abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97899148
Vandaag gegeten, 3 porties yoghurt, 1 x met aardbei, 1 x met appel, 1 x met banaan. 3 x 2 boterhammen, met magerbeleg, Rijst/kip/tuinbonen. 2 appels, plak ontbijtkoek.

Rare dag. Ik bleef maar eten. Ik was gelukkig wel zo verstandig steeds fruit/yoghurt te pakken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_97899872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:07 schreef Riann het volgende:
Met mijn 11 jaar ging ik voor het eerst naar een diëtiste. En sindsdien altijd met mijn gewicht bezig geweest.
Och arme toch, dit is niet zo betuttelend bedoeld als het (misschien) klinkt.
pi_97900386
Hi! Niet gemiled, wel vreselijk veel gelopen in verband met de gewéldige staking van het OV hier. Dus iets meer dan 6km gelopen (= bijna 4 miles) in iets meer dan een uur. Da's bijna Leslie's tempo voor de 4 miles. Veel me helemaal niet tegen van mezelf, maar ik heb nu wel zere voeten :')
pi_97900584
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hi! Niet gemiled, wel vreselijk veel gelopen in verband met de gewéldige staking van het OV hier. Dus iets meer dan 6km gelopen (= bijna 4 miles) in iets meer dan een uur. Da's bijna Leslie's tempo voor de 4 miles. Veel me helemaal niet tegen van mezelf, maar ik heb nu wel zere voeten :')
Zo, zo mijn kleine hageneesje, in welke wijk ongeveer?
pi_97900667
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zo, zo mijn kleine hageneesje, in welke wijk ongeveer?
Ik denk niet dat ik dat op het internet kwijt wil :P
pi_97900830
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik dat op het internet kwijt wil :P
Ik weet nu wel zeker dat die Miles meet waar ik het eerder over had. Wel degelijk op het strand gaan hebben, in foute felgekleurde kleding met zweetbandje om het hoofd.
pi_97900919
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik weet nu wel zeker dat die Miles meet waar ik het eerder over had. Wel degelijk op het strand gaan hebben, in foute felgekleurde kleding met zweetbandje om het hoofd.
Alleen als Motorbloem mee doet *)
pi_97901124
Nou mensen, ik ga zo naar de AH om chorizo en 2 zakken chips te halen. Deze ga ik wegspoelen met een fles wijn. Dit wordt mijn laatste schransavond in dik (hihihi ik zei dik :') ) 3 weken. Mijn examenperiode komt eraan :'(
pi_97901162
Geniet er volop van Mala *O*!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_97901176
En ja dat was een bevel :D
pi_97901326
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou mensen, ik ga zo naar de AH om chorizo en 2 zakken chips te halen. Deze ga ik wegspoelen met een fles wijn. Dit wordt mijn laatste schransavond in dik (hihihi ik zei dik :') ) 3 weken. Mijn examenperiode komt eraan :'(
Oh noes... kan dat wel met alllllllllllll die calorieën?

(have fun en sterkte met de examens)
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:00:12 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97901778
Hmmmm...
Proef nou eens een paar chipjes heel erg bewust... is het dan waard om een hele zak, of 2 weg te werken.. Alleen omdat het kan?
Als je het nou niet doet dan heb je morgenochtend nog een beter gevoel...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97903844
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmmm...
Proef nou eens een paar chipjes heel erg bewust... is het dan waard om een hele zak, of 2 weg te werken.. Alleen omdat het kan?
Als je het nou niet doet dan heb je morgenochtend nog een beter gevoel...
Hoe weet jij dat zo zeker dan? Dat ik morgen met een rotgevoel wakker word? Kun je me meteen het winnend staatslot nummer doorgeven, nu je toch bezig bent?

:')
pi_97904514
2 zakken chips!?
Hoezo 2 :?

Ik zal er wel weer te dom voor zijn maar je hebt snaaien, je hebt schransen en dan is er dit.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97904631
quote:
15s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef DarkElf het volgende:
2 zakken chips!?
Hoezo 2 :?

Ik zal er wel weer te dom voor zijn maar je hebt snaaien, je hebt schransen en dan is er dit.
Omdat het lekker is en de laatste keer dat ik het checkte dit een vrij land is. De slank reeks taliban heeft, godzijdank, het land nog niet overgenomen ^O^
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:50:48 #116
244933 trovey
Nachtoele
pi_97904785
Hoe krijg je twee zakken chips weg....in je eentje? Als ik halverwege één zak zou zijn zou ik al vol zitten. :') Maar veel (vr)eetplezier hoor! :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:51:51 #117
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_97904874
Beetje schijnheilig sommige mensen hier hoor, alsof jullie nooit zoiets gedaan hebben.

Ik zou zeggen geniet ervan Mala!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_97904981
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Blistering het volgende:
Beetje schijnheilig sommige mensen hier hoor, alsof jullie nooit zoiets gedaan hebben.

Inderdaad, al krijg ik geen 2 zakken sjips weg en ook nog worst. Daarentegen heb ik met een flesje of 2 wijn niet zoveel moeite...
pi_97905026
quote:
13s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Omdat het lekker is en de laatste keer dat ik het checkte dit een vrij land is. De
slank reeks taliban heeft, godzijdank, het land nog niet overgenomen ^O^
sorry maar waarom zo agressief reageren? Blijkbaar raakt het een gevoelig punt.

Ik was gewoon verbaasd over het aantal meer niet. Als jij er zin in hebt moet je dat vooral doen maar je kan ook normaal reageren op mensen die op jouw post.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97905191
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Blistering het volgende:

nee dat heb ik niet nee, en imo heeft t niets met schijnheiligheid te maken. If anything is t wel duidelijk dat iedereen zondigt. Of t nou chips, koek, drop kaas of wijn is.

Maar mogen mensen dan
helemaal nergens op reageren?

Begin dan een dagboek en post niet op een openbaar forum als er geen reactie mag komen. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97905361
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

sorry maar waarom zo agressief reageren? Blijkbaar raakt het een gevoelig punt.

Ik was gewoon verbaasd over het aantal meer niet. Als jij er zin in hebt moet je dat vooral doen maar je kan ook normaal reageren op mensen die op jouw post.
Omdat dit niet de eerste keer is dat jij op deze manier reageert op mijn eetgedrag. Bovendien zoals jezelf zegt, het is een openbaar forum ^O^
pi_97905457
quote:
13s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef MalaCocinera het volgende:

Omdat dit niet de eerste keer is dat jij op deze manier reageert op mijn eetgedrag.
Bovendien zoals jezelf zegt, het is een openbaar forum ^O^
dat zal dan wel. :)

Volgens mij feliciteerde ik je juist laatst maar goed mensen herinneren zich de negatieve vaak beter dan de positieve. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97905507
Ik heb een ijsje op *O*

krijg ik nu straf :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2011 20:59:46 ]
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:00:13 #124
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_97905555
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een ijsje op *O*

Nee! Want ik heb ook een ijsje op.

Of krijg ik nu wel straf? :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_97905594
:D natuurlijk niet. Als t maar lekker was. Anders is t zonde om te eten :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97905607
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nee! Want ik heb ook een ijsje op.

Of krijg ik nu wel straf? :'(
Wil je billekoek ofzo :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2011 21:01:04 ]
pi_97905633
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een ijsje op *O*

Uiteraard, want daar zitten ook die suikers in die zo ''stout'' zijn volgens de ontbijtkoek taliban.
pi_97905745
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat zal dan wel. :)

Volgens mij feliciteerde ik je juist laatst maar goed mensen herinneren zich de negatieve vaak beter dan de positieve. :)
Ik herinner me beide van jou, het commentaar en de complimenten :7
pi_97906068
quote:
3s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik herinner me beide van jou, het commentaar en de complimenten :7
nah mot je ook niet zeuren nou hoor :7
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:17:28 #130
319308 Tink89
To live is to dance
pi_97911613
Lol...

Het ultieme ijsje blijft een danoontje met een stokje erin in de vriezer gooien. En als je die zonder-suiker-voor-erg-bewuste-kleine-kinderen neemt, is het niet eens heel slecht :D

In plaats van een toetje zegmaar.

Overigens: Ik heb honger :(

Maar niks in huis :) en da's dan wel weer goed! :D

Truste allemaal (alvast dan he)...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:13:35 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_97926403
Goeiemorgen!

Boterhammen met aardbeien zijn lekker :)

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_97926744
Goedemorgen allen, voor de mensen die willen weten hoe ik op een avond een pak unoxworstjes, een zak wokkels en een zak nibbits op een avond wegkrijg. Nou dat is heel simpel :+, zodra ik een slok alcohol op heb gaat er een geheime luik open en dan krijg ik zo een onvoorstelbare trek. Dat zelfs het meubilair moet rennen voor zijn leven. Zakken chips zijn nou eenmaal makkelijker om de trappen op te sjouwen.

Verder voel ik me zoals altijd, ik denk dat het maar goed is dat het winnend staatslot niet per pm is meegedeeld >:)
En nee ik ga dit niet compenseren door meer Miles te doen of minder te eten, gewoon verder gaan zoals altijd.

En voor de statistieken, ik heb gisteren voor 5875 aan kcal verstouwd. Ik was al eerder op dag goed bezig zeg maar })
pi_97926856
Nou gelukkig ben je er trots op en je staat er volkomen achter gezien het absolute uitblijven van al in de verdediging schieten bij voorbaat... oh wacht.. 8-)

[disclaimer]; *grin ;) [/disclaimer]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97926967
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:38 schreef DarkElf het volgende:
Nou gelukkig ben je er trots op en je staat er volkomen achter gezien het absolute uitblijven van al in de verdediging schieten bij voorbaat... oh wacht.. 8-)

[disclaimer]; *grin ;) [/disclaimer]

Dat is bewust :Y gericht aan de mensen die zich zonder inlezen, binnenkomen vallen met Viva wijsheden. Kennelijk kun je je alleen maar down, vies en gebruikt voelen als je veel schranst :')
pi_97926989
Natuurlijk :7
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97927233
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:32 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen allen, voor de mensen die willen weten hoe ik op een avond een pak unoxworstjes, een zak wokkels en een zak nibbits op een avond wegkrijg. Nou dat is heel simpel :+, zodra ik een slok alcohol op heb gaat er een geheime luik open en dan krijg ik zo een onvoorstelbare trek. Dat zelfs het meubilair moet rennen voor zijn leven. Zakken chips zijn nou eenmaal makkelijker om de trappen op te sjouwen.

Verder voel ik me zoals altijd, ik denk dat het maar goed is dat het winnend staatslot niet per pm is meegedeeld >:)
En nee ik ga dit niet compenseren door meer Miles te doen of minder te eten, gewoon verder gaan zoals altijd.

En voor de statistieken, ik heb gisteren voor 5875 aan kcal verstouwd. Ik was al eerder op dag goed bezig zeg maar })
Ik vind het raar dat je nogal trots lijkt te zijn op bijna 6000 kcals. naar binnen stouwen en Uniek bedoelde het goed met haar reactie op het voornemen óm dat te doen en jij was daarna belachelijk op je teentjes getrapt. Sorry hoor, we eten allemaal wel eens wat ongezonds en hebben zelfs weleens een vreetbui, maar deze vooruitgeplande la grande bouffe slaat gewoon nergens op.

En ja ik kom binnenvallen, maar hee, het is een openbaar forum.
pi_97927324
quote:
13s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat je nogal trots lijkt te zijn op bijna 6000 kcals. naar binnen stouwen en Uniek bedoelde het goed met haar reactie op het voornemen óm dat te doen en jij was daarna belachelijk op je teentjes getrapt. Sorry hoor, we eten allemaal wel eens wat ongezonds en hebben zelfs weleens een vreetbui, maar deze vooruitgeplande la grande bouffe slaat gewoon nergens op.

En ja ik kom binnenvallen, maar hee, het is een openbaar forum.
En dat bepaal jij voor mij :D! Ik heb nog niet op je geklikt, maar zit je in de slank reeks? Want zo kom je namelijk wel over _O-

Ja dus, lid van de slank reeks :+
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:07:10 #138
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97927566
Het is in deze thread zeker "not-done" om de priklimonade en popcorn vast te pakken :P
Live life to the Ender :D
pi_97927631
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef Ender_W het volgende:
Het is in deze thread zeker "not-done" om de priklimonade en popcorn vast te pakken :P
Wel limonade met de juiste suikers pakken he _O-
pi_97927650
quote:
je moet lekker zelf weten wat je doet natuurlijk maar ga dan ook niet lopen miepen als mensen commentaar geven als er eerst gescharnsd wordt en daarna weer eens gemiept wordt dat afvallen zo moeilijk is/dat t te langzaam gaat/ dat er weer wat aan zit/ dat mensen goed afvallen en na een jaar-twee jaar weer zowat terug bij af zijn en zich weer melden... en ga zo maar door :+

en nee hiermee bedoel ik niemand persoonlijk voor iemand zich aangevallen voelt. Maar dat wat ik hierboven schrijf is wel een terugkerend thema, al jaren, in de dieetclub en daar reageren mensen nu eenmaal op.

Leuk dat jullie t allemaal lollig vinden maar ik snap het hele provocerende eraan niet zo maar dat zal aan mij liggen :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97927730
quote:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2011 10:13:10 ]
pi_97927748
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

je moet lekker zelf weten wat je doet natuurlijk maar ga dan ook niet lopen miepen als mensen commentaar geven als er eerst gescharnsd wordt en daarna weer eens gemiept wordt dat afvallen zo moeilijk is/dat t te langzaam gaat/ dat er weer wat aan zit/ dat mensen goed afvallen en na een jaar-twee jaar weer zowat terug bij af zijn en zich weer melden... en ga zo maar door :+

en nee hiermee bedoel ik niemand persoonlijk voor iemand zich aangevallen voelt. Maar dat wat ik hierboven schrijf is wel een terugkerend thema, al jaren, in de dieetclub en daar reageren mensen nu eenmaal op.

Leuk dat jullie t allemaal lollig vinden maar ik snap het hele provocerende eraan niet zo maar dat zal aan mij liggen :)
Ik heb nooit gemiept over dat het afvallen langzaam gaat, want dat gaat het bij mij en dat ligt helemaal aan mij. Maar van iemand die meeleest sinds ik hier post jij dus, had ik toch anders verwacht.
pi_97927800
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik heb nooit gemiept over dat afvallen langzaam gaat, want dat gaat het bij en dat ligt helemaal aan mij. Maar van iemand die meeleest sinds ik hier post jij dus, had ik toch anders verwacht.
Zoals ik al schreef bedoel ik niemand persoonlijk, als ik iets tegen iemand persoonlijk bedoel dan maak ik dat wel duidelijk :)

en Hoezo? moet ik alleen maar bemoedigend jubelen dan? Zoals ik dus ook geregeld doe? Nee hoor als ik iets lees wat ik apart vind dan post ik dat ook :) Dat betekent verder niet dat iemand zich daar iets van aan moet trekken, je trekt gewoon je eigen plan natuurlijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97927923
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Zoals ik al schreef bedoel ik niemand persoonlijk, als ik iets tegen iemand persoonlijk bedoel dan maak ik dat wel duidelijk :)

en Hoezo? moet ik alleen maar bemoedigend jubelen dan? Zoals ik dus ook doe? Nee hoor als ik iets lees wat ik apart vind dan post ik dat ook :) Dat betekent verder niet dat iemand zich daar iets van aan moet trekken, je trekt gewoon je eigen plan natuurlijk.
Nee hoor je hoeft helemaal niet bejubelen, maar toen jij gisteren poste ''ik zal wel te dom zijn'' had ik best wel zin om te posten dat ben jij wel degelijk, want kennelijk kun je het maar niet snappen na een jaar meelezen dat dit mijn manier is en dat ik daar gelukkig mee ben.
pi_97927956
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:58 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

En dat bepaal jij voor mij :D! Ik heb nog niet op je geklikt, maar zit je in de slank reeks? Want zo kom je namelijk wel over _O-

Ja dus, lid van de slank reeks :+
Ik bepaal niets voor jou, maar ik bepaal wel of ik iets belachelijk vind. En dan mag ik het zeggen ook. :+

Verder zit ik op een BMI van tussen de 21 en 22, dus ja ik zit in de slankreeks en daar is een reden voor en die reden is dat ik niet 6000 kcals op een dag naar binnenwerk, daar doe ik ruim 3 dagen over. :)
pi_97928013
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik bepaal niets voor jou, maar ik bepaal wel of ik iets belachelijk vind. En dan mag ik het zeggen ook. :+

Verder zit ik op een BMI van tussen de 21 en 22, dus ja ik zit in de slankreeks en daar is een reden voor en die reden is dat ik niet 6000 kcals op een dag naar binnenwerk, daar doe ik ruim 3 dagen over. :)
Good for you!
pi_97928050
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:19 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nee hoor je hoeft helemaal niet bejubelen, maar toen jij gisteren poste ''ik zal wel te dom zijn'' had ik best wel zin om te posten dat ben jij wel degelijk, want kennelijk kun je het maar niet snappen na een jaar meelezen dat dit mijn manier is en dat ik daar gelukkig mee ben.
Prima als je dat denkt/vindt/post hoor. :)

Ik snap alleen niet zo dat je heel provocerend gaat posten en als er dan reacties komen, waar je (on)bewust op uit lijkt te zijn, je dan geïrriteerd reageert, dat is alles :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97928055
Waarom zou je in godsnaam een 'schransdag' inplannen? :@
Ja doei.
pi_97928087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Prima als je dat denkt/vindt/post hoor. :)

Ik snap alleen niet zo dat je heel provocerend gaat posten en als er dan reacties komen, waar je (on)bewust op uit lijkt te zijn, je dan geïrriteerd reageert, dat is alles :)
Zoals jezelf zegt het is een openbaar forum ^O^
pi_97928116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een 'schransdag' inplannen? :@
De een plant een beauty dag bij Therme 2000 de ander.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')