Cambridge werkt uitstekend, alleen jammer dat het vaak verward word met die troep van Herbalife. Het is compleet anders namelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:53 schreef Audreyoot het volgende:
wow goed van je wolferl!
Cambridge werkt echt goed he! Een vriendin van me is ook al 25 kilo ervan afgevallen. Ik wilde het ook proberen maar heb toch voor keto gekozen (omdat ik het gevoel heb dat dat toch 'gezonder' is voor het gewicht waar ik op zit). Cambridge is wel een goede uitkomst als je veel overgewicht hebt!
Heb inderdaad net een andere consulente aan de telefoon gehad, lief mens.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Er zit inderdaad veel eiwitten in. Als ik jou was, zou ik meerdere consulenten in de wijde omgeving raadplegen. Een consulent moet ten alle tijden bereikbaar zijn, of in uiterste gevallen je terug antwoorden. Ook zou ik het met je huisarts bespreken. Een huisarts kan je namelijk toestemming geven, maar dan wel met extra controle bij hem, zodat ze jou goed in de gaten kunnen houden.
Maar ik zou echt ten alle tijden dit heel goed bespreken met je huisarts.
Succes.
Nou het verschil zit hem niet zozeer niet in de producten, maar meer in de manier van begeleiden en verkopen. Bij Cambridge moet je elke week op bezoek komen bij je consulent, bespreek je de week, wat er gaat komen. Hij of zij zijn speciaal opgeleid in het begeleiden van hun cliënten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:03 schreef DarkElf het volgende:
wat is het verschil dan?
een shake is een shake, en je krijgt al je voedingstoffen binnen zeggen ze dus dat zal heus ook, maar je loopt altijd hetzelfde risico; namelijk dat je weer aankomt als je gewoon gaat proberen te eten.
Begrijp me niet verkeerd, voor ik weer van van alles beticht word hier, ik vind t razendknap van je
en ik hoop echt dat het blijvend is maar persoonlijk geloof ik niet zo dat je t probleem; verkeerd eten en keuzes maken, echt aanpakt met leven op shakes.
Soms wel.. niet altijd..quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Bestaan die Danootjedingen met een stokje erbij nog om in te vriezen?
Ik zou niet kiezen voor die aanlenglimonade!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef Tink89 het volgende:
.....
Nog tips om dit beter te doen? Ik ben wat minder gaan bewegen, maar zwem 1 keer in de week en fiets naar school en we wandelen ook nog ongeveer 1 keer in de week een uurtje
Xx!
Ik wel... maar goed, wie ben ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:48 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik zou niet kiezen voor die aanlenglimonade!
Tsja voor ieder de eigen keuze maar ze vroeg om tipsquote:
Dat ligt dus helemaal aan de situatie, op het moment dat dit als alternatief gekomen is voor frisdrank, zie ik het probleem nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Tsja voor ieder de eigen keuze maar ze vroeg om tipsMijn vriend is dol op dat spul en het is hem erg afgeraden door en een diëtist en de sportinstructeur.
Je kan misschien beter voor water met citroensap en ijs kiezen of inderdaad dat glas thee?
Dat dacht ik eigenlijk ook, ik neem een beetje limonade met veel water en voor mij is dit een handige manier om meer te drinken, anders haal ik de 2 liter per dag nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe erg kan dat nu zijn als je de ranja en en het water niet 50/50 doet
ik ben net alles aan t editen omdat ik dat niet doorhad (zit bij te lezen en te reageren tegelijk). ik lurk hier overigens nog regelmatig, ook al post ik tegenwoordig in slank. maar als jij die quote nou ook even edit is er niks aan t handje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die discussie is van uren geleden en jij gaat het nog even dunnetjes overdoen?
Dat moet je ook helemaal zelf wetenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook, ik neem een beetje limonade met veel water en voor mij is dit een handige manier om meer te drinken, anders haal ik de 2 liter per dag niet
Maar als het warmer wordt, en ik die 2 liter makkelijk haal, dan ik zal ik minder aanlenglimonade gaan drinken
Xx!
ps. Overigens is het geen alternatief voor frisdrank, wel voor vruchtensap
Natuurlijk is water beter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:15 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat moet je ook helemaal zelf wetenEcht 'slecht' is het ook niet, alleen is water beter volgens mij.
t is idd. net zo iets als vruchtensap qua suiker, al zit er in sommig vruchtensap (niet goudappeltje ofzo) nog wel íets aan vezels en natuurlijk meer voedingsstoffen uit het fruit dan de suiker+ smaakstoffen uit limonadesiroop.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook, ik neem een beetje limonade met veel water en voor mij is dit een handige manier om meer te drinken, anders haal ik de 2 liter per dag niet
Maar als het warmer wordt, en ik die 2 liter makkelijk haal, dan ik zal ik minder aanlenglimonade gaan drinken
Xx!
ps. Overigens is het geen alternatief voor frisdrank, wel voor vruchtensap
appel is prima maar dat blikje drinken erbij slaat nergens opquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:37 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik hier mijn eet-lijstje van vandaag eens neerzetten?
Dan kunnen jullie spuien
Ontbijt: Groene appel! Met een energy blikje light.![]()
Lunch: 2 witte bolletjes (moesten op) met leverkaas (moest ook op)
Tussendoor: 1 bruine boterham met kaas en wat mosterd
Avondeten: Stamppot andijvie met wat spekjes en een lekkere vette rookworst van de hema![]()
Vanavond: n Appel!!
Gedronken: 3 van die energy blikjes, halve liter crystal cleur (er gaat morgen water in het flesje, maar ik had geen flesje meer)
Als ik hier zelf naar kijk denk ik, redelijk. Minder energy blikjes, meer water. Die bruine boterham moet voortaan tussen de middag, en de rookworst van de hema niet te vaak.
Je hebt het zelf heel goed door andersquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:37 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik hier mijn eet-lijstje van vandaag eens neerzetten?
Dan kunnen jullie spuien
Ontbijt: Groene appel! Met een energy blikje light.![]()
Lunch: 2 witte bolletjes (moesten op) met leverkaas (moest ook op)
Tussendoor: 1 bruine boterham met kaas en wat mosterd
Avondeten: Stamppot andijvie met wat spekjes en een lekkere vette rookworst van de hema![]()
Vanavond: n Appel!!
Gedronken: 3 van die energy blikjes, halve liter crystal cleur (er gaat morgen water in het flesje, maar ik had geen flesje meer)
Als ik hier zelf naar kijk denk ik, redelijk. Minder energy blikjes, meer water. Die bruine boterham moet voortaan tussen de middag, en de rookworst van de hema niet te vaak.
das waar idd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je hebt het zelf heel goed door andersDingen opeten omdat het moet daar zou ik mee stoppen (moeilijk ik weet het) lijkt me geen goede eetgewoonte. Ik schaar dat onder de categorie emotie eten.
3 meest logische mogelijkheden:quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:22 schreef Purdey het volgende:
Net weer lekker gegeten, had enorme trek ook! Witte bonen/snijbonen, puree uit een zakje, flinke biefstuk. Toe een bekertje frambozenyoghurt met lijnzaadjes, ik merk dat ik geen/weinig ontlasting meer heb sinds m'n dieet
Loeren ze al terugquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooh, lekker sporten! En uit mn ooghoeken naar alle plorken loeren
Ik drink 1 liter water, en erbij nog 2 flinke bekers (400 ml) rooibosthee, en 's avonds nog een glas cola zero. Vezels, ik eet wel fruit, vooral ananas vanwege de vezels en op m'n nuchtere maag 2 kiwi's. Maar misschien dat ik te weinig eet, zou kunnen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
3 meest logische mogelijkheden:
-te weinig eten
-te weinig vezels
-genoeg/meer vezels maar te weinig water
Die appel was als ontbijt omdat ik als tip kreeg tot 12 uur alleen maar fruit te eten. Das me niet goed bevallen vandaag, vandaar die extra bruine boterham. Was echt gaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
appel is prima maar dat blikje drinken erbij slaat nergens op
neem dan koffie. En is dat alles voor je ontbijt?? Waar zijn de vezels?
Of neem een bak muesli met wat fruit en yoghurt of kwark ofzo
Ontbijt als een keizer, lunch als een koning en dineer als een zwerver zeggen ze wel eens
's ochtends heb je je voedingsstoffen nodig omdat je de hele dag bezig gaat zijn, naarmate de dag vordert kan je lichter gaan eten..
verder veel carbs, wit brood (neem liever volkoren of meergranen zoals bij je lunch) en niet zulk vet beleg maar kies liever fricandeau, rosbief, kipfilet, tonijn, geitenkaas (smeerbaar bijvoorbeeld), eventueel 30+ kaas hoewel veel mensen dat of niet lekker vinden of zelfs onnodig als je af wilt vallen.. dat moet je dus verder zelf wetenen meer van zulks.
en die rookworst is natuurlijk vooral vet en zout en juist jij zou dat niet moeten eten met je nieren
water/thee drinken is heel goed dus dat vooral gaan doen en appels zijn natuurlijk ook prima.
O ik doe aan eenzijdig loeren en hou mn ogen op de lijven. Mghi, straks gaan ze *rilril* tegen me praten *rilril*quote:
alleen fruit tot 12 uur is inderdaad een hele slechte tip. je neemt dan s ochtends bijna alleen maar koolhydraten en nog redelijk snelle ook, gevolg: suikerdip, honger en of trillerig gevoel. kan de hele dag je eetlust nog in de war schoppen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die appel was als ontbijt omdat ik als tip kreeg tot 12 uur alleen maar fruit te eten. Das me niet goed bevallen vandaag, vandaar die extra bruine boterham. Was echt gaar.
Morgen doen we het beter!
Ontbijt: bruine boterham met kaas (echte kaas, dat mag wel) en mosterd + appel!
Tussendoor: Iets van vis van de markt
Lunch: Bruine boterham met beleg
Tussendoor: Appel
Avondeten: nasi met veel groente + gebakken ei
En ik ga vanaf morgen officieel weer aan het water.
Daar ga ik eens heel goed over na denken of ik dat wel wil!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
Vergeef mij ik heb gezondigd maar damn wat had ik trek in pizza
Op vrijdag knor ik altijd naar de markt. Daar haal ik vis. Inderdaad een harinkje of een makreeltje. Geen kibbeling ofzo, dat boer ik op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alleen fruit tot 12 uur is inderdaad een hele slechte tip. je neemt dan s ochtends bijna alleen maar koolhydraten en nog redelijk snelle ook, gevolg: suikerdip, honger en of trillerig gevoel. kan de hele dag je eetlust nog in de war schoppen.
ik zou je aanraden meer boterhammen te eten met mager beleg. ik heb als richtlijn gezonde voeding van de dietiste geleerd 5-7 boterhammen op een dag te eten. liever volkoren dan bruin, maar ik neem zelf ook vaak bruin als tussenvorm die ik lekkerder vind. als je graag vis van de markt eet, doe het dan niet te vaak. gefrituurde vis is niet zo gezond. broodje makreel of harinkjes daarentegenheel goed voor je! kijk of je ook lekkere peentjes of andere rauwkost op de markt kan kopen, extra rauwe groenten bij de lunch is gezond en ook nog eens erg vullend.
Het is de toon die de muziek maakt he, bij jou reactie had ik dus echt iets van. Laat me raden iemand van de slankreeksquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Mala, ik heb nooit vijandig op je over willen komen en dat was ook helemaal niet de bedoeling. Jammer dat het zo is gelopen.
Maar als ik ergens mee kan helpen of iets van advies kan geven dan doe ik dat toch liever dan ruzie maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |