Cambridge werkt uitstekend, alleen jammer dat het vaak verward word met die troep van Herbalife. Het is compleet anders namelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:53 schreef Audreyoot het volgende:
wow goed van je wolferl!
Cambridge werkt echt goed he! Een vriendin van me is ook al 25 kilo ervan afgevallen. Ik wilde het ook proberen maar heb toch voor keto gekozen (omdat ik het gevoel heb dat dat toch 'gezonder' is voor het gewicht waar ik op zit). Cambridge is wel een goede uitkomst als je veel overgewicht hebt!
Heb inderdaad net een andere consulente aan de telefoon gehad, lief mens.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Er zit inderdaad veel eiwitten in. Als ik jou was, zou ik meerdere consulenten in de wijde omgeving raadplegen. Een consulent moet ten alle tijden bereikbaar zijn, of in uiterste gevallen je terug antwoorden. Ook zou ik het met je huisarts bespreken. Een huisarts kan je namelijk toestemming geven, maar dan wel met extra controle bij hem, zodat ze jou goed in de gaten kunnen houden.
Maar ik zou echt ten alle tijden dit heel goed bespreken met je huisarts.
Succes.
Nou het verschil zit hem niet zozeer niet in de producten, maar meer in de manier van begeleiden en verkopen. Bij Cambridge moet je elke week op bezoek komen bij je consulent, bespreek je de week, wat er gaat komen. Hij of zij zijn speciaal opgeleid in het begeleiden van hun cliënten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:03 schreef DarkElf het volgende:
wat is het verschil dan?
een shake is een shake, en je krijgt al je voedingstoffen binnen zeggen ze dus dat zal heus ook, maar je loopt altijd hetzelfde risico; namelijk dat je weer aankomt als je gewoon gaat proberen te eten.
Begrijp me niet verkeerd, voor ik weer van van alles beticht word hier, ik vind t razendknap van je
en ik hoop echt dat het blijvend is maar persoonlijk geloof ik niet zo dat je t probleem; verkeerd eten en keuzes maken, echt aanpakt met leven op shakes.
Soms wel.. niet altijd..quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Bestaan die Danootjedingen met een stokje erbij nog om in te vriezen?
Ik zou niet kiezen voor die aanlenglimonade!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef Tink89 het volgende:
.....
Nog tips om dit beter te doen? Ik ben wat minder gaan bewegen, maar zwem 1 keer in de week en fiets naar school en we wandelen ook nog ongeveer 1 keer in de week een uurtje
Xx!
Ik wel... maar goed, wie ben ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:48 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik zou niet kiezen voor die aanlenglimonade!
Tsja voor ieder de eigen keuze maar ze vroeg om tipsquote:
Dat ligt dus helemaal aan de situatie, op het moment dat dit als alternatief gekomen is voor frisdrank, zie ik het probleem nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Tsja voor ieder de eigen keuze maar ze vroeg om tipsMijn vriend is dol op dat spul en het is hem erg afgeraden door en een diëtist en de sportinstructeur.
Je kan misschien beter voor water met citroensap en ijs kiezen of inderdaad dat glas thee?
Dat dacht ik eigenlijk ook, ik neem een beetje limonade met veel water en voor mij is dit een handige manier om meer te drinken, anders haal ik de 2 liter per dag nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe erg kan dat nu zijn als je de ranja en en het water niet 50/50 doet
ik ben net alles aan t editen omdat ik dat niet doorhad (zit bij te lezen en te reageren tegelijk). ik lurk hier overigens nog regelmatig, ook al post ik tegenwoordig in slank. maar als jij die quote nou ook even edit is er niks aan t handje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die discussie is van uren geleden en jij gaat het nog even dunnetjes overdoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |