Och arme toch, dit is niet zo betuttelend bedoeld als het (misschien) klinkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:07 schreef Riann het volgende:
Met mijn 11 jaar ging ik voor het eerst naar een diëtiste. En sindsdien altijd met mijn gewicht bezig geweest.
Zo, zo mijn kleine hageneesje, in welke wijk ongeveer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hi! Niet gemiled, wel vreselijk veel gelopen in verband met de gewéldige staking van het OV hier. Dus iets meer dan 6km gelopen (= bijna 4 miles) in iets meer dan een uur. Da's bijna Leslie's tempo voor de 4 miles. Veel me helemaal niet tegen van mezelf, maar ik heb nu wel zere voeten
Ik denk niet dat ik dat op het internet kwijt wilquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zo, zo mijn kleine hageneesje, in welke wijk ongeveer?
Ik weet nu wel zeker dat die Miles meet waar ik het eerder over had. Wel degelijk op het strand gaan hebben, in foute felgekleurde kleding met zweetbandje om het hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat op het internet kwijt wil
Alleen als Motorbloem mee doetquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik weet nu wel zeker dat die Miles meet waar ik het eerder over had. Wel degelijk op het strand gaan hebben, in foute felgekleurde kleding met zweetbandje om het hoofd.
Oh noes... kan dat wel met alllllllllllll die calorieën?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou mensen, ik ga zo naar de AH om chorizo en 2 zakken chips te halen. Deze ga ik wegspoelen met een fles wijn. Dit wordt mijn laatste schransavond in dik (hihihi ik zei dik) 3 weken. Mijn examenperiode komt eraan
Hoe weet jij dat zo zeker dan? Dat ik morgen met een rotgevoel wakker word? Kun je me meteen het winnend staatslot nummer doorgeven, nu je toch bezig bent?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmmm...
Proef nou eens een paar chipjes heel erg bewust... is het dan waard om een hele zak, of 2 weg te werken.. Alleen omdat het kan?
Als je het nou niet doet dan heb je morgenochtend nog een beter gevoel...
Omdat het lekker is en de laatste keer dat ik het checkte dit een vrij land is. De slank reeks taliban heeft, godzijdank, het land nog niet overgenomenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef DarkElf het volgende:
2 zakken chips!?
Hoezo 2
Ik zal er wel weer te dom voor zijn maar je hebt snaaien, je hebt schransen en dan is er dit.
Inderdaad, al krijg ik geen 2 zakken sjips weg en ook nog worst. Daarentegen heb ik met een flesje of 2 wijn niet zoveel moeite...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Blistering het volgende:
Beetje schijnheilig sommige mensen hier hoor, alsof jullie nooit zoiets gedaan hebben.
Ik zou zeggen geniet ervan Mala!
sorry maar waarom zo agressief reageren? Blijkbaar raakt het een gevoelig punt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Omdat het lekker is en de laatste keer dat ik het checkte dit een vrij land is. De
slank reeks taliban heeft, godzijdank, het land nog niet overgenomen
nee dat heb ik niet nee, en imo heeft t niets met schijnheiligheid te maken. If anything is t wel duidelijk dat iedereen zondigt. Of t nou chips, koek, drop kaas of wijn is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Blistering het volgende:
Beetje schijnheilig sommige mensen hier hoor, alsof jullie nooit zoiets gedaan hebben.
Ik zou zeggen geniet ervan Mala!
Omdat dit niet de eerste keer is dat jij op deze manier reageert op mijn eetgedrag. Bovendien zoals jezelf zegt, het is een openbaar forumquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sorry maar waarom zo agressief reageren? Blijkbaar raakt het een gevoelig punt.
Ik was gewoon verbaasd over het aantal meer niet. Als jij er zin in hebt moet je dat vooral doen maar je kan ook normaal reageren op mensen die op jouw post.
dat zal dan wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Omdat dit niet de eerste keer is dat jij op deze manier reageert op mijn eetgedrag.
Bovendien zoals jezelf zegt, het is een openbaar forum
Nee! Want ik heb ook een ijsje op.quote:
Wil je billekoek ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee! Want ik heb ook een ijsje op.
Of krijg ik nu wel straf?
Uiteraard, want daar zitten ook die suikers in die zo ''stout'' zijn volgens de ontbijtkoek taliban.quote:
Ik herinner me beide van jou, het commentaar en de complimentenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zal dan wel.
Volgens mij feliciteerde ik je juist laatst maar goed mensen herinneren zich de negatieve vaak beter dan de positieve.
nah mot je ook niet zeuren nou hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik herinner me beide van jou, het commentaar en de complimenten
Dat is bewustquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:38 schreef DarkElf het volgende:
Nou gelukkig ben je er trots op en je staat er volkomen achter gezien het absolute uitblijven van al in de verdediging schieten bij voorbaat... oh wacht..
[disclaimer]; *grin[/disclaimer]
Ik vind het raar dat je nogal trots lijkt te zijn op bijna 6000 kcals. naar binnen stouwen en Uniek bedoelde het goed met haar reactie op het voornemen óm dat te doen en jij was daarna belachelijk op je teentjes getrapt. Sorry hoor, we eten allemaal wel eens wat ongezonds en hebben zelfs weleens een vreetbui, maar deze vooruitgeplande la grande bouffe slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:32 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen allen, voor de mensen die willen weten hoe ik op een avond een pak unoxworstjes, een zak wokkels en een zak nibbits op een avond wegkrijg. Nou dat is heel simpel, zodra ik een slok alcohol op heb gaat er een geheime luik open en dan krijg ik zo een onvoorstelbare trek. Dat zelfs het meubilair moet rennen voor zijn leven. Zakken chips zijn nou eenmaal makkelijker om de trappen op te sjouwen.
Verder voel ik me zoals altijd, ik denk dat het maar goed is dat het winnend staatslot niet per pm is meegedeeld
En nee ik ga dit niet compenseren door meer Miles te doen of minder te eten, gewoon verder gaan zoals altijd.
En voor de statistieken, ik heb gisteren voor 5875 aan kcal verstouwd. Ik was al eerder op dag goed bezig zeg maar
En dat bepaal jij voor mijquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je nogal trots lijkt te zijn op bijna 6000 kcals. naar binnen stouwen en Uniek bedoelde het goed met haar reactie op het voornemen óm dat te doen en jij was daarna belachelijk op je teentjes getrapt. Sorry hoor, we eten allemaal wel eens wat ongezonds en hebben zelfs weleens een vreetbui, maar deze vooruitgeplande la grande bouffe slaat gewoon nergens op.
En ja ik kom binnenvallen, maar hee, het is een openbaar forum.
Wel limonade met de juiste suikers pakken hequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef Ender_W het volgende:
Het is in deze thread zeker "not-done" om de priklimonade en popcorn vast te pakken
je moet lekker zelf weten wat je doet natuurlijk maar ga dan ook niet lopen miepen als mensen commentaar geven als er eerst gescharnsd wordt en daarna weer eens gemiept wordt dat afvallen zo moeilijk is/dat t te langzaam gaat/ dat er weer wat aan zit/ dat mensen goed afvallen en na een jaar-twee jaar weer zowat terug bij af zijn en zich weer melden... en ga zo maar doorquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef Ender_W het volgende:
Het is in deze thread zeker "not-done" om de priklimonade en popcorn vast te pakken
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef Ender_W het volgende:
Ik heb nooit gemiept over dat het afvallen langzaam gaat, want dat gaat het bij mij en dat ligt helemaal aan mij. Maar van iemand die meeleest sinds ik hier post jij dus, had ik toch anders verwacht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je moet lekker zelf weten wat je doet natuurlijk maar ga dan ook niet lopen miepen als mensen commentaar geven als er eerst gescharnsd wordt en daarna weer eens gemiept wordt dat afvallen zo moeilijk is/dat t te langzaam gaat/ dat er weer wat aan zit/ dat mensen goed afvallen en na een jaar-twee jaar weer zowat terug bij af zijn en zich weer melden... en ga zo maar door
en nee hiermee bedoel ik niemand persoonlijk voor iemand zich aangevallen voelt. Maar dat wat ik hierboven schrijf is wel een terugkerend thema, al jaren, in de dieetclub en daar reageren mensen nu eenmaal op.
Leuk dat jullie t allemaal lollig vinden maar ik snap het hele provocerende eraan niet zo maar dat zal aan mij liggen
Zoals ik al schreef bedoel ik niemand persoonlijk, als ik iets tegen iemand persoonlijk bedoel dan maak ik dat wel duidelijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemiept over dat afvallen langzaam gaat, want dat gaat het bij en dat ligt helemaal aan mij. Maar van iemand die meeleest sinds ik hier post jij dus, had ik toch anders verwacht.
Nee hoor je hoeft helemaal niet bejubelen, maar toen jij gisteren poste ''ik zal wel te dom zijn'' had ik best wel zin om te posten dat ben jij wel degelijk, want kennelijk kun je het maar niet snappen na een jaar meelezen dat dit mijn manier is en dat ik daar gelukkig mee ben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef bedoel ik niemand persoonlijk, als ik iets tegen iemand persoonlijk bedoel dan maak ik dat wel duidelijk![]()
en Hoezo? moet ik alleen maar bemoedigend jubelen dan? Zoals ik dus ook doe? Nee hoor als ik iets lees wat ik apart vind dan post ik dat ookDat betekent verder niet dat iemand zich daar iets van aan moet trekken, je trekt gewoon je eigen plan natuurlijk.
Ik bepaal niets voor jou, maar ik bepaal wel of ik iets belachelijk vind. En dan mag ik het zeggen ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En dat bepaal jij voor mij! Ik heb nog niet op je geklikt, maar zit je in de slank reeks? Want zo kom je namelijk wel over
Ja dus, lid van de slank reeks
Good for you!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bepaal niets voor jou, maar ik bepaal wel of ik iets belachelijk vind. En dan mag ik het zeggen ook.
Verder zit ik op een BMI van tussen de 21 en 22, dus ja ik zit in de slankreeks en daar is een reden voor en die reden is dat ik niet 6000 kcals op een dag naar binnenwerk, daar doe ik ruim 3 dagen over.
Prima als je dat denkt/vindt/post hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor je hoeft helemaal niet bejubelen, maar toen jij gisteren poste ''ik zal wel te dom zijn'' had ik best wel zin om te posten dat ben jij wel degelijk, want kennelijk kun je het maar niet snappen na een jaar meelezen dat dit mijn manier is en dat ik daar gelukkig mee ben.
Zoals jezelf zegt het is een openbaar forumquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Prima als je dat denkt/vindt/post hoor.![]()
Ik snap alleen niet zo dat je heel provocerend gaat posten en als er dan reacties komen, waar je (on)bewust op uit lijkt te zijn, je dan geïrriteerd reageert, dat is alles
De een plant een beauty dag bij Therme 2000 de ander.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een 'schransdag' inplannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |