Ik begin bij nummer 1 en ga dan door naar een volgende, al naar gelang je conditie en lichamelijke mogelijkheden ga je zo ver als je kan......of je doet bouwt er pauzes in, dat kan ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm en deze aflevering doe je per keer?
Ik weet niet hoeveel je moet verliezen maar ik zou zo snel mogelijk proberen om die weight care dingen te vervangen door normale maaltijden, zo leer je sneller om je levenswijze te veranderen en val je na het gewenste gewichtsverlies niet in de jojo va.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb net wel een beschuitbolletje en een glaasje cola op. Vanmorgen ook keurig ontbeten met een reepje en een drankje van weight care. Verder doe ik 't best netjes, dat schuldgevoel ken je allemaal wel denk ik
maar dat 12 minuten durende filmpje is 1 mile?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik begin bij nummer 1 en ga dan door naar een volgende, al naar gelang je conditie en lichamelijke mogelijkheden ga je zo ver als je kan......of je doet bouwt er pauzes in, dat kan ook.
Ja, dat is 1 mile, de eerste is met de opwarmoefeningen hè... filmpje mile 2 gaat vanaf het begin als een speer....en verder ben ik nog niet gekomen maar ik neem aan dat bij bij de vijfde mile (dus een andere filmpje) helemaal op je tandvlees loopt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar dat 12 minuten durende filmpje is 1 mile?
Ik snap het eventjes niet
Och arme toch, dit is niet zo betuttelend bedoeld als het (misschien) klinkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:07 schreef Riann het volgende:
Met mijn 11 jaar ging ik voor het eerst naar een diëtiste. En sindsdien altijd met mijn gewicht bezig geweest.
Zo, zo mijn kleine hageneesje, in welke wijk ongeveer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hi! Niet gemiled, wel vreselijk veel gelopen in verband met de gewéldige staking van het OV hier. Dus iets meer dan 6km gelopen (= bijna 4 miles) in iets meer dan een uur. Da's bijna Leslie's tempo voor de 4 miles. Veel me helemaal niet tegen van mezelf, maar ik heb nu wel zere voeten
Ik denk niet dat ik dat op het internet kwijt wilquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zo, zo mijn kleine hageneesje, in welke wijk ongeveer?
Ik weet nu wel zeker dat die Miles meet waar ik het eerder over had. Wel degelijk op het strand gaan hebben, in foute felgekleurde kleding met zweetbandje om het hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat op het internet kwijt wil
Alleen als Motorbloem mee doetquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik weet nu wel zeker dat die Miles meet waar ik het eerder over had. Wel degelijk op het strand gaan hebben, in foute felgekleurde kleding met zweetbandje om het hoofd.
Oh noes... kan dat wel met alllllllllllll die calorieën?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou mensen, ik ga zo naar de AH om chorizo en 2 zakken chips te halen. Deze ga ik wegspoelen met een fles wijn. Dit wordt mijn laatste schransavond in dik (hihihi ik zei dik) 3 weken. Mijn examenperiode komt eraan
Hoe weet jij dat zo zeker dan? Dat ik morgen met een rotgevoel wakker word? Kun je me meteen het winnend staatslot nummer doorgeven, nu je toch bezig bent?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmmm...
Proef nou eens een paar chipjes heel erg bewust... is het dan waard om een hele zak, of 2 weg te werken.. Alleen omdat het kan?
Als je het nou niet doet dan heb je morgenochtend nog een beter gevoel...
Omdat het lekker is en de laatste keer dat ik het checkte dit een vrij land is. De slank reeks taliban heeft, godzijdank, het land nog niet overgenomenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef DarkElf het volgende:
2 zakken chips!?
Hoezo 2
Ik zal er wel weer te dom voor zijn maar je hebt snaaien, je hebt schransen en dan is er dit.
Inderdaad, al krijg ik geen 2 zakken sjips weg en ook nog worst. Daarentegen heb ik met een flesje of 2 wijn niet zoveel moeite...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Blistering het volgende:
Beetje schijnheilig sommige mensen hier hoor, alsof jullie nooit zoiets gedaan hebben.
Ik zou zeggen geniet ervan Mala!
sorry maar waarom zo agressief reageren? Blijkbaar raakt het een gevoelig punt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Omdat het lekker is en de laatste keer dat ik het checkte dit een vrij land is. De
slank reeks taliban heeft, godzijdank, het land nog niet overgenomen
nee dat heb ik niet nee, en imo heeft t niets met schijnheiligheid te maken. If anything is t wel duidelijk dat iedereen zondigt. Of t nou chips, koek, drop kaas of wijn is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Blistering het volgende:
Beetje schijnheilig sommige mensen hier hoor, alsof jullie nooit zoiets gedaan hebben.
Ik zou zeggen geniet ervan Mala!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |