Misschien door je nieuwe schoenen iets te fanatiek gedaan, LL? En voldoende rustdagen inplannen natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kan je nou afvallen als je steeds last heb van je heup en je daardoor belemmerd wordt in elke vorm van beweging. Het gaat een paar keer goed en nu vanavond heb ik echt enorm veel last van pijn.
De vraag is dan wel: ben ik te fanatiek geweest of ligt het aan die nieuwe schoenen?
Bij mij is het precies andersom...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
LL bij mij ligt het afvallen toch hoofdzakelijk aan mijn eetpatroon... Sporten doet niet niets, maar een gestructureerd eetpatroon doet meer dan een gestructureerd sportpatroon...
Kip ik heb jequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom...Op dagen dat ik goed en veel sport, val ik af als een speer en als ik niet sport, nauwelijks.
Welke heup is het? Ben je rechts of linkshandig?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kan je nou afvallen als je steeds last heb van je heup en je daardoor belemmerd wordt in elke vorm van beweging. Het gaat een paar keer goed en nu vanavond heb ik echt enorm veel last van pijn.
De vraag is dan wel: ben ik te fanatiek geweest of ligt het aan die nieuwe schoenen?
Nee...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kip ik heb je!
Nog miles gedaan?
Lastig ja, heb mijn pilates oefeningen ook pas om 9:30 gedaan vanwege de warmtequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee...
Het is hier zo onwijs warm echt... Huis op het zuiden, de hele dag zon, gigantische ramen plus een plat dak maakten dat het vandaag 27,5 graad binnen was..Ik had het vanochtend vroeg gelijk moeten doen.
rechterheup en ben ook rechtshandig. Zie zelf alleen geen verband daarinquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Welke heup is het? Ben je rechts of linkshandig?
Eng hequote:Op zondag 5 juni 2011 12:01 schreef eleusis het volgende:
Nietsch eraf gegaan deze week ondanks goed opletten. Flauw hoor.
Dan maar wat meer bewegen
Dat kan maar hoeft niet, bij mij is er bij mijn hals ook wel wat afgegaan maar de grootste winst zit bij mij toch duidelijk bij mijn buik, heupen en bovenbenen. Daar zat dan ook wel het meeste.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:00 schreef Yrck het volgende:
Vandaag sinds tijden weer is een uitgebreid ontbijt met broodjes, ei, en vers gepeste sap.
Valt me wel op dat me me gezicht wat dunner wordt.. Onderkin is zichtbaar aan het afnemen. Klopt het dat je eerst afvalt in je gezicht / benen en vervolgens je buik?
Ik welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rechterheup en ben ook rechtshandig. Zie zelf alleen geen verband daarin
In principe zijn rustdagen niet nodig bij een half uurtje low impact bewegen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en rustdagen heb ik ook. Net 2 gehad. Wil ongeveer 3 keer per week lopen....
Nu lekker uitrusten in mijn bedje
Op je lieve zijdezachte voetjesquote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben vanmorgen ook lekker wezen sporten
Bohohoho, nee hoor dat zijn nog vellerige, schurige eeltknobbeltjesquote:
Awww, ik heb gemerkt dat afvallen ook wonderen doet voor de eelt op voetjesquote:Op zondag 5 juni 2011 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bohohoho, nee hoor dat zijn nog vellerige, schurige eeltknobbeltjes
()
O hmm bij mij is er 20/25 kilo af al he... En dat effect is mij volledig ontgaanquote:Op zondag 5 juni 2011 14:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Awww, ik heb gemerkt dat afvallen ook wonderen doet voor de eelt op voetjes
Ooow, ik merk het na 9 kiloquote:Op zondag 5 juni 2011 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O hmm bij mij is er 20/25 kilo af al he... En dat effect is mij volledig ontgaan
Bij mij eerlijk gezegd ook, ik zit nog steeds te raspen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O hmm bij mij is er 20/25 kilo af al he... En dat effect is mij volledig ontgaan
Respectquote:Op zondag 5 juni 2011 14:31 schreef SevD het volgende:
't gaat de laatste 2 maanden wat minder hard, al vind ik dat niet eens zo erg, 4 kilo er af gekregen.
Inmiddels totaal 38, wil er nog zo'n 4 tot 6 af krijgen & dan is m'n doel wel bereikt denk ik
Wat MC zegt SevD!quote:
Wat zijn toch die "miles"quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:18 schreef MalaCocinera het volgende:
@ PaarsBeestje, heb jij dat nou ook dat je INQ pilatesmat op een plek ingedeukt is van al die milesIk zat er net aan te denken (heb net Vol 1 gedaan, dus de teller voor vandaag staat op 3 miles
) dat ik de mat misschien moet omdraaien.
Uiteraard had ik mijn raam open en dankzij mijn fladder gordijntjes zag ik de buurman van de flat schuin tegenover me op het balkon:@ Ik heb er geen bezwaar tegen als mensen mij mijn pilates oefeningen zie doen, maar de miles .....:')
Hulde!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:31 schreef SevD het volgende:
't gaat de laatste 2 maanden wat minder hard, al vind ik dat niet eens zo erg, 4 kilo er af gekregen.
Inmiddels totaal 38, wil er nog zo'n 4 tot 6 af krijgen & dan is m'n doel wel bereikt denk ik
Vrolijk is ok!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |