms wel.. niet altijd..quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Bestaan die Danootjedingen met een stokje erbij nog om in te vriezen?
Ik zou niet kiezen voor die aanlenglimonade!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef Tink89 het volgende:
.....
Nog tips om dit beter te doen? Ik ben wat minder gaan bewegen, maar zwem 1 keer in de week en fiets naar school en we wandelen ook nog ongeveer 1 keer in de week een uurtje
Xx!
Ik wel... maar goed, wie ben ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:48 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik zou niet kiezen voor die aanlenglimonade!
Tsja voor ieder de eigen keuze maar ze vroeg om tipsquote:
Dat ligt dus helemaal aan de situatie, op het moment dat dit als alternatief gekomen is voor frisdrank, zie ik het probleem nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Tsja voor ieder de eigen keuze maar ze vroeg om tipsMijn vriend is dol op dat spul en het is hem erg afgeraden door en een diëtist en de sportinstructeur.
Je kan misschien beter voor water met citroensap en ijs kiezen of inderdaad dat glas thee?
Dat dacht ik eigenlijk ook, ik neem een beetje limonade met veel water en voor mij is dit een handige manier om meer te drinken, anders haal ik de 2 liter per dag nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe erg kan dat nu zijn als je de ranja en en het water niet 50/50 doet
ik ben net alles aan t editen omdat ik dat niet doorhad (zit bij te lezen en te reageren tegelijk). ik lurk hier overigens nog regelmatig, ook al post ik tegenwoordig in slank. maar als jij die quote nou ook even edit is er niks aan t handje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die discussie is van uren geleden en jij gaat het nog even dunnetjes overdoen?
Dat moet je ook helemaal zelf wetenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook, ik neem een beetje limonade met veel water en voor mij is dit een handige manier om meer te drinken, anders haal ik de 2 liter per dag niet
Maar als het warmer wordt, en ik die 2 liter makkelijk haal, dan ik zal ik minder aanlenglimonade gaan drinken
Xx!
ps. Overigens is het geen alternatief voor frisdrank, wel voor vruchtensap
Natuurlijk is water beter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:15 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat moet je ook helemaal zelf wetenEcht 'slecht' is het ook niet, alleen is water beter volgens mij.
t is idd. net zo iets als vruchtensap qua suiker, al zit er in sommig vruchtensap (niet goudappeltje ofzo) nog wel íets aan vezels en natuurlijk meer voedingsstoffen uit het fruit dan de suiker+ smaakstoffen uit limonadesiroop.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook, ik neem een beetje limonade met veel water en voor mij is dit een handige manier om meer te drinken, anders haal ik de 2 liter per dag niet
Maar als het warmer wordt, en ik die 2 liter makkelijk haal, dan ik zal ik minder aanlenglimonade gaan drinken
Xx!
ps. Overigens is het geen alternatief voor frisdrank, wel voor vruchtensap
appel is prima maar dat blikje drinken erbij slaat nergens opquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:37 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik hier mijn eet-lijstje van vandaag eens neerzetten?
Dan kunnen jullie spuien
Ontbijt: Groene appel! Met een energy blikje light.![]()
Lunch: 2 witte bolletjes (moesten op) met leverkaas (moest ook op)
Tussendoor: 1 bruine boterham met kaas en wat mosterd
Avondeten: Stamppot andijvie met wat spekjes en een lekkere vette rookworst van de hema![]()
Vanavond: n Appel!!
Gedronken: 3 van die energy blikjes, halve liter crystal cleur (er gaat morgen water in het flesje, maar ik had geen flesje meer)
Als ik hier zelf naar kijk denk ik, redelijk. Minder energy blikjes, meer water. Die bruine boterham moet voortaan tussen de middag, en de rookworst van de hema niet te vaak.
Je hebt het zelf heel goed door andersquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:37 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik hier mijn eet-lijstje van vandaag eens neerzetten?
Dan kunnen jullie spuien
Ontbijt: Groene appel! Met een energy blikje light.![]()
Lunch: 2 witte bolletjes (moesten op) met leverkaas (moest ook op)
Tussendoor: 1 bruine boterham met kaas en wat mosterd
Avondeten: Stamppot andijvie met wat spekjes en een lekkere vette rookworst van de hema![]()
Vanavond: n Appel!!
Gedronken: 3 van die energy blikjes, halve liter crystal cleur (er gaat morgen water in het flesje, maar ik had geen flesje meer)
Als ik hier zelf naar kijk denk ik, redelijk. Minder energy blikjes, meer water. Die bruine boterham moet voortaan tussen de middag, en de rookworst van de hema niet te vaak.
das waar idd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je hebt het zelf heel goed door andersDingen opeten omdat het moet daar zou ik mee stoppen (moeilijk ik weet het) lijkt me geen goede eetgewoonte. Ik schaar dat onder de categorie emotie eten.
3 meest logische mogelijkheden:quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:22 schreef Purdey het volgende:
Net weer lekker gegeten, had enorme trek ook! Witte bonen/snijbonen, puree uit een zakje, flinke biefstuk. Toe een bekertje frambozenyoghurt met lijnzaadjes, ik merk dat ik geen/weinig ontlasting meer heb sinds m'n dieet
Loeren ze al terugquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooh, lekker sporten! En uit mn ooghoeken naar alle plorken loeren
Ik drink 1 liter water, en erbij nog 2 flinke bekers (400 ml) rooibosthee, en 's avonds nog een glas cola zero. Vezels, ik eet wel fruit, vooral ananas vanwege de vezels en op m'n nuchtere maag 2 kiwi's. Maar misschien dat ik te weinig eet, zou kunnen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
3 meest logische mogelijkheden:
-te weinig eten
-te weinig vezels
-genoeg/meer vezels maar te weinig water
Die appel was als ontbijt omdat ik als tip kreeg tot 12 uur alleen maar fruit te eten. Das me niet goed bevallen vandaag, vandaar die extra bruine boterham. Was echt gaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
appel is prima maar dat blikje drinken erbij slaat nergens op
neem dan koffie. En is dat alles voor je ontbijt?? Waar zijn de vezels?
Of neem een bak muesli met wat fruit en yoghurt of kwark ofzo
Ontbijt als een keizer, lunch als een koning en dineer als een zwerver zeggen ze wel eens
's ochtends heb je je voedingsstoffen nodig omdat je de hele dag bezig gaat zijn, naarmate de dag vordert kan je lichter gaan eten..
verder veel carbs, wit brood (neem liever volkoren of meergranen zoals bij je lunch) en niet zulk vet beleg maar kies liever fricandeau, rosbief, kipfilet, tonijn, geitenkaas (smeerbaar bijvoorbeeld), eventueel 30+ kaas hoewel veel mensen dat of niet lekker vinden of zelfs onnodig als je af wilt vallen.. dat moet je dus verder zelf wetenen meer van zulks.
en die rookworst is natuurlijk vooral vet en zout en juist jij zou dat niet moeten eten met je nieren
water/thee drinken is heel goed dus dat vooral gaan doen en appels zijn natuurlijk ook prima.
O ik doe aan eenzijdig loeren en hou mn ogen op de lijven. Mghi, straks gaan ze *rilril* tegen me praten *rilril*quote:
alleen fruit tot 12 uur is inderdaad een hele slechte tip. je neemt dan s ochtends bijna alleen maar koolhydraten en nog redelijk snelle ook, gevolg: suikerdip, honger en of trillerig gevoel. kan de hele dag je eetlust nog in de war schoppen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die appel was als ontbijt omdat ik als tip kreeg tot 12 uur alleen maar fruit te eten. Das me niet goed bevallen vandaag, vandaar die extra bruine boterham. Was echt gaar.
Morgen doen we het beter!
Ontbijt: bruine boterham met kaas (echte kaas, dat mag wel) en mosterd + appel!
Tussendoor: Iets van vis van de markt
Lunch: Bruine boterham met beleg
Tussendoor: Appel
Avondeten: nasi met veel groente + gebakken ei
En ik ga vanaf morgen officieel weer aan het water.
Daar ga ik eens heel goed over na denken of ik dat wel wil!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
Vergeef mij ik heb gezondigd maar damn wat had ik trek in pizza
Op vrijdag knor ik altijd naar de markt. Daar haal ik vis. Inderdaad een harinkje of een makreeltje. Geen kibbeling ofzo, dat boer ik op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alleen fruit tot 12 uur is inderdaad een hele slechte tip. je neemt dan s ochtends bijna alleen maar koolhydraten en nog redelijk snelle ook, gevolg: suikerdip, honger en of trillerig gevoel. kan de hele dag je eetlust nog in de war schoppen.
ik zou je aanraden meer boterhammen te eten met mager beleg. ik heb als richtlijn gezonde voeding van de dietiste geleerd 5-7 boterhammen op een dag te eten. liever volkoren dan bruin, maar ik neem zelf ook vaak bruin als tussenvorm die ik lekkerder vind. als je graag vis van de markt eet, doe het dan niet te vaak. gefrituurde vis is niet zo gezond. broodje makreel of harinkjes daarentegenheel goed voor je! kijk of je ook lekkere peentjes of andere rauwkost op de markt kan kopen, extra rauwe groenten bij de lunch is gezond en ook nog eens erg vullend.
Het is de toon die de muziek maakt he, bij jou reactie had ik dus echt iets van. Laat me raden iemand van de slankreeksquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Mala, ik heb nooit vijandig op je over willen komen en dat was ook helemaal niet de bedoeling. Jammer dat het zo is gelopen.
Maar als ik ergens mee kan helpen of iets van advies kan geven dan doe ik dat toch liever dan ruzie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |