Een soort 'thuistraining' waarbij je op de plaats allerlei loop-achtige oefeningen doet totdat je een bepaalde 'afstand' hebt afgelegd.quote:
Ghihih nee ik bedoelde dat wat moblo zegt. En MC zal ik je zeggen dat ik niet eens weet of jij m of v bentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee ''fuck you'' en is het aan mij gericht? In dat geval, kom maar langs
En is daar een apparaat voor nodig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een soort 'thuistraining' waarbij je op de plaats allerlei loop-achtige oefeningen doet totdat je een bepaalde 'afstand' hebt afgelegd.
quote:
Ik snap er niks vanquote:
quote:
quote:
quote:
Netjes, erg netjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Huh..als ik had geschranst (vandaag 3 haringen op) dan had ik al op 25 ofzo kunnen zitten. Zonde man.. Wel gesport vandaag
Hier ook nog steeds. 4 maanden lang 3 keer in de week sporten en al 1 kilo kwijt. Zit ik over 80 maanden op mijn streefgewicht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
4 keer in de week sporten
nog steeds dik
ergens gaat er iets mis
Je bent dus te licht?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:07 schreef Ender_W het volgende:
En alweer een nieuwe, ik blijf momenteel hangen... wil niet door een "glazen vloer"heen (is weer eens wat anders dan het glazen plafond) Wel frustrerend, maar we houden maar vol... nog maar 3 mijlpalen te gaan
Nee, het glas is te dikquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je bent dus te licht?
Sorry, beetje flauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |