Ja vanavond weer lopen..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo ga maar eens langzaan aan de miles, ik ga er 3 doen
Gaat de rest nog wat verbranden?
T komt wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:10 schreef RandomMoron het volgende:
hm :S klinkt niet fijn Lonaa, ik hoop dat je iig nu weer zachtjesaan richting je doel komt..
ik had net echt enorme snacktrack, dus heb maar een miso soepje op.
Een doorverwijzing vragen naar een dietist(e)? Heeft mij goed geholpen om de vaart erin te houden en kan je ook helpen als er door medische redenen aanpassingen in een dieet moeten worden gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
T komt wel.
Ik heb eens zitten kijken naar zo'n eiwitdieet, maar ik heb een nieraandoening waardoor m'n nierfilters wat kapot zijn en eiwitten doorlaten.
Dus volgens mij, heb ik daar niks aan, laat ik die eiwitten gewoon weer door zeg maar. En in het ergste geval belast ik mijn nieren dusdanig dat ze nog verder stuk gaan.
Maar er zal hier wel niemand ervaring mee hebben?
Ik durf de arts ook niet te bellen. Bijna een jaar geleden (en ruim 10 kg minder) zei hij al dat ik af moest vallen, want ik was veeeeeeeeeeeeeeuuls te zwaar (met 87 kilo..)
Ik had van jou eigenlijk als reactie verwacht over huishouden of die immens grote zolder van je leeghalen. Sorryquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:59 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag het bos in met een kennis samen met de honden en we fietser er naar toe.
Heb ik wel over zitten denken, maar die nierafwijking is vrij zeldzaam, en ben bang dingen stuk te maken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:41 schreef trovey het volgende:
Eens
[..]
Een doorverwijzing vragen naar een dietist(e)? Heeft mij goed geholpen om de vaart erin te houden en kan je ook helpen als er door medische redenen aanpassingen in een dieet moeten worden gedaan.
Ik heb ook wel eens vrije tijdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik had van jou eigenlijk als reactie verwacht over huishouden of die immens grote zolder van je leeghalen. Sorry
Als je huisarts de medische gegevens doorgeeft aan die dietist(e) moet hij/zij er toch wel wat me kunnen? Ze hebben dat diploma tenslotte niet bij een pakje boter gekregen dus zullen ook wel kennis van dit soort zaken hebben, eventueel in overleg met je (huis)arts.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb ik wel over zitten denken, maar die nierafwijking is vrij zeldzaam, en ben bang dingen stuk te maken.
Ik moet er vandaag ook minimaal 3 doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo ga maar eens langzaan aan de miles, ik ga er 3 doen
Gaat de rest nog wat verbranden?
Jij moet niks! Doe anders 2 miles, het is namelijk rete gezond om dag in dag uit 2 miles in een half uur tijd te doen. Je verlaagt een aanzienelijk aantal risico's enorm. Dan doe je het vandaag niet voor de weight loss benefits maar voor de health benefits (zoals P J O'Clair dat zo mooi zegt)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik moet er vandaag ook minimaal 3 doen.
Heb gisteren toch weer lopen snoepen, zo gaat het het hem natuurlijk nooit worden.... Grrrrr...
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij moet niks! Doe anders 2 miles, het is namelijk rete gezond om dag in dag uit 2 miles in een half uur tijd te doen. Je verlaagt een aanzienelijk aantal risico's enorm. Dan doe je het vandaag niet voor de weight loss benefits maar voor de health benefits (zoals P J O'Clair dat zo mooi zegt)
Wat is nou een half uurtje? Als je klaar bent, ga je lekker met een glaasje water op het balkon zitten, met je oogjes dicht en dan bedenk je dat je vandaag iets gezonds voor jezelf hebt gedaan
Ik ben de hele dag opzoek geweest naar schoenen, maar heb niks kunnen vinden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Geslaagd voor schoenenmy god wat lopen ze lekker_O_
Echt heaven on my rest![]()
Die gaan we vanavond mooi inlopen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is niet de beweging die het probleem is, maar het vele eten. Ik baal gewoon van m'n eigen gebrek aan wilskracht momenteel. Komt vanzelf wel goed..
Ik herken maar dan met bier, zo lekker met dit weerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is niet de beweging die het probleem is, maar het vele eten. Ik baal gewoon van m'n eigen gebrek aan wilskracht momenteel. Komt vanzelf wel goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |