abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97929517
Yeah! De eerste keer de Miles gelopen en meteen 5! *)

Nu alleen nog bedenken hoe ik die irritante hieperdepiephoera stem ,die maar door ratelt van haar eruit kan filteren. Daar ga ik me toch heel snel aan ergeren
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:10:07 #202
244933 trovey
Nachtoele
pi_97929587
Mijn nekartrose speelt op :( ....vannacht waarschijnlijk in mijn slaap onbewust op een verkeerd te dik kussen liggen slapen (ja, dat kan het veroorzaken dat het opspeelt :') )...nu heb ik problemen met die Miles te doen. }:| Eerst maar weer eens een pijnstiller ploppen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:11:11 #203
244933 trovey
Nachtoele
pi_97929627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef seasushi het volgende:
Yeah! De eerste keer de Miles gelopen en meteen 5! *)

Nu alleen nog bedenken hoe ik die irritante hieperdepiephoera stem ,die maar door ratelt van haar eruit kan filteren. Daar ga ik me toch heel snel aan ergeren
Bij de 2e Miles moeten ze dat mens helemaal rechts eruit meppen...die staat veel te vrolijk te bewegen. }:| :+
Optimist tot in de kist
pi_97929633
Eerst in de slankreeks gepost maar aangezien ik de afgelopen twee weken toch echt even de focus op gewichtsverlies heb gezet lijkt het me misschien nuttiger om in dit topic te posten :)
Toen ik stopte met roken (3mnd geleden) heb ik ook besloten me een ander voedingspatroon aan te meten. Dit gaat niet op tijd van drie dagen dus ik ben bezig met een schema. Ik zit nu in de laatste week van mijn keto dieet (geen koolhydraten, veel eiwitten) en ben daar best veel mee afgevallen. Hierna ga ik langzaam mijn koolhydraten weer opbouwen en ga ik proberen in 6 maanden een aangepast voedingspatroon aan te meten wat gewoon werkt voor mij. Een dagje keto ziet er als volgt uit:

S: 20 mins lopen met de doggys :)
O: 2 of 3 eieren, visolie, vit C, CLA
T: whey shake 2 scheppen
L: groene sla, komkommer, groene paprika, 75g kip
T: whey shake 1 schep + handje cashews
D: 75g kip/vis of biefstuk + groene groente (broccoli, sugarsnaps, sperziebonen, erwten etc)
S: 45 mins lopen met de doggys :)
T: zelfde als lunch, kip mag vervangen worden door vis
S: 1,5 uur cardio + krachttraining (3x p week)

Ik ben nu 7 kilo afgevallen en ik zou er graag nog 10 kwijtraken :)
pi_97929719
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Audreyoot het volgende:
Eerst in de slankreeks gepost maar aangezien ik de afgelopen twee weken toch echt even de focus op gewichtsverlies heb gezet lijkt het me misschien nuttiger om in dit topic te posten :)
Overlopert! ;)

@MC: pm want als ik weer ga reageren vanaf actie=reactie wordt het volledig off-topic ben ik bang :s)
pi_97929744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Overlopert! ;)

@MC: pm want als ik weer ga reageren vanaf actie=reactie wordt het volledig off-topic ben ik bang :s)
Ja het is ook zo verwarrend allemaal :'( :D
pi_97929848
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:14 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ja het is ook zo verwarrend allemaal :'( :D
Ik zal je O+ -PI missen ;)
pi_97929899
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Audreyoot het volgende:
Toen ik stopte met roken (3mnd geleden) heb ik ook besloten me een ander voedingspatroon aan te meten. Dit gaat niet op tijd van drie dagen dus ik ben bezig met een schema. Ik zit nu in de laatste week van mijn keto dieet (geen koolhydraten, veel eiwitten) en ben daar best veel mee afgevallen. Hierna ga ik langzaam mijn koolhydraten weer opbouwen en ga ik proberen in 6 maanden een aangepast voedingspatroon aan te meten wat gewoon werkt voor mij. Een dagje keto ziet er als volgt uit:

-knip-

Ik ben nu 7 kilo afgevallen en ik zou er graag nog 10 kwijtraken :)
Goed bezig... 7 kilo er al af _O_
pi_97930206
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik zal je O+ -PI missen ;)
Haha je mag hem hier bewonderen O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:29:04 #210
244933 trovey
Nachtoele
pi_97930263
Ik ga even aan mijn twee bammetjes met rosbief en een glaasje melk. :9
Optimist tot in de kist
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:55:58 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97931203
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

De taliban opmerking zal me persoonlijk aan mijn derrière oxideren, maar een tikkeltje overtrokken is het wel. Ik draag bijvoorbeeld nooit een tulband. :s)
:D
*;
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97931603
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:29 schreef trovey het volgende:
Ik ga even aan mijn twee bammetjes met rosbief en een glaasje melk. :9
lekker *O*
Ik heb een bammetje pindakaas en een bammetje philadelphia bieslook + glas optimel (ik vind melk namelijk niet zo lekker om het zo te drinken)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2011 12:06:51 ]
pi_97931996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Purdey het volgende:
Ik ben ondanks de goddelijke ijskoffie 3 ons afgevallen sinds gister :D Gisteravond nog even keihard gefietst op de hometrainer fiets thuis ^O^ Teller staat nu, sinds maandagochtend, op 1,5 kilo w/
IJskoffie (koffie met bollen roomijs) of frapuccino (koffie met ijsblokjes en suiker) ik dacht laatst dat ik die laatste kreeg aangeboden, was het de eerste :o :9 Alleen had ik net al een hele lekkere worteltaart met ijs op dus was het een beetje te veel :')
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:19:23 #214
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97932021
Vandaag precies 90 kg kwijt in 5 maanden tijd.
Wil er nog 25 kg af krijgen.

Succes allemaal.
pi_97932180
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:

Succes allemaal.
Wow, respect 90 kilo _O_

Dat getal kan ik me heel moeilijk voorstellen :@ (Ik ben op mijn zwaarst 83 kilo geweest)
pi_97932264
quote:

Succes allemaal.
WOW!
18 kilo per maand! ijzeren zelfdicipline?
Hulde! _O_
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 juni 2011 @ 12:28:51 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97932324
quote:

Succes allemaal.
Knap... vertel eens hoe en hoe je in je vel zit :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:30:09 #218
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97932365
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wow, respect 90 kilo _O_

Dat getal kan ik me heel moeilijk voorstellen :@ (Ik ben op mijn zwaarst 83 kilo
Een mega gevecht, helemaal omdat ik dagelijks geconfronteerd werd met eten. Achteraf viel het ook weer reuze mee. Ik denk dat ik dankzij mijn doorzettingsvermogen tientallen mensen aan het slanken heb kunnen krijgen.

Maar ik ben heel open en eerlijk over hoe ik leefde.
pi_97932477
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef wolferl het volgende:

[..]

Een mega gevecht, helemaal omdat ik dagelijks geconfronteerd werd met eten. Achteraf viel het ook weer reuze mee. Ik denk dat ik dankzij mijn doorzettingsvermogen tientallen mensen aan het slanken heb kunnen krijgen.

Maar ik ben heel open en eerlijk over hoe ik leefde.
Mag ik vragen wat bij jou de knop was dat je besloot ik ga NU afvallen?
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:38:40 #220
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97932629
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Knap... vertel eens hoe en hoe je in je vel zit :)
Ik doe het met cambridge dieet, 5 maanden lang driemaal daags een shake.
De juiste methode voor mij, want met shakes kan je niet even smokkelen, dat kon met een normaal dieet wel.

Toen ik nog 200 kg woog voor mijn dieet, ging ik alles op de fiets doen. Terwijl ik midden in het stadscentrum woon. Eigenlijk te idioot voor woorden natuurlijk. Nu, 90 kg later wandel ik, zit bomvol energie en mijn huisarts zegt dat ik weer het lichaam heb van een 27 jarige, in plaats van een 80 jarige. Kortom ik ben weer gezond, en ik voel me gezond.
pi_97932680
wow, 200 kg :o Hoe heb je dat 'bereikt'? Ik eet bijv regelmatig echt veel en veel te veel en beweeg gewoon veel te weinig en dik zijn zit in de familie, maar dan nog zou ik niet weten hoe je 200 kg kan worden.

Overigens _O_ voor die ommezwaai in je leven!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97932686
90 kg afgevallen :o

amai wat veel!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 juni 2011 @ 12:42:51 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97932754
Super dat je die knop gevonden hebt ^O^ Hoe ga je het aanpakken als je op je streefgewicht zit? Want je leven lang driemaal per dag een shake zal niet je streven zijn, neem ik aan :)

Ik bedoelde overigens letterlijk 'hoe zit je in je vel' ;)
pi_97932884
quote:

Succes allemaal.
*O* *O* *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:51:19 #225
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97933056
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:33 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat bij jou de knop was dat je besloot ik ga NU afvallen?
Die knop kwam op een gegeven moment in december 2010, toen ik mijzelf voor het eerst terug zag op een stiekem genomen foto op eerste kerstdag. En toen ik ook weer een maat groter moest bestellen, en de verkoper van die webshop mij vertelde dat dit hun grootste maat was (8xl).
Toen was de maat vol, allereerst heb al mijn kasten opengetrokken, en alles in vuilniszak gedaan en weggegooid. Want als zelfs de meeste bezorgrestaurants je van naam kennen, en je op straat gedag zeggen, is het goed mis. Dat was die spreekwoordelijke druppel.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:41 schreef Isabeau het volgende:
wow, 200 kg :o Hoe heb je dat 'bereikt'? Ik eet bijv regelmatig echt veel en veel te veel en beweeg gewoon veel te weinig en dik zijn zit in de familie, maar dan nog zou ik niet weten hoe je 200 kg kan worden.

Overigens _O_ voor die ommezwaai in je leven!
10 jaar lang elke dag voor 3 personen eten, geen beweging, en jezelf voor de gek houden dat het wel meevalt. Zo kom je ongeveer op 200kg.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:41 schreef DarkElf het volgende:
90 kg afgevallen :o

amai wat veel!
Ja inderdaad, maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook respect voor mensen die 1 kg afvallen. De een heeft meer moeite met 10 kg en de ander heeft het makkelijker met 90 kg.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef Sjeen het volgende:
Super dat je die knop gevonden hebt ^O^ Hoe ga je het aanpakken als je op je streefgewicht zit? Want je leven lang driemaal per dag een shake zal niet je streven zijn, neem ik aan :)

Ik bedoelde overigens letterlijk 'hoe zit je in je vel' ;)
Ja, dat was en is de grootste vrees, een zogenaamde vleesschort. Maar dat is onontkoombaar. Ik sport ontzettend veel, en ben nog jong, en rook niet, dus mijn huid is vrij rekbaar en soepel, en ik merk wel dat het flink mijn vel krimpt. Er zal natuurlijk altijd wat blijven hangen, maar dat moet maar operatief gebeuren.
pi_97933222
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:51 schreef wolferl het volgende:

[..]

Die knop kwam op een gegeven moment in december 2010, toen ik mijzelf voor het eerst terug zag op een stiekem genomen foto op eerste kerstdag. En toen ik ook weer een maat groter moest bestellen, en de verkoper van die webshop mij vertelde dat dit hun grootste maat was (8xl).
Toen was de maat vol, allereerst heb al mijn kasten opengetrokken, en alles in vuilniszak gedaan en weggegooid. Want als zelfs de meeste bezorgrestaurants je van naam kennen, en je op straat gedag zeggen, is het goed mis. Dat was die spreekwoordelijke druppel.

[..]

10 jaar lang elke dag voor 3 personen eten, geen beweging, en jezelf voor de gek houden dat het wel meevalt. Zo kom je ongeveer op 200kg.

[..]

Ja inderdaad, maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook respect voor mensen die 1 kg afvallen. De een heeft meer moeite met 10 kg en de ander heeft het makkelijker met 90 kg.

[..]

Ja, dat was en is de grootste vrees, een zogenaamde vleesschort. Maar dat is onontkoombaar. Ik sport ontzettend veel, en ben nog jong, en rook niet, dus mijn huid is vrij rekbaar en soepel, en ik merk wel dat het flink mijn vel krimpt. Er zal natuurlijk altijd wat blijven hangen, maar dat moet maar operatief gebeuren.
Nogmaals respect en ik vind het moedig dat je zo je verhaal deelt ^O^

Ik kan me zo voorstellen aardig wat ongevraagde ''goedbedoelde'' adviezen over je heen hebt gekregen. Een vriendin van mij is boven de 100 kilo, de dingen die zij soms van een kelner ( :') ) te horen krijgt in een restaurant als we uit eten zijn :X
pi_97933304
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:57 schreef MalaCocinera het volgende:

Ik kan me zo voorstellen aardig wat ongevraagde ''goedbedoelde'' adviezen over je heen hebt gekregen. Een vriendin van mij is boven de 100 kilo, de dingen die zij soms van een kelner ( :') ) te horen krijgt in een restaurant als we uit eten zijn :X
Ik heb een keer een kelner ongelofelijk laten blozen :D

Ik bestelde een cola en hij zei: 'cola light?'
Ik: 'Ben ik soms te dik?'
Kelner kreeg prompt een enorme boei :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97933339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

})
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:01:41 #229
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97933373
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nogmaals respect en ik vind het moedig dat je zo je verhaal deelt ^O^

Ja opmerkingen, gehoon, gelach, gesmoes. Elke dag, ben ik daarmee geconfronteerd. Bezorgwebsites als Just-Eat en Thuisbezorgd waren voor mij een geschenk uit de hemel. De laatste paar maanden liet ik zelfs mijn boodschappen bezorgen door Albert. Terwijl ik 100 meter van Albert Heijn, en 150 meter van Vomar Supermarkt af woon. :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:03:46 #230
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97933443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou dat deed ik ook vaak, ik bestelde de vetste dingen uit het assortiment. Maar doe er toch maar een Cola Light bij, moet een beetje op de lijn letten. _O-

Of als ik naar de banketbakker ging, kocht 4 gebakjes, met de smoes, ik ben vandaag jarig. :|W
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:07:10 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97933569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:01 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ja opmerkingen, gehoon, gelach, gesmoes. Elke dag, ben ik daarmee geconfronteerd.
Mja, vind ik niet zo gek. Ging je daar ook nog meer door eten of ging het het ene oor in en het andere oor uit?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 juni 2011 @ 13:09:01 #232
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97933633
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:03 schreef wolferl het volgende:

[..]

Nou dat deed ik ook vaak, ik bestelde de vetste dingen uit het assortiment. Maar doe er toch maar een Cola Light bij, moet een beetje op de lijn letten. _O-

Of als ik naar de banketbakker ging, kocht 4 gebakjes, met de smoes, ik ben vandaag jarig. :|W
Damn... en het ergste is, je houdt anderen er niet mee voor de gek, hooguit jezelf -O-
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:09:52 #233
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97933676
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mja, vind ik niet zo gek. Ging je daar ook nog meer door eten of ging het het ene oor in en het andere oor uit?
Dat lag aan mijn gemoedstoestand. Soms ging ik meer eten, meestal was het ene oor in, andere oor uit.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:10:23 #234
251095 Purdey
Better off alone..
pi_97933694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:18 schreef Probability het volgende:

[..]

IJskoffie (koffie met bollen roomijs) of frapuccino (koffie met ijsblokjes en suiker) ik dacht laatst dat ik die laatste kreeg aangeboden, was het de eerste :o :9 Alleen had ik net al een hele lekkere worteltaart met ijs op dus was het een beetje te veel :')
Hmm, koffie met ijsblokjes en melk. Er gaat wel een mini marsje in, voor de smaak 'karamel' aan de ijskoffie. En ze gooien er een mini bounty in als je kokos smaak wil ;)
Soort Starbucks koffie was dit :)

Net lunch: schaaltje meloenstukjes met rauwe ham, maaltijdreep, droge beschuitbol en pakje optimel. Kan er weer even tegenaan :Y
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:12:44 #235
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97933765
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Damn... en het ergste is, je houdt anderen er niet mee voor de gek, hooguit jezelf -O-
Precies, ik hield mijzelf voor de gek.

En antwoord op je vorige vraag, ik ga natuurlijk niet mijn hele leven op shakes teren.
Ik heb nu veel respect voor gezond eten, ik haal ook nooit meer frisdrank in huis, geen fabrieks sapjes, geen andere vette rommel.

Ik maak zelf mijn drinken, met vers fruit, ook voor mijn visite, en die vinden het veel lekkerder.
Ik ga binnenkort beginnen met een cursus vrolijk koken. Hoe je kan genieten van gezond eten.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:13:35 #236
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97933789
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:10 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hmm, koffie met ijsblokjes en melk. Er gaat wel een mini marsje in, voor de smaak 'karamel' aan de ijskoffie. En ze gooien er een mini bounty in als je kokos smaak wil ;)
Soort Starbucks koffie was dit :)

Net lunch: schaaltje meloenstukjes met rauwe ham, maaltijdreep, droge beschuitbol en pakje optimel. Kan er weer even tegenaan :Y
Hmhm...klinkt ontzettend lekker.
Geniet er lekker van. :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:17:00 #237
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_97933925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef wolferl het volgende:

[..]

Hmhm...klinkt ontzettend lekker.
Geniet er lekker van. :)
Groot respect hoor, 90 kilo in 5 maanden is echt VEEL. Heel knap dat je 't volgehouden hebt :). Maar heb je nu nooit meer vreselijke zin in vet voedsel? Ik bedoel, ik bestel af en toe echt nog wel een pizza, spareribs oid. Af en toe jezelf verwennen mag toch? Of is de verleiding voor meer dan gewoon te groot?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:21:26 #238
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97934095
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:17 schreef Blistering het volgende:

[..]

Groot respect hoor, 90 kilo in 5 maanden is echt VEEL. Heel knap dat je 't volgehouden hebt :). Maar heb je nu nooit meer vreselijke zin in vet voedsel? Ik bedoel, ik bestel af en toe echt nog wel een pizza, spareribs oid. Af en toe jezelf verwennen mag toch? Of is de verleiding voor meer dan gewoon te groot?
Ik begrijp je volkomen, en natuurlijk heb ik ook wel eens trek in een vette hap, ben tenslotte maar een simpele ziel. Maar het voordeel van dit dieet is dat je ontzettend vol zit na 3 shakes, en je honger gevoel compleet verdwijnt. Ik heb in die 5 maanden geen seconde gesmokkeld, iets wat veel mede-afslankers nauwelijks bevatten. Nu woon ik precies boven de markt, en ruik ik de vers gebakken kibbeling, de gebakken belgische friet, de italiaanse lekkernijen en de vers gegrilde kippetjes. Elke donderdag en zaterdag. Maar ik blijf er van af, voorlopig. Ik mag het ooit wel weer.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:30:52 #239
244933 trovey
Nachtoele
pi_97934433
_O_ wolferl
Optimist tot in de kist
pi_97934511
Allereerst: wolferl, wat een geweldige prestatie!

Maar....

90 kilo afvallen in 5 maanden? Dat is gemiddeld 4,5 kilo per week!!!
Om dat in een week af te kunnen vallen moet je 31.500 kcal minder eten dan je deed in 1 week.
Dat zou dus betekenen dat je door die shakes te nuttigen zo'n 4.500 kcal per dag bespaarde.
Stel nou dat zo'n shake-dag 500 kcal levert, dan at je normaal gesproken per dag wel 5.000 kcal!

Weet niet wat ik hiermee wil zeggen eigenlijk :)
Dat het wel degelijk kan, zoveel afvallen in zo'n korte periode maar dat je daarvoor dan wel ongelooflijk veel moet hebben gegeten!

[ Bericht 24% gewijzigd door cinnamongirl op 09-06-2011 13:38:08 ]
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:34:47 #241
244933 trovey
Nachtoele
pi_97934559
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef cinnamongirl het volgende:

Maar....

Om dat in een week af te kunnen vallen moet je 31.500 kcal minder eten dan je deed in 1 week.
Dat zou dus betekenen dat je door die shakes te nuttigen zo'n 4.500 kcal per dag bespaarde.
Stel nou dat zo'n shake-dag 500 kcal levert, dan at je normaal gesproken per dag wel 5.000 kcal!
Nou at hij daarvoor nou ook niet echt "mager"als ik zijn verhaal zo lees dus beter eten zal al veel hebben geholpen. :P
Optimist tot in de kist
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:40:20 #242
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97934780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef cinnamongirl het volgende:

Maar....

Gemiddeld ja.

Ik heb een periode gehad, waar ik 2 jaar lang het volgende deed.

Elke dag ging deze gozer op z'n fiets naar de supermarkt, het liefst vroeg in de morgen (psychologisch de beste tijdstip). En kocht ik een fles Coca Cola (2ltr) een pak melk (volle) twee pakken chocomel (volle) 2 frikandel broodjes, 2 kaas broodjes, 2 saucijzen broodjes, 3 grote repen (hazelnoot en melk), 1 zak chips. Voor in de avond had ik meestal een large pizza besteld, en in de latere avond (vooral als ik helemaal alleen thuis was) frituurde ik nog wat borrelhapjes of andere vette happen. Ik deed hier ongeveer anderhalve dag mee.

Nu met shakes krijg ik niet meer dan 460kcal binnen.

Leuk grapje van mijzelf.

Een paar maanden geleden sprak ik een bekende die bij een supermarkt had gewerkt waar ik nogal 'vaste klant' was. Hij zocht werk, want de supermarkt was failliet gegaan. Zal wel door mij komen, vertelde ik hem, en ik bood mijn excuus aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door wolferl op 09-06-2011 13:45:26 ]
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:44:04 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97934922
Wow, dan zijn die shakes ineens heel goedkoop :o

Ik vind het echt goed van je! Ik zit zelf ook half te dubben of ik aan de shakes zal gaan voor een week of 3. Gewoon om een beginnetje te maken. Maar mij staat de zoetheid nogal tegen, ik moet er niet aan denken om 's ochtends een vanilleshake ofzo naar binnen te moeten werken. Zou het mogelijk zijn om dat spul met yoghurt te mengen?
Spoilers!
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:48:01 #244
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97935083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik vind het echt goed van je! Ik zit zelf ook half te dubben of ik aan de shakes zal gaan voor een week of 3. Gewoon om een beginnetje te maken. Maar mij staat de zoetheid nogal tegen, ik moet er niet aan denken om 's ochtends een vanilleshake ofzo naar binnen te moeten werken. Zou het mogelijk zijn om dat spul met yoghurt te mengen?
Nee dat is niet mogelijk, ze hebben wel soepen (groente, tomaat, champignon, chili) en porridge (een soort pap). Ik doe het 500 programma, maar er is ook een 800 programma, waar je geen 3, maar 2 shakes/repen/porrdidge/soepen moet nemen per dag. En een maaltijd.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:49:53 #245
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97935142
zo, terug uit frankrijk! Kort maar krachtig :D volop gesnoept, kaasjes gegeten maar de drank laten staan..vanmorgen met vrees op de weegschaal gestaan en er was niets bij!! :D

wat een verhalen zijn erbij zeg :/ knap allemaal hoor.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:51:12 #246
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97935185
Ik ben nog steeds ziek en misselijk dus dat afvallen gaat vast goed zo :')

Hilarische loopgravenoorlog trouwens, mijn complimenten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97935206
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik denk er ook over na.
Heb al geprobeerd een consulente te bellen, maar ze neemt niet op. Fijne eerste indruk.

Wolferl, misschien weet jij dat, is dit zo'n ontzettend eiwitdieet? Want ik weet niet of ik dat mag ivm nierafwijking.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_97935224
quote:
13s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:51 schreef eleusis het volgende:
Ik ben nog steeds ziek en misselijk dus dat afvallen gaat vast goed zo :')

Hilarische loopgravenoorlog trouwens, mijn complimenten.
_O-
pi_97935263
wow goed van je wolferl!

Cambridge werkt echt goed he! Een vriendin van me is ook al 25 kilo ervan afgevallen. Ik wilde het ook proberen maar heb toch voor keto gekozen (omdat ik het gevoel heb dat dat toch 'gezonder' is voor het gewicht waar ik op zit). Cambridge is wel een goede uitkomst als je veel overgewicht hebt!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:00:23 #250
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97935533
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik denk er ook over na.
Heb al geprobeerd een consulente te bellen, maar ze neemt niet op. Fijne eerste indruk.

Wolferl, misschien weet jij dat, is dit zo'n ontzettend eiwitdieet? Want ik weet niet of ik dat mag ivm nierafwijking.
Er zit inderdaad veel eiwitten in. Als ik jou was, zou ik meerdere consulenten in de wijde omgeving raadplegen. Een consulent moet ten alle tijden bereikbaar zijn, of in uiterste gevallen je terug antwoorden. Ook zou ik het met je huisarts bespreken. Een huisarts kan je namelijk toestemming geven, maar dan wel met extra controle bij hem, zodat ze jou goed in de gaten kunnen houden.

Maar ik zou echt ten alle tijden dit heel goed bespreken met je huisarts.

Succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')