Dan heb je of een beunhaas van een instructeur gehad of je doet het niet goed. Beide komen helaas maar wat te vaak voorquote:Op maandag 6 juni 2011 11:50 schreef trovey het volgende:
Pilates vinden mijn gewrichten niet zo leukmet name mijn bovenrug/nek trekt dat absoluut niet. Ik heb het wel geprobeerd maar dat was absoluut geen goed idee....je moet niet 4 dagen verrekken van de pijn na een half uurtje Pilates.
Probleem met dingen als yoga en pilates is, dat elke idioot het mag geven. Met helaas de nodige gevolgen van dienquote:Op maandag 6 juni 2011 11:57 schreef DarkElf het volgende:
Idd, pilats is juist iets wat voor heel veel mensen juist wel kan! (niet alle oefeningen en niet allemaal even zwaar doen maar een beetje instructeur kan je echt goed begeleiden ook al heb je allerhande klachten).
Helaas ligt het bij mij aan mijn artrose in de nek/bovenrug.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dan heb je of een beunhaas van een instructeur gehad of je doet het niet goed. Beide komen helaas maar wat te vaak voor
Dat kind zag er ook ziekelijk uit en had geen enkele sprankje levenslust in zich.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef Tink89 het volgende:
Muks, dat was een (hele) tijd geleden bij DWDD... Zo'n moeder die haar kind alleen rauw eten liet eten, maar dan wel extremer dan dat dieet. Het kind mocht ook geen noten, maar moest wel rauw rood vlees eten.
Daar houd ik me ook verre van, zeker als je groente wokt, stoomt of in de oven bereidt, blijven er veel vitamines enzo behouden en bereide groenten zijn beter voor mijn maag en verteringsstelsel dan rauwe groente... Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. In ieder geval moet ik er niet aan denken om alles rauw te eten :p
Maar voor sommige mensen is het vast de oplossing
Xx
Ik eet naar een schema van de dietiste, dat is 's morgens 1 boterham of twee beschuiten met melk/karnemelk. Brood krijg ik 's morgens niet naar binnen dus dan maar beschuitjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef Tink89 het volgende:
Nice Trovey!
Ik zou op twee beschuitjes niet kunnen blijven rondlopen tot de lunch... heb 's morgens echt eten nodigZeker als ik moet werken...
Ik heb ooit op dieetcursus ook geleerd dat je 's morgens iets moet eten met Jodium erin (Brood dus) om je stofwisseling op gang te brengen, maar wellicht is dat alweer achterhaald, cursus is alweer een paar jaar geleden :p
Xx!
Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Muks het volgende:
Op mijn werk is een nieuwe rage : het rawfooddiet..... geloof dat ik daar maar verre van blijf. voor meer info Ze eten dus vrijwel alles rauw.. t spreekt mij niet aan
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef eleusis het volgende:
Toch nog 200 gram afgevallen afgelopen week.
Good Lord, bewegen dat kan nie heur!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:32 schreef eleusis het volgende:
EN IK VAL DUS NOG WEL AF DUS HOEF NIET TE SPORTEN YAY!
Aaaaw, snoepie tochquote:Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef eleusis het volgende:
I know I know, maar ik heb al zo veel aan m'n hoofd...
Nou vooruit dan maar, voor deze ene keer dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef eleusis het volgende:
Ik ben gewoon een beetje zielig nu.
Als ik weer rechtop kan staan ga ik een half uur op de homotrainer, beloofd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:22 schreef eleusis het volgende:
Échte nette dames moeten deze post even overslaan.Ik wil niet weten wat jij hebt gegeten dat je van 200 gram naar 5 kilo gewichtverlies bent gegaan...stenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef eleusis het volgende:
Ik ben gewoon een beetje zielig nu.
Als ik weer rechtop kan staan ga ik een half uur op de homotrainer, beloofd!
Er staat een punt voor de 5, dus hij is in totaal een halve kilo afgevallenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij hebt gegeten dat je van 200 gram naar 5 kilo gewichtverlies bent gegaan...stenen?
Weer een aanwijzing dat ik aan de leesbril moet.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Er staat een punt voor de 5, dus hij is in totaal een halve kilo afgevallen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:38 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen schatteboutjes, kippeboutjes, moerboutjes.
Ik heb een belangrijke mededeling, ik weeg nu 73 kiloIk ben sinds vorig jaar juni 10 kilo afgevallen, blij dat ik ben
! Mijn bmi is 28 (ik ben niet meer obees
), alles voel en ziet er goed uit, vooral mijn kont
Waarom nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap er geen zak van. Ik val dus al maanden niet af. Maar ik kom ook niet aan. Ik heb afgelopen weekend een meidenavond gehad met mijn beste vriendin en we hebben kaasfondue op, bijna 2 stokbroden met brie, aioli, tapenade, eiersalade en 2 flessen wijn. En een berg chocola en dropjes. Ik heb zondag en gisteren nog vrolijk van de restjes na genoten en ik ben geen gram aangekomen.
Dat klinkt waarschijnlijk niet gek in jullie ogen maar mij zegt het dat ik toch maar weer eens naar de dokter moet voor mijn schildklier. Mijn medicijnen zijn overduidelijk nog niet goed ingesteld maar dat was al bekend. Het probleem daarmee is weer dat ik me met een ophoging altijd een tijd zo klote voel en dat ik nu na een half jaar niets doen weer superhard aan mijn scriptie aan het werken ben en daar afspraken over heb gemaakt (inleverdata) en een vakantie heb gepland. En als ik dus op ga hogen loopt waarschijnlijk weer alles in de soep. Maar ik wil ook niet wachten met ophogen tot augustus. Trouwens, dan heb ik net zoveel aan mijn scriptie te doen. Gatver.
Ok, dit is volgens mij geen verhaal meer dat hier thuishoort. Ik ga een plan verzinnen, maar eens overleggen met t vriendje en een vriendin. En de huisarts.
Omdat het ineens ook een medische en studiekwestie is geworden. Heb wel het gevoel dat ik het hier kwijt kan hoor, maar bedoelde meer dat ik het ook in andere hoeken moet gaan zoekenquote:
Aah okay, is het niet een idee om voor nu verder te gaan zoals je bezig bent tot je alles omtrent je scripte hebt gedaan? En daarna pas te gaan kijken waarom je niet afvalt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat het ineens ook een medische en studiekwestie is geworden. Heb wel het gevoel dat ik het hier kwijt kan hoor, maar bedoelde meer dat ik het ook in andere hoeken moet gaan zoeken
Ja, daar zit ik ook aan te denken. Maar dat is pas september/oktober en dat duurt ook weer zo lang. Hmm, misschien moet ik de dag na de vakantie ophogen. Ik moet altijd een paar dagen acclimatiseren als ik terugkom uit het buitenland dus misschien kan ik dat combineren met de medicatie. Volgens mij is dat nog niet eens een slecht idee!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aah okay, is het niet een idee om voor nu verder te gaan zoals je bezig bent tot je alles omtrent je scripte hebt gedaan? En daarna pas te gaan kijken waarom je niet afvalt?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:38 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen schatteboutjes, kippeboutjes, moerboutjes.
Ik heb een belangrijke mededeling, ik weeg nu 73 kiloIk ben sinds vorig jaar juni 10 kilo afgevallen, blij dat ik ben
! Mijn bmi is 28 (ik ben niet meer obees
), alles voel en ziet er goed uit, vooral mijn kont
quote:
Weet je waar je heen moet gaan met schildklier problemenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap er geen zak van. Ik val dus al maanden niet af. Maar ik kom ook niet aan. Ik heb afgelopen weekend een meidenavond gehad met mijn beste vriendin en we hebben kaasfondue op, bijna 2 stokbroden met brie, aioli, tapenade, eiersalade en 2 flessen wijn. En een berg chocola en dropjes. Ik heb zondag en gisteren nog vrolijk van de restjes na genoten en ik ben geen gram aangekomen.
Dat klinkt waarschijnlijk niet gek in jullie ogen maar mij zegt het dat ik toch maar weer eens naar de dokter moet voor mijn schildklier. Mijn medicijnen zijn overduidelijk nog niet goed ingesteld maar dat was al bekend. Het probleem daarmee is weer dat ik me met een ophoging altijd een tijd zo klote voel en dat ik nu na een half jaar niets doen weer superhard aan mijn scriptie aan het werken ben en daar afspraken over heb gemaakt (inleverdata) en een vakantie heb gepland. En als ik dus op ga hogen loopt waarschijnlijk weer alles in de soep. Maar ik wil ook niet wachten met ophogen tot augustus. Trouwens, dan heb ik net zoveel aan mijn scriptie te doen. Gatver.
Ok, dit is volgens mij geen verhaal meer dat hier thuishoort. Ik ga een plan verzinnen, maar eens overleggen met t vriendje en een vriendin. En de huisarts.
Wat is een paar glazen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef Yrck het volgende:
Hier ging het vandaag even wat minder. Paar glazen cola op, kon de verleiding niet weerstaan!![]()
Weeg nog steeds smorgens rond de 83KG. Wil rond de 75 wegen en een buik omvang van 85cm. (momenteel 94). Moet wel lukken denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |