Waarom moet als toch te verklaren zijn voor ''slanke'' dames? Want het zijn die die op een bepaalde manier reageren. De dikkertjes gunnen me het gewoon. Bijna een reden om gewoon dik te blijvenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, dat is inderdaad een zeer duidelijk antwoord op de vraag die ik stelde! Bedankt!!
Wat schattigquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:27 schreef trovey het volgende:
Kinders kinders (ja, dat mag ik zeggen als 40+er) hou eens op met bekvechten.....
[ afbeelding ]
Dance zit erin speciaal voor de beweging.
Jemig, hoe oud ben je? 12?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom moet als toch te verklaren zijn voor ''slanke'' dames? Want het zijn die die op een bepaalde manier reageren. De dikkertjes gunnen me het gewoon. Bijna een reden om gewoon dik te blijven
Ah de peace maker, je bent toch niet toevallig middelste kind he?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:27 schreef trovey het volgende:
Kinders kinders (ja, dat mag ik zeggen als 40+er) hou eens op met bekvechten.....
[ afbeelding ]
Dance zit erin speciaal voor de beweging.
Ik doe mijn best.quote:
Nee, na mij was de koek op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah de peace maker, je bent toch niet toevallig middelste kind he?
De jouwe hadden mogen uitleggen dat iemand dingen anders doet dan jij en daar gelukkig mee is. Dat je dat ook kunt accepteren en respecteren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Dan mogen je ouders wel wat beter op je gezondheid letten
Oh, en je lekker buiten laten spelen ipv internetten
Hebben ze gedaan! Daarom stelde ik ook uit interesse en de poging om je te begrijpen een vraag waar ik vervolgens geen normaal antwoord op kreeg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De jouwe hadden mogen uitleggen dat iemand dingen anders doet dan jij en daar gelukkig mee is. Dat je dat ook kunt accepteren en respecteren.
Ik heb weer een spuit in mijn poot gekregen dus even niet vandaag maar ik hoop na het weekend weer te gaan lopenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:34 schreef DarkElf het volgende:
jaja zo kan t wel weer .. punt dus.
ipv dit gezever post eens lijstjes/updates en wat gaat iedereen sporten vandaag ?
in dit zalige weer is wandelen al een prima optie
wat voor spuit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb weer een spuit in mijn poot gekregen dus even niet vandaag maar ik hoop na het weekend weer te gaan lopen
oh brr. klinkt naar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo'n hele dikke
Met corticosteroiden
Wat zei de dokter, als ik vragen mag, over het bewegen? Daar ben ik namelijk rete nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb weer een spuit in mijn poot gekregen dus even niet vandaag maar ik hoop na het weekend weer te gaan lopen
Verder hou ik vocht vast want ik ben ongesteld (jeeeeeeeej)
Jezus Christus, wat een verzuurd figuur ben jij zegquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En dat bepaal jij voor mij! Ik heb nog niet op je geklikt, maar zit je in de slank reeks? Want zo kom je namelijk wel over
Ja dus, lid van de slank reeks
Wie zegt dat ik niet bezig met gezond en bewust leven damn. Jij jou manier ik de mijnequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens, over je opmerking 'dan blisjf ik liever dik'..
Zou het niet 'handiger' zijn om je vooral te concenteren op gezond in plaats van op 'dik' of 'slank'. Je kunt zeggen van de Slank reeks wat je wilt, maar de nadruk ligt daar vooral op het gezond en bewust leven.
Er is niets mis met af en toe weten dat je meer Kcals binnenkrijgt die avond/dag. Zo heb ik vanavond ook een eindejaarsfeestje van de studie met barbecue en waarschijnlijk aardig wat bier. ja, dat is ook 'gepland', maar niet echt in de categorie 'vanavond ga ik me lekker volstoppen'. Ik kan het al willen vallen (hopelijk vooral voor je gezondheid) gewoon niet rijmen met je gepland volstoppen 'om het volstoppen', ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen, maargoed, daarom stelde ik ook de vraag waarom je dat zou doen en hoopte eigenlijk op een iets meer diepgaand antwoord..
En weer een lid van de slank reeks talibanquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat een verzuurd figuur ben jij zeg.
Volgens mij heb jij het doel van dit topic niet helemaal begrepen met je idiote schransbuien.
Vind je dat een normale opmerkingquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En weer een lid van de slank reeks taliban
Is het ook, heb er toch zeker een paar dagen goed last van. Alsof je met een loom gevoel in je been rond loopt (lam loof weet ik het) sessie van 3 keer weer, over 2 weken weer terugquote:
Niet veel. Maar rustig aan doen en niet te fanatiek dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat zei de dokter, als ik vragen mag, over het bewegen? Daar ben ik namelijk rete nieuwsgierig naar.
Daar lijkt het anders verdomd veel op en ik lees in meerdere topics dat mensen liever niet in het slankreeks komen. Seven heeft niet voor niets haar eigen topic bijv.quote:
Je schransbuien doen mij vermoeden van nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet bezig met gezond en bewust leven damn. Jij jou manier ik de mijne
Lekker de spons spelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verder hou ik vocht vast want ik ben ongesteld (jeeeeeeeej)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |