Bij de 2e Miles moeten ze dat mens helemaal rechts eruit meppen...die staat veel te vrolijk te bewegen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef seasushi het volgende:
Yeah! De eerste keer de Miles gelopen en meteen 5!![]()
Nu alleen nog bedenken hoe ik die irritante hieperdepiephoera stem ,die maar door ratelt van haar eruit kan filteren. Daar ga ik me toch heel snel aan ergeren
Overlopert!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Audreyoot het volgende:
Eerst in de slankreeks gepost maar aangezien ik de afgelopen twee weken toch echt even de focus op gewichtsverlies heb gezet lijkt het me misschien nuttiger om in dit topic te posten
Ja het is ook zo verwarrend allemaalquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Overlopert!![]()
@MC: pm want als ik weer ga reageren vanaf actie=reactie wordt het volledig off-topic ben ik bang
Ik zal jequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:14 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja het is ook zo verwarrend allemaal![]()
Goed bezig... 7 kilo er al afquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Audreyoot het volgende:
Eerst in de slankreeks gepost maar aangezien ik de afgelopen twee weken toch echt even de focus op gewichtsverlies heb gezet lijkt het me misschien nuttiger om in dit topic te posten
Toen ik stopte met roken (3mnd geleden) heb ik ook besloten me een ander voedingspatroon aan te meten. Dit gaat niet op tijd van drie dagen dus ik ben bezig met een schema. Ik zit nu in de laatste week van mijn keto dieet (geen koolhydraten, veel eiwitten) en ben daar best veel mee afgevallen. Hierna ga ik langzaam mijn koolhydraten weer opbouwen en ga ik proberen in 6 maanden een aangepast voedingspatroon aan te meten wat gewoon werkt voor mij. Een dagje keto ziet er als volgt uit:
-knip-
Ik ben nu 7 kilo afgevallen en ik zou er graag nog 10 kwijtraken
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
De taliban opmerking zal me persoonlijk aan mijn derrière oxideren, maar een tikkeltje overtrokken is het wel. Ik draag bijvoorbeeld nooit een tulband.![]()
lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:29 schreef trovey het volgende:
Ik ga even aan mijn twee bammetjes met rosbief en een glaasje melk.
IJskoffie (koffie met bollen roomijs) of frapuccino (koffie met ijsblokjes en suiker) ik dacht laatst dat ik die laatste kreeg aangeboden, was het de eerstequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Purdey het volgende:
Ik ben ondanks de goddelijke ijskoffie 3 ons afgevallen sinds gisterGisteravond nog even keihard gefietst op de hometrainer fiets thuis
Teller staat nu, sinds maandagochtend, op 1,5 kilo
Wow, respect 90 kiloquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Vandaag precies 90 kg kwijt in 5 maanden tijd.
Wil er nog 25 kg af krijgen.
Succes allemaal.
WOW!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Succes allemaal.
Knap... vertel eens hoe en hoe je in je vel zitquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Succes allemaal.
Een mega gevecht, helemaal omdat ik dagelijks geconfronteerd werd met eten. Achteraf viel het ook weer reuze mee. Ik denk dat ik dankzij mijn doorzettingsvermogen tientallen mensen aan het slanken heb kunnen krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wow, respect 90 kilo
Dat getal kan ik me heel moeilijk voorstellen(Ik ben op mijn zwaarst 83 kilo
Mag ik vragen wat bij jou de knop was dat je besloot ik ga NU afvallen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Een mega gevecht, helemaal omdat ik dagelijks geconfronteerd werd met eten. Achteraf viel het ook weer reuze mee. Ik denk dat ik dankzij mijn doorzettingsvermogen tientallen mensen aan het slanken heb kunnen krijgen.
Maar ik ben heel open en eerlijk over hoe ik leefde.
Ik doe het met cambridge dieet, 5 maanden lang driemaal daags een shake.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Knap... vertel eens hoe en hoe je in je vel zit
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Succes allemaal.
Die knop kwam op een gegeven moment in december 2010, toen ik mijzelf voor het eerst terug zag op een stiekem genomen foto op eerste kerstdag. En toen ik ook weer een maat groter moest bestellen, en de verkoper van die webshop mij vertelde dat dit hun grootste maat was (8xl).quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat bij jou de knop was dat je besloot ik ga NU afvallen?
10 jaar lang elke dag voor 3 personen eten, geen beweging, en jezelf voor de gek houden dat het wel meevalt. Zo kom je ongeveer op 200kg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:41 schreef Isabeau het volgende:
wow, 200 kgHoe heb je dat 'bereikt'? Ik eet bijv regelmatig echt veel en veel te veel en beweeg gewoon veel te weinig en dik zijn zit in de familie, maar dan nog zou ik niet weten hoe je 200 kg kan worden.
Overigensvoor die ommezwaai in je leven!
Ja inderdaad, maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook respect voor mensen die 1 kg afvallen. De een heeft meer moeite met 10 kg en de ander heeft het makkelijker met 90 kg.quote:
Ja, dat was en is de grootste vrees, een zogenaamde vleesschort. Maar dat is onontkoombaar. Ik sport ontzettend veel, en ben nog jong, en rook niet, dus mijn huid is vrij rekbaar en soepel, en ik merk wel dat het flink mijn vel krimpt. Er zal natuurlijk altijd wat blijven hangen, maar dat moet maar operatief gebeuren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef Sjeen het volgende:
Super dat je die knop gevonden hebtHoe ga je het aanpakken als je op je streefgewicht zit? Want je leven lang driemaal per dag een shake zal niet je streven zijn, neem ik aan
Ik bedoelde overigens letterlijk 'hoe zit je in je vel'
Nogmaals respect en ik vind het moedig dat je zo je verhaal deeltquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die knop kwam op een gegeven moment in december 2010, toen ik mijzelf voor het eerst terug zag op een stiekem genomen foto op eerste kerstdag. En toen ik ook weer een maat groter moest bestellen, en de verkoper van die webshop mij vertelde dat dit hun grootste maat was (8xl).
Toen was de maat vol, allereerst heb al mijn kasten opengetrokken, en alles in vuilniszak gedaan en weggegooid. Want als zelfs de meeste bezorgrestaurants je van naam kennen, en je op straat gedag zeggen, is het goed mis. Dat was die spreekwoordelijke druppel.
[..]
10 jaar lang elke dag voor 3 personen eten, geen beweging, en jezelf voor de gek houden dat het wel meevalt. Zo kom je ongeveer op 200kg.
[..]
Ja inderdaad, maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook respect voor mensen die 1 kg afvallen. De een heeft meer moeite met 10 kg en de ander heeft het makkelijker met 90 kg.
[..]
Ja, dat was en is de grootste vrees, een zogenaamde vleesschort. Maar dat is onontkoombaar. Ik sport ontzettend veel, en ben nog jong, en rook niet, dus mijn huid is vrij rekbaar en soepel, en ik merk wel dat het flink mijn vel krimpt. Er zal natuurlijk altijd wat blijven hangen, maar dat moet maar operatief gebeuren.
Ik heb een keer een kelner ongelofelijk laten blozenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik kan me zo voorstellen aardig wat ongevraagde ''goedbedoelde'' adviezen over je heen hebt gekregen. Een vriendin van mij is boven de 100 kilo, de dingen die zij soms van een kelner () te horen krijgt in een restaurant als we uit eten zijn
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kelner ongelofelijk laten blozen
Ik bestelde een cola en hij zei: 'cola light?'
Ik: 'Ben ik soms te dik?'
Kelner kreeg prompt een enorme boei
Ja opmerkingen, gehoon, gelach, gesmoes. Elke dag, ben ik daarmee geconfronteerd. Bezorgwebsites als Just-Eat en Thuisbezorgd waren voor mij een geschenk uit de hemel. De laatste paar maanden liet ik zelfs mijn boodschappen bezorgen door Albert. Terwijl ik 100 meter van Albert Heijn, en 150 meter van Vomar Supermarkt af woon.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nogmaals respect en ik vind het moedig dat je zo je verhaal deelt
Ik kan me zo voorstellen aardig wat ongevraagde ''goedbedoelde'' adviezen over je heen hebt gekregen. Een vriendin van mij is boven de 100 kilo, de dingen die zij soms van een kelner () te horen krijgt in een restaurant als we uit eten zijn
Nou dat deed ik ook vaak, ik bestelde de vetste dingen uit het assortiment. Maar doe er toch maar een Cola Light bij, moet een beetje op de lijn letten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een keer een kelner ongelofelijk laten blozen
Ik bestelde een cola en hij zei: 'cola light?'
Ik: 'Ben ik soms te dik?'
Kelner kreeg prompt een enorme boei
Mja, vind ik niet zo gek. Ging je daar ook nog meer door eten of ging het het ene oor in en het andere oor uit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja opmerkingen, gehoon, gelach, gesmoes. Elke dag, ben ik daarmee geconfronteerd.
Damn... en het ergste is, je houdt anderen er niet mee voor de gek, hooguit jezelfquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:03 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou dat deed ik ook vaak, ik bestelde de vetste dingen uit het assortiment. Maar doe er toch maar een Cola Light bij, moet een beetje op de lijn letten.![]()
Of als ik naar de banketbakker ging, kocht 4 gebakjes, met de smoes, ik ben vandaag jarig.
Dat lag aan mijn gemoedstoestand. Soms ging ik meer eten, meestal was het ene oor in, andere oor uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mja, vind ik niet zo gek. Ging je daar ook nog meer door eten of ging het het ene oor in en het andere oor uit?
Hmm, koffie met ijsblokjes en melk. Er gaat wel een mini marsje in, voor de smaak 'karamel' aan de ijskoffie. En ze gooien er een mini bounty in als je kokos smaak wilquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:18 schreef Probability het volgende:
[..]
IJskoffie (koffie met bollen roomijs) of frapuccino (koffie met ijsblokjes en suiker) ik dacht laatst dat ik die laatste kreeg aangeboden, was het de eerste![]()
Alleen had ik net al een hele lekkere worteltaart met ijs op dus was het een beetje te veel
Precies, ik hield mijzelf voor de gek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Damn... en het ergste is, je houdt anderen er niet mee voor de gek, hooguit jezelf
Hmhm...klinkt ontzettend lekker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:10 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, koffie met ijsblokjes en melk. Er gaat wel een mini marsje in, voor de smaak 'karamel' aan de ijskoffie. En ze gooien er een mini bounty in als je kokos smaak wil
Soort Starbucks koffie was dit![]()
Net lunch: schaaltje meloenstukjes met rauwe ham, maaltijdreep, droge beschuitbol en pakje optimel. Kan er weer even tegenaan
Groot respect hoor, 90 kilo in 5 maanden is echt VEEL. Heel knap dat je 't volgehouden hebtquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hmhm...klinkt ontzettend lekker.
Geniet er lekker van.
Ik begrijp je volkomen, en natuurlijk heb ik ook wel eens trek in een vette hap, ben tenslotte maar een simpele ziel. Maar het voordeel van dit dieet is dat je ontzettend vol zit na 3 shakes, en je honger gevoel compleet verdwijnt. Ik heb in die 5 maanden geen seconde gesmokkeld, iets wat veel mede-afslankers nauwelijks bevatten. Nu woon ik precies boven de markt, en ruik ik de vers gebakken kibbeling, de gebakken belgische friet, de italiaanse lekkernijen en de vers gegrilde kippetjes. Elke donderdag en zaterdag. Maar ik blijf er van af, voorlopig. Ik mag het ooit wel weer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Groot respect hoor, 90 kilo in 5 maanden is echt VEEL. Heel knap dat je 't volgehouden hebt. Maar heb je nu nooit meer vreselijke zin in vet voedsel? Ik bedoel, ik bestel af en toe echt nog wel een pizza, spareribs oid. Af en toe jezelf verwennen mag toch? Of is de verleiding voor meer dan gewoon te groot?
Nou at hij daarvoor nou ook niet echt "mager"als ik zijn verhaal zo lees dus beter eten zal al veel hebben geholpen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Allereerst: wolferl, wat een geweldige prestatie!
Maar....
90 kilo afvallen in 5 maanden? Dat is gemiddeld 4,5 kilo per week!!!
Om dat in een week af te kunnen vallen moet je 31.500 kcal minder eten dan je deed in 1 week.
Dat zou dus betekenen dat je door die shakes te nuttigen zo'n 4.500 kcal per dag bespaarde.
Stel nou dat zo'n shake-dag 500 kcal levert, dan at je normaal gesproken per dag wel 5.000 kcal!
Gemiddeld ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Allereerst: wolferl, wat een geweldige prestatie!
Maar....
90 kilo afvallen in 5 maanden? Dat is gemiddeld 4,5 kilo per week!!!
Om dat in een week af te kunnen vallen moet je 31.500 kcal minder eten dan je deed in 1 week.
Dat zou dus betekenen dat je door die shakes te nuttigen zo'n 4.500 kcal per dag bespaarde.
Stel nou dat zo'n shake-dag 500 kcal levert, dan at je normaal gesproken per dag wel 5.000 kcal!
Nee dat is niet mogelijk, ze hebben wel soepen (groente, tomaat, champignon, chili) en porridge (een soort pap). Ik doe het 500 programma, maar er is ook een 800 programma, waar je geen 3, maar 2 shakes/repen/porrdidge/soepen moet nemen per dag. En een maaltijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, dan zijn die shakes ineens heel goedkoop![]()
Ik vind het echt goed van je! Ik zit zelf ook half te dubben of ik aan de shakes zal gaan voor een week of 3. Gewoon om een beginnetje te maken. Maar mij staat de zoetheid nogal tegen, ik moet er niet aan denken om 's ochtends een vanilleshake ofzo naar binnen te moeten werken. Zou het mogelijk zijn om dat spul met yoghurt te mengen?
Ik denk er ook over na.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, dan zijn die shakes ineens heel goedkoop![]()
Ik vind het echt goed van je! Ik zit zelf ook half te dubben of ik aan de shakes zal gaan voor een week of 3. Gewoon om een beginnetje te maken. Maar mij staat de zoetheid nogal tegen, ik moet er niet aan denken om 's ochtends een vanilleshake ofzo naar binnen te moeten werken. Zou het mogelijk zijn om dat spul met yoghurt te mengen?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:51 schreef eleusis het volgende:
Ik ben nog steeds ziek en misselijk dus dat afvallen gaat vast goed zo
Hilarische loopgravenoorlog trouwens, mijn complimenten.
Er zit inderdaad veel eiwitten in. Als ik jou was, zou ik meerdere consulenten in de wijde omgeving raadplegen. Een consulent moet ten alle tijden bereikbaar zijn, of in uiterste gevallen je terug antwoorden. Ook zou ik het met je huisarts bespreken. Een huisarts kan je namelijk toestemming geven, maar dan wel met extra controle bij hem, zodat ze jou goed in de gaten kunnen houden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk er ook over na.
Heb al geprobeerd een consulente te bellen, maar ze neemt niet op. Fijne eerste indruk.
Wolferl, misschien weet jij dat, is dit zo'n ontzettend eiwitdieet? Want ik weet niet of ik dat mag ivm nierafwijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |