*pinkt traantje weg*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef Muks het volgende:
Vechtend voor elk onsje, komen we na 10 onsjes bij een kilo ! Dus geduld is een schone zaak !
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:25 schreef Riann het volgende:
Ik wil ook wel weer in de openingspost
[ afbeelding ]
lekker Vivaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, wat zijn die tellertjes ontzettend afgrijselijkmaar wel leuk dat er zoveel mensen weer meedoen!
Heel veel succes allemaal
We zijn hard aan het werkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, wat zijn die tellertjes ontzettend afgrijselijkmaar wel leuk dat er zoveel mensen weer meedoen!
Heel veel succes allemaal
die term zocht ikquote:
Ik zou morgen ook geen Miles doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
We zijn hard aan het werk...alhoewel ik vandaag geen Miles heb gedaan.
Verder nog negatief commentaar of kwam je ook nog wat leuks vertellen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die term zocht ik
[..]
Ik zou morgen ook geen Miles doenbah, wat vind ik dat er afgrijselijk uit zien! Maar het is natuurlijk wel laagdrempelig, dus ergens ook wel weer ok!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:38 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen schatteboutjes, kippeboutjes, moerboutjes.
Ik heb een belangrijke mededeling, ik weeg nu 73 kiloIk ben sinds vorig jaar juni 10 kilo afgevallen, blij dat ik ben
! Mijn bmi is 28 (ik ben niet meer obees
), alles voel en ziet er goed uit, vooral mijn kont
niet zo miepen, ik kwam jullie succes wensen ondanks onze smaakverschillenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Verder nog negatief commentaar of kwam je ook nog wat leuks vertellen?
[..]![]()
Tof!
Nou bedankt voor de support hoor, met zoveel positieve feedback moet het wel goed gaan met iedereen in dit topic vanaf nu..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet zo miepen, ik kwam jullie succes wensen ondanks onze smaakverschillen
Voordat je gaat, hang nog ff de ontbijtkoek taliban uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hop! Allemaal aan die afgrijselijke Miles
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Voordat je gaat, hang nog ff de ontbijtkoek taliban uit
Thanks!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
ontbijtkoek, snelle jelle, sultana's en andersoortige nutteloze suikerbommen (oh, en eierkoeken!) moeten verbannen worden
Er zullen altijd wel kandidaten blijven voor dit topic met zoveel users op FOK!.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, zonder dollen: leuk dat dit topic weer wat leeft met veel nieuwe mensen
Verras ons eens.quote:
Wat is een TR die afkorting ken ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Als je voortaan iets gedaan wilt krijgen, plaats dan een TR Riann, dan pakken de mods van LIF dat op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |