abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97928571
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

En weer een lid van de slank reeks taliban :')
Vind je dat een normale opmerking :?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97928606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh brr. klinkt naar.
Is het ook, heb er toch zeker een paar dagen goed last van. Alsof je met een loom gevoel in je been rond loopt (lam loof weet ik het) sessie van 3 keer weer, over 2 weken weer terug

quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat zei de dokter, als ik vragen mag, over het bewegen? Daar ben ik namelijk rete nieuwsgierig naar.
Niet veel. Maar rustig aan doen en niet te fanatiek dus :')

En ondanks dat ik me ontzettend KUT voel deze week over alles wat maar mis kon gaan en mis gaat, heb ik me niet vergrepen naar snoep/koek/ships, 2 ijsjes gehad deze week
Dus ik voel me ergens wel heel erg sterk, en ik ga gewoon door met mijn normale eetpatroon

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2011 10:43:47 ]
pi_97928650
quote:
13s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vind je dat een normale opmerking :?
Daar lijkt het anders verdomd veel op en ik lees in meerdere topics dat mensen liever niet in het slankreeks komen. Seven heeft niet voor niets haar eigen topic bijv.
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:44:27 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97928666
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet bezig met gezond en bewust leven damn. Jij jou manier ik de mijne :Y
Je schransbuien doen mij vermoeden van niet :').

Maar je snapt toch wel dat je houding averechts werkt? Je werkt echt iedereen tegen je in het harnas zo.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:45:56 #180
244933 trovey
Nachtoele
pi_97928725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik heb weer een spuit in mijn poot gekregen dus even niet vandaag maar ik hoop na het weekend weer te gaan lopen
Verder hou ik vocht vast want ik ben ongesteld (jeeeeeeeej)

Lekker de spons spelen *O* ....wel een voordeel is dat je daarna weer spectaculair bent afgevallen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97928726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Is het ook, heb er toch zeker een paar dagen goed last van. Alsof je met een loom gevoel in je been rond loopt (lam loof weet ik het) sessie van 3 keer weer, over 2 weken weer terug

[..]

Niet veel. Maar rustig aan doen en niet te fanatiek dus :')

En ondanks dat ik me ontzettend KUT voel deze week over alles wat maar mis kon gaan en mis gaat, heb ik me niet vergrepen naar snoep/koek/ships, 2 ijsjes gehad deze week
Dus ik voel me ergens wel heel erg sterk, en ik ga gewoon door met mijn normale eetpatroon
Hmmm, hij heeft niet gekeken naar hoe je bewoog of tips gegeven?

Verder props dat jij je niet vergrepen hebt aan de koekjes en chips ^O^
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:46:25 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97928742
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Daar lijkt het anders verdomd veel op en ik lees in meerdere topics dat mensen liever niet in het slankreeks komen. Seven heeft niet voor niets haar eigen topic bijv.
We zeggen helemaal niet dat we in Slank de wijsheid in pacht hebben, hoor.
Maar je hoeft niet bepaald hooggeschoold te zijn om te weten dat jouw eetgedrag helemaal níets met bewust en gezond leven te maken heeft.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:46:46 #183
244933 trovey
Nachtoele
pi_97928757
Jullie zouden toch ophouden met bekvechten? ;(
Optimist tot in de kist
pi_97928788
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar je snapt toch wel dat je houding averechts werkt? Je werkt echt iedereen tegen je in het harnas zo.
Alleen de mensen van de slankreeks en dat ervaar ik niet als een gemis.
pi_97928803
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja vik daar waren we al achter :P

maar er is ook gevraagd om nu gewoon verder ontopic te gaan en dit topic niet te laten ondersneeuwen, er zijn meer mensen die hier posten.

dus klaar nu, ik edit gewoon alles wat nu gezeur is. dus ga gewoon lekker verder ontopic, dat lijkt me een stuk beter :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97928818
ik zei klaar nu.

Mocht je verder willen discussiëren dan kan dat via dm of pm, dit topic gaat gewoon weer verder. :)

[ Bericht 43% gewijzigd door DarkElf op 09-06-2011 10:49:24 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:48:34 #187
251095 Purdey
Better off alone..
pi_97928829
Ik ben ondanks de goddelijke ijskoffie 3 ons afgevallen sinds gister :D Gisteravond nog even keihard gefietst op de hometrainer fiets thuis ^O^ Teller staat nu, sinds maandagochtend, op 1,5 kilo w/
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_97928856
klaar nu.

[ Bericht 97% gewijzigd door DarkElf op 09-06-2011 10:49:51 ]
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:49:27 #189
244933 trovey
Nachtoele
pi_97928857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Purdey het volgende:
Ik ben ondanks de goddelijke ijskoffie 3 ons afgevallen sinds gister :D Gisteravond nog even keihard gefietst op de hometrainer fiets thuis ^O^ Teller staat nu, sinds maandagochtend, op 1,5 kilo w/
*O* *O* *O*

Ik ga nu even de Miles doen...althans waarschijnlijk nummer 1 en 5. :P
Optimist tot in de kist
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:49:57 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97928872
klaar nu

[ Bericht 82% gewijzigd door DarkElf op 09-06-2011 10:50:14 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_97928941
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Lekker de spons spelen *O* ....wel een voordeel is dat je daarna weer spectaculair bent afgevallen. :P
zou het? :D zou top zijn, verder gewoon weer veel drinken ;)
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:45 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Hmmm, hij heeft niet gekeken naar hoe je bewoog of tips gegeven?

Nee niet echt
Mocht na die sessie van 3 spuiten weer niet helpen dan ga ik de fysio wel weer bellen :Y
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:53:55 #192
244933 trovey
Nachtoele
pi_97929019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

[..]

Ik raak binnen 2 dagen 1,6 kilo kwijt als dat vocht weer weg is...behoorlijk spectaculair vind ik. :P
Optimist tot in de kist
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:55:26 #193
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97929075
Bijna jammer dat ik niet in "die periode van de maand" kan komen :P
Live life to the Ender :D
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:56:50 #194
244933 trovey
Nachtoele
pi_97929119
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Ender_W het volgende:
Je mist niets. }:|
Optimist tot in de kist
pi_97929152
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:49 schreef MalaCocinera het volgende:
klaar nu.
Ik ben anders een lekker wijf hoor :{w

Maar goed. Ik kan me best voorstellen dat twee zakken chips wegkanen lekker kan zijn. Een zak krijg ik zo ook moeiteloos weg :P

Volgens mij is hier echter misgelopen omdat Uniek zei dat als je het niet doet, je je dan morgen "nog beter" voelt. Waarmee ze -volgens mij- niet bedoelde dat je je per se "klote" gaat voelen, maar nóg beter.

Anyway, slankies zijn best lief hoor. Net zoals iedereen in deze reeks ook vast lief zal zijn :) De taliban opmerking zal me persoonlijk aan mijn derrière oxideren, maar een tikkeltje overtrokken is het wel. Ik draag bijvoorbeeld nooit een tulband. :s)

Verder denk ik dat iedereen zijn voedingspatroon zo moet inrichten dat je je er goed bij voelt. Zo lang het bij een enkele schransbui blijft, lijkt het mij weinig kwaad kunnen. Als je je er maar écht goed bij voelt en ervan geniet. Bij mij werkt het helaas niet zo. Schransen = spijt hebben achteraf.
pi_97929164
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

[..]

Nee niet echt
Mocht na die sessie van 3 spuiten weer niet helpen dan ga ik de fysio wel weer bellen :Y
Een sessie van 3 spuiten?!!! Mag je tussentijds bewegen?

Mag ik vragen waardoor ontsteking in je heup is ontstaan?

Ik ben nogal gefascineerd door beweging en de bijhorende problematiek, als ik te veel vraag zeggen hoor :P
pi_97929272
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben anders een lekker wijf hoor :{w

Maar goed. Ik kan me best voorstellen dat twee zakken chips wegkanen lekker kan zijn. Een zak krijg ik zo ook moeiteloos weg :P

Volgens mij is hier echter misgelopen omdat Uniek zei dat als je het niet doet, je je dan morgen "nog beter" voelt. Waarmee ze -volgens mij- niet bedoelde dat je je per se "klote" gaat voelen, maar nóg beter.

Anyway, slankies zijn best lief hoor. Net zoals iedereen in deze reeks ook vast lief zal zijn :) De taliban opmerking zal me persoonlijk aan mijn derrière oxideren, maar een tikkeltje overtrokken is het wel. Ik draag bijvoorbeeld nooit een tulband. :s)

Verder denk ik dat iedereen zijn voedingspatroon zo moet inrichten dat je je er goed bij voelt. Zo lang het bij een enkele schransbui blijft, lijkt het mij weinig kwaad kunnen. Als je je er maar écht goed bij voelt en ervan geniet. Bij mij werkt het helaas niet zo. Schransen = spijt hebben achteraf.
Dat lijkt me oprecht vreselijk om zo in het leven te moeten staan. Gelukkig heb ik daar geen last van :7

Een wijs man zei me ooit, ga eten niet koppelen aan pijn en verdriet daar wordt je namelijk een emotie eter van.
pi_97929402
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat lijkt me oprecht vreselijk om zo in het leven te moeten staan. Gelukkig heb ik daar geen last van :7

Een wijs man zei me ooit, ga eten niet koppelen aan pijn en verdriet daar wordt je namelijk een emotie eter van.
Nee, je draait het om :D Ik ga niet eten omdat ik ongelukkig ben (pijn/verdriet), maar gewoon omdat ik soms gigantische lekkere trek heb :Y) :9

Alleen, mede doordat ik momenteel probeer af te vallen (aangekomen door o.a. medicijngebruik), heb ik daar dus achteraf spijt van. Schransbuien werken niet bevorderlijk voor het afvallen :P

En alleen maar mooi voor jou dat je er oprecht van kunt genieten zonder spijt achteraf.

(ik vind je overigens een beetje vijandig overkomen, geen idee of ik dat gewoon verkeerd interpreteer, maar ook al ben ik een slankie: i come in peace :) )
pi_97929470
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik raak binnen 2 dagen 1,6 kilo kwijt als dat vocht weer weg is...behoorlijk spectaculair vind ik. :P
Hmm ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet, ik voel me de eerste 2 dagen wel altijd enorm opgeblazen :D
Dus ik ga voor de grap eens wegen ... over een paar dagen :)
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Ender_W het volgende:
Je mag het overnemen, echt, per direct, en wel nu }:|
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Een sessie van 3 spuiten?!!! Mag je tussentijds bewegen?

Mag ik vragen waardoor ontsteking in je heup is ontstaan?

Ik ben nogal gefascineerd door beweging en de bijhorende problematiek, als ik te veel vraag zeggen hoor :P
Bewegen mag wel maar rustig aan anders helpt het geen drol. Dus ik hervat het lopen wel maar doe ik gewoon een tandje lager ofzo. Daar waar ik de vorige keer zoiets van had: Laat ook maar + vreetbuien, heb ik nu meer: oke het zij zo dan maar minder bewegen, maar gezond blijven eten...
De ontsteking is ontstaan na de geboorte van mijn jongste zoon al heb ik daarvoor ook al een paar ik last gehad maar toen alleen diclofenac voor gekregen. Het is ook wel eens een jaartje weggeweest hoor... maar het is en blijft een zwak punt.
pi_97929482
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, je draait het om :D Ik ga niet eten omdat ik ongelukkig ben (pijn/verdriet), maar gewoon omdat ik soms gigantische lekkere trek heb :Y) :9

Alleen, mede doordat ik momenteel probeer af te vallen (aangekomen door o.a. medicijngebruik), heb ik daar dus achteraf spijt van. Schransbuien werken niet bevorderlijk voor het afvallen :P

En alleen maar mooi voor jou dat je er oprecht van kunt genieten zonder spijt achteraf.

(ik vind je overigens een beetje vijandig overkomen, geen idee of ik dat gewoon verkeerd interpreteer, maar ook al ben ik een slankie: i come in peace :) )
Actie reactie he ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')