abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97467289
Vorige: [Dieetclub] # 317

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings*O* We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

zondag 29 mei 2011 @ 20:19:37 #2
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_97468055
Ow sorry :@ Had niet gezien dat ik hem dicht had gegooid.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_97468734
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef m@x het volgende:
Ow sorry :@ Had niet gezien dat ik hem dicht had gegooid.
Geef niets ;)
  maandag 30 mei 2011 @ 08:09:57 #4
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97485539
ghehe, gaat de "dieetclub" tegenwoordig titelloos door het leven :P
Live life to the Ender :D
pi_97494351
Was ff zoeken, bij onze tegenhanger zijn ze trouwens wel heel enthousiast met 2 topics tegelijkertijd :D
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 30 mei 2011 @ 14:17:41 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97495139

Het wegen was inderdaad weer leuk, terug naar 95.5kg en dus een klein kilootje eraf vorige week (terwijl dat best een stressweek was met veel achter de comp zitten, weinig bewegen, en niet écht veel moeite doen) :)

We gaan lekker door.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97495225
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]

Het wegen was inderdaad weer leuk, terug naar 95.5kg en dus een klein kilootje eraf vorige week (terwijl dat best een stressweek was met veel achter de comp zitten, weinig bewegen, en niet écht veel moeite doen) :)

We gaan lekker door.
Dat actieve figuurtje met dat appeltje in je ticker ook _O-
  maandag 30 mei 2011 @ 14:20:19 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97495235
Klopt ook echt. Ik ben de master van fruit en groentes. Het verbaast me zelf dat ik het nog lekker vind ook. Ik at die shit nooit :D Wat dat betreft waren er wel genoeg "quick wins" die ik kon maken.

Meer bewegen is er ook nog ééntje :@ Had grootse plannen, maar m'n vriendin heeft de studeerkamer heringericht en m'n hometrainer naar de woonkamer verplaatst, maar ik schaam me te veel om er op te gaan zitten daar :')

Maar ik ben niet meer obees _O_
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97513409
yeey
  maandag 30 mei 2011 @ 21:25:16 #10
244933 trovey
Nachtoele
pi_97513645
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef eleusis het volgende:
Klopt ook echt. Ik ben de master van fruit en groentes. Het verbaast me zelf dat ik het nog lekker vind ook. Ik at die shit nooit :D Wat dat betreft waren er wel genoeg "quick wins" die ik kon maken.

Meer bewegen is er ook nog ééntje :@ Had grootse plannen, maar m'n vriendin heeft de studeerkamer heringericht en m'n hometrainer naar de woonkamer verplaatst, maar ik schaam me te veel om er op te gaan zitten daar :')

Maar ik ben niet meer obees _O_
Hier staat de hometrainer ook in de woonkamer. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97530147
Hier staat de hometrainer in de schuur, en daar blijft hij voorlopig ook staan ook... :D
Want ik vind lopen veelste leuk *O*

Gister weer ruim 3 km gelopen... ik ben nog niet echt goede (lekker) zittende schoenen tegen gekomen dus durf ik ook nog niet echt veel verder...

Verder gaat het eigenlijk heel erg goed, ik heb niet zoveel trek in zoetigheid als ik maar 1 beschuitje neem met hagelslag.
Verder gaat alles gewoon heel beheerst en lekker gezond eten :9

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 09:25:01 ]
pi_97532953
Hier weinig te melden. Ik ben vorige week een beetje van de wagen afgevallen qua borrels. En als ik borrel, dan (vr)eet ik ook. Dat gaat hand in hand. De dagen erna heb ik dan altijd nog een vreselijke trek. Ben van 3 dagen los gaan een pond aangekomen, dus dat valt eigenlijk nog mee. Nu weer goed aan het kcal tellen en sporten!
pi_97534808
Even een vraagje voor de experts hier.. Ik heb sinds kort een weegschaal van Soehne maar dat ding zegt telkens als je erop staat wat anders :{ Vanochtend op 2 plekken in de slaapkamer (laminaat) 67,4 kilo, in de gang (ook laminaat) ook 67,4 en toen in de badkamer (tegels) de eerste keer 68,1 en de 2e keer op dezelfde plek 69,2 :? Is dit normaal?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:19:40 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97534927
Kan wel ja, dan staat hij misschien niet overal even recht :) En metingen hebben altijd variatie.
pi_97535001
gewoon een plek uitzoeken die globaal hetzelfde resultaat geeft en voortaan precies daar wegen :) dan heb je iig een redelijk betrouwbare meting.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97535147
Ik ben 1.5 maand terug voor het eerst gaan wegen met dat ding ook op het laminaat en toen gaf ie 71,9 aan :o Nu echt telkens onder de 68 op het laminaat dus dan kan ik er vanuit gaan dat ik toch wel afgevallen ben?

Bedankt voor de reacties :)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 12:27:00 ]
pi_97535335
wrs wel ja ;) maar als je helemaal zeker wilt weten kun je ook gewoon je maten nemen en die over een maand weer nemen ofzo ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:33:53 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97535351
Ik heb ook een weegschaal gehad die elke keer iets anders aangaf. Toen was ik nog veel lichter en ik ging maar uit van het gemiddelde dat dat ding aangaf. Ik woog een paar kilo zwaarder dan een vriendin met een supermooi figuur die iets kleiner is dus ik dacht dat het wel goed zat en dat ik gewoon een zeurende vrouw was met mijn ontevredenheid. Tot ik er bij de dokter achter kwam dat ik dus mooi 8 kilo zwaarder was en dat mijn weegschaal thuis dus kapot was. Dat was geen mooi moment. Maar ach, inmiddels is er 20 kilo bij sinds toen :+
Spoilers!
pi_97535646
Nieuwe batterijen doen ook de truc.... ik bleef stilstaan, bleek dat hij gewoon het gewicht in het geheugen liet zien... was dr toch 1,3 af met nieuwe batterijen :+
Maar nu weer stil, maar das niet erg, plateau na 9 weken is niet vreemd. Dus we gaan gewoon verder en houden de moed erin. Kwa cm ging het deze week wel hard : 4 in de taille kwijt en 5 op de heupen..
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_97537067
Ik sta gewoon voorlopig nog niet op de weegschaal :@ -O-
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:37:23 #21
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97539933
ik ook even niet :P

ik zit weer midden in mijn allergie-seizoen :S ik kan al geen perziken meer eten, nectarines niet...en appels doen ook raar. Ik baal als een stekker.

ik heb ook bewust voor zo'n ouderwetse weegmachine gekozen, ik zou er niet tegen kunnen als ik telkens een ons meer of minder zou wegen.
pi_97540140
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier weinig te melden. Ik ben vorige week een beetje van de wagen afgevallen qua borrels. En als ik borrel, dan (vr)eet ik ook. Dat gaat hand in hand. De dagen erna heb ik dan altijd nog een vreselijke trek. Ben van 3 dagen los gaan een pond aangekomen, dus dat valt eigenlijk nog mee. Nu weer goed aan het kcal tellen en sporten!
Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrels :+
pi_97550773
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Volgens mij houden jij en ik er hetzelfde soort eetpatroon op na, ik kan ook errug goed losgaan bij borrels :+
:Y
Ik denk het ook, ik lees al een tijdje mee O-)
Ik verlies na één drankje al mijn 'eetrem'. Het kan me dan gewoon niet meer schelen wat ik in mijn mond stop.
pi_97551117
Hier nog iemand die zich een hele week volstrekt niet aan een dieet heeft gehouden. Het bericht dat de weegschaal me liet zien, was dan ook niet zo heel erg verrassend :+

Sinds gisteren weer braaf, maar ik ben een beetje dieetmoe merk ik, na ruim een half jaar. Ik wilde dat ik één van die mensen was die aan één blokje chocolade of een koekje (of dus... en niet én :P ) genoeg had in plaats van een hele reep of een hele rol koekjes :9 Oftewel.. maat houden kan ik nog niet...

Het is of streng.. of niet. Dat is dan ook gelijk m'n grootste valkuil wanneer ik gewicht heb verloren.. dan ga ik toch gezellig weer aan het Ben & Jerry's ijs bijvoorbeeld..
pi_97554956
Oh dat heb ik ook! Ik lijn of heel fanatiek of gewoon helemaal niet. 'Een beetje opletten' kan ik niet :{

@Lucky_strike, das ook niet leuk :o Maar ik denk niet dat ik meer dan 70 weeg, de weegschaal in het ziekenhuis zei een half jaar geleden ook 67 en die zijn wel redelijk goed volgens mij?:P

@Muks, nu al nieuwe batterijen? Hijs net nieuw -O-
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:34:29 #26
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97559258
het is wel fijn dat alle groente nu zo goedkoop is ;)
pi_97559352
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef RandomMoron het volgende:
het is wel fijn dat alle groente nu zo goedkoop is ;)
ik vind het anders best wel tegenvallen eigenlijk
Maar goed we mogen weer aan de komkommer *O*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:42:20 #28
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97559681
ik keek mijn ogen uti vandaag bij de Albert h. alles 35% korting, salades bijna 50%. Dus ik heb sowieso een bak grillgroenten gekocht, want die vind ik zo lekker <3
pi_97559718
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:42 schreef RandomMoron het volgende:
ik keek mijn ogen uti vandaag bij de Albert h. alles 35% korting, salades bijna 50%. Dus ik heb sowieso een bak grillgroenten gekocht, want die vind ik zo lekker <3
Was het niet ivm de datum? :D
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:44:33 #30
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97559786
nee :P daar lette ik nog op :P
maar ja, en dan nog..ik vind het prima, waarom maakt me weinig uit ..

grillgroenten <3

ook als ze de klaarmaakmaaltijd hebben met de wraps, kip en groentes..die kan ik ook nooit laten liggen, alhoewel ik de kip dan vervolgens meestal niet opeet :P . Normaal koop ik het liever vers, vanwege alle zouten enzo, maar die is zo fijn.
pi_97559942
Ik ga morgen weer boodschappen doen dus ben benieuwd wat ik aantref :D
Sommige groentes kan je ook invriezen O+ Zoals Paprika enzo :@

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 21:48:37 ]
pi_97560941
Die zijn niet eens zo goedkoop hoor :P 3 voor ¤1,69 geloof ik..
pi_97571320
Hier wel aan het dieet gehouden en het resultaat mag er zijn : *O* over de helft ! *O*
Nog 16/17 weken te gaan bij gemiddeld afvallen voor ik mag gaan op en afbouwen.
pi_97571461
Hang nu alweer vast en het is pas m'n tweede week. Stiekem kan ik best janken nu. Ik baal ervan dat alles wat ik probeer, hardcore shakes, normaal eten, normaal eten en fitness gewoon geen ene flikker doet. Ik val elke keer misschien 1 kilo af en dan stagneert m'n gewicht.

Had ik die verdomde galblaas nog maar.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:12:40 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97572491
Pffft, hier gaat het even wat minder hoor...

Dieet gaat onverminderd door, maar ik hang weer op een plateau -O-

En dan natuurlijk ook net voor de grote mijlpaal :')

Gelukkig is m'n lichaam verder wel aan het 'shapen' dus beginnen mensen nu wel echt goed te zien dat er al bijna 20 kilo af is... O+

Enfin, volgend weekend vertrekken we op vakantie dus dan ga ik even 2 weken wat minder strikt opletten. Hopelijk geeft dat even voldoende boost om het plateau te doorbreken. Daarna weer vol goede moed er tegenaan...

Grappig is wel dat ik ondanks het plateau dus gewoon doorga met m'n dieet, maar wellicht moet ik tegenwoordig wel gewoon voedings/eetpatroon zeggen. Het is een way of life geworden, kost me geen enkele moeite meer... Als ik het koolhydraatarm brood vervang door gewoon brood, 's avonds aardappelen/pasta/rijst bij het eten neem en weer fruit pak heb ik gewoon een goed patroon... Is ook wel wat waard natuurlijk :)

Edit: Muks :o !! Wat goehoed *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_97572636
Goed bezig Muks ^O^

Ben vanmorgen toch op de weegschaal gaan staan... tegenvaller na anderhalve week maar een halve kilo er af :@
pi_97576109
Maar LL t zijn wel 500 gr die niet meer terug komen !

Flugel klinkt bekend, heb zelf dikke week rond de 100 gehangen....
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:41:39 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97576427
Gisteravond flink gevreten. Maar vergeten te ontbeten. Ik zou beter moeten weten. Nu voel ik me bescheten.
pi_97577356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
tegenvaller na anderhalve week maar een halve kilo er af :@
Dat is toch helemaal niet slecht joh!
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:22:07 #40
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97577719
wOOtwOOt, na drie etentjes was gister de weegschaal boos, maar vanmorgen allemaal weer terug op het oude gewicht! Jeuj :D

Vandaag heb ik weer een grote oude liefde teruggevonden, kokosbrood :)

[ Bericht 0% gewijzigd door RandomMoron op 01-06-2011 12:28:57 ]
pi_97578566
Kokosbrood, dat vinden ze (de heren) hier ook zo lekker. Ik vind dat dus echt niets. Kokos wel maar zo droog op brood... nee
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:07:59 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97579093
Is kokosbrood legaal? Niet teveel suiker? Was lekker altijd
pi_97579321
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:07 schreef eleusis het volgende:
Is kokosbrood legaal? Niet teveel suiker? Was lekker altijd
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijn :Y

Qua vegetarisch broodbeleg weet ik nog wel wat voor je, jij woonde in Delft toch?
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:23:13 #44
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97581622
het is helaas veel suiker inderdaad, maar het bevat enorm veel vezels in verhouding met brood. Meestal ontbijt ik met havermout met kaneel maar nu vind ik dit wel heel lekker als afwisseling :)
pi_97589549
Vrijdag is mijn weeg moment weer, maar ben bang dat er niks afgegaan is..! :(

Eet de laatste tijd wel gezonder, ook minder, want heb minder brood mee en geen honger meer. Verder drink ik eigenlijk alleen nog maar water of paar glazen melk. Alleen heb ik soms nog een snaai-bui... :X

Drink dan glas cola en eet paar eierkoeken..(soms wat LU koekjes etc). Wil daar ook vanaf want straks val ik weer in me oude patroon!
pi_97596281
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:12 schreef Yrck het volgende:
Vrijdag is mijn weeg moment weer, maar ben bang dat er niks afgegaan is..! :(

Eet de laatste tijd wel gezonder, ook minder, want heb minder brood mee en geen honger meer. Verder drink ik eigenlijk alleen nog maar water of paar glazen melk. Alleen heb ik soms nog een snaai-bui... :X

Drink dan glas cola en eet paar eierkoeken..(soms wat LU koekjes etc). Wil daar ook vanaf want straks val ik weer in me oude patroon!
Misschien is het een idee om meer brood te eten zodat je minder gaat snaaien en minder koeken wil eten?
pi_97597504
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Muks het volgende:
Maar LL t zijn wel 500 gr die niet meer terug komen !

Flugel klinkt bekend, heb zelf dikke week rond de 100 gehangen....
Ja dat ma ik hopen van wel.. ik wil altijd te snel resultaat waardoor ik het vaak niet meer zie zitten.
En ik was vorig jaar toch echt goed op weg :@
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet slecht joh!
Zie mijn reactie hierboven ;)

Ik heb vanavond weer gelopen, bijna 4 km *O* zaterdag ga ik weer voor schoenen kijken, hopelijk slaag ik voor goede...
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:36:41 #48
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97597821
@LL waar kom je vandaan? Als je van "down under" bent dan weet ik nog wel een prima zaak waar je altijd zou moeten slagen...
pi_97599860
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Ender_W het volgende:
@LL waar kom je vandaan? Als je van "down under" bent dan weet ik nog wel een prima zaak waar je altijd zou moeten slagen...
ik denk niet dat ik van 'down under' ben :D
Maar vertel eens? Want nu ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2011 22:15:44 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:33:56 #50
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97600799
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Als je het op een plakje houdt, ipv de hele verpakking zal er niets aan het handje zijn :Y

Qua vegetarisch broodbeleg weet ik nog wel wat voor je, jij woonde in Delft toch?
pi_97601114
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang je er woont enzo :P, maar schuin tegen over boekhandel Huyser in de choorstraat (de brug over) heb je een islamitische slagerij zitten. Die heeft aardig wat zelfgemaakte vegetarische salades, in kleine bakjes, en lekker dat ze zijn :P Ze zijn wel supervet, ik hou hem persoonlijk verantwoordelijk voor het feit dat ik 5 kilo ben aangekomen toen ik in Delft woonde :D! Het is iig een leuke variatie, voor zo af en toe ;)

Lust je aubergine?
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:42:54 #52
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97601242
in Den Haag zit een vegetarische toko.. ik bedoel niet de vegetarische slager maar echt een toko, in china-town..en daar halen wij altijd heel veel :D ze hebben ook geniale hapjes in bananen-blad, genaamd veaty bites en die zijn lekker joh :D
pi_97601296
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef RandomMoron het volgende:
in Den Haag zit een vegetarische toko.. ik bedoel niet de vegetarische slager maar echt een toko, in china-town..en daar halen wij altijd heel veel :D ze hebben ook geniale hapjes in bananen-blad, genaamd veaty bites en die zijn lekker joh :D
Straat en huisnummer puhlease :7
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:46:46 #54
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_97601447
tatatataaa *** reclame *** excuses alvast. Toen ik en mijn lief nieuwe hardloopschoenen nodig hadden zijn we naar Horst/Sevenum geweest. Daar zit het loopcentrum (www.hetloopcentrum.nl) wat een wereldtoko zeg.... Wij zijn er in ieder geval geslaagd. ***/einde reclame ****
pi_97601808
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Ender_W het volgende:
tatatataaa *** reclame *** excuses alvast. Toen ik en mijn lief nieuwe hardloopschoenen nodig hadden zijn we naar Horst/Sevenum geweest. Daar zit het loopcentrum (www.hetloopcentrum.nl) wat een wereldtoko zeg.... Wij zijn er in ieder geval geslaagd. ***/einde reclame ****
Ja das een beetje TE 'down under' :D _O-
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:40:20 #56
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97604393
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Straat en huisnummer puhlease :7
ik zal even opletten zaterdag, want dan werk ik er heel erg in de buurt. Er zit nog een grote supermarkt, de wah nam hong, en die heeft ook de veaty bites.
Anyway, we hadden een vegetarische kip gekocht voor op de barbecue, en iedereen vond hem zo lekker! En vegetarische eend, maar die was een beetje vreemd :P

partner is vegetarier, ik eet af en toe vlees, maar dat is omdat ik dan stiekem alles aan mijn katten door kan schuiven :#
pi_97614786

Ik ben 't zo zat, ga die 20 kg er nu ook af lijnen.
mag mijn ticker ook in de OP, weer een extra stok achter de deur.

groetjes Sira
pi_97615033
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:13 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben 't zo zat, ga die 20 kg er nu ook af lijnen.
mag mijn ticker ook in de OP, weer een extra stok achter de deur.

groetjes Sira
Welkom ^O^
pi_97617045
Ging ik voor de grap vanmorgen weer op de weegschaal staan was er weer een halve kilo af :?
Vaag zeg...
Nou volgende week maar weer hoor :X
Stomme weegschaal
pi_97619357
LL weer 500 gram :W Goed gedaan !

Sira welkomt hier !
pi_97619400
Ik ben aangekomen :{ ...vreemd, ik heb niets anders gedaan dan toen ik afviel....nu maar hopen dat het weer gewoon vocht is. :')
Optimist tot in de kist
pi_97632066
Vast wel trovey, hier ook vocht, met dan aan de migraine medicijnen... Kreeg een knol van een migraine vanmorgen..
pi_97632205
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:30 schreef Muks het volgende:
Vast wel trovey, hier ook vocht, met dan aan de migraine medicijnen... Kreeg een knol van een migraine vanmorgen..
jij ook al? zit zeker in het weer -O-
Alsof er een goederentrein in mijn hoofd denderde met 300km per uur :X
pi_97633262
Dit is dus de tweede avond op een rij dat ik trek heb in bier en chips! Normaal gesproken zou ik eraan toegeven, zeker op de tweede avond. Maar ik wil heel graag in juni 73 kilo wegen, want dan ben ik namelijk precies 10 kilo afgevallen in een jaar tijd :')
pi_97633606
quote:
Ik hoop het. ;( Sterkte met je migraine. :*
Optimist tot in de kist
pi_97637603
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:12 schreef flugeltje het volgende:
Pffft, hier gaat het even wat minder hoor...

Dieet gaat onverminderd door, maar ik hang weer op een plateau -O-

En dan natuurlijk ook net voor de grote mijlpaal :')

Gelukkig is m'n lichaam verder wel aan het 'shapen' dus beginnen mensen nu wel echt goed te zien dat er al bijna 20 kilo af is... O+

Enfin, volgend weekend vertrekken we op vakantie dus dan ga ik even 2 weken wat minder strikt opletten. Hopelijk geeft dat even voldoende boost om het plateau te doorbreken. Daarna weer vol goede moed er tegenaan...

Grappig is wel dat ik ondanks het plateau dus gewoon doorga met m'n dieet, maar wellicht moet ik tegenwoordig wel gewoon voedings/eetpatroon zeggen. Het is een way of life geworden, kost me geen enkele moeite meer... Als ik het koolhydraatarm brood vervang door gewoon brood, 's avonds aardappelen/pasta/rijst bij het eten neem en weer fruit pak heb ik gewoon een goed patroon... Is ook wel wat waard natuurlijk :)

Edit: Muks :o !! Wat goehoed *O*
Waaat, ik ben hier even niet, en je bent gewoon 20 kilo afgevallen....!!!

Goed hoor!

Ik zit al een half jaar op een plateau. Op de een of andere manier willen die laatste zwembandjes er met geen mogelijkheid vanaf. Iemand nog tips?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_97649837
Vanmorgen gewogen er was iets meer dan 1kg eraf! *)
Zal voornamelijk vocht zijn, maar dit motiveert wel om de andere 9 eraf te krijgen.
pi_97651225
Een tijd terug ook met een dieet begonnen, maar mee gestopt.
Nu weer de draad opgepakt, en in de eerste week 2 kg afgevallen. :)
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:42:00 #69
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97651841
quote:
:S zijn de grote temperatuur verschillen waarschijnlijk. Ik heb een constante aura momenteel als ik wakker word of ga douchen.

Ik voel hem ook al een paar dagen aankomen..
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:59:32 #70
244933 trovey
Nachtoele
pi_97652368
Ik heb me nog niet opnieuw gewogen maar ik heb hoop dat het bij mij vocht is.....ik kan de laatste 1,5 dag wel een tentje opzetten in de wc (vooral 's nachts, 6x eruit :( slaapt voor geen meter }:| ). Geen idee waar het vandaan komt want ik drink gewoon niet anders dan anders....we gooien het maar op het weer. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:14:31 #71
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97652775
hm,..ik ben begonnen met het slikken van een van die groene thee fat burn pillen omdat daar veel vocht-afdrijvende dingetjes in zitten en ik juist altijd zo veel vocht vasthoud, dus ik loop opeens ook veel naar de wc :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:17:55 #72
244933 trovey
Nachtoele
pi_97652887
Ik heb een diureticum voor mijn bloeddruk, daar wil je wel mee lopen rennen. :') Vooral niet nemen als je het huis uitgaat want dan ren je van wc naar wc in de winkels en soms binnen 1 winkel (wc aan de ingang en wc bij het restaurantdeel _O- )
Optimist tot in de kist
pi_97652906
Wat voor dieet doen jullie?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:23:27 #74
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97653062
geen, ik probeer gezonder te eten en vooral meer te bewegen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:23:42 #75
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653071
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:18 schreef Sam-x het volgende:
Minder(mager lukt bij mij niet meer want dat doe ik al jaren :') ) en regelmatiger eten en meer bewegen dus veranderen van levensstijl. :P Ik geloof persoonlijk niet in speciale dieten.
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:24:06 #76
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97653083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:17 schreef trovey het volgende:
Ik heb een diureticum voor mijn bloeddruk, daar wil je wel mee lopen rennen. :') Vooral niet nemen als je het huis uitgaat want dan ren je van wc naar wc in de winkels en soms binnen 1 winkel (wc aan de ingang en wc bij het restaurantdeel _O- )
klinkt heel fijn :P
pi_97653113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:

[..]

Minder(mager lukt bij mij niet meer want dat doe ik al jaren :') ) en regelmatiger eten en meer bewegen dus veranderen van levensstijl. :P Ik geloof persoonlijk niet in speciale dieten.
Ben je al veel afgevallen?
pi_97653120
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef RandomMoron het volgende:
geen, ik probeer gezonder te eten en vooral meer te bewegen.
Hetzelfde hier :) Lukt het een beetje?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:25:28 #79
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653121
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:24 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

klinkt heel fijn :P
Heerlijk :') ...rennen is toch goed voor het afvallen? :+
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:26:24 #80
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653150
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:25 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Ben je al veel afgevallen?
Sinds vorig jaar april tussen de 15 en 17 kg...ligt eraan hoeveel vocht ik aan het vasthouden ben. :')
Optimist tot in de kist
pi_97653219
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:26 schreef trovey het volgende:

[..]

Sinds vorig jaar april tussen de 15 en 17 kg...ligt eraan hoeveel vocht ik aan het vasthouden ben. :')
Zo! Ben je nu op je streefgewicht?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:30:12 #82
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97653247
:P wij hebben hier in de familie prikkelbare darm syndroom...en sommige familieleden hebben het zo erg dat ze vaak idd ook moeten rennen. Een ander kan dus niet weg vlak na het eten, want dan weet hij zeker dat het fout gaat.
Ik heb het gelukkig niet zo erg.

en ik ben 3,5 kilo kwijt in 1,5 maand denk ik. maar ik sta even stil, en ik word aan alle kanten gesaboteerd :P

Mijn ouders hebben gister als avondeten babi pangang spek gekocht :P en vandaag is het left over lunch dag..ben benieuwd wat ze dan voor avondeten brengen..ik kan niet echt klagen want dan had ik gister geen eten omdat de supermarkten dicht waren.
mijn broer doet ook lijnen en die heeft dus net een kilo dropjes gekocht en heel toevallig op mijn bureau gelegd, de zak opengemaakt en is vervolgens gaan fietsen. Als ik thuis ben heb ik er geen last van, want ik koop het niet of vriendlief eet het wel op.

Heel gemeen, en ik heb maar vijf dropjes op, heus waar!
pi_97653291
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef RandomMoron het volgende:
:P wij hebben hier in de familie prikkelbare darm syndroom...en sommige familieleden hebben het zo erg dat ze vaak idd ook moeten rennen. Een ander kan dus niet weg vlak na het eten, want dan weet hij zeker dat het fout gaat.

en ik ben 3,5 kilo kwijt in 1,5 maand denk ik. maar ik sta even stil, en ik word aan alle kanten gesaboteerd :P

Mijn ouders hebben gister als avondeten babi pangang spek gekocht :P en vandaag is het left over lunch dag..ben benieuwd wat ze dan voor avondeten brengen..ik kan niet echt klagen want dan had ik gister geen eten omdat de supermarkten dicht waren.
mijn broer doet ook lijnen en die heeft dus net een kilo dropjes gekocht en heel toevallig op mijn bureau gelegd, de zak opengemaakt en is vervolgens gaan fietsen. Als ik thuis ben heb ik er geen last van, want ik koop het niet of vriendlief eet het wel op.

3,5 kilo is netjes! Je mag jezelf ook wel een keer verwennen. ;) Als je het maar met ''mate'' doet :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:31:56 #84
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653312
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:28 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Zo! Ben je nu op je streefgewicht?
Nee, er moet nog meer af. :P Ik ga voor een jarenplan bij een diëtiste. Ik heb er jaren over gedaan om aan te komen en helaas hebben lichamelijke kwalen die de beweging beperken ook meegeholpen om het gewicht erop te krijgen dus ik doe het rustig aan. Ik ga voor een gezond gewicht wat bij mij past als 40+-er en niet voor maatje 36. ;)
Optimist tot in de kist
pi_97653402
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:31 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, er moet nog meer af. :P Ik ga voor een jarenplan bij een diëtiste. Ik heb er jaren over gedaan om aan te komen en helaas hebben lichamelijke kwalen die de beweging beperken ook meegeholpen om het gewicht erop te krijgen dus ik doe het rustig aan. Ik ga voor een gezond gewicht wat bij mij past als 40+-er en niet voor maatje 36. ;)
Dat is een goed streven. :) Ik ga ook niet voor maatje 36 hoor ;)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:36:29 #86
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97653445
als de zak drop eenmaal open is bestaat er geen mate ;( dus heb ik hem netjes dichtgedaan en weggelegd in de kast met obstakels ervoor zodat ik er niet meer bij kan binnen een minuut :P
mijn streefgewicht gaat richting 38, maar ik ben dan ook klein, dus moet dat kunnen. Maar eigenlijk wil ik gewoon iets waarbij ik me comfortabel voel en lekker in mijn vel zit en gewoon weer de kleding kan dragen die ik wil in plaats voor hetgeen wat me staat of dichtkan :P

anyway.. ik ga weer aan de scriptie.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:36:47 #87
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653458
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef RandomMoron het volgende:

Gewoon rustig verder gaan....de volgende dag gewoon weer het geheel oppakken en gewoon gaan voor het lange termijn afvallen. Ik mag van mijn dietiste 2x per week gewoon zoiets als een koekje/hartig vet hapje hebben anders is het niet vol te houden. Die twee dingen per week maakt ook niet uit als je het over de tijd bekijkt maar helpen wel om het vol te houden en niet ineens totaal over de de top te gaan (dus dat je een kilo drop ineens naar binnen zit te werken :') ) want dat is wel fout.
Optimist tot in de kist
pi_97653488
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef RandomMoron het volgende:
als de zak drop eenmaal open is bestaat er geen mate ;( dus heb ik hem netjes dichtgedaan en weggelegd in de kast met obstakels ervoor zodat ik er niet meer bij kan binnen een minuut :P
mijn streefgewicht gaat richting 38, maar ik ben dan ook klein, dus moet dat kunnen. Maar eigenlijk wil ik gewoon iets waarbij ik me comfortabel voel en lekker in mijn vel zit en gewoon weer de kleding kan dragen die ik wil in plaats voor hetgeen wat me staat of dichtkan :P

38 kilo? :?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:40:36 #89
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:35 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Dat is een goed streven. :) Ik ga ook niet voor maatje 36 hoor ;)
Was trouwens de eerste vraag van mijn dietiste bij het eerste gesprek: Wat verwacht je van mij? Toen ik zei dat ik voor een gezond gewicht ging en niet voor een maat kleding hoorde ik haar opgelucht zuchten. Er schijnen nogal eens mensen te komen die voor maatje 34-36 komen terwijl vanaf het begin al duidelijk is dat ze dat nooit zullen halen (b.v. omdat ze gewoon te brede heupen hebben ervoor om ooit in die maat te passen, botten kun je er nou eenmaal niet afdieten :+ ) en die mensen worden nogal eens teleurgesteld en gaan de fout in als blijkt dat die maat er gewoon niet in zal zitten. :{
Optimist tot in de kist
pi_97653617
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:18 schreef Sam-x het volgende:
Op de normale dagen op 1825 kcal te leven, dat zou namelijk mijn onderhoud zijn als ik 58 kilo zou wegen (ik weeg nu 74), en een lichte workout dvd doen. Op borrels, feestjes enzo ga ik helemaal los, denk aan 12 biertjes, 30 stuks bittergarnituur dingen en wat bakjes nootjes/chips.
pi_97653657
*O* weer een grens -25 kg ! *O*

dropjes... blij dat ik die niet in de buurt heb, t enige waar ik niet tegen op kan. Kids houde van haribo zooi, nou die vind ik zo mega zoet, die laat ik met liefde liggen.

migraine is weg :W gebruik pittige medicatie maar vannacht elk uur de plee gezien dus het vocht was vanmorgen ook weer weg plus wat extra :D
pi_97653664
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Op de normale dagen op 1825 kcal te leven, dat zou namelijk mijn onderhoud zijn als ik 58 kilo zou wegen (ik weeg nu 74), en een lichte workout dvd doen. Op borrels, feestjes enzo ga ik helemaal los, denk aan 12 biertjes, 30 stuks bittergarnituur dingen en wat bakjes nootjes/chips.
Dat is nogal..
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:42:31 #93
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653666
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:36 schreef RandomMoron het volgende:

Ik ben ook maar 1,69 maar als vrouw richting menopauze zal ik blij zijn als ik 40-42 ga halen, de brede heupen krijg ik van z'n leven niet in een kleinere maat. _O-
Optimist tot in de kist
pi_97653672
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef Muks het volgende:

dropjes... blij dat ik die niet in de buurt heb, t enige waar ik niet tegen op kan. Kids houde van haribo zooi, nou die vind ik zo mega zoet, die laat ik met liefde liggen.

migraine is weg :W gebruik pittige medicatie maar vannacht elk uur de plee gezien dus het vocht was vanmorgen ook weer weg plus wat extra :D
Gefeliciteerd!
pi_97653703
ik ben ook 1.69 en mijn doel is gezond gewicht... 70 kg dus.
Welke maat daar bij hoort ? Geen idee. zal wel 42 zijn maar zo als mijn zusje ( mt34 en nog afzakken) zal en wil ik niet worden, bottenzakje is ze
pi_97653725
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef Muks het volgende:
Welke maat daar bij hoort ? Geen idee. zal wel 42 zijn maar zo als mijn zusje ( mt34 en nog afzakken) zal en wil ik niet worden, bottenzakje is ze
Nee klopt, dat is niet mooi :N
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:45:16 #97
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653745
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat is een beetje veel. ;( Kun je niet met jezelf afspreken dat je dat eerst tot de helft gaat terugbrengen of vervang het gedeeltelijk door iets minder heftige zaken. Die nootjes bevatten goede vetten maar zijn nou niet zo goed voor het afvallen, zeker niet als het met bakjes tegelijk gaat. :')
Optimist tot in de kist
pi_97653752
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:44 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Nee klopt, dat is niet mooi :N
Mijn oudste zei toen ik begon : mam je blijft toch wel zacht hé ? Niet zoals tante X
pi_97653762
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef Muks het volgende:

[..]

Mijn oudste zei toen ik begon : mam je blijft toch wel zacht hé ? Niet zoals tante X
Daarom! :)
pi_97653775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat is een beetje veel. ;( Kun je niet met jezelf afspreken dat je dat eerst tot de helft gaat terugbrengen of vervang het gedeeltelijk door iets minder heftige zaken. Die nootjes bevatten goede vetten maar zijn nou niet zo goed voor het afvallen, zeker niet als het met bakjes tegelijk gaat. :')
Ook dat bier bevat vele calorieën..
pi_97653813
alle alcoholische dranken bevatten veel caloriën... gelukkig kan ik er niet tegen :D
pi_97653816
Ik denk dat ik de komende tijd veel in dit topic ga komen :P
pi_97653823
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef Muks het volgende:
alle alcoholische dranken bevatten veel caloriën... gelukkig kan ik er niet tegen :D
Ik ook niet, mag het niet hebben..
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:48:16 #104
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653837
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:43 schreef Muks het volgende:
Ik zal ook wel met zoiets eindigen maar ik zal er blij mee zijn. *O* Wie weet stabiliseert mijn bloeddruk dan ook beter en kan één van de pillen die ik nu extra slik dan weg alhoewel ik nooit zonder medicijnen zal kunnen want hoge bloeddruk is een familiekwaal :{ . Broer is perfect op gewicht maar heeft het ook maar blijft door dat perfecte gewicht wel veel meer stabiel.
Optimist tot in de kist
pi_97653845
ik word er ziek van dus dan blijf je er vanzelf wel af ;) (alcohol dus)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:48:42 #106
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97653853
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Dat is nogal..
Lekker :9

Ik ben op deze wijze 9 kilo afgevallen.
pi_97653865
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:48 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik snap het niet, hoe kun je afvallen als je 12 bier en 30 snacks op eet?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:49:08 #108
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653874
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef Muks het volgende:
Ik kan er wel tegen maar heb er gewoon geen behoefte aan....ik zal de flessen binnenkort weer eens afstoffen. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:50:19 #109
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97653913
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Zolang ik blijf afvallen ben ik dat niet van plan, leven is om van te genieten.
pi_97653917
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:49 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik kan er wel tegen maar heb er gewoon geen behoefte aan....ik zal de flessen binnenkort weer eens afstoffen. :')
T is hier ook wel in huis, voor de visite. Mijn (8> drinkt alleen speciale donkere biertjes en dan wel 1 in de maand of zo. De rest staat dus idd te verstoffen
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:51:05 #111
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653942
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:47 schreef Sam-x het volgende:
Ik denk dat ik de komende tijd veel in dit topic ga komen :P
Gewoon blijven komen
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:48 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik zou dus 9 kilo groeien als ik dat een aantal keren zou doen. :') Rottige beginnende menopauze zonder duidelijke verschijnselen maar wel met waarschijnlijk rare hormonendingen. :(
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:51:09 #112
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97653946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:49 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Ik snap het niet, hoe kun je afvallen als je 12 bier en 30 snacks op eet?
Misschien omdat ik het niet dagelijks doe.
pi_97653947
Ik ga een eind wandelen, houdoe! :W
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:51:45 #114
244933 trovey
Nachtoele
pi_97653970
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

^O^ Als je het kunt hebben gewoon doen. ;)
Optimist tot in de kist
pi_97654004
Ik ga ook :W (2 kids in groeispurt is niet handig dus verplicht op kledingjacht)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:53:02 #116
244933 trovey
Nachtoele
pi_97654025
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef Muks het volgende:

[..]

T is hier ook wel in huis, voor de visite. Mijn (8> drinkt alleen speciale donkere biertjes en dan wel 1 in de maand of zo. De rest staat dus idd te verstoffen
Ik heb nog een aantal mixdrankjes staan...eens kijken of dat eigenlijk nog wel goed is want het alcoholpercentage daarvan is erg laag...zit ik bedorven drankjes te schenken als ze wel open gaan. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:06:15 #117
244933 trovey
Nachtoele
pi_97654475
Ik ben ook weg, zolder opruimen en daarna de slaapkamers zover als het naar zolder kan, dus weer krachttraining vandaag. :+
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:20:47 #118
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97654923
maat 38, niet 38 kilo, dan ben ik echt de helft van wat ik nu ben en zwaar ondervoed :P
ik ben 1,66, en wil 65 kilo wegen, dan zou ik richting maat 38/40 gaan. Ik heb nu 44.
Het punt is dat ik er nooit superslank uit zal zien want ik heb idd ook heupen en een vrij prominente voorgevel.
pi_97654935
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

^O^

Langzaam afvallen is ok...

*zichzelf een schop gegeven heeft... * Vandaag voor het eerst in een week weer miles gedaan. Viel weer een beetje tegen. Ik ga er weer voor, besloot ik vannocht. Nu nog volhouden :9
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:27:04 #120
244933 trovey
Nachtoele
pi_97655086
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:20 schreef RandomMoron het volgende:
maat 38, niet 38 kilo, dan ben ik echt de helft van wat ik nu ben en zwaar ondervoed :P
ik ben 1,66, en wil 65 kilo wegen, dan zou ik richting maat 38/40 gaan. Ik heb nu 44.
Het punt is dat ik er nooit superslank uit zal zien want ik heb idd ook heupen en een vrij prominente voorgevel.
Dat noemen we een zandlopermodelletje en heel mannen kunnen dat wel waarderen. :P
Optimist tot in de kist
pi_97655308
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat noemen we een zandlopermodelletje en heel mannen kunnen dat wel waarderen. :P
Sowieso laten de meeste onderzoeken (behalve op Fok natuurlijk, daar houden ze voornamelijk van size 0 geloof ik) wel zien, dat mannen vrouwen graag wat meer gewicht zien hebben dan vrouwen zelf graag zouden willen hebben.

Streven naar een maatje 40 lijkt ook mij overigens helemaal prima (dan moet ik nog vele maten overigens :') ). Maat 38 heb ik volgens mij alleen toen ik een jaar of 15 was ingepast.. :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:39:55 #122
244933 trovey
Nachtoele
pi_97655487
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:34 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Sowieso laten de meeste onderzoeken (behalve op Fok natuurlijk, daar houden ze voornamelijk van size 0 geloof ik) wel zien, dat mannen vrouwen graag wat meer gewicht zien hebben dan vrouwen zelf graag zouden willen hebben.

Streven naar een maatje 40 lijkt ook mij overigens helemaal prima (dan moet ik nog vele maten overigens :') ). Maat 38 heb ik volgens mij alleen toen ik een jaar of 15 was ingepast.. :')
Ik heb genoeg mannen in mijn omgeving (en van mijn leeftijd dus geen tieners :P ) die mij nu precies goed vinden en die zeggen dat er niet meer afmoet. :') Helaas voor hen ga ik wel door omdat ik het voor mijn gezondheid doe en niet voor de aantrekkelijkheid op mannen. :Y)

Wat betreft maten heb ik geen idee waar ik momenteel echt inpas, 4 dingen van dezelfde maat en in de ene pas ik moeiteloos terwijl de andere halverwege blijft steken. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:40:01 #123
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97655491
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:20 schreef RandomMoron het volgende:
We kunnen elkaar de hand schudden :')
pi_97655544
Je streefgewicht moet een gezond gewicht zijn waar jíj je goed bij voelt, en niet een ander ;)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:44:29 #125
244933 trovey
Nachtoele
pi_97655627
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:41 schreef Sam-x het volgende:
Je streefgewicht moet een gezond gewicht zijn waar jíj je goed bij voelt, en niet een ander ;)
De meetresultaten van mijn kwaaltjes tellen in mijn geval ook nog mee. Hoe stabieler hoe beter. :P Ik streef in ieder geval naar een gewicht gelijk aan mijn lengte minus 1 meter en als het lukt nog 1-2 kilo daaronder maar als dat niet helemaal gaat lukken dan ben ik ook blij want ook dan zijn de gezondheidsvoordelen in mijn geval zeer groot.
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:44:31 #126
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97655629
hehe, tot op het punt dat je kleding niet aan kunt omdat het bij je boezem een paar maten groter is als bij je taille?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:47:30 #127
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97655733
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:21 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

^O^

Langzaam afvallen is ok...

*zichzelf een schop gegeven heeft... * Vandaag voor het eerst in een week weer miles gedaan. Viel weer een beetje tegen. Ik ga er weer voor, besloot ik vannocht. Nu nog volhouden :9
Yo Miles Mattie, hoeveel heb je er gedaan dan vanochten :7
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:48:09 #128
244933 trovey
Nachtoele
pi_97655752
Bij mij is het vooral van mijn middel en heupen/billen/bovenbenen afgegaan, gelukkig maar want daar zat het ook voor een groot deel. :P Ik merk het dus vooral aan dingen als broeken en minder aan bovenkleding, gelukkig maar want op mijn leeftijd heeft de boel toch al de neiging om richting het Zuiden te reizen }:| dus ik wil mijn meiden graag nog een tijdje wat hoger hebben en niet als lege theezakken op mijn buik hebben. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:48:53 #129
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97655771
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef RandomMoron het volgende:
hehe, tot op het punt dat je kleding niet aan kunt omdat het bij je boezem een paar maten groter is als bij je taille?
Dat heb ik dus ook! Zo klote is dat }:|
pi_97655813
En, wat gaan we vandaag nog doen? :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:50:26 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97655816
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat heb ik dus ook! Zo klote is dat }:|
Ik kan daar wel coaching in geven, pics kunnen per PM.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:52:03 #132
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97655877
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:40 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik weet niet hoe lang je er woont enzo :P, maar schuin tegen over boekhandel Huyser in de choorstraat (de brug over) heb je een islamitische slagerij zitten. Die heeft aardig wat zelfgemaakte vegetarische salades, in kleine bakjes, en lekker dat ze zijn :P Ze zijn wel supervet, ik hou hem persoonlijk verantwoordelijk voor het feit dat ik 5 kilo ben aangekomen toen ik in Delft woonde :D! Het is iig een leuke variatie, voor zo af en toe ;)
Nice! Dank voor de tip. Ik weet welke je bedoelt, ben er wel eens binnen geweest vroeger (ik heb aan de Voorstraat gewoond). Ik ga hem eens uitchecken, misschien vanmiddag al, tenzij ik te lui ben :9

quote:
Lust je aubergine?
Lusten wel, een favorietje is het niet, maar het is wel leuke opvuller :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:52:31 #133
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97655893
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik zal nog eens calorieen voor je tellen, of je aan vegetarische alternatieven helpen }:|
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:52:40 #134
244933 trovey
Nachtoele
pi_97655898
quote:

[..]

:')
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef Sam-x het volgende:
En, wat gaan we vandaag nog doen? :)
Huishoudelijk werk :') ...althans dat zou ik een tijdje geleden ook al mee beginnen. :P
Optimist tot in de kist
pi_97655921
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:52 schreef trovey het volgende:

[..]

:')

[..]

Huishoudelijk werk :') ...althans dat zou ik een tijdje geleden ook al mee beginnen. :P
Goede lichaamsbeweging, toch?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:54:02 #136
244933 trovey
Nachtoele
pi_97655940
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:53 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Goede lichaamsbeweging, toch?
Zeker :Y maar je moet er wel mee beginnen. :')
Optimist tot in de kist
pi_97655960
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Zeker :Y maar je moet er wel mee beginnen. :')
Muziek aan, en hopsakee :P
pi_97655969
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:42 schreef Muks het volgende:

Netjes Muks! Hoe lang ben je nu bezig? Een maandje ongeveer?

Hier gaat het er eindelijk weer af, in totaal 4.3kg eraf, dus hopelijk blijft het zo doorzetten :).
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_97655993
quote:

[..]

_O-

quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Yo Miles Mattie, hoeveel heb je er gedaan dan vanochten :7
3! Misschien vanavond nog een keer ofzo... Ik wil vanaf nu in ieder geval iedere dag weer wat gaan doen. Jij dan?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:59:28 #140
244933 trovey
Nachtoele
pi_97656130
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:54 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Muziek aan, en hopsakee :P
Moet ik wel even mijn wereldontvanger meenemen want ik moet richting zolder. :P
Optimist tot in de kist
pi_97656143
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Moet ik wel even mijn wereldontvanger meenemen want ik moet richting zolder. :P
MP3-speler met oordopjes? :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:01:01 #142
244933 trovey
Nachtoele
pi_97656190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:59 schreef Sam-x het volgende:

[..]

MP3-speler met oordopjes? :P
Schrik ik me weer te pletter als mijn broer ineens achter me staat. Was gisteren ook druk bezig met de vloer te doen...staat die sluiper ineens achter me.....bijna hartaanval. :+
Optimist tot in de kist
pi_97656207
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:01 schreef trovey het volgende:

[..]

Schrik ik me weer te pletter als mijn broer ineens achter me staat. Was gisteren ook druk bezig met de vloer te doen...staat die sluiper ineens achter me.....bijna hartaanval. :+
Hmm.. ook geen goed idee. Laat het over aan je eigen zangkunsten? :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:04:07 #144
244933 trovey
Nachtoele
pi_97656290
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:01 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Hmm.. ook geen goed idee. Laat het over aan je eigen zangkunsten? :P
Dan slaat het vuil waar ik mee bezig ben zelf op de vlucht :')....goed idee dus. :+
Optimist tot in de kist
pi_97656316
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:04 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan slaat het vuil waar ik mee bezig ben zelf op de vlucht :')....goed idee dus. :+
Hehe ;) Ik moet zo nog boodschappen doen bedenk ik me net!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:07:16 #146
244933 trovey
Nachtoele
pi_97656403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:04 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Hehe ;) Ik moet zo nog boodschappen doen bedenk ik me net!
Als jij nou booschappen doet ga ik richting zolder....gelijk oversteken. :7 Ik moet vanavond nog de weekboodschappen doen dus ook weer extra wandelen met een oude wijven boodschappenkarretje....goed dat ik al richting die leeftijd begin te komen. :Y)
Optimist tot in de kist
pi_97656415
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:07 schreef trovey het volgende:

[..]

Als jij nou booschappen doet ga ik richting zolder....gelijk oversteken. :7 Ik moet vanavond nog de weekboodschappen doen dus ook weer extra wandelen met een oude wijven boodschappenkarretje....goed dat ik al richting die leeftijd begin te komen. :Y)
Nee, daarvoor moet ik nog mijn studiewerk afmaken :( Maar, dat is bijna klaar!
pi_97656448
Leuk, zo'n avondopleiding :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:11:44 #149
244933 trovey
Nachtoele
pi_97656558
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:07 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Nee, daarvoor moet ik nog mijn studiewerk afmaken :( Maar, dat is bijna klaar!
Hersengymnastiek vergt ook calorieen. ;)
Optimist tot in de kist
pi_97656639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:11 schreef trovey het volgende:

[..]

Hersengymnastiek vergt ook calorieen. ;)
Was dat maar :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:37:10 #151
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97657400
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:55 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

[..]

3! Misschien vanavond nog een keer ofzo... Ik wil vanaf nu in ieder geval iedere dag weer wat gaan doen. Jij dan?
Ik heb er vanochtend 3 gedaan, 1 Mile van Leslie dat een nummer bevat waar ik zo een blije doos van wordt, dat ik dat stukje steeds terugspoel als ik die Mile doe :')

Heb besloten dat die Mile de standaard inloop mile wordt, dus doordeweeks die ene Mile van Leslie en die andere Mile van stott. In weekends of op vrije dagen zoals deze die ene Mile van Leslie en 2 Miles van stott.

Uiteraard doe ik er nog steeds mijn pilates oefeningen bij, ik hoef dus vanavond alleen nog een half uurtje pilates te doen en ik ben weer helemaal het vrouwtje *)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:56:14 #152
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97658144
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:52 schreef eleusis het volgende:

[..]

Nice! Dank voor de tip. Ik weet welke je bedoelt, ben er wel eens binnen geweest vroeger (ik heb aan de Voorstraat gewoond). Ik ga hem eens uitchecken, misschien vanmiddag al, tenzij ik te lui ben :9

[..]

Lusten wel, een favorietje is het niet, maar het is wel leuke opvuller :)
Mijn favoriete salades van hem zijn de hummus en de aubergine. Verder heeft hij ook ''hete saus'' dat is lekker om je wokgroente mee af te blussen :9. Hij verkoopt ook nog in dat soort bakjes een ''tapenade'' die is goddelijk, lekker in een schaaltje doen en dan dippen met donker grof broodje van de ''diamanten ring'' en wegspoelen met een fles rode wijn :9~
Zijn zelfgemaakte falafel en feta spinazie borek zijn ook jammie de bammie. Ik moet weer eens nodig naar Delft O+

Bij hem, en bij elke ander islamitische slagerij, kun je gegrilde aubergine krijgen in een grote glazen pot van het merk sera. Daar een grote schep van bakken in een eetlepel olijfolie en na het bakken een klein stukje rode ui snipperen, een verse (dus niet droge) teen knoflook fijn snijden en een beetje fijngeknipte platte peterselie , dit alles door die lauwe aubergine mengen. Beleggen op een volkoren donker broodje, daarop wat plakjes ''red pearle'' tomaat, maak me gek :9~

Overigen kun je die gegrilde aubergine ook direct uit de pot op een knackbrood doen ofzo :9 Weet je hoe sommige mensen met een lepel en een pot pindakaas voor de tv zitten? Zo zit ik voor de tv met een pot gegrilde aubergine *;

Wat ik verder qua vegatarisch beleg ook lekker vind is Avjar (kun je ook bij hem krijgen) is pittige paprika saus dat kun je ook koud op brood doen :9 Lekker met een glasje kindersap, bij ons is dat 1 liter appelsientje met 1,5 water daarbij een fijngesneden limoen een dag laten trekken in de koelkast. Sapjes krijg ik met moeite weg maar dit :9~ , je kunt trouwens varieren met verse munt met deze sap :9
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:05:21 #153
217702 Lonaa
Honger!
pi_97658491
Ik wil nog steeds graag in de OP..

En verder.. uhm.. de enige dag doe ik het HEEL goed (vind ik zelf) en de dag erop is echt weer 10 x bagger.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_97658639
Even de moderator en/of TS een PM sturen?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:12:37 #155
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97658748
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil nog steeds graag in de OP..

[ afbeelding ]

En verder.. uhm.. de enige dag doe ik het HEEL goed (vind ik zelf) en de dag erop is echt weer 10 x bagger.
Jezelf een andere levenstijl aanleren gaat nou eenmaal met vallen en opstaan. De key is dat je niet stopt met proberen :Y
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:14:14 #156
217702 Lonaa
Honger!
pi_97658791
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jezelf een andere levenstijl aanleren gaat nou eenmaal met vallen en opstaan. De key is dat je niet stopt met proberen :Y
Ik doe m'n best. Probeer hetzelfde 'ritme' weer op te pakken als ruim een jaar geleden, maar dat blijkt verdomde lastig.
Zeker omdat ik in tegenstelling tot toen (postbode, dus 5 dagen in de week een uur of 8 lopen) nu hele dagen 'thuis' zit.
Wel 2 honden de apart uitgelaten moeten worden, dus ik loop wel redelijk veel, daarnaast nog 5 katten waar ik de hele dag achteraan zit, en VEEL schoonmaken, maar het is toch anders.

Daarnaast 'vergat' ik toen te eten, en dat was ook wel handig.
pi_97661504
Joyvke, ben nu in de 10e week bezig. Dus zeg maar 2mnd en een beetje;) 25 kg per maand zou wel heel erg zijn. Dit is dag (spiekt even op pagina 1) 65..
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:44:44 #158
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97662018
ik vind 25 kilo in 65 dagen ook heel snel...
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:45:20 #159
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97662034
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik doe m'n best. Probeer hetzelfde 'ritme' weer op te pakken als ruim een jaar geleden, maar dat blijkt verdomde lastig.
Zeker omdat ik in tegenstelling tot toen (postbode, dus 5 dagen in de week een uur of 8 lopen) nu hele dagen 'thuis' zit.
Wel 2 honden de apart uitgelaten moeten worden, dus ik loop wel redelijk veel, daarnaast nog 5 katten waar ik de hele dag achteraan zit, en VEEL schoonmaken, maar het is toch anders.

Daarnaast 'vergat' ik toen te eten, en dat was ook wel handig.
haha, dat is precies de reden waarom ik dik ben geworden. Ik was postbode, toen ben ik gaan studeren, toen werd ik dik :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:56:06 #160
217702 Lonaa
Honger!
pi_97662419
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:45 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

haha, dat is precies de reden waarom ik dik ben geworden. Ik was postbode, toen ben ik gaan studeren, toen werd ik dik :P
Ik WAS dik, heb toen een slechte relatie beeindigd, werd postbode, verloor 30 kg, kwam mijn huidige vriend tegen, allemaal veel te gezellig, maar stabiel gewicht, en toen scheurde ik mijn enkelbanden. :'(
En een postbode met kapotte enkelbanden..dus daar moest ik mee stoppen.
Dat is nu ruim een jaar geleden en ik kan het ook niet meer oppakken wegens blijvende schade van een falend arts. :(
En toen werd ik weer dik. ;(
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:56:22 #161
217702 Lonaa
Honger!
pi_97662430
.

[ Bericht 94% gewijzigd door Lonaa op 03-06-2011 16:56:58 ]
pi_97665806
Gaan jullie een keer per week op de weegschaal staan of vaker?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:50:17 #163
244933 trovey
Nachtoele
pi_97665859
Als het goed gaat elke dag (Ja, ik weet dat je dat niet moet doen :') ) en als ik denk dat het niet zo goed gaat één maal per week. :P
Optimist tot in de kist
pi_97668634
Bekende weegtechniek, Trovey _O-
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:05:21 #165
244933 trovey
Nachtoele
pi_97668755
Je moet flexibel zijn in je dieet. :+
Optimist tot in de kist
pi_97669484
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:05 schreef trovey het volgende:
Je moet flexibel zijn in je dieet. :+
Ik wilde dat mijn weegschaal wat minder flexibel was op de wat mindere dagen :+
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:30:48 #167
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97669874
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:21 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik wilde dat mijn weegschaal wat minder flexibel was op de wat mindere dagen :+
De weegschaal mag wat mij betreft altijd flexibel naar beneden zijn, helaas is het bij mij altijd flexibel naar boven :+
pi_97670477
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

De weegschaal mag wat mij betreft altijd flexibel naar beneden zijn, helaas is het bij mij altijd flexibel naar boven :+
Minder bier, MC, minder bier... :( :(

_O-
pi_97681685
Ik wen mezelf aan iedere maandag te wegen!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:10:56 #170
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97682021
hm :S klinkt niet fijn Lonaa, ik hoop dat je iig nu weer zachtjesaan richting je doel komt..
ik had net echt enorme snacktrack, dus heb maar een miso soepje op.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:48:18 #171
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97683752
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:56 schreef MalaCocinera het volgende:

[prachtige tips]

Prachtige tips, ik ga ze checken. Dank je voor de uitgebreide beschrijving :9
pi_97688626
Ben net begonnen en er is al 1,5 kg af. Zal wel vocht zijn, maar geeft wel heel veel motivatie om lekker door te gaan. Ik doe trouwens beetje van mezelf en beetje van Sonja. Tot nu toe redelijk vol te houden. Ik ga in september op vakantie en wil tenminste 10 a 15 kilo lichter zijn (om er dan vervolgens weer lekker 5 kg aan te eten :9 .
pi_97688646
Euhm volgens mij lees ik al 5 jaar hier over een aanstaande 5 jaarsmeet.... :D

Bluh. Ik ben ook weer bezig. Dus even soort van teeveepeetje weer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_97688711
Hihihi net even het hele topic teruggelezen en iemand had het over het geheugengewicht van de weegschaal... Dat doet de mijne ook, maar ik ga dan eerst met een megafles wasmiddel (of mijn kat) op de weegschaal en daarna zonder :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_97689021
Ik ben bescheiden geweest gister met 3 wijntjes :9
Ik drink niet zoveel en zovaak gelukkig
  zaterdag 4 juni 2011 @ 10:42:46 #176
244933 trovey
Nachtoele
pi_97689964
Hier is het vocht weer aardig verdwenen...1,6 kg aan vocht om precies te zijn :') ....ik blijf een spons. :|W
Optimist tot in de kist
pi_97690017
Vanmorgen nog een keer gewogen, voor de zekerheid.. :')
Woog voor ik begon 84,6/84,7 en nu 83,5! *)

De weegschaal geeft wel verschillende resultaten. Zet hem daarom altijd op dezelfde plek..
pi_97690284
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben bescheiden geweest gister met 3 wijntjes :9
Ik drink niet zoveel en zovaak gelukkig
Ik ben ook bescheiden geweest met mijn 3 halve liters bier :+
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:02:56 #179
244933 trovey
Nachtoele
pi_97690330
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:45 schreef Yrck het volgende:
Vanmorgen nog een keer gewogen, voor de zekerheid.. :')
Woog voor ik begon 84,6/84,7 en nu 83,5! *)

De weegschaal geeft wel verschillende resultaten. Zet hem daarom altijd op dezelfde plek..
Heel belangrijk om het ding op dezelfde plek te houden :Y ...niet alleen geven weegschalen op andere plekken andere weegresultaten, verschillende weegschalen geven op dezelfde plek ook verschillende resultaten. :|W en dat kan zo 1,5 kilo schelen. :') Mijn huisarts zijn weegschaal geeft altijd 0,2 kg minder aan dan de mijne (dus daar zit ik goed :P ) terwijl die van de dietiste 1,2 kilo meer aangeeft }:| maar dat kan ook komen omdat blijkbaar dietisten de weegschaal standaard wat hoger zetten, dat is althans de ervaring van een kennis van me die veel met dietisten te maken heeft gehad in zijn werk......iets met de cliënt motiveren. :P
Optimist tot in de kist
pi_97691603
Zo ga maar eens langzaan aan de miles, ik ga er 3 doen :7

Gaat de rest nog wat verbranden?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:59:52 #181
244933 trovey
Nachtoele
pi_97691724
Vanmiddag het bos in met een kennis samen met de honden en we fietser er naar toe. :P
Optimist tot in de kist
pi_97691760
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef MalaCocinera het volgende:

Ja vanavond weer lopen..
Met 2 buuffies :D

Maar nu nog ff de stad in voor schoenen
pi_97691805
Wij gaan zo zwemmen/zonnen bij het openlucht zwembad :9

En heb net voor niks een maaltijdsalade bij de AH meegenomen voor vanavond :') Ze sloeg em niet aan blijkbaar en betaalde voor andijvie, de salade en een zak chips ¤1,62 :P
  zaterdag 4 juni 2011 @ 12:31:45 #184
217702 Lonaa
Honger!
pi_97692607
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:10 schreef RandomMoron het volgende:
hm :S klinkt niet fijn Lonaa, ik hoop dat je iig nu weer zachtjesaan richting je doel komt..
ik had net echt enorme snacktrack, dus heb maar een miso soepje op.
T komt wel.

Ik heb eens zitten kijken naar zo'n eiwitdieet, maar ik heb een nieraandoening waardoor m'n nierfilters wat kapot zijn en eiwitten doorlaten.
Dus volgens mij, heb ik daar niks aan, laat ik die eiwitten gewoon weer door zeg maar. En in het ergste geval belast ik mijn nieren dusdanig dat ze nog verder stuk gaan.

Maar er zal hier wel niemand ervaring mee hebben?

Ik durf de arts ook niet te bellen. Bijna een jaar geleden (en ruim 10 kg minder) zei hij al dat ik af moest vallen, want ik was veeeeeeeeeeeeeeuuls te zwaar (met 87 kilo..)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 12:41:44 #185
244933 trovey
Nachtoele
pi_97692885
Eens
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

T komt wel.

Ik heb eens zitten kijken naar zo'n eiwitdieet, maar ik heb een nieraandoening waardoor m'n nierfilters wat kapot zijn en eiwitten doorlaten.
Dus volgens mij, heb ik daar niks aan, laat ik die eiwitten gewoon weer door zeg maar. En in het ergste geval belast ik mijn nieren dusdanig dat ze nog verder stuk gaan.

Maar er zal hier wel niemand ervaring mee hebben?

Ik durf de arts ook niet te bellen. Bijna een jaar geleden (en ruim 10 kg minder) zei hij al dat ik af moest vallen, want ik was veeeeeeeeeeeeeeuuls te zwaar (met 87 kilo..)
Een doorverwijzing vragen naar een dietist(e)? Heeft mij goed geholpen om de vaart erin te houden en kan je ook helpen als er door medische redenen aanpassingen in een dieet moeten worden gedaan.
Optimist tot in de kist
  zaterdag 4 juni 2011 @ 12:58:07 #186
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97693332
Ik denk dat ik ook maar een doorverwijzing naar de diëtiste ga vragen bij mijn huisarts. Het is zo moeilijk om het vol te houden als er niets in je gewicht verandert terwijl je erg je best doet dat het veel te makkelijk is om weer normaal te gaan leven in plaats van vol te houden.

Met sporten gaat het bij mij helemaal niet goed, ik heb al bijna 2 weken niets gedaan. Ik heb nu eindelijk weer energie om aan mijn scriptie te gaan werken na een half jaar ziek, zwak en misselijk te zijn geweest. En er moet echt nog heel veel gebeuren dat ik weinig tijd vrij maak voor andere dingen. Ik moet echt weer even een balans zien te vinden.
Spoilers!
pi_97693388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 11:59 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag het bos in met een kennis samen met de honden en we fietser er naar toe. :P
Ik had van jou eigenlijk als reactie verwacht over huishouden of die immens grote zolder van je leeghalen. Sorry :@
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:01:27 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97693420
Ik heb echt weer zin om me maandag te wegen. Heb echt de hele week me netjes aan de regels gehouden, met als maximum uitspatting popcorn.

Ik hoop zo dat ik 't ga redden zonder te hoeven gaan hardlopen :')
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:20:23 #189
217702 Lonaa
Honger!
pi_97693975
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:41 schreef trovey het volgende:
Eens

[..]

Een doorverwijzing vragen naar een dietist(e)? Heeft mij goed geholpen om de vaart erin te houden en kan je ook helpen als er door medische redenen aanpassingen in een dieet moeten worden gedaan.
Heb ik wel over zitten denken, maar die nierafwijking is vrij zeldzaam, en ben bang dingen stuk te maken. :(
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:23:18 #190
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97694061
Denk dat je het beter aan een internist/nefroloog kan vragen. Vanw. hoge bloeddruk heb ik ook minder goed werkende nierfilters die ook eiwitten doorlaten. Ik moet daardoor niet teveel eiwitten eten. /weer in lurkstand
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:35:39 #191
244933 trovey
Nachtoele
pi_97694458
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:00 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik had van jou eigenlijk als reactie verwacht over huishouden of die immens grote zolder van je leeghalen. Sorry :@
Ik heb ook wel eens vrije tijd :P :+ en de zolder is op orde. *O*
Optimist tot in de kist
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:37:19 #192
244933 trovey
Nachtoele
pi_97694501
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heb ik wel over zitten denken, maar die nierafwijking is vrij zeldzaam, en ben bang dingen stuk te maken. :(
Als je huisarts de medische gegevens doorgeeft aan die dietist(e) moet hij/zij er toch wel wat me kunnen? Ze hebben dat diploma tenslotte niet bij een pakje boter gekregen dus zullen ook wel kennis van dit soort zaken hebben, eventueel in overleg met je (huis)arts.
Optimist tot in de kist
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:42:51 #193
217702 Lonaa
Honger!
pi_97694665
Mijn nierspecialist zal het wel weten, is inderdaad een nefroloog. Denk dat ik er dan toch maar aan moet geloven en hem moet bellen.

Mijn HA heeft de ballen verstand van mijn 'afwijking', hij liet me zelfs 10 dagen met blaasontsteking doorlopen, met het advies vooral veel cranberrysap te drinken. Uiteindelijk de nierspecialist gebeld, en toen heeft de HA op z'n flikker gekregen.

Heeft een van jullie baat gehad bij een eiwitdieet?
pi_97694750
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef MalaCocinera het volgende:

Ik moet er vandaag ook minimaal 3 doen.

Heb gisteren toch weer lopen snoepen, zo gaat het het hem natuurlijk nooit worden.... Grrrrr... :(
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:46:30 #195
244933 trovey
Nachtoele
pi_97694765
Dan gewoon even in overleg met je specialist gaan en een dietist(e), samen moeten ze toch wel weten wat voor jou geschikt is. ;) Verder geen ervaring met een eiwitdieet, het is hier een gewoon "dieet".
Optimist tot in de kist
pi_97695066
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:45 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik moet er vandaag ook minimaal 3 doen.

Heb gisteren toch weer lopen snoepen, zo gaat het het hem natuurlijk nooit worden.... Grrrrr... :(
Jij moet niks! Doe anders 2 miles, het is namelijk rete gezond om dag in dag uit 2 miles in een half uur tijd te doen. Je verlaagt een aanzienelijk aantal risico's enorm. Dan doe je het vandaag niet voor de weight loss benefits maar voor de health benefits (zoals P J O'Clair dat zo mooi zegt) :P

Wat is nou een half uurtje? Als je klaar bent, ga je lekker met een glaasje water op het balkon zitten, met je oogjes dicht en dan bedenk je dat je vandaag iets gezonds voor jezelf hebt gedaan *)
pi_97695651
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jij moet niks! Doe anders 2 miles, het is namelijk rete gezond om dag in dag uit 2 miles in een half uur tijd te doen. Je verlaagt een aanzienelijk aantal risico's enorm. Dan doe je het vandaag niet voor de weight loss benefits maar voor de health benefits (zoals P J O'Clair dat zo mooi zegt) :P

Wat is nou een half uurtje? Als je klaar bent, ga je lekker met een glaasje water op het balkon zitten, met je oogjes dicht en dan bedenk je dat je vandaag iets gezonds voor jezelf hebt gedaan *)
:D O+

Het is niet de beweging die het probleem is, maar het vele eten. Ik baal gewoon van m'n eigen gebrek aan wilskracht momenteel. Komt vanzelf wel goed..
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:23:10 #198
244933 trovey
Nachtoele
pi_97699496
En weer terug van de boswandeling/fietstocht.....
Optimist tot in de kist
pi_97699693
Geslaagd voor schoenen *O* my god wat lopen ze lekker _O_
Echt heaven on my feet :D
Die gaan we vanavond mooi inlopen. ^O^

edit: damnyouautocorrect

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2011 18:47:36 ]
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:10:51 #200
217702 Lonaa
Honger!
pi_97701160
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Geslaagd voor schoenen *O* my god wat lopen ze lekker_O_
Echt heaven on my rest :D
Die gaan we vanavond mooi inlopen. ^O^
Ik ben de hele dag opzoek geweest naar schoenen, maar heb niks kunnen vinden. ;(
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:18:51 #201
244933 trovey
Nachtoele
pi_97701468
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:16 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Het is niet de beweging die het probleem is, maar het vele eten. Ik baal gewoon van m'n eigen gebrek aan wilskracht momenteel. Komt vanzelf wel goed..
:* Iedereen kent z'n zwakke momenten. Gewoon daarna weer verder gaan en niet opgeven. ;)
Optimist tot in de kist
pi_97702752
Laatst gesolliciteerd bij TNT. Hoop dat ik snel aan het werk kan, leuk bijbaantje én veel bewegen. Mooier kan het niet. O+
pi_97703009
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:16 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik herken maar dan met bier, zo lekker met dit weer :(
pi_97703930
Friet :9
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:26:04 #205
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97708309
ik heb ook licht lekkende nierfilters gehad door ziek zijn, maar dat is wel weer hersteld.. wat een heerlijke overeenkomsten dan..Bengalen - fan (;) ), postbode geweest en lekkende nierfilters. Nog meer wat je kwijt wilt? Ik maak een grapje natuurlijk..

ik had daarnet weer migraine verschijnselen in de bus naar huis, de treinen reden niet :S
ik ging zitten, en kon echt niets meer zien..ben gelijk knock out in slaap gevallen en werd kwijlend wakker terwijl een meneer naast me was gaan zitten..niets gemerkt.
eenmaal op de bestemming ben ik de bus uitgestrompeld en naar huis gegaan..meer op goed geluk dan daadwerkelijk op zicht. Ik was echt volop misselijk en een meneer vroeg onderweg nog of het wel ging, ik liep blijkbaar niet echt consistent :p

maar ik stap nu net binnen en op zich gaat het wel weer..

ik heb zelfs gekookt, ik moest me er wel over heen zetten, maar ik heb uiteindelijk iets heel gaafs geproduceerd. Gember - knoflook - limoen - tomaat soep. Heel apart :p Maar wel lekker..

ik ga zo kijken of ik aan mijn scriptie kan knutselen..en anders ga ik vroeg slapen en morgenochtend maar aan de slag. Morgen in de loop van de ochtend gaan we op vakantie voor 4 dagen! Dus geen gepost van mij dan :)

ik heb nu wel echt mega trek in snoep :S iets wat ik altijd heb voor en na een migraine. Echt in de zoete cola gummies en hamka's chips :S heel raar..
pi_97711900
Klinkt niet vreemd hoor, ik moet altijd iets vettigs eten na een migraine aanval, een gebakken ei is dan al genoeg maar het zorgt ervoor dat de misselijkheid verdwijnt
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:56:48 #207
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97712534
nouja..stokbroodje en kruidenboter was dan wel een goede beslissing :P
pi_97713421
Bij migraineaanvallen moet ik daarna ook altijd eten hoor (sterker nog, meestal in flinke hoeveelheden, anders komt er nog een aanval).

Is het bij jullie ook zo warm? Het is hier nu nog 25 graden binnen. Ik doe verwoede pogingen het huis door te laten waaien.
pi_97713945
Hoe kan je nou afvallen als je steeds last heb van je heup en je daardoor belemmerd wordt in elke vorm van beweging. Het gaat een paar keer goed en nu vanavond heb ik echt enorm veel last van pijn.
De vraag is dan wel: ben ik te fanatiek geweest of ligt het aan die nieuwe schoenen? ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2011 22:18:16 ]
pi_97714138
LL bij mij ligt het afvallen toch hoofdzakelijk aan mijn eetpatroon... Sporten doet niet niets, maar een gestructureerd eetpatroon doet meer dan een gestructureerd sportpatroon...
pi_97714173
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kan je nou afvallen als je steeds last heb van je heup en je daardoor belemmerd wordt in elke vorm van beweging. Het gaat een paar keer goed en nu vanavond heb ik echt enorm veel last van pijn.
De vraag is dan wel: ben ik te fanatiek geweest of ligt het aan die nieuwe schoenen? ;(
Misschien door je nieuwe schoenen iets te fanatiek gedaan, LL? En voldoende rustdagen inplannen natuurlijk.
pi_97714218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
LL bij mij ligt het afvallen toch hoofdzakelijk aan mijn eetpatroon... Sporten doet niet niets, maar een gestructureerd eetpatroon doet meer dan een gestructureerd sportpatroon...
Bij mij is het precies andersom... :') Op dagen dat ik goed en veel sport, val ik af als een speer en als ik niet sport, nauwelijks.
pi_97714377
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Bij mij is het precies andersom... :') Op dagen dat ik goed en veel sport, val ik af als een speer en als ik niet sport, nauwelijks.
Kip ik heb je }) !

Nog miles gedaan?
pi_97714472
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Welke heup is het? Ben je rechts of linkshandig?
pi_97714591
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:24 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Kip ik heb je }) !

Nog miles gedaan?
Nee... -O-

Het is hier zo onwijs warm echt... Huis op het zuiden, de hele dag zon, gigantische ramen plus een plat dak maakten dat het vandaag 27,5 graad binnen was.. :% Ik had het vanochtend vroeg gelijk moeten doen.
pi_97714833
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Nee... -O-

Het is hier zo onwijs warm echt... Huis op het zuiden, de hele dag zon, gigantische ramen plus een plat dak maakten dat het vandaag 27,5 graad binnen was.. :% Ik had het vanochtend vroeg gelijk moeten doen.
Lastig ja, heb mijn pilates oefeningen ook pas om 9:30 gedaan vanwege de warmte :P
pi_97715971
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:26 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Welke heup is het? Ben je rechts of linkshandig?
rechterheup en ben ook rechtshandig. Zie zelf alleen geen verband daarin
pi_97716133
Oh en rustdagen heb ik ook. Net 2 gehad. Wil ongeveer 3 keer per week lopen....
Nu lekker uitrusten in mijn bedje ;)
pi_97730367
Vandaag sinds tijden weer is een uitgebreid ontbijt met broodjes, ei, en vers gepeste sap.

Valt me wel op dat me me gezicht wat dunner wordt.. Onderkin is zichtbaar aan het afnemen. Klopt het dat je eerst afvalt in je gezicht / benen en vervolgens je buik?
  zondag 5 juni 2011 @ 12:01:08 #220
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97730395
Nietsch eraf gegaan deze week ondanks goed opletten. Flauw hoor.

Dan maar wat meer bewegen ;(
  zondag 5 juni 2011 @ 12:07:48 #221
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97730610
quote:
13s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:01 schreef eleusis het volgende:
Nietsch eraf gegaan deze week ondanks goed opletten. Flauw hoor.

Dan maar wat meer bewegen ;(
Eng he })

Vanochtend 2 miles gedaan :7
  zondag 5 juni 2011 @ 13:51:58 #222
244933 trovey
Nachtoele
pi_97734212
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:00 schreef Yrck het volgende:
Vandaag sinds tijden weer is een uitgebreid ontbijt met broodjes, ei, en vers gepeste sap.

Valt me wel op dat me me gezicht wat dunner wordt.. Onderkin is zichtbaar aan het afnemen. Klopt het dat je eerst afvalt in je gezicht / benen en vervolgens je buik?
Dat kan maar hoeft niet, bij mij is er bij mijn hals ook wel wat afgegaan maar de grootste winst zit bij mij toch duidelijk bij mijn buik, heupen en bovenbenen. Daar zat dan ook wel het meeste. ;)
Optimist tot in de kist
  zondag 5 juni 2011 @ 13:53:00 #223
244933 trovey
Nachtoele
pi_97734258
Ik heb die miles wel kunnen downloaden maar in een extensie die me niets zegt. :')
Optimist tot in de kist
  zondag 5 juni 2011 @ 14:12:19 #224
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97735108
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

rechterheup en ben ook rechtshandig. Zie zelf alleen geen verband daarin
Ik wel :Y Alleen kan ik het niet zeker weten ivm fokken vanaf mobiel. Ik zal het je op een kort door de bocht manier proberen uit te leggen.

Overgewicht is belastend voor de gewrichten, als mensen last krijgen van een gewricht gaan ze bewust/onbewust hun beweging er op aanpassen. Jij hebt last van je rechterheup, dit heupgewricht moet al jouw veels te zware rechtergedeelte van je bovenlijf dragen. Je bent rechtshandig en tilt dus het meeste met rechts (wat je waarschijnlijk ook nog verkeerd doet) dus je belast dat gewricht meer dan links.

Zoals reeds eerder gezegd dit is kort door de bocht :) Het lijkt me raadzaam om eens een sportfysio te bezoeken die eens kijkt hoe jij dat rechterpootje van je neerzet/afrolt :P Goede schoenen zijn namelijk geen oplossing voor een slechte lichaamshouding.
pi_97735349
Ik ben vanmorgen ook lekker wezen sporten *O*
  zondag 5 juni 2011 @ 14:20:42 #226
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97735446
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en rustdagen heb ik ook. Net 2 gehad. Wil ongeveer 3 keer per week lopen....
Nu lekker uitrusten in mijn bedje ;)
In principe zijn rustdagen niet nodig bij een half uurtje low impact bewegen.
  zondag 5 juni 2011 @ 14:21:27 #227
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97735481
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben vanmorgen ook lekker wezen sporten *O*
Op je lieve zijdezachte voetjes *;
pi_97735517
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:21 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Op je lieve zijdezachte voetjes *;
Bohohoho, nee hoor dat zijn nog vellerige, schurige eeltknobbeltjes O+

( :r )
  zondag 5 juni 2011 @ 14:24:08 #229
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97735596
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bohohoho, nee hoor dat zijn nog vellerige, schurige eeltknobbeltjes O+

( :r )
Awww, ik heb gemerkt dat afvallen ook wonderen doet voor de eelt op voetjes :+
pi_97735662
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:24 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Awww, ik heb gemerkt dat afvallen ook wonderen doet voor de eelt op voetjes :+
O hmm bij mij is er 20/25 kilo af al he... En dat effect is mij volledig ontgaan :D
  zondag 5 juni 2011 @ 14:29:43 #231
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97735831
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O hmm bij mij is er 20/25 kilo af al he... En dat effect is mij volledig ontgaan :D
Ooow, ik merk het na 9 kilo :P (Er moet er bij mij nog 12 af)
  zondag 5 juni 2011 @ 14:30:29 #232
244933 trovey
Nachtoele
pi_97735873
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bij mij eerlijk gezegd ook, ik zit nog steeds te raspen. :P
Optimist tot in de kist
  zondag 5 juni 2011 @ 14:31:16 #233
238141 SevD
Boventitel
pi_97735900
't gaat de laatste 2 maanden wat minder hard, al vind ik dat niet eens zo erg, 4 kilo er af gekregen.

Inmiddels totaal 38, wil er nog zo'n 4 tot 6 af krijgen & dan is m'n doel wel bereikt denk ik ^O^
  zondag 5 juni 2011 @ 14:32:56 #234
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97735975
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:31 schreef SevD het volgende:
't gaat de laatste 2 maanden wat minder hard, al vind ik dat niet eens zo erg, 4 kilo er af gekregen.

Inmiddels totaal 38, wil er nog zo'n 4 tot 6 af krijgen & dan is m'n doel wel bereikt denk ik ^O^
Respect _O_
pi_97736049
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:32 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Respect _O_
Wat MC zegt SevD!
pi_97742288
SevD goed gedaan man ! Op naar die laatste paar kg !
  zondag 5 juni 2011 @ 16:48:20 #237
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97742386
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:07 schreef MalaCocinera het volgende:
Eng he })

Vanochtend 2 miles gedaan :7
Wat zijn toch die "miles" :') Eigenlijk wil ik het niet weten.

Net maar even een half uur gefietst. Had toch een kuthumeur. Nu nog steeds trouwens.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:18:49 #238
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97750019
@ PaarsBeestje, heb jij dat nou ook dat je INQ pilatesmat op een plek ingedeukt is van al die miles :P Ik zat er net aan te denken (heb net Vol 1 gedaan, dus de teller voor vandaag staat op 3 miles :Y) ) dat ik de mat misschien moet omdraaien.

Uiteraard had ik mijn raam open en dankzij mijn fladder gordijntjes zag ik de buurman van de flat schuin tegenover me op het balkon:@ Ik heb er geen bezwaar tegen als mensen mij mijn pilates oefeningen zie doen, maar de miles .....:')
  zondag 5 juni 2011 @ 19:20:04 #239
244933 trovey
Nachtoele
pi_97750092
Gewoon vrolijk :W . :')
Optimist tot in de kist
pi_97750765
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:18 schreef MalaCocinera het volgende:
@ PaarsBeestje, heb jij dat nou ook dat je INQ pilatesmat op een plek ingedeukt is van al die miles :P Ik zat er net aan te denken (heb net Vol 1 gedaan, dus de teller voor vandaag staat op 3 miles :Y) ) dat ik de mat misschien moet omdraaien.

Uiteraard had ik mijn raam open en dankzij mijn fladder gordijntjes zag ik de buurman van de flat schuin tegenover me op het balkon:@ Ik heb er geen bezwaar tegen als mensen mij mijn pilates oefeningen zie doen, maar de miles .....:')
_O-

Ik gebruik m'n dunne mat om te lopen en m'n dikke en dunne mat voor de grondoefeningen. Dus geen deuken hier.. (in de matten dan.. :') ).

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:31 schreef SevD het volgende:

Hulde! _O_

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef trovey het volgende:
Gewoon vrolijk :W . :')
Vrolijk is ok! *O*

Ik heb vandaag zowaar (nog niet) lopen snaaien... maar nog geen miles gedaan. Zo even doen. Ben eigenlijk wel blij dat het vandaag niet zo heel warm is.
pi_97750948
Ik wil ook wel weten wat miles zijn :P Is het trouwens ok dat ik hier een beetje mee kom posten? Heb dan wel geen overgewicht maar het slank topic gaat meer ontopic dan wat anders :{
  zondag 5 juni 2011 @ 19:37:51 #242
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97751224
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil ook wel weten wat miles zijn :P Is het trouwens ok dat ik hier een beetje mee kom posten? Heb dan wel geen overgewicht maar het slank topic gaat meer ontopic dan wat anders :{
Voor miles moet je kijken naar leslie sansone op youtube. PaarsBeestje kan je beter helpen, ik doe namelijk walking pilates.

Tuurlijk ben je welkom!
  zondag 5 juni 2011 @ 21:18:43 #243
238141 SevD
Boventitel
pi_97757621
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:32 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Respect _O_
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat MC zegt SevD!
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]

Hulde! _O_
Dank! :D

quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:46 schreef Muks het volgende:
SevD goed gedaan man ! Op naar die laatste paar kg !
Jep, gaan d'r voor 8-)
pi_97757939
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik wel :Y Alleen kan ik het niet zeker weten ivm fokken vanaf mobiel. Ik zal het je op een kort door de bocht manier proberen uit te leggen.

Overgewicht is belastend voor de gewrichten, als mensen last krijgen van een gewricht gaan ze bewust/onbewust hun beweging er op aanpassen. Jij hebt last van je rechterheup, dit heupgewricht moet al jouw veels te zware rechtergedeelte van je bovenlijf dragen. Je bent rechtshandig en tilt dus het meeste met rechts (wat je waarschijnlijk ook nog verkeerd doet) dus je belast dat gewricht meer dan links.

Zoals reeds eerder gezegd dit is kort door de bocht :) Het lijkt me raadzaam om eens een sportfysio te bezoeken die eens kijkt hoe jij dat rechterpootje van je neerzet/afrolt :P Goede schoenen zijn namelijk geen oplossing voor een slechte lichaamshouding.
Ik heb niet last van mijn gewrichten, ik heb last van slijmbeursontsteking in mijn heup
Desondanks is het denk ik wel deels waar.. en zit ik in een oneindige vicieuze cirkel...
Overgewicht-> willen bewegen-> bewegen veroorzaakt pijn -> pijn belemmert afvallen -> overgewicht blijft....
;(

SevD nog een paar kilo te gaan _O_ supergaaf
  zondag 5 juni 2011 @ 22:44:08 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_97763393
Hallo!

Ik kom hier mee kijken (als dat mag). Ik heb het hele verhaal over de ticker gelezen, wat een gedoe zeg... Maar volgens mij is het gelukt en het is in ieder geval motiverend om te zien dat ik al over de helft ben!

http://swlf.lilyslim.com/m1brp2.png

Momenteel even tentamens en dus 2 kilo aangekomen de afgelopen 2 weken.

Jullie zijn mijn stok achter de deur :D

Xx!

[ Bericht 17% gewijzigd door Tink89 op 05-06-2011 22:49:03 (link deed niks...) ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 5 juni 2011 @ 22:48:11 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_97763637
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik heb niet last van mijn gewrichten, ik heb last van slijmbeursontsteking in mijn heup
Desondanks is het denk ik wel deels waar.. en zit ik in een oneindige vicieuze cirkel...
Overgewicht-> willen bewegen-> bewegen veroorzaakt pijn -> pijn belemmert afvallen -> overgewicht blijft....
;(

SevD nog een paar kilo te gaan _O_ supergaaf
Slijmbeursontsteking is rot! Ik ben hypermobiel en heb jarenlang de ene na de andere gehad, meestal in (1 of 2 tegelijk) mijn heupen...

Vooral niks met de gewrichten doen waar je last van hebt, maar als je hem in je heupen hebt, kun je arm- en schouderoefeningen doen... heb je last van je schouders gaan je lopen zonder je armen te gebruiken :)

Xx!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 6 juni 2011 @ 10:07:51 #247
244933 trovey
Nachtoele
pi_97776770
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:33 schreef heaven7 het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef Tink89 het volgende:
Hallo!

Ik kom hier mee kijken (als dat mag). Ik heb het hele verhaal over de ticker gelezen, wat een gedoe zeg... Maar volgens mij is het gelukt en het is in ieder geval motiverend om te zien dat ik al over de helft ben!

http://swlf.lilyslim.com/m1brp2.png

Momenteel even tentamens en dus 2 kilo aangekomen de afgelopen 2 weken.

Jullie zijn mijn stok achter de deur :D

Xx!
Welkom! *O* Hoe meer zielen hoe meer vreugd. :P
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 10:40:14 #248
244933 trovey
Nachtoele
pi_97777498
Ik heb de Miles eindelijk in een direct afspeelbare vorm binnen....mochten jullie niets meer van me horen dat was de combinatie Miles en mijn medicijnen geen goed idee. :+

Edit: die dame is wel een typische Amerikaanse zeg, overdreven enthousiast en vrolijk :r , ik wil gewoon een depressief dikkertje als coach. }:| :+

[ Bericht 45% gewijzigd door trovey op 06-06-2011 10:48:13 ]
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 11:23:11 #249
244933 trovey
Nachtoele
pi_97778801
De eerste mile zit erop :P en nog belangrijker...de combi kwaal en oefening is ook gelukt. Ik hou het eerst maar even bij 1 mile per keer en dan meedere keren per dag als dat lukt. ;) Geheel lijkt een beetje op Nederland in beweging maar dan in een sneller tempo. Nederland in beweging is trouwens ook een aanrader ondanks het wat "oude lullen" imago, je traint dan meer spieren dan in die miles video's en dat is ook belangrijk om de boel soepel te houden (en niet alleen maar calorietjes te verbranden) ;)
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 11:47:27 #250
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97779613
Ik doe de ''walking pilates'' van stott die hebben 2 dvd's met pilates oefeningen :Y
  maandag 6 juni 2011 @ 11:50:29 #251
244933 trovey
Nachtoele
pi_97779696
Pilates vinden mijn gewrichten niet zo leuk ;( met name mijn bovenrug/nek trekt dat absoluut niet. Ik heb het wel geprobeerd maar dat was absoluut geen goed idee....je moet niet 4 dagen verrekken van de pijn na een half uurtje Pilates. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 11:56:46 #252
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97779915
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:50 schreef trovey het volgende:
Pilates vinden mijn gewrichten niet zo leuk ;( met name mijn bovenrug/nek trekt dat absoluut niet. Ik heb het wel geprobeerd maar dat was absoluut geen goed idee....je moet niet 4 dagen verrekken van de pijn na een half uurtje Pilates. :')
Dan heb je of een beunhaas van een instructeur gehad of je doet het niet goed. Beide komen helaas maar wat te vaak voor ;(
pi_97779946
Idd, pilats is juist iets wat voor heel veel mensen juist wel kan! (niet alle oefeningen en niet allemaal even zwaar doen maar een beetje instructeur kan je echt goed begeleiden ook al heb je allerhande klachten).
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 6 juni 2011 @ 12:00:28 #254
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97780031
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:57 schreef DarkElf het volgende:
Idd, pilats is juist iets wat voor heel veel mensen juist wel kan! (niet alle oefeningen en niet allemaal even zwaar doen maar een beetje instructeur kan je echt goed begeleiden ook al heb je allerhande klachten).
Probleem met dingen als yoga en pilates is, dat elke idioot het mag geven. Met helaas de nodige gevolgen van dien :N
  maandag 6 juni 2011 @ 12:16:36 #255
244933 trovey
Nachtoele
pi_97780665
quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dan heb je of een beunhaas van een instructeur gehad of je doet het niet goed. Beide komen helaas maar wat te vaak voor ;(
Helaas ligt het bij mij aan mijn artrose in de nek/bovenrug. ;) Die Pilatesoefeningen zijn daar gewoon te heftig voor. Ik heb wel mijn tweede Mile er net opzitten, wel in de low impact versie want de high impact trek ik niet. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 12:20:09 #256
319308 Tink89
To live is to dance
pi_97780760
Ik heb jaren op hoog niveau gezwommen en ga nu nog 1 keer in de week met een mede-dikkerdje en vriendjelief (2 personen dus, vriendjelief weegt 63 kilo) een uur baantjes trekken. Is ongeveer het enige waar mijn heup- en kniegewrichten niet tegen protesteren. En we wii-fitten... klinkt suf, maar daar zijn leuke steps-lessen en bokslessen bij en doordat je er goed in wordt, mag je steeds een niveau omhoog.. je verbetert je highscores en dat ding weegt je ook meteen, je kunt er concrete doelen op invoeren en hij vertelt je of je op de goede weg bent. Als je aangekomen bent, wil hij weten waarom en je kunt ook je andere lichaamsbeweging, tailleomtrek en meer van dat soort dingen bijhouden :D

Heb overigens ook pilates gedaan, met een prima instructeur, maar ik vind het nogal saai, eigenlijk... Bovendien heb ik een hekel aan zweten en daar merk je in het zwembad niks van :D

Vandaag gaat het trouwens verbazingwekkend goed, 3 bammetjes, thee, gewandeld, gesleept met boodschappen, 2 broodjes voor lunch (maandag is werk-dag en dan mag ik een broodje), thee en straks een bakje verse meloen tussendoor... Vanavond Nasi zonder vlees, satésaus, kroepoek en loempia, maar met gebakken uitjes, augurk, heel veel wokgroente en ketjap *en stokjes*.

*trotse dag*

Xx!
  maandag 6 juni 2011 @ 12:27:23 #257
244933 trovey
Nachtoele
pi_97780982
Hier vanmorgen twee beschuitjes met wat hagelslag(mijn toegestane zonde :P ) en een glas magere melk en nu 2 bammetjes aan het roosteren die ik opsmikkel met sandwichspread en weer een beker magere melk. In de middag nog wat mokken thee (zonder suiker, doe ik al jaren) en nog een grapefruit.
Vavaond krieltjes uit de oven zonder vet, een salade en waarschijnlijk een tartaartje (ook uit de oven) en magere yoghurt met wat zoetstof na. s Avonds dan waarschijnlijk nog een stuk fruit en calorieloos drinken. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 06-06-2011 16:02:33 ]
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 13:26:30 #258
319308 Tink89
To live is to dance
pi_97782846
Nice Trovey!

Ik zou op twee beschuitjes niet kunnen blijven rondlopen tot de lunch... heb 's morgens echt eten nodig :) Zeker als ik moet werken...

Ik heb ooit op dieetcursus ook geleerd dat je 's morgens iets moet eten met Jodium erin (Brood dus) om je stofwisseling op gang te brengen, maar wellicht is dat alweer achterhaald, cursus is alweer een paar jaar geleden :p

Xx!
pi_97785765
Op mijn werk is een nieuwe rage : het rawfooddiet..... geloof dat ik daar maar verre van blijf. voor meer info Ze eten dus vrijwel alles rauw.. t spreekt mij niet aan
  maandag 6 juni 2011 @ 14:46:55 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_97786046
Muks, dat was een (hele) tijd geleden bij DWDD... Zo'n moeder die haar kind alleen rauw eten liet eten, maar dan wel extremer dan dat dieet. Het kind mocht ook geen noten, maar moest wel rauw rood vlees eten.

Daar houd ik me ook verre van, zeker als je groente wokt, stoomt of in de oven bereidt, blijven er veel vitamines enzo behouden en bereide groenten zijn beter voor mijn maag en verteringsstelsel dan rauwe groente... Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. In ieder geval moet ik er niet aan denken om alles rauw te eten :p

Maar voor sommige mensen is het vast de oplossing :)

Xx
  maandag 6 juni 2011 @ 14:56:15 #261
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97786489
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef Tink89 het volgende:
Muks, dat was een (hele) tijd geleden bij DWDD... Zo'n moeder die haar kind alleen rauw eten liet eten, maar dan wel extremer dan dat dieet. Het kind mocht ook geen noten, maar moest wel rauw rood vlees eten.

Daar houd ik me ook verre van, zeker als je groente wokt, stoomt of in de oven bereidt, blijven er veel vitamines enzo behouden en bereide groenten zijn beter voor mijn maag en verteringsstelsel dan rauwe groente... Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. In ieder geval moet ik er niet aan denken om alles rauw te eten :p

Maar voor sommige mensen is het vast de oplossing :)

Xx
Dat kind zag er ook ziekelijk uit en had geen enkele sprankje levenslust in zich.
pi_97788457
Hier staat die documentaire, "Rauw". Zielig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 15:47:11 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 15:59:20 #263
244933 trovey
Nachtoele
pi_97789032
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef Tink89 het volgende:
Nice Trovey!

Ik zou op twee beschuitjes niet kunnen blijven rondlopen tot de lunch... heb 's morgens echt eten nodig :) Zeker als ik moet werken...

Ik heb ooit op dieetcursus ook geleerd dat je 's morgens iets moet eten met Jodium erin (Brood dus) om je stofwisseling op gang te brengen, maar wellicht is dat alweer achterhaald, cursus is alweer een paar jaar geleden :p

Xx!
Ik eet naar een schema van de dietiste, dat is 's morgens 1 boterham of twee beschuiten met melk/karnemelk. Brood krijg ik 's morgens niet naar binnen dus dan maar beschuitjes. :P Ik kan overigens overdag heel goed op weinig eten leven.....dat is misschien ook wel het probleem, ik kan leven van lucht :') daarom moet ik ook mijn stofwisseling een opdonder geven om de verbranding op te voeren.
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 16:00:26 #264
244933 trovey
Nachtoele
pi_97789094
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Muks het volgende:
Op mijn werk is een nieuwe rage : het rawfooddiet..... geloof dat ik daar maar verre van blijf. voor meer info Ze eten dus vrijwel alles rauw.. t spreekt mij niet aan
Ik moet er niet aan denken :') ...bovendien is het, volgens mij, geen levenswijzeverandering die je vol gaat houden. :{ Gekookt voedsel vervuild je darmen...oh daarom zijn mensen hun eten boven een vuurtje klaar gaan maken. 8)7 Het gaar maken van voedsel bevorderd de verteerbaarheid van voedsel juist en levert zo sneller energie, het was juist het feit dat mensen hun eten gingen garen dat er eindelijk vooruitgang zat in onze hersenen. :P
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 16:10:35 #265
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97789623
Toch nog 200 gram afgevallen afgelopen week.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:11:41 #266
244933 trovey
Nachtoele
pi_97789685
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef eleusis het volgende:
Toch nog 200 gram afgevallen afgelopen week.
^O^ Ik vlieg heen weer als een postduif in actieve dienst...de ene keer wat zwaarder en dan weer wat lichter. :') Eens zien of de Miles de richting weer naar beneden kan krijgen. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 16:14:05 #267
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97789836
Ik ook maar dat is omdat ik al dagen duizelig ben. Vraag me af of het met eten te maken kan hebben of met de temazepam die ik vrijdag nam (toch al weer lang geleden) :{
  maandag 6 juni 2011 @ 16:17:27 #268
244933 trovey
Nachtoele
pi_97790023
Zo'n middel kan lang doorwerken ;) . Ik heb wel eens zo'n middel aan mijn hondje moeten geven i.v.m. vuurwerkangst en 3-4 dagen later tolde ze nog (was dus ook meteen de laatste keer dat ze het kreeg :{ )
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 16:30:33 #269
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97790720
Dat stelt wel een beetje gerust. Het is ook de eerste keer dat ik dit neem. Wel andere benzo 's gehad maar de dok vond deze gepaster. Ik heb wel gelijk 3 nachten op rij perfect geslapen dus misschien werkt het nog wel lang door :P Morgen toch maar ff dokter bellen. Gelukkig heb ik toch vakantie :') (ik ben altijd ziek in mijn vakanties) en is er regen dus ik kan lekker in bed internetten de hele dag.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:32:17 #270
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97790815
EN IK VAL DUS NOG WEL AF DUS HOEF NIET TE SPORTEN YAY!
pi_97790868
sporten doe je niet alleen om af te vallen he? het helpt ook je lichaam vormen, buiten de andere logische gezondsvoordelen ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 6 juni 2011 @ 16:34:05 #272
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97790908
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:32 schreef eleusis het volgende:
EN IK VAL DUS NOG WEL AF DUS HOEF NIET TE SPORTEN YAY!
Good Lord, bewegen dat kan nie heur!
  maandag 6 juni 2011 @ 16:48:53 #273
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97791644
I know I know, maar ik heb al zo veel aan m'n hoofd...

Tja, vroeg of last zal ik wel een plateau bereiken en dan zit er niets anders op...
  maandag 6 juni 2011 @ 16:50:32 #274
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97791748
quote:
9s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:48 schreef eleusis het volgende:
I know I know, maar ik heb al zo veel aan m'n hoofd...

Aaaaw, snoepie toch :* !
  maandag 6 juni 2011 @ 16:52:57 #275
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97791891
Ik ben gewoon een beetje zielig nu.

Als ik weer rechtop kan staan ga ik een half uur op de homotrainer, beloofd!
  maandag 6 juni 2011 @ 16:54:46 #276
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97791979
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef eleusis het volgende:

Nou vooruit dan maar, voor deze ene keer dan.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:22:44 #277
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97793358
Échte nette dames moeten deze post even overslaan. _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 juni 2011 @ 18:52:25 #278
244933 trovey
Nachtoele
pi_97797767
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:22 schreef eleusis het volgende:
Échte nette dames moeten deze post even overslaan. _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet weten wat jij hebt gegeten dat je van 200 gram naar 5 kilo gewichtverlies bent gegaan...stenen? :+
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 18:53:55 #279
244933 trovey
Nachtoele
pi_97797849
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef eleusis het volgende:

:*
Optimist tot in de kist
  maandag 6 juni 2011 @ 19:01:35 #280
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97798344
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik wil niet weten wat jij hebt gegeten dat je van 200 gram naar 5 kilo gewichtverlies bent gegaan...stenen? :+
Er staat een punt voor de 5, dus hij is in totaal een halve kilo afgevallen :+
  maandag 6 juni 2011 @ 19:04:50 #281
244933 trovey
Nachtoele
pi_97798583
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Er staat een punt voor de 5, dus hij is in totaal een halve kilo afgevallen :+
Weer een aanwijzing dat ik aan de leesbril moet. ;( :+
Optimist tot in de kist
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:38:46 #282
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97829500
Goedemorgen schatteboutjes, kippeboutjes, moerboutjes.
Ik heb een belangrijke mededeling, ik weeg nu 73 kilo *O* Ik ben sinds vorig jaar juni 10 kilo afgevallen, blij dat ik ben :D! Mijn bmi is 28 (ik ben niet meer obees *O*), alles voel en ziet er goed uit, vooral mijn kont :+
pi_97829706
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:38 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb een belangrijke mededeling, ik weeg nu 73 kilo *O* Ik ben sinds vorig jaar juni 10 kilo afgevallen, blij dat ik ben :D! Mijn bmi is 28 (ik ben niet meer obees *O*), alles voel en ziet er goed uit, vooral mijn kont :+
*O* *O* *O*

Gefeliciteerd!!
pi_97830257
Heel goed!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97830656
Ik wil ook wel weer in de openingspost

dinsdag 7 juni 2011 @ 10:33:04 #286
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_97830872
Pfff was 10 kilo afgevallen, nu twee weken niet meer wezen sporten. We zoveel mogelijk op de voeding gelet, maar enkele verleidingen niet kunnen weerstaan. Nou ja, ik wil me weer even volledig in gaan zetten om door te gaan.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:46:17 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97831215
Ik snap er geen zak van. Ik val dus al maanden niet af. Maar ik kom ook niet aan. Ik heb afgelopen weekend een meidenavond gehad met mijn beste vriendin en we hebben kaasfondue op, bijna 2 stokbroden met brie, aioli, tapenade, eiersalade en 2 flessen wijn. En een berg chocola en dropjes. Ik heb zondag en gisteren nog vrolijk van de restjes na genoten en ik ben geen gram aangekomen.

Dat klinkt waarschijnlijk niet gek in jullie ogen maar mij zegt het dat ik toch maar weer eens naar de dokter moet voor mijn schildklier. Mijn medicijnen zijn overduidelijk nog niet goed ingesteld maar dat was al bekend. Het probleem daarmee is weer dat ik me met een ophoging altijd een tijd zo klote voel en dat ik nu na een half jaar niets doen weer superhard aan mijn scriptie aan het werken ben en daar afspraken over heb gemaakt (inleverdata) en een vakantie heb gepland. En als ik dus op ga hogen loopt waarschijnlijk weer alles in de soep. Maar ik wil ook niet wachten met ophogen tot augustus. Trouwens, dan heb ik net zoveel aan mijn scriptie te doen. Gatver.
Ok, dit is volgens mij geen verhaal meer dat hier thuishoort. Ik ga een plan verzinnen, maar eens overleggen met t vriendje en een vriendin. En de huisarts.
Spoilers!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:51:51 #288
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97831350
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap er geen zak van. Ik val dus al maanden niet af. Maar ik kom ook niet aan. Ik heb afgelopen weekend een meidenavond gehad met mijn beste vriendin en we hebben kaasfondue op, bijna 2 stokbroden met brie, aioli, tapenade, eiersalade en 2 flessen wijn. En een berg chocola en dropjes. Ik heb zondag en gisteren nog vrolijk van de restjes na genoten en ik ben geen gram aangekomen.

Dat klinkt waarschijnlijk niet gek in jullie ogen maar mij zegt het dat ik toch maar weer eens naar de dokter moet voor mijn schildklier. Mijn medicijnen zijn overduidelijk nog niet goed ingesteld maar dat was al bekend. Het probleem daarmee is weer dat ik me met een ophoging altijd een tijd zo klote voel en dat ik nu na een half jaar niets doen weer superhard aan mijn scriptie aan het werken ben en daar afspraken over heb gemaakt (inleverdata) en een vakantie heb gepland. En als ik dus op ga hogen loopt waarschijnlijk weer alles in de soep. Maar ik wil ook niet wachten met ophogen tot augustus. Trouwens, dan heb ik net zoveel aan mijn scriptie te doen. Gatver.
Ok, dit is volgens mij geen verhaal meer dat hier thuishoort. Ik ga een plan verzinnen, maar eens overleggen met t vriendje en een vriendin. En de huisarts.
Waarom niet :?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:53:12 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97831380
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:51 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Waarom niet :?
Omdat het ineens ook een medische en studiekwestie is geworden. Heb wel het gevoel dat ik het hier kwijt kan hoor, maar bedoelde meer dat ik het ook in andere hoeken moet gaan zoeken ;)
Spoilers!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:55:37 #290
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97831441
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Omdat het ineens ook een medische en studiekwestie is geworden. Heb wel het gevoel dat ik het hier kwijt kan hoor, maar bedoelde meer dat ik het ook in andere hoeken moet gaan zoeken ;)
Aah okay, is het niet een idee om voor nu verder te gaan zoals je bezig bent tot je alles omtrent je scripte hebt gedaan? En daarna pas te gaan kijken waarom je niet afvalt?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:02:14 #291
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97831604
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:55 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Aah okay, is het niet een idee om voor nu verder te gaan zoals je bezig bent tot je alles omtrent je scripte hebt gedaan? En daarna pas te gaan kijken waarom je niet afvalt?
Ja, daar zit ik ook aan te denken. Maar dat is pas september/oktober en dat duurt ook weer zo lang. Hmm, misschien moet ik de dag na de vakantie ophogen. Ik moet altijd een paar dagen acclimatiseren als ik terugkom uit het buitenland dus misschien kan ik dat combineren met de medicatie. Volgens mij is dat nog niet eens een slecht idee!

Het risico bestaat dat mijn scriptie lijdt onder de medicijn ophoging, maar het risico bestaat ook dat ik veel meer energie krijg, me beter kan concentreren en meer kan doen. En afval ;) Het is waarschijnlijk het laatste wat er gaat gebeuren maar ik ben bang voor het eerste.
Spoilers!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 11:47:01 #292
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97833000
Ik weet niet over welke oktober/september jij het hebt. Maar als het over dit jaar gaat, die maanden zijn dicht bij he (3 a 4 maanden) :P Waarom nu niet focusen op scriptie en goede eetgewoonten vasthouden? Je weet wel het step by step principe. Of is het zo dat als de medicijnen anders worden de eetgewoonten ook anders moeten en dat je haast hebt met afvallen?
pi_97833648
:W
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:17:10 #294
244933 trovey
Nachtoele
pi_97833855
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 09:38 schreef MalaCocinera het volgende:
_O_ *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 12:09 schreef Sam-x het volgende:
Optimist tot in de kist
pi_97834206
Ik beweeg de laatste tijd ook weinig, maar heb het ook zo druk met werk en studie.. }:|
pi_97834396
MalaCocinera wat goed !!! Top man ! _O_
pi_97835265
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

Weet je waar je heen moet gaan met schildklier problemen
naar een Endocrinoloog doe ik ook die zijn toch veel meer
op de hoogte en hoe ze de medicijnen moeten instellen.

En als je schildklier te traag werkt is het ook zeer moeilijk om af te vallen ookal heb je medicijnen.
pi_97842681
Hier ging het vandaag even wat minder. Paar glazen cola op, kon de verleiding niet weerstaan! :(

Weeg nog steeds smorgens rond de 83KG. Wil rond de 75 wegen en een buik omvang van 85cm. (momenteel 94). Moet wel lukken denk ik! :)
pi_97851409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef Yrck het volgende:
Hier ging het vandaag even wat minder. Paar glazen cola op, kon de verleiding niet weerstaan! :(

Weeg nog steeds smorgens rond de 83KG. Wil rond de 75 wegen en een buik omvang van 85cm. (momenteel 94). Moet wel lukken denk ik! :)
Wat is een paar glazen? ;)
pi_97852733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:23 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Wat is een paar glazen? ;)
Denk totaal ongeveer 0,5l! :(
pi_97853303
Nou dan gooi ik m wel ff vol ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')