abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:18:51 #201
244933 trovey
Nachtoele
pi_97701468
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:16 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:D O+

Het is niet de beweging die het probleem is, maar het vele eten. Ik baal gewoon van m'n eigen gebrek aan wilskracht momenteel. Komt vanzelf wel goed..
:* Iedereen kent z'n zwakke momenten. Gewoon daarna weer verder gaan en niet opgeven. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97702752
Laatst gesolliciteerd bij TNT. Hoop dat ik snel aan het werk kan, leuk bijbaantje én veel bewegen. Mooier kan het niet. O+
pi_97703009
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:16 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:D O+

Het is niet de beweging die het probleem is, maar het vele eten. Ik baal gewoon van m'n eigen gebrek aan wilskracht momenteel. Komt vanzelf wel goed..
Ik herken maar dan met bier, zo lekker met dit weer :(
pi_97703930
Friet :9
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:26:04 #205
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97708309
ik heb ook licht lekkende nierfilters gehad door ziek zijn, maar dat is wel weer hersteld.. wat een heerlijke overeenkomsten dan..Bengalen - fan (;) ), postbode geweest en lekkende nierfilters. Nog meer wat je kwijt wilt? Ik maak een grapje natuurlijk..

ik had daarnet weer migraine verschijnselen in de bus naar huis, de treinen reden niet :S
ik ging zitten, en kon echt niets meer zien..ben gelijk knock out in slaap gevallen en werd kwijlend wakker terwijl een meneer naast me was gaan zitten..niets gemerkt.
eenmaal op de bestemming ben ik de bus uitgestrompeld en naar huis gegaan..meer op goed geluk dan daadwerkelijk op zicht. Ik was echt volop misselijk en een meneer vroeg onderweg nog of het wel ging, ik liep blijkbaar niet echt consistent :p

maar ik stap nu net binnen en op zich gaat het wel weer..

ik heb zelfs gekookt, ik moest me er wel over heen zetten, maar ik heb uiteindelijk iets heel gaafs geproduceerd. Gember - knoflook - limoen - tomaat soep. Heel apart :p Maar wel lekker..

ik ga zo kijken of ik aan mijn scriptie kan knutselen..en anders ga ik vroeg slapen en morgenochtend maar aan de slag. Morgen in de loop van de ochtend gaan we op vakantie voor 4 dagen! Dus geen gepost van mij dan :)

ik heb nu wel echt mega trek in snoep :S iets wat ik altijd heb voor en na een migraine. Echt in de zoete cola gummies en hamka's chips :S heel raar..
pi_97711900
Klinkt niet vreemd hoor, ik moet altijd iets vettigs eten na een migraine aanval, een gebakken ei is dan al genoeg maar het zorgt ervoor dat de misselijkheid verdwijnt
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:56:48 #207
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_97712534
nouja..stokbroodje en kruidenboter was dan wel een goede beslissing :P
pi_97713421
Bij migraineaanvallen moet ik daarna ook altijd eten hoor (sterker nog, meestal in flinke hoeveelheden, anders komt er nog een aanval).

Is het bij jullie ook zo warm? Het is hier nu nog 25 graden binnen. Ik doe verwoede pogingen het huis door te laten waaien.
pi_97713945
Hoe kan je nou afvallen als je steeds last heb van je heup en je daardoor belemmerd wordt in elke vorm van beweging. Het gaat een paar keer goed en nu vanavond heb ik echt enorm veel last van pijn.
De vraag is dan wel: ben ik te fanatiek geweest of ligt het aan die nieuwe schoenen? ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2011 22:18:16 ]
pi_97714138
LL bij mij ligt het afvallen toch hoofdzakelijk aan mijn eetpatroon... Sporten doet niet niets, maar een gestructureerd eetpatroon doet meer dan een gestructureerd sportpatroon...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_97714173
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kan je nou afvallen als je steeds last heb van je heup en je daardoor belemmerd wordt in elke vorm van beweging. Het gaat een paar keer goed en nu vanavond heb ik echt enorm veel last van pijn.
De vraag is dan wel: ben ik te fanatiek geweest of ligt het aan die nieuwe schoenen? ;(
Misschien door je nieuwe schoenen iets te fanatiek gedaan, LL? En voldoende rustdagen inplannen natuurlijk.
pi_97714218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
LL bij mij ligt het afvallen toch hoofdzakelijk aan mijn eetpatroon... Sporten doet niet niets, maar een gestructureerd eetpatroon doet meer dan een gestructureerd sportpatroon...
Bij mij is het precies andersom... :') Op dagen dat ik goed en veel sport, val ik af als een speer en als ik niet sport, nauwelijks.
pi_97714377
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Bij mij is het precies andersom... :') Op dagen dat ik goed en veel sport, val ik af als een speer en als ik niet sport, nauwelijks.
Kip ik heb je }) !

Nog miles gedaan?
pi_97714472
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Welke heup is het? Ben je rechts of linkshandig?
pi_97714591
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:24 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Kip ik heb je }) !

Nog miles gedaan?
Nee... -O-

Het is hier zo onwijs warm echt... Huis op het zuiden, de hele dag zon, gigantische ramen plus een plat dak maakten dat het vandaag 27,5 graad binnen was.. :% Ik had het vanochtend vroeg gelijk moeten doen.
pi_97714833
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Nee... -O-

Het is hier zo onwijs warm echt... Huis op het zuiden, de hele dag zon, gigantische ramen plus een plat dak maakten dat het vandaag 27,5 graad binnen was.. :% Ik had het vanochtend vroeg gelijk moeten doen.
Lastig ja, heb mijn pilates oefeningen ook pas om 9:30 gedaan vanwege de warmte :P
pi_97715971
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:26 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Welke heup is het? Ben je rechts of linkshandig?
rechterheup en ben ook rechtshandig. Zie zelf alleen geen verband daarin
pi_97716133
Oh en rustdagen heb ik ook. Net 2 gehad. Wil ongeveer 3 keer per week lopen....
Nu lekker uitrusten in mijn bedje ;)
pi_97730367
Vandaag sinds tijden weer is een uitgebreid ontbijt met broodjes, ei, en vers gepeste sap.

Valt me wel op dat me me gezicht wat dunner wordt.. Onderkin is zichtbaar aan het afnemen. Klopt het dat je eerst afvalt in je gezicht / benen en vervolgens je buik?
  zondag 5 juni 2011 @ 12:01:08 #220
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97730395
Nietsch eraf gegaan deze week ondanks goed opletten. Flauw hoor.

Dan maar wat meer bewegen ;(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 5 juni 2011 @ 12:07:48 #221
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97730610
quote:
13s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:01 schreef eleusis het volgende:
Nietsch eraf gegaan deze week ondanks goed opletten. Flauw hoor.

Dan maar wat meer bewegen ;(
Eng he })

Vanochtend 2 miles gedaan :7
  zondag 5 juni 2011 @ 13:51:58 #222
244933 trovey
Nachtoele
pi_97734212
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:00 schreef Yrck het volgende:
Vandaag sinds tijden weer is een uitgebreid ontbijt met broodjes, ei, en vers gepeste sap.

Valt me wel op dat me me gezicht wat dunner wordt.. Onderkin is zichtbaar aan het afnemen. Klopt het dat je eerst afvalt in je gezicht / benen en vervolgens je buik?
Dat kan maar hoeft niet, bij mij is er bij mijn hals ook wel wat afgegaan maar de grootste winst zit bij mij toch duidelijk bij mijn buik, heupen en bovenbenen. Daar zat dan ook wel het meeste. ;)
Optimist tot in de kist
  zondag 5 juni 2011 @ 13:53:00 #223
244933 trovey
Nachtoele
pi_97734258
Ik heb die miles wel kunnen downloaden maar in een extensie die me niets zegt. :')
Optimist tot in de kist
  zondag 5 juni 2011 @ 14:12:19 #224
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_97735108
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

rechterheup en ben ook rechtshandig. Zie zelf alleen geen verband daarin
Ik wel :Y Alleen kan ik het niet zeker weten ivm fokken vanaf mobiel. Ik zal het je op een kort door de bocht manier proberen uit te leggen.

Overgewicht is belastend voor de gewrichten, als mensen last krijgen van een gewricht gaan ze bewust/onbewust hun beweging er op aanpassen. Jij hebt last van je rechterheup, dit heupgewricht moet al jouw veels te zware rechtergedeelte van je bovenlijf dragen. Je bent rechtshandig en tilt dus het meeste met rechts (wat je waarschijnlijk ook nog verkeerd doet) dus je belast dat gewricht meer dan links.

Zoals reeds eerder gezegd dit is kort door de bocht :) Het lijkt me raadzaam om eens een sportfysio te bezoeken die eens kijkt hoe jij dat rechterpootje van je neerzet/afrolt :P Goede schoenen zijn namelijk geen oplossing voor een slechte lichaamshouding.
pi_97735349
Ik ben vanmorgen ook lekker wezen sporten *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')