Hmmm, hij heeft niet gekeken naar hoe je bewoog of tips gegeven?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook, heb er toch zeker een paar dagen goed last van. Alsof je met een loom gevoel in je been rond loopt (lam loof weet ik het) sessie van 3 keer weer, over 2 weken weer terug
[..]
Niet veel. Maar rustig aan doen en niet te fanatiek dus
En ondanks dat ik me ontzettend KUT voel deze week over alles wat maar mis kon gaan en mis gaat, heb ik me niet vergrepen naar snoep/koek/ships, 2 ijsjes gehad deze week
Dus ik voel me ergens wel heel erg sterk, en ik ga gewoon door met mijn normale eetpatroon
We zeggen helemaal niet dat we in Slank de wijsheid in pacht hebben, hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar lijkt het anders verdomd veel op en ik lees in meerdere topics dat mensen liever niet in het slankreeks komen. Seven heeft niet voor niets haar eigen topic bijv.
Alleen de mensen van de slankreeks en dat ervaar ik niet als een gemis.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je schransbuien doen mij vermoeden van niet.
Maar je snapt toch wel dat je houding averechts werkt? Je werkt echt iedereen tegen je in het harnas zo.
Ja vik daar waren we al achterquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je schransbuien doen mij vermoeden van niet.
Maar je snapt toch wel dat je houding averechts werkt? Je werkt echt iedereen tegen je in het harnas zo.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Purdey het volgende:
Ik ben ondanks de goddelijke ijskoffie 3 ons afgevallen sinds gisterGisteravond nog even keihard gefietst op de hometrainer fiets thuis
Teller staat nu, sinds maandagochtend, op 1,5 kilo
zou het?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Lekker de spons spelen....wel een voordeel is dat je daarna weer spectaculair bent afgevallen.
Nee niet echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hmmm, hij heeft niet gekeken naar hoe je bewoog of tips gegeven?
Ik raak binnen 2 dagen 1,6 kilo kwijt als dat vocht weer weg is...behoorlijk spectaculair vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou het?zou top zijn, verder gewoon weer veel drinken
[..]
Je mist niets.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Ender_W het volgende:
Bijna jammer dat ik niet in "die periode van de maand" kan komen
Ik ben anders een lekker wijf hoorquote:
Een sessie van 3 spuiten?!!! Mag je tussentijds bewegen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou het?zou top zijn, verder gewoon weer veel drinken
[..]
Nee niet echt
Mocht na die sessie van 3 spuiten weer niet helpen dan ga ik de fysio wel weer bellen
Dat lijkt me oprecht vreselijk om zo in het leven te moeten staan. Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben anders een lekker wijf hoor![]()
Maar goed. Ik kan me best voorstellen dat twee zakken chips wegkanen lekker kan zijn. Een zak krijg ik zo ook moeiteloos weg![]()
Volgens mij is hier echter misgelopen omdat Uniek zei dat als je het niet doet, je je dan morgen "nog beter" voelt. Waarmee ze -volgens mij- niet bedoelde dat je je per se "klote" gaat voelen, maar nóg beter.
Anyway, slankies zijn best lief hoor. Net zoals iedereen in deze reeks ook vast lief zal zijnDe taliban opmerking zal me persoonlijk aan mijn derričre oxideren, maar een tikkeltje overtrokken is het wel. Ik draag bijvoorbeeld nooit een tulband.
![]()
Verder denk ik dat iedereen zijn voedingspatroon zo moet inrichten dat je je er goed bij voelt. Zo lang het bij een enkele schransbui blijft, lijkt het mij weinig kwaad kunnen. Als je je er maar écht goed bij voelt en ervan geniet. Bij mij werkt het helaas niet zo. Schransen = spijt hebben achteraf.
Nee, je draait het omquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat lijkt me oprecht vreselijk om zo in het leven te moeten staan. Gelukkig heb ik daar geen last van
Een wijs man zei me ooit, ga eten niet koppelen aan pijn en verdriet daar wordt je namelijk een emotie eter van.
Hmm ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet, ik voel me de eerste 2 dagen wel altijd enorm opgeblazenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik raak binnen 2 dagen 1,6 kilo kwijt als dat vocht weer weg is...behoorlijk spectaculair vind ik.
Je mag het overnemen, echt, per direct, en wel nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Ender_W het volgende:
Bijna jammer dat ik niet in "die periode van de maand" kan komen
Bewegen mag wel maar rustig aan anders helpt het geen drol. Dus ik hervat het lopen wel maar doe ik gewoon een tandje lager ofzo. Daar waar ik de vorige keer zoiets van had: Laat ook maar + vreetbuien, heb ik nu meer: oke het zij zo dan maar minder bewegen, maar gezond blijven eten...quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Een sessie van 3 spuiten?!!! Mag je tussentijds bewegen?
Mag ik vragen waardoor ontsteking in je heup is ontstaan?
Ik ben nogal gefascineerd door beweging en de bijhorende problematiek, als ik te veel vraag zeggen hoor
Actie reactie hequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, je draait het omIk ga niet eten omdat ik ongelukkig ben (pijn/verdriet), maar gewoon omdat ik soms gigantische lekkere trek heb
![]()
![]()
Alleen, mede doordat ik momenteel probeer af te vallen (aangekomen door o.a. medicijngebruik), heb ik daar dus achteraf spijt van. Schransbuien werken niet bevorderlijk voor het afvallen![]()
En alleen maar mooi voor jou dat je er oprecht van kunt genieten zonder spijt achteraf.
(ik vind je overigens een beetje vijandig overkomen, geen idee of ik dat gewoon verkeerd interpreteer, maar ook al ben ik een slankie: i come in peace)
Bij de 2e Miles moeten ze dat mens helemaal rechts eruit meppen...die staat veel te vrolijk te bewegen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef seasushi het volgende:
Yeah! De eerste keer de Miles gelopen en meteen 5!![]()
Nu alleen nog bedenken hoe ik die irritante hieperdepiephoera stem ,die maar door ratelt van haar eruit kan filteren. Daar ga ik me toch heel snel aan ergeren
Overlopert!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Audreyoot het volgende:
Eerst in de slankreeks gepost maar aangezien ik de afgelopen twee weken toch echt even de focus op gewichtsverlies heb gezet lijkt het me misschien nuttiger om in dit topic te posten
Ja het is ook zo verwarrend allemaalquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Overlopert!![]()
@MC: pm want als ik weer ga reageren vanaf actie=reactie wordt het volledig off-topic ben ik bang
Ik zal jequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:14 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja het is ook zo verwarrend allemaal![]()
Goed bezig... 7 kilo er al afquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef Audreyoot het volgende:
Eerst in de slankreeks gepost maar aangezien ik de afgelopen twee weken toch echt even de focus op gewichtsverlies heb gezet lijkt het me misschien nuttiger om in dit topic te posten
Toen ik stopte met roken (3mnd geleden) heb ik ook besloten me een ander voedingspatroon aan te meten. Dit gaat niet op tijd van drie dagen dus ik ben bezig met een schema. Ik zit nu in de laatste week van mijn keto dieet (geen koolhydraten, veel eiwitten) en ben daar best veel mee afgevallen. Hierna ga ik langzaam mijn koolhydraten weer opbouwen en ga ik proberen in 6 maanden een aangepast voedingspatroon aan te meten wat gewoon werkt voor mij. Een dagje keto ziet er als volgt uit:
-knip-
Ik ben nu 7 kilo afgevallen en ik zou er graag nog 10 kwijtraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |