Bij de 2e Miles moeten ze dat mens helemaal rechts eruit meppen...die staat veel te vrolijk te bewegen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef seasushi het volgende:
Yeah! De eerste keer de Miles gelopen en meteen 5!![]()
Nu alleen nog bedenken hoe ik die irritante hieperdepiephoera stem ,die maar door ratelt van haar eruit kan filteren. Daar ga ik me toch heel snel aan ergeren
Overlopert!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Audreyoot het volgende:
Eerst in de slankreeks gepost maar aangezien ik de afgelopen twee weken toch echt even de focus op gewichtsverlies heb gezet lijkt het me misschien nuttiger om in dit topic te posten
Ja het is ook zo verwarrend allemaalquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Overlopert!![]()
@MC: pm want als ik weer ga reageren vanaf actie=reactie wordt het volledig off-topic ben ik bang
Ik zal jequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:14 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja het is ook zo verwarrend allemaal![]()
Goed bezig... 7 kilo er al afquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Audreyoot het volgende:
Eerst in de slankreeks gepost maar aangezien ik de afgelopen twee weken toch echt even de focus op gewichtsverlies heb gezet lijkt het me misschien nuttiger om in dit topic te posten
Toen ik stopte met roken (3mnd geleden) heb ik ook besloten me een ander voedingspatroon aan te meten. Dit gaat niet op tijd van drie dagen dus ik ben bezig met een schema. Ik zit nu in de laatste week van mijn keto dieet (geen koolhydraten, veel eiwitten) en ben daar best veel mee afgevallen. Hierna ga ik langzaam mijn koolhydraten weer opbouwen en ga ik proberen in 6 maanden een aangepast voedingspatroon aan te meten wat gewoon werkt voor mij. Een dagje keto ziet er als volgt uit:
-knip-
Ik ben nu 7 kilo afgevallen en ik zou er graag nog 10 kwijtraken
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
De taliban opmerking zal me persoonlijk aan mijn derrière oxideren, maar een tikkeltje overtrokken is het wel. Ik draag bijvoorbeeld nooit een tulband.![]()
lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:29 schreef trovey het volgende:
Ik ga even aan mijn twee bammetjes met rosbief en een glaasje melk.
IJskoffie (koffie met bollen roomijs) of frapuccino (koffie met ijsblokjes en suiker) ik dacht laatst dat ik die laatste kreeg aangeboden, was het de eerstequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Purdey het volgende:
Ik ben ondanks de goddelijke ijskoffie 3 ons afgevallen sinds gisterGisteravond nog even keihard gefietst op de hometrainer fiets thuis
Teller staat nu, sinds maandagochtend, op 1,5 kilo
Wow, respect 90 kiloquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Vandaag precies 90 kg kwijt in 5 maanden tijd.
Wil er nog 25 kg af krijgen.
Succes allemaal.
WOW!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Succes allemaal.
Knap... vertel eens hoe en hoe je in je vel zitquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Succes allemaal.
Een mega gevecht, helemaal omdat ik dagelijks geconfronteerd werd met eten. Achteraf viel het ook weer reuze mee. Ik denk dat ik dankzij mijn doorzettingsvermogen tientallen mensen aan het slanken heb kunnen krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wow, respect 90 kilo
Dat getal kan ik me heel moeilijk voorstellen(Ik ben op mijn zwaarst 83 kilo
Mag ik vragen wat bij jou de knop was dat je besloot ik ga NU afvallen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Een mega gevecht, helemaal omdat ik dagelijks geconfronteerd werd met eten. Achteraf viel het ook weer reuze mee. Ik denk dat ik dankzij mijn doorzettingsvermogen tientallen mensen aan het slanken heb kunnen krijgen.
Maar ik ben heel open en eerlijk over hoe ik leefde.
Ik doe het met cambridge dieet, 5 maanden lang driemaal daags een shake.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Knap... vertel eens hoe en hoe je in je vel zit
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef wolferl het volgende:
Succes allemaal.
Die knop kwam op een gegeven moment in december 2010, toen ik mijzelf voor het eerst terug zag op een stiekem genomen foto op eerste kerstdag. En toen ik ook weer een maat groter moest bestellen, en de verkoper van die webshop mij vertelde dat dit hun grootste maat was (8xl).quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat bij jou de knop was dat je besloot ik ga NU afvallen?
10 jaar lang elke dag voor 3 personen eten, geen beweging, en jezelf voor de gek houden dat het wel meevalt. Zo kom je ongeveer op 200kg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:41 schreef Isabeau het volgende:
wow, 200 kgHoe heb je dat 'bereikt'? Ik eet bijv regelmatig echt veel en veel te veel en beweeg gewoon veel te weinig en dik zijn zit in de familie, maar dan nog zou ik niet weten hoe je 200 kg kan worden.
Overigensvoor die ommezwaai in je leven!
Ja inderdaad, maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook respect voor mensen die 1 kg afvallen. De een heeft meer moeite met 10 kg en de ander heeft het makkelijker met 90 kg.quote:
Ja, dat was en is de grootste vrees, een zogenaamde vleesschort. Maar dat is onontkoombaar. Ik sport ontzettend veel, en ben nog jong, en rook niet, dus mijn huid is vrij rekbaar en soepel, en ik merk wel dat het flink mijn vel krimpt. Er zal natuurlijk altijd wat blijven hangen, maar dat moet maar operatief gebeuren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef Sjeen het volgende:
Super dat je die knop gevonden hebtHoe ga je het aanpakken als je op je streefgewicht zit? Want je leven lang driemaal per dag een shake zal niet je streven zijn, neem ik aan
Ik bedoelde overigens letterlijk 'hoe zit je in je vel'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |